Het was alles behalve lafjesquote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beetje lafjes laten masseren en dus ook een beetje lafjes aan zijn piemel gehangen.
Dacht ik ook iddquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beetje lafjes laten masseren en dus ook een beetje lafjes aan zijn piemel gehangen.
Neequote:Op maandag 4 juni 2012 12:04 schreef Harajuku. het volgende:
MOHMI WTF WIE WAT WAAR
Was het Jack Black? Omg
Shhhht.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou zeg, als dat je allemaal niet eens bijblijft
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:04 schreef Harajuku. het volgende:
MOHMI WTF WIE WAT WAAR
Was het Jack Black? Omg
Oeeeh!!! nieuw scharrelmateriaalquote:Op maandag 4 juni 2012 12:06 schreef MohMi het volgende:
[..]Was verleidelijk, maar nee
![]()
Donderdagavond bedrijfsfeestje gehad, meer dronken geworden dan de bedoeling was (er was een BBQ maar die heb ik net gemist, fijn nuchter drinken dus) en toen ik buiten ging roken stond daar de collega met wie ik vanaf het begin van in dienst komen al enigszins leuk vind
En hoe deed ie hetquote:Op maandag 4 juni 2012 12:06 schreef MohMi het volgende:
[..]Was verleidelijk, maar nee
![]()
Donderdagavond bedrijfsfeestje gehad, meer dronken geworden dan de bedoeling was (er was een BBQ maar die heb ik net gemist, fijn nuchter drinken dus) en toen ik buiten ging roken stond daar de collega met wie ik vanaf het begin van in dienst komen al enigszins leuk vind
1) beter dan ik had verwacht xDquote:Op maandag 4 juni 2012 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En hoe deed ie heten ga je het nog eens doen
en en en en dingen
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
1) beter dan ik had verwacht xD
2) das wel de bedoeling
3) het wordt geen relatie als het aan mij ligtdus hoop dat hij ook met friends with benefits kan leven. Het is echt een erg leuke jongen, zou heel graag vrienden met hem blijven.
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
Heeft de hele SC zo'n beetje liggen batsen afgelopen weekend.
Nou, de donderdagavond was ik zo zat dat ik na 10 minuten zei (en ik kan nog steeds door de grond zakken als ik eraan denkquote:
Ik ga gelukkig uit dienst, no offense maar dat is wel handiger. Geen directe collega, zie em zo eens per week ongeveerquote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]kijk dat vinden we goed nieuw
zijn jullie directe collega's of hoe en wat is de verhouding.. hoe vaak zie je hem enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |