Waarom wil je dan verder niets met hem?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
1) beter dan ik had verwacht xD
2) das wel de bedoeling
3) het wordt geen relatie als het aan mij ligtdus hoop dat hij ook met friends with benefits kan leven. Het is echt een erg leuke jongen, zou heel graag vrienden met hem blijven.
Omdat ik nu geen relatie wilquote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom wil je dan verder niets met hem?
Ik heb geen vlinders, ik waardeer hem heel erg voor de persoon die ie is. Maar verliefdheid is het niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als iemand leuk is, is iemand leuk. Dan is er geen willen meer bij.
Gelukkigquote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou, de donderdagavond was ik zo zat dat ik na 10 minuten zei (en ik kan nog steeds door de grond zakken als ik eraan denk); 'Sorry man, ik kan echt niet meer, moet echt slapen nu..'
![]()
Maar de volgende ochtend was het vele malen beter. Twee keer beter
Ik ben over vier weken uit dienst hierquote:Op maandag 4 juni 2012 12:12 schreef Geester het volgende:
Zometeen wordt hij wel verliefd en is ie verdrietig omdat mohmi dit niet is en is het heel awkward als jullie elkaar weer zien
Ik had dit trouwens een paar weken terug voor het eerst. Ik viel gewoon in slaapquote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou, de donderdagavond was ik zo zat dat ik na 10 minuten zei (en ik kan nog steeds door de grond zakken als ik eraan denk); 'Sorry man, ik kan echt niet meer, moet echt slapen nu..'
![]()
Maar de volgende ochtend was het vele malen beter. Twee keer beter
Vind ik altijd zo raar. Als je dan een leuke vent tegenkomt ga je er toch voor. Maar nee, alles is helemaal super en geweldig en tof maar hey, je wilde nu immers geen verkering.quote:
Beetje van het niveau 'ik wil alleen bij je in bed slapen, niet neuken'.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo raar. Als je dan een leuke vent tegenkomt ga je er toch voor. Maar nee, alles is helemaal super en geweldig en tof maar hey, je wilde nu immers geen verkering.
Ja precies.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo raar. Als je dan een leuke vent tegenkomt ga je er toch voor. Maar nee, alles is helemaal super en geweldig en tof maar hey, je wilde nu immers geen verkering.
Mijn gedachtenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beetje van het niveau 'ik wil alleen bij je in bed slapen, niet neuken'.
Wie niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja precies.
Ze heeft waarschijnlijk toch gevoelens voor shifto.
Ik sliep blijkbaar ook voordat hij nog antwoord had gegevenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had dit trouwens een paar weken terug voor het eerst. Ik viel gewoon in slaapOok de volgende dag de schade ingehaald.
Je bent niet de enige, er zijn best wat mensen die dat niet begrijpenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |