Ik hoefde hem heul nietquote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wou 'm
Ik had enen loiken TT...
Met Bokkepootjes, Klapperknieen en TETTEN (natuurlijk)
Why not? Boerenkool met worstquote:Op maandag 4 juni 2012 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit eraan te denken om gewoon boerenkool te eten ofzo, het is toch kutweer
Nee spekquote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Why not? Boerenkool met worst
Spees wil ze vast, want die wil die van haar net wegdoenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef Lindytje het volgende:
W7 metallics gevonden in een voordeelshop! 2 voor 5 euro!
Iemand nog hebben? Binnen nu en 5 minuten?
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Spees wil ze vast, want die wil die van haar net wegdoen
Ik had ze een tijdje terug al bij een DA gevonden en degenen meegenomen die ik het leukst vond, dus ik hoef niet, thnxquote:Op maandag 4 juni 2012 13:10 schreef Lindytje het volgende:
Ze hebben neptune, mars, jupiter, mercury en venus. En de magnetics
Heeft w7 ook magnetics?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:10 schreef Lindytje het volgende:
Ze hebben neptune, mars, jupiter, mercury en venus. En de magnetics
Hebben ze een kleur die niet paars of bruin is? Doemijdiemaardanquote:
ik ben al weg....quote:Op maandag 4 juni 2012 13:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hebben ze een kleur die niet paars of bruin is? Doemijdiemaardan
JA!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef Lindytje het volgende:
W7 metallics gevonden in een voordeelshop! 2 voor 5 euro!
Iemand nog hebben? Binnen nu en 5 minuten?
Times New Romanquote:Op maandag 4 juni 2012 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK MAG GEEN TIMES NEW ROMAN GEBRUIKEN
IK HAAT ARIAL![]()
![]()
Zo vaag dit....quote:
Ik heb ze gemaild, maar volgens mij gaat dat jurkje vrij hardquote:
quote:Nummer bij Titelblad, Inhoudsopgave en Samenvatting de pagina's Romeins (maar vermeld
op Titelblad het nummer niet). Hanteer vanaf de Inleiding Arabische cijfers.
quote:Een genummerde koptekst wordt voorafgegaan door twee witregels en gevolgd door één
witregel. Een ongenummerde kopregel wordt voorafgegaan door één witregel en gevolgd door
géén witregel.
quote:Bij een nieuwe alinea altijd met een tab drie posities inspringen tenzij de nieuwe alinea volgt op
een witregel of op een 'koptekstje' (dan gewoon links beginnen).
da's meteen weer een ander uiterste. Ik regen liever niet 2 keer per dag compleet doorweekt. Shoot me.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:56 schreef Dwyn het volgende:
We hebben nog de hele zomer om 30+ en facking benauwd weer te hebben.
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's meteen weer een ander uiterste. Ik regen liever niet 2 keer per dag compleet doorweekt. Shoot me.
ZES? Jezusquote:Op maandag 4 juni 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik eet ook weer eens groente hoor. Meteen 6 keer kakken de volgende dag
Kusje eropquote:Op maandag 4 juni 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik heb een schrale aars nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik eet ook weer eens groente hoor. Meteen 6 keer kakken de volgende dag
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kusje eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Zo heel vaak komt dat niet voorquote:Op maandag 4 juni 2012 13:56 schreef Dwyn het volgende:
We hebben nog de hele zomer om 30+ en facking benauwd weer te hebben.
Dwyn is dan ook onzen ekten hitte-haterquote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo heel vaak komt dat niet voor
Okay, 30+ niet. Maar benauwd zo´n beetje elke dag dat de zon schijnt.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo heel vaak komt dat niet voor
Mwah, nu kan ik me er iets beter op kleden. Maar een echte fan zal ik nooit worden.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dwyn is dan ook onzen ekten hitte-hater
Binnenkort gaan ze op PostNL over.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
ZalandoVorige week woensdag besteld; nog niks binnen én mijn link voor selektvracht doet het niet.
![]()
En ik wil weer zon anders kan ik geen jurkjes aan
Oeh ein-de-lijk !!quote:
Pff, ik geloof ik gemiddeld 1x. Soms niet, soms 2x.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
t is niet eens mijn record.
Normale dagen ga ik 2-3 keer trouwens![]()
Ohai !quote:Op maandag 4 juni 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb jarenlang maar 1-2 keer per week gekund, ben zooo blij dat het nu gewoon doorloopt
komt omdat je pas verkansie hebt gehad, loopt wel weer losquote:Op maandag 4 juni 2012 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ein-de-lijk !!Niet dat ik daar nu iets aan heb; maar goed
En bleh ben het alweer beu om te werken vandaag... Laatste weken zit ik echt in een 'wil iets anders qua werk'-fase![]()
Nou... voor de verkansie had ik het ook alquote:Op maandag 4 juni 2012 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komt omdat je pas verkansie hebt gehad, loopt wel weer los
91quote:
Welke dierentuin? Leuk!quote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
Goeden beslissing![]()
Ik wilde vandaag naar de dierentuin maar het blijft maar regenen opeensdan maar morgen kijken
Het regent veul, maar geen banenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou... voor de verkansie had ik het ook alMaar goed... ik zou niet weten wat anders en het is niet dat het jobs regent momenteel
Gaiapark hier in Limburg, hebben via het werk van mn pa een jaarkaartquote:Op maandag 4 juni 2012 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Welke dierentuin? Leuk!
Ja, eerst naar de school kijken, en als ik dan nog tijd heb ga ik winkelen. Want F21.
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:46 schreef Mss het volgende:
De homo's van Bonprix hebben een account voor mij aangemaakt en besteld. Een account op naam van MONIQUE. Dat is toch faal. Ik onderteken met mijn naam, hij staat ín de mail en in mijn emailadres. FAIL
.
pehehehequote:Op maandag 4 juni 2012 14:46 schreef Mss het volgende:
De homo's van Bonprix hebben een account voor mij aangemaakt en besteld. Een account op naam van MONIQUE. Dat is toch faal. Ik onderteken met mijn naam, hij staat ín de mail en in mijn emailadres. FAIL
.
Da's wel erg danquote:Op maandag 4 juni 2012 14:46 schreef Mss het volgende:
.
Eerst maar eens groot en sterk worden gij!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook een Stefik gaf hem een baby dino duploding mee, helemaal blij
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ijs, ik hoorde dat bonnie st. claire ook op de foute party komt
Maar dan zonder de korting?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:25 schreef Dwyn het volgende:
Beste Dwyn,
Bedankt voor je bericht.
Wanneer je schoenen retourneert wordt bij ontvangst van jouw zending het aankoopbedrag altijd terug betaald.
Het is momenteel technisch niet mogelijk schoenen met gesloten beurs om te ruilen.
Je kunt de schoenen dus opnieuw bestellen via onze website.
![]()
![]()
![]()
![]()
over welke foute party hebben jullie het steeds?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ijs, ik hoorde dat bonnie st. claire ook op de foute party komt
Ze hebben me 5 euro korting gegeven ipv 10 euro terwijl die code goed was voor alles boven de 50 euro. Dus daarover heb ik ook over teruggemaild.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan zonder de korting?
Terwijl zij de verkeerde schoenen sturen?
Wat een klatsch
Wat een faalneuzenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze hebben me 5 euro korting gegeven ipv 10 euro terwijl die code goed was voor alles boven de 50 euro. Dus daarover heb ik ook over teruggemaild.
En ik kan ze nu ook niet meer bestellen want de maat is uitverkocht.
Twitterenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:25 schreef Dwyn het volgende:
Beste Dwyn,
Bedankt voor je bericht.
Wanneer je schoenen retourneert wordt bij ontvangst van jouw zending het aankoopbedrag altijd terug betaald.
Het is momenteel technisch niet mogelijk schoenen met gesloten beurs om te ruilen.
Je kunt de schoenen dus opnieuw bestellen via onze website.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, in maat 37, 38 en 39!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Twitteren![]()
Want ze moeten de schoenen nog hebben want ze maakte er gister reclame mee op mijn facebook
De foute party van Q-music in de brabanthallen 29 juniquote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over welke foute party hebben jullie het steeds?
Wij hadden laatst een maaltijdsalade met sla, sperzieboontjes, ei, champignons, tomaat, kip, mais en daar een broodje met aioli bijquote:Op maandag 4 juni 2012 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog steeds aan het zoeken naar iets gezonds en lekkers om vanavond te eten
Klinkt leuk!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De foute party van Q-music in de brabanthallen 29 juni
oh, maar dat kan een paar weken duren, is bij wehkamp ook altijdquote:Op maandag 4 juni 2012 15:39 schreef Dwyn het volgende:
En van Zalando heb ik nog niks gehoord. Het pakketje is al wel in ontvangst genomen.
tof!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De foute party van Q-music in de brabanthallen 29 juni
Nee geen maaltijdsalade'squote:Op maandag 4 juni 2012 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden laatst een maaltijdsalade met sla, sperzieboontjes, ei, champignons, tomaat, kip, mais en daar een broodje met aioli bij![]()
Is dat iets?
We gaan met unf en ijs en dan mijn schoonbroer en vrienden van hem want mn zus heeft dan een bruiloft mehehequote:
Ja daar vrees ik wel voor.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar dat kan een paar weken duren, is bij wehkamp ook altijd
niks mis mee hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee geen maaltijdsalade's
Is dit iets? Of slecht omdat bonen?
Hoofdgerecht
Burrito’s met bonen en kip
Het gerecht is voor 4 personen
Ingrediënten:
- 2 rode pepers
- 2 eetlepels olie
- 1 grote ui, gesnipperd
- 300 g kipfilet, in reepjes
- 3 eetlepels gedroogde oregano
- 1 eetlepel kaneelpoeder
- 1 blik tomatenblokjes (400 g)
- 1 blik kidneybonen (400 g), uitgelekt
- 8 wraptortilla's
- 125 ml zure room
Ik wok de laatste tijd al zoveel, dus ik wilde een keer iets anders dan zoietsquote:Op maandag 4 juni 2012 15:44 schreef Mss het volgende:
Champignons met peper zout en knoflook bakken, gesneden stukje kipfilet erbij. Dan een chinees groentenpakket erop met kruiden en boullionpoeder. Zilvervliesrijst erbij en klaar. Kipfilet kun je ook vervangen voor zalm en garnalen.
Ziet er lekker uit! Niks mis mee hoor volgens mijquote:Op maandag 4 juni 2012 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee geen maaltijdsalade's
Is dit iets? Of slecht omdat bonen?
Hoofdgerecht
Burrito’s met bonen en kip
Het gerecht is voor 4 personen
Ingrediënten:
- 2 rode pepers
- 2 eetlepels olie
- 1 grote ui, gesnipperd
- 300 g kipfilet, in reepjes
- 3 eetlepels gedroogde oregano
- 1 eetlepel kaneelpoeder
- 1 blik tomatenblokjes (400 g)
- 1 blik kidneybonen (400 g), uitgelekt
- 8 wraptortilla's
- 125 ml zure room
Da's superlekker metr de bonen enzoquote:Op maandag 4 juni 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik maak het alleen zonder kaneel hoor, wtf kaneel op burrito's?![]()
Ja? Misschien toch maar proberen dan. Maar ik vind kaneel al snel mehquote:Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's superlekker metr de bonen enzo
Ook na een cinnamon challenge?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's superlekker metr de bonen enzo
je moet het ook met mate grbuikenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja? Misschien toch maar proberen dan. Maar ik vind kaneel al snel meh
Beginnen met een klein beetje toe te voegen om te testenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja? Misschien toch maar proberen dan. Maar ik vind kaneel al snel meh
Ja een kaneelstokje in de hachee is welquote:Op maandag 4 juni 2012 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet het ook met mate grbuiken
Ik mik het altijd in stoofpotjes
Jaquote:Op maandag 4 juni 2012 15:47 schreef Dwyn het volgende:
Hmm bij Omoda zijn de pumps nog wel beschikbaar. Is dat een bekende webshop?
Goed toch? En rennen.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders gaat gezond doen, valt het op
Renniequote:Op maandag 4 juni 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik na het avondeten voor ik ga slapen niet veel meer eet, krijg ik vaak maagzuur. WAT MOET IK DAARAAN DOEN
Sowieso heb ik wel vaker last van maagzuur
Dat ga je toch niet de rest van je leven vreten. Ik neem dat bijna nooit omdat dat niet echt een oplossing isquote:
Het was ook niet bepaald serieusquote:Op maandag 4 juni 2012 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet de rest van je leven vreten. Ik neem dat bijna nooit omdat dat niet echt een oplossing is
Mijn mama vreet die dingen wel bij het leven, vandaar mijn reactiequote:Op maandag 4 juni 2012 15:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het was ook niet bepaald serieus
Oh serieus ja? Mn zus zei al ga naar de dokter maar ik heb iets van meh die kutdokter gaat me dom aanstaren en gaat vragen 'wat wil je dat ik er aan doe dan'quote:Op maandag 4 juni 2012 15:58 schreef RenRen- het volgende:
Maar Spees, ik zou naar de dokter gaan, je hebt er medicijnen voor die werken, het kan ook zijn door iets wat je eet, of door wat je niet eet, of een scheurtje in je middenrif
kcal uitrekenen begin ik niet aan hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik maar mama eerst naar huis laat komen en dat we dan boodschappen gaan doen. Gezonde dingen kopen jonguh, kan ik zelf overal de kcal uitchecken
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
Meh... ik wil vanavond gaan kijken naar die scooter die we misschien willen kopen. Maar cif reageert niet op mijn mailsJa maar; ik wil em nu....
![]()
Ik word moe van mezelf
Nee niet uitrekenen, maar als je toch in de supermarkt bent paar dingen vergelijken wat je wilde nemen en dan hetgeen nemen waar de minste kcal in zitten. Heel vaak zit in huismerken meer kcal dan in A-merken enzoquote:Op maandag 4 juni 2012 16:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
kcal uitrekenen begin ik niet aan hoor![]()
Gewoon ontbijten, lunchen en avondeten en 2x fruit tussendoor. Wat koffie en vooral water drinken en that's it. En dan eens per week gewoon ijs pakken, of frietjes hal0n want lekker.
Maar vooral meer bewegen, dat werkt bij mij toch echt wel het beste om wat kilo's kwijt te raken. Van het weekend eindelijk onder de 64 kg gedoken!
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh serieus ja? Mn zus zei al ga naar de dokter maar ik heb iets van meh die kutdokter gaat me dom aanstaren en gaat vragen 'wat wil je dat ik er aan doe dan'
Aspartaam idd.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
haha goede oplossing:
250 ml gewone cola: 100 calorieën
vervanger: 250 ml cola light: 0 calorieën
Krijg je weer andere zooi binnen
Ik vind normale cola echt heel vies, maar ik ben ook nooit begonnen met light omdat ik af wou vallen, er was gewoon niets andersquote:
Val jij daarvan af? Tegen mij wordt juist gezegd dat ik meer moet eten, ik ontbijt, lunch en dineer, en neem twee stuks fruit en ik kom aan, dus ik moet meer eten. Maar ik zou niet weten wat.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
kcal uitrekenen begin ik niet aan hoor![]()
Gewoon ontbijten, lunchen en avondeten en 2x fruit tussendoor. Wat koffie en vooral water drinken en that's it. En dan eens per week gewoon ijs pakken, of frietjes hal0n want lekker.
Maar vooral meer bewegen, dat werkt bij mij toch echt wel het beste om wat kilo's kwijt te raken. Van het weekend eindelijk onder de 64 kg gedoken!
Muesli wat? Repen?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:09 schreef Dwyn het volgende:
Ik pak meestal ook wel light versies. Die muesli light dingen van Appie zijn echt lekker
Ik drink geen prikquote:Op maandag 4 juni 2012 16:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind normale cola echt heel vies, maar ik ben ook nooit begonnen met light omdat ik af wou vallen, er was gewoon niets anders
Mijn ontbijt is brinta of 2 crackers en ik lunch meestal met 3 boterhammen en soep (of een salade soms). En dan 's avonds 160 g aardappels, 2 ons groente en stuk vlees. Of gewoon de helft van een 2persoons wereldgerecht ofzoquote:Op maandag 4 juni 2012 16:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Val jij daarvan af? Tegen mij wordt juist gezegd dat ik meer moet eten, ik ontbijt, lunch en dineer, en neem twee stuks fruit en ik kom aan, dus ik moet meer eten. Maar ik zou niet weten wat.
Ik pak ook cola light in plaats van gewone cola. Alleen drink ik een glas in 2 weken of zo, dus jaquote:Op maandag 4 juni 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben overgestapt naar light en zero productenIn mijn hoofd is het gezonder/beter
Ik lust echt nul fruitdranken ook, ik lust alleen thee, water, cola light en fanta.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik drink geen prikalleen water, jus d'orange en koffie.
Ja en soms in de zomer een glas limonadesiroop
Gezond is relatief, ik krijg migraine van aspartaam, laat dan maar zittenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben overgestapt naar light en zero productenIn mijn hoofd is het gezonder/beter
3 crackers als ontbijt, 2 bolletjes voor lunch, en dan diner, wat gewoon ieder dag weer anders is. En fruit. Maar er gebeurde echt nietsquote:Op maandag 4 juni 2012 16:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn ontbijt is brinta of 2 crackers en ik lunch meestal met 3 boterhammen en soep (of een salade soms). En dan 's avonds 160 g aardappels, 2 ons groente en stuk vlees. Of gewoon de helft van een 2persoons wereldgerecht ofzo![]()
Als ik meer eet kom ik aan![]()
Maar ik merk echt dat ik meer afval als ik meer beweeg, dat heeft een veel grotere invloed dan het meer/minder eten. Ik ben vorige week een paar honderd gram afgevallen terwijl ik 2x ijs had als toetje en shoarma had besteld, dus het kan wel
Mwehe, dan leer je het snel af jaquote:Op maandag 4 juni 2012 16:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gezond is relatief, ik krijg migraine van aspartaam, laat dan maar zitten
Misschien nu dat je gaat rennen welquote:Op maandag 4 juni 2012 16:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
3 crackers als ontbijt, 2 bolletjes voor lunch, en dan diner, wat gewoon ieder dag weer anders is. En fruit. Maar er gebeurde echt nietsMet mijn gewicht. Nogal frustreren...
Appelsap ben ik altijd te snel mee en dan krijg ik buikpijnquote:Op maandag 4 juni 2012 16:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik lust echt nul fruitdranken ook, ik lust alleen thee, water, cola light en fanta.Appelsap kan ik ook nog wel hebben, maar ik vind andere dingen veel lekkerder.
Dan wil je gezond doen en dan neem je en feta en bladerdeeg en creme fraiche...quote:Op maandag 4 juni 2012 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.smulweb.nl/recepten/1376581/Spinaziefeta-quiche
Dit zonder de geraspte kaas is toch wel te kanen of niet? Wat zouden jullie er dan bij eten? Niks? of salade ofzo?
Geraspte kaas is er ook in 30+ en creme fraiche in light.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.smulweb.nl/recepten/1376581/Spinaziefeta-quiche
Dit zonder de geraspte kaas is toch wel te kanen of niet? Wat zouden jullie er dan bij eten? Niks? of salade ofzo?
Lijkt het wel op, mijn gewicht lijkt snel te kelderenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien nu dat je gaat rennen wel
Wel gezondquote:Op maandag 4 juni 2012 16:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Appelsap ben ik altijd te snel mee en dan krijg ik buikpijn
Maar ik heb dus nooit prik lekker gevonden ik kan niet tegen dat gevoel op je tong brrrr. Dan drink ik 1 slok per jaar en dan heb ik alweer genoeg gehad
Ik pak altijd lekker vol vette 48+ geraspte kaas, veel lekkerder! Maar dan niet al te vaakquote:Op maandag 4 juni 2012 16:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Geraspte kaas is er ook in 30+ en creme fraiche in light.
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gezond is relatief, ik krijg migraine van aspartaam, laat dan maar zitten
Misschien ben ik daarom ook maar zo dunquote:Op maandag 4 juni 2012 16:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, mijn gewicht lijkt snel te kelderenIk moet ook gewoon heel erg oppassen, mijn lichaam reageert erg op zout, als ik snackajacks eet kan ik de volgende dag anderhalve kilo zwaarder zijn
[..]
Wel gezond
Ik ook, maar als ik de rest van de dag gezond doe vind ik ook wel dat dat moet kunnen. 's Ochtends eet ik ook gewoon volle kaas.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik pak altijd lekker vol vette 48+ geraspte kaas, veel lekkerder! Maar dan niet al te vaak
Kan best hoor! Lijkt me heel prettigquote:Op maandag 4 juni 2012 16:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien ben ik daarom ook maar zo dun![]()
Naah denk dat ik gewoon een extreem snelle stofwisseling heb, mijn maag zit snel vol maar is ook weer snel leeg op normale dagen
Korte samenvatting?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:22 schreef megamandy het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=7757124
na deze aflevering heb ik nooit meer diepvriespizza kunnen etenwerd meteen misselijk de volgende keren dat ik het voor mij had
Vind ik ook hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 16:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ik de rest van de dag gezond doe vind ik ook wel dat dat moet kunnen. 's Ochtends eet ik ook gewoon volle kaas.
[..]
Kan best hoor! Lijkt me heel prettig
Nepkaas, niet te vreten als het niet warm gemaakt is (iedereen die het probeerde moest kokhalzenquote:
Melta!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:22 schreef megamandy het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=7757124
na deze aflevering heb ik nooit meer diepvriespizza kunnen etenwerd meteen misselijk de volgende keren dat ik het voor mij had
Het is wel echt een pakkende naam die serieus nog steeds in mij opkomt als ik eraan denkquote:
BB en ik gebruiken 'm ook altijdquote:Op maandag 4 juni 2012 16:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is wel echt een pakkende naam die serieus nog steeds in mij opkomt als ik eraan denkalleen snapt niet iedereen het
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
of de "Viermeltapizza" bij quattro formaggi
Leuk!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:32 schreef megamandy het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort maar eens een treinkaartje ga kopen en in Rotterdam ga winkelenof een weekende Amsterdam maar mijn vriendin heeft het ontzettend druk met haar master
![]()
Of ik vraag mijn tante meedie wilde ook wel mee naar Londen maar dat wil ik niet dit jaar
Lekkerquote:Op maandag 4 juni 2012 16:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nepkaas, niet te vreten als het niet warm gemaakt is (iedereen die het probeerde moest kokhalzen) en is eigenlijk gewoon een synthetisch product wat over pizza's of cheeseburgers of lasagna's ligt
En 1x raden waar hij nu de katten mee aan het treiteren is?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook een Stefik gaf hem een baby dino duploding mee, helemaal blij
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En 1x raden waar hij nu de katten mee aan het treiteren is?![]()
'Loookiiiii, Dino gaate jou opeteeehh RAAAAAHHHH!'
En dan achter de kat in kwestie aanrnnen
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En 1x raden waar hij nu de katten mee aan het treiteren is?![]()
'Loookiiiii, Dino gaate jou opeteeehh RAAAAAHHHH!'
En dan achter de kat in kwestie aanrnnen
Dat moet je ook soppequote:Op maandag 4 juni 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook best slokela maar ik heb alleen nog droog brood en blikjes kippensoep
slokeladehagelslag door de yoghurtquote:Op maandag 4 juni 2012 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, dat klopt.
Ik zie hier trouwens wel slokeladehagelslag staan *mond open zet*
Banaan in stukjes snijden en dan slokeladehagelslag erover gooien omnomnomquote:Op maandag 4 juni 2012 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, dat klopt.
Ik zie hier trouwens wel slokeladehagelslag staan *mond open zet*
yoghurt ook opquote:Op maandag 4 juni 2012 16:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
slokeladehagelslag door de yoghurt
Fuuuuuu... nu zit het in mijn hoofdquote:Op maandag 4 juni 2012 16:51 schreef Diconnected het volgende:
OP OP ALLES IS OP EN WAAR ZIJN DE KOEKJES DAN
Oh da's wel zonde van het zondigen danquote:Op maandag 4 juni 2012 17:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
rijst met groenteroerbak en hamlaps. Moet ff wat gezonds eten, ben van het weekend uit eten geweest maar dat was zo zeldzaam slecht..ik voelde me gewoon vies erna
geeeetverquote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Precies dat ja!
Ik had een caesarsalade besteld..wat krijg ik? Een hoop sla, wat plakken tomaat erop, daar een plak kaas op en dat dan onder de grill vandaan. Met veel gore saus eromheen. Warme sla gaaaadverdamme
Ontstoken tandvlees, gok ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:25 schreef Mss het volgende:
Dafuq, mijn tandvlees is aan een kant helemaal dik, opgezwollen en pijnlijk, wat is deze?
Kaarsjes + dekentjes helpen ookquote:Op maandag 4 juni 2012 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weiger vooralsnog. Maar misschien ga ik nog wel overstag
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Precies dat ja!
Ik had een caesarsalade besteld..wat krijg ik? Een hoop sla, wat plakken tomaat erop, daar een plak kaas op en dat dan onder de grill vandaan. Met veel gore saus eromheen. Warme sla gaaaadverdamme
Alles goed verlopen? Wennen de katten een beetje?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
vanuit Alkmaar
net verhuisd incl katten
Mika kijkt graag tv (quote:Op maandag 4 juni 2012 17:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Alles goed verlopen? Wennen de katten een beetje?
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik ben zulks een goeden kok.
ik ga, als ik geen werk kan vinden in de bouw, een sparerib restaurant beginnen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mika kijkt graag tv () dus ik had de tv hier op mijn kamer gelijk aangegooid en toen ik de kattenbak uit de auto ging halen en terug kwam zat hij al tennis te kijken
Milo was eigenlijk veel meer bang en kroop weg terwijl Mika de schijterd is. Als ik weg ben en ez horen iets raars kriuipen ze nog wel weg maar ik ben nu gewoon in de kamer op de playstation aan het spelen en ze liggen nu op mijn bed
Serieus? Kijkt hij tv? Haha, dat vind ik echt prachtigquote:Op maandag 4 juni 2012 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mika kijkt graag tv () dus ik had de tv hier op mijn kamer gelijk aangegooid en toen ik de kattenbak uit de auto ging halen en terug kwam zat hij al tennis te kijken
Milo was eigenlijk veel meer bang en kroop weg terwijl Mika de schijterd is. Als ik weg ben en ez horen iets raars kriuipen ze nog wel weg maar ik ben nu gewoon in de kamer op de playstation aan het spelen en ze liggen nu op mijn bed
Ik kom wel testen tot je receptuur perfect isquote:Op maandag 4 juni 2012 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik ben zulks een goeden kok.
ik ga, als ik geen werk kan vinden in de bouw, een sparerib restaurant beginnen.
Goed! jij ziet het dus ook voor je.quote:
Ja, pas vanaf 3 kilo he...quote:
deal!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kom wel testen tot je receptuur perfect is
Ja hij volgt ook de dingetjes in beeld dus volgens mij kijkt hij er wel echt naarquote:Op maandag 4 juni 2012 17:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Kijkt hij tv? Haha, dat vind ik echt prachtig
true true, dan eet je graties.quote:
Dan begin ik een cupcake en andere zoete dingen-winkel.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Goed! jij ziet het dus ook voor je.
Super liefquote:Op maandag 4 juni 2012 17:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hij volgt ook de dingetjes in beeld dus volgens mij kijkt hij er wel echt naar
Ze zagen opeens eten staan dus ze hebben mij verlaten en zitten te nommen
Hier wordt ook wel eens gekeken, vooral GoT vindt Sjoerd leuk.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hij volgt ook de dingetjes in beeld dus volgens mij kijkt hij er wel echt naar
Ze zagen opeens eten staan dus ze hebben mij verlaten en zitten te nommen
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
true true, dan eet je graties.
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hier wordt ook wel eens gekeken, vooral GoT vindt Sjoerd leuk.
Soms wle lief, als je aan het gamen bent irritant, als ze iets boeiends zien klimt hij op de kast en zit hij echt VOOR de tv, en met SSX slaan ze mijn snowboarders op de tvquote:Op maandag 4 juni 2012 17:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan begin ik een cupcake en andere zoete dingen-winkel.
[..]
Super liefMijn katten negeren een tv echt heel hard.
Naast mijn dinges. Le toetjes @ le Renies.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan begin ik een cupcake en andere zoete dingen-winkel.
Echt, ik heb net weer 2 kilo spareribs achter de kiezen en ik heb nog honger.quote:
Awwquote:Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Soms wle lief, als je aan het gamen bent irritant, als ze iets boeiends zien klimt hij op de kast en zit hij echt VOOR de tv, en met SSX slaan ze mijn snowboarders op de tv
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ze zijn erg liefquote:Op maandag 4 juni 2012 18:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]Jij hebt echt geinige beesten!
Maar fijn dat het goed gaat. Was het voor jou ook te doen?
MM hoe is het nu met jou?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:06 schreef megamandy het volgende:
Ohjoy, een dm van iemand die onder indruk was van mijn benen
Oh fijnquote:Op maandag 4 juni 2012 18:06 schreef megamandy het volgende:
Ohjoy, een dm van iemand die onder indruk was van mijn benen
Ik zit al de hele dag op een mail te wachtenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MM hoe is het nu met jou?
te lui om sc terug te lezen
Jaquote:Op maandag 4 juni 2012 18:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh fijnNu ben je zeker wel onder de indruk van hem
quote:Man snijdt echtgenote hoofd af in Berlijn
BERLIJN - Een 32-jarige man heeft in Berlijn zijn echtgenote (32) vermoord, waarschijnlijk voor de ogen van hun zes kinderen. Hij is in de nacht van zondag op maandag opgepakt.
De moord vond plaats op het dakterras van een flatgebouw van vijf verdiepingen. De man riep ''Allahu akbar!'' (God is groot!) voordat hij de vrouw doodde.
Hij sneed haar hoofd en andere lichaamsdelen af en gooide die naar beneden.
Volgens de buren had het echtpaar vaak ruzie omdat de man vreemdging. De kinderen - twee meisjes en vier jongens, in leeftijd variërend van 1 tot 12 jaar - zijn overgedragen aan jeugdzorg.
Gelukkig dat je veel steun krijgt en dat het al wat beter met je gaatquote:Op maandag 4 juni 2012 18:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag op een mail te wachtenen dat is best kut.
Maar verder wel beterben al een stuk rustiger, gister moest ik werken dus dat was ook wel fijn qua afleiding. En toen kwam nog een oud-collega langs die het gelezen had, binnenkort eens met afspreken.
En gister smste een vriend van me dat hij het gehoord had, gewoon om te zeggen dag ik altijd kan bellen of wat dan ookook heel fijn.
waarom show jij je benen?quote:
en de koran is zo heilig.quote:
Ik wist niet wat ik als laatste gepost had in dat topicquote:Op maandag 4 juni 2012 18:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh fijnNu ben je zeker wel onder de indruk van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo goed zie ik mijn benen niet eensen heb niet eens hakken aan mhehe
吴 曼 迪
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik als laatste gepost had in dat topicdan heb je een ekte fapper... die boeit het niet hoe je benen d'r uit zien. Je hebt benen. Dat is genoeg voor dezers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo goed zie ik mijn benen niet eensen heb niet eens hakken aan mhehe
![]()
![]()
![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Ze stonden de dag ervoor al in dit topic met een ander jurkjequote:Op maandag 4 juni 2012 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom show jij je benen?
Zonder ze eerst hier te showen
jajajajajajajaquote:Op maandag 4 juni 2012 18:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze stonden de dag ervoor al in dit topic met een ander jurkjeWilde niet dit topic volspammen met outfits
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik als laatste gepost had in dat topicIk denk dat hij je tetten bedoelde en dat het een typfout wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo goed zie ik mijn benen niet eensen heb niet eens hakken aan mhehe
disclaimer
Komt er toch nog een nieuwe? Dacht ergens gelezen hebben dat het afgelopen deel het laatste wasquote:Op maandag 4 juni 2012 18:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat Assassins Creed niet gaat tegenvallen
Ik was ook verbaasd dat de jurk nog steeds fatsoenlijk om mijn tetten pastquote:Op maandag 4 juni 2012 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je tetten bedoelde en dat het een typfout was
Je hebt AC1, AC2 + brotherhood + Revelations en dan komt nu AC3 met weer een nieuw personage.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Komt er toch nog een nieuwe? Dacht ergens gelezen hebben dat het afgelopen deel het laatste was
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |