SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Titty met haar vriendinnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Hehe, dat blijkt jaquote:Op maandag 4 juni 2012 11:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon een kenner van de geneugten des levens
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
En idd, wat is dit voor kut TT, nja het is dan ook een kut user he
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Nou het spijt me, azijnmeister.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een zaad TT, had beter van je verwachtYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
bagger alarm weer.
hier doet ie, Wuuuuuuuuuu ,BOOOOM! PTSSSST!, CRRRRRRTSCHZZZ< POFERtjes CRACKERTJEquote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Wuuuuuuuuuuuuuu, wuuuuuuuuuuu, wuuuuuu![]()
Jullie wilden gewoon allemaal zelf de lapo maken, stelletje smerige lapohunters.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
that's a negative, overquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef Kutstudent het volgende:
Jullie wilden gewoon allemaal zelf de lapo maken, stelletje smerige lapohunters.![]()
hoi dushiquote:
Heb hem vannacht al gekekenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef Pixell het volgende:
zo kan ik natuurlijk geen GoT kijken met zo'n kutalarm
jij bent een drakenhunter, dus lapo;s doe je er gewoon bijquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef Kutstudent het volgende:
Jullie wilden gewoon allemaal zelf de lapo maken, stelletje smerige lapohunters.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
![]()
!!!!
Littlefinger looks at you and sees a collection of profitable holes.
![]()
![]()
Damn die klopt
quote:
Jammer, ik ben geen mac fanboi. Maar check de history ff goedquote:
Kon je nog wel is van opkijken.
Edit: getypt vanaf windhoos
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
geen fanboy nee? ah okequote:Op maandag 4 juni 2012 12:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jammer, ik ben geen mac fanboi. Maar check de history ff goed
Kon je nog wel is van opkijken.
Edit: getypt vanaf windhoos
Dat komt doordat de andere mensen vast zitten aan de windows pc van hun ouders en dus jaloers zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:50 schreef Cliffy het volgende:
Iedereen met een mac is meteen een Apple fanboy
nee zonder gekheid, ik wordt daar ook zo moe van. Zelfde onzin als xbox vs ps3 en android vs crackberry etc etc.
uit eindelijk kom je op ajax vs twente en zie je in hoe stomzinnig het is.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Hoezo? diablo draait ook op mac hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nuttigere dingen dan gamen die je met een Mac kunt doen
hapquote:Op maandag 4 juni 2012 12:50 schreef Cliffy het volgende:
Iedereen met een mac is meteen een Apple fanboySowieso een mac kopen om te gamenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nuttigere dingen dan gamen die je met een Mac kunt doen_
Idd iedereen weet dat Android,Windows,Xbox en Ajax beter zijn dus waarom erover lullen. De mensen die dit niet in zien weten niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat komt doordat de andere mensen vast zitten aan de windows pc van hun ouders en dus jaloers zijn.
nee zonder gekheid, ik wordt daar ook zo moe van. Zelfde onzin als xbox vs ps3 en android vs crackberry etc etc.
uit eindelijk kom je op ajax vs twente en zie je in hoe stomzinnig het is.![]()
Twente dat denkt dat het iets betekent door die lullige voetbalclub van ze die ook een keer kampioen is geworden.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat komt doordat de andere mensen vast zitten aan de windows pc van hun ouders en dus jaloers zijn.
uit eindelijk kom je op ajax vs twente en zie je in hoe stomzinnig het is.
Nee. Apple zooi is veel duurder, terwijl het niet beter is. Iedereen die bereid is om meer te betalen voor hetzelfde, alleen omdat het van apple is, is dus een fanboy.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
uit eindelijk kom je op ajax vs twente en zie je in hoe stomzinnig het is.![]()
Wel een redelijk punt jaquote:Op maandag 4 juni 2012 13:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Apple zooi is veel duurder, terwijl het niet beter is. Iedereen die bereid is om meer te betalen voor hetzelfde, alleen omdat het van apple is, is dus een fanboy.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
mensen die niet verder kijken dan hardware... als persoon die programmeert had ik gedacht dat je wel wat verder keek dan de oppervlaktequote:Op maandag 4 juni 2012 13:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Apple zooi is veel duurder, terwijl het niet beter is. Iedereen die bereid is om meer te betalen voor hetzelfde, alleen omdat het van apple is, is dus een fanboy.![]()
Ik ben wel met je eens dat ze een soort zelfbouw osx officieel zouden moeten uitbrengen dan heb je namelijk voor 400 euro een leuk systeem.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Hackintosh.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
mensen die niet verder kijken dan hardware... als persoon die programmeert had ik gedacht dat je wel wat verder keek dan de oppervlakte![]()
Ik ben wel met je eens dat ze een soort zelfbouw osx officieel zouden moeten uitbrengen dan heb je namelijk voor 400 euro een leuk systeem.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Welk deel van officieel snap jij nietquote:
Zal ik verklappen dat er nog veel meer boeken zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 13:04 schreef Pixell het volgende:
Wat een vette aflevering van GoT, waarom moet het nu afgelopen zijn
Dat weet ik, die heb ik hier in de kast staan, ik ben alleen niet zo'n goede lezerquote:Op maandag 4 juni 2012 13:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zal ik verklappen dat er nog veel meer boeken zijn![]()
![]()
Het is officieel.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Welk deel van officieel snap jij niet
na regen, ben ik er.
Echte windows gebruiker...quote:
Maar ik snap dat sommige mensen bang zijn voor het onbekende, de discussie slaat nergens op, ik verdedig mac niet zo triest als dat het aangevallen wordt.
het is een keuze die je maakt, of niet maakt door beide te gebruiken.
Toch blijft het typisch dat mensen mekaar lopen te kutten om een merkje, dat is misschien nog wel triester dan welk homo merk dan ook
Ik heb genoeg met OSX gedaan om te weten dat het geen meerwaarde biedt. De enige rede om als ontwikkelaar een mac te hebben, is om rommel voor hun gadgets te maken.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
mensen die niet verder kijken dan hardware... als persoon die programmeert had ik gedacht dat je wel wat verder keek dan de oppervlakte![]()
Ik ben wel met je eens dat ze een soort zelfbouw osx officieel zouden moeten uitbrengen dan heb je namelijk voor 400 euro een leuk systeem.![]()
Season 3 komt ook gewoon hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 13:04 schreef Pixell het volgende:
Wat een vette aflevering van GoT, waarom moet het nu afgelopen zijnEn 4 waarschijnlijk ook. Volgens mij was het idee om boek 3 over 2 seizoenen te doen
Boek 5 is een big motherfucker!!!!!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Season 3 komt ook gewoon hoorEn 4 waarschijnlijk ook. Volgens mij was het idee om boek 3 over 2 seizoenen te doen
S2 zat al vol met afleveringen waarin geen hol gebeurde. Ik hoop dat ze het toch wat meer concentreren.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Season 3 komt ook gewoon hoorEn 4 waarschijnlijk ook. Volgens mij was het idee om boek 3 over 2 seizoenen te doen
![]()
Eensch, bij dit seizoen zat ik niet echt op te letten ook. Gewoon omdat het saai was. En die rol van die naaktloper Carice was ook wel spetterendquote:Op maandag 4 juni 2012 13:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
S2 zat al vol met afleveringen waarin geen hol gebeurde. Ik hoop dat ze het toch wat meer concentreren.
Klopt, heel veel verschillende verhaallijnen door elkaar, maar bij alle lijnen kwam je net iets tekort eigenlijkquote:Op maandag 4 juni 2012 13:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
S2 zat al vol met afleveringen waarin geen hol gebeurde. Ik hoop dat ze het toch wat meer concentreren.![]()
![]()
hihahoquote:Op maandag 4 juni 2012 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Echte windows gebruiker...
Maar ik snap dat sommige mensen bang zijn voor het onbekende, de discussie slaat nergens op, ik verdedig mac niet zo triest als dat het aangevallen wordt.
het is een keuze die je maakt, of niet maakt door beide te gebruiken.
Toch blijft het typisch dat mensen mekaar lopen te kutten om een merkje, dat is misschien nog wel triester dan welk homo merk dan ook
Ik heb de eerste 4 boeken in zo'n bundel, misschien toch maar eens aan beginnen, de boeken zijn ook veel uitgebreider, ik zal het wel niet volhouden aangezien ik meer van de plaatjes ben![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Eensch, bij dit seizoen zat ik niet echt op te letten ook. Gewoon omdat het saai was. En die rol van die naaktloper Carice was ook wel spetterend![]()
![]()
Je hebt ook comicsquote:Op maandag 4 juni 2012 13:10 schreef Pixell het volgende:
Ik heb de eerste 4 boeken in zo'n bundel, misschien toch maar eens aan beginnen, de boeken zijn ook veel uitgebreider, ik zal het wel niet volhouden aangezien ik meer van de plaatjes ben
Zullen we nu gaan bitchen over welke browser je gebruikt? (IE!!!)
Of welke merk potlood je gebruikt! (Bruynzeel!!!)
Of headsets, schoenen, condooms, bier of haarproduct?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nou je bent al aardig op weg, dus plz continuequote:Op maandag 4 juni 2012 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
Zullen we nu gaan bitchen over welke browser je gebruikt? (IE!!!)
Of welke merk potlood je gebruikt! (Bruynzeel!!!)
Of headsets, schoenen, condooms, bier of haarproduct?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Trollen alsof er meerdere neuken gegeven worden, ofniet Nick?You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Heerlijk dit.
Getrolt door school.
Ik blijf de eerste 4 uur thuis want, het regent, ik had geen zin, mijn bed lag wel goed zeg maar.
Ik ga dan toch maar voor de laatste 2 uur naar school. Het regent nog steeds. Ik kom op school. Helemaal verdronken, moeten zwemmen, roeien en vissen voor het leven. Ben aangekomen op school en kom er achter dat we geen les hadden vandaag. Dus als nog voor niks naar school gegaan.
Lief dag boek.
x-je hvj.![]()
Volgens mij hebben alle scholen dat soort regelingen getroffen...quote:Op maandag 4 juni 2012 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
Heerlijk dit.
Getrolt door school.
Ik blijf de eerste 4 uur thuis want, het regent, ik had geen zin, mijn bed lag wel goed zeg maar.
Ik ga dan toch maar voor de laatste 2 uur naar school. Het regent nog steeds. Ik kom op school. Helemaal verdronken, moeten zwemmen, roeien en vissen voor het leven. Ben aangekomen op school en kom er achter dat we geen les hadden vandaag. Dus als nog voor niks naar school gegaan.
Lief dag boek.
x-je hvj.
Rossdale schiet wel voor voor mij bij die EK-poule.
Sterker nog, het lijkt me wel wat dat Rossdale de hele pot verzorgt.Hij heeft toch klauwen met geld.
Autocorrectquote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef SoldMayor het volgende:
Een ek poule ?
Is wel dope ja.![]()
Ik regel wel wat.![]()
Is cool stuur maar door als je wat hebt geregeld![]()
Ehquote:Op maandag 4 juni 2012 13:17 schreef Kutstudent het volgende:
Trollen alsof er meerdere neuken gegeven worden, ofniet Nick?
Holy crap, 3 keer eens en 1 keer I don't give a fuck met Stef.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd iedereen weet dat Android,Windows,Xbox en Ajax beter zijn dus waarom erover lullen. De mensen die dit niet in zien weten niet.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Is er nergens een online poule ofzo die je kan aanmaken en dat alleen mensen die een link hebben die in kunnen vullen. Zou wel makkelijk zijn.![]()
WWW.ek.nl geloof ikquote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef SoldMayor het volgende:
Is er nergens een online poule ofzo die je kan aanmaken en dat alleen mensen die een link hebben die in kunnen vullen. Zou wel makkelijk zijn.![]()
Seizoen drie en vier zijn allebei al bevestigdquote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik tochquote:Op maandag 4 juni 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Seizoen drie en vier zijn allebei al bevestigdTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
doe aub via flexvoetbal.nlquote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef SoldMayor het volgende:
Is er nergens een online poule ofzo die je kan aanmaken en dat alleen mensen die een link hebben die in kunnen vullen. Zou wel makkelijk zijn.
Niks is zeker in onze mooie wereldquote:Op maandag 4 juni 2012 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NEIN VERDAMMT! Je zegt waarschijnlijk!___!!!
Dat is al gebeurt he! in Se2 zit al veel van 3, boek 2 en 3 spelen af in dezelfde tijd, en 4 en 5 ookquote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik weet trouwens echt niet waar onze kk het nu over heeft
en anders :
Like the other seasons, the third season will consist of ten episodesquote:Op maandag 4 juni 2012 13:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is al gebeurt he! in Se2 zit al veel van 3, boek 2 en 3 spelen af in dezelfde tijd, en 4 en 5 ook
It will be based roughly on the first half of A Storm of Swords, the third of the A Song of Ice and Fire novels by George R. R. MartinTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Over dat dus.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik weet trouwens echt niet waar onze kk het nu over heeft
en anders :
[ afbeelding ]
na regen, ben ik er.
Autistisch of niet, hij durft wel zijn kop op het internet te zetten.quote:
wel bagger dat S3 pas 7 april 2013 begint
Hellz no, ga maar werken schooierquote:Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef Kutstudent het volgende:
Rossdale schiet wel voor voor mij bij die EK-poule.
Sterker nog, het lijkt me wel wat dat Rossdale de hele pot verzorgt. [ afbeelding ] Hij heeft toch klauwen met geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Je weet zelluf.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Autistisch of niet, hij durft wel zijn kop op het internet te zetten.
[ afbeelding ]na regen, ben ik er.
Misschien heeft Rossdale wel een paar vlaggen die je kan jatten kkTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Okee, die site van Nick was wel een goeie.
Als je mee wilt doen met de EK poule moet je even account aanmaken op www.Flexvoetbal.nl
Daarna zoeken op MW2SC FOK poule.
![]()
![]()
Hoelang hebben we daar nog voor?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef SoldMayor het volgende:
Als je mee wilt doen met de EK poule moet je even account aanmaken op www.Flexvoetbal.nl
![]()
Ligt eraan wat je ontwikkelt. Ik houd me voornamelijk bezig met web design en coding en vind dat OS X wel een meerwaarde heeft. Ik heb veel minder last van vastlopers en software als Photoshop, Illustrator en Dreamweaver werkt gewoon merkbaar sneller en efficiėnter. Verder kan ik veel beter multitasken (het is overzichtelijker en ik kan sneller van venster switchen).quote:Op maandag 4 juni 2012 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb genoeg met OSX gedaan om te weten dat het geen meerwaarde biedt. De enige rede om als ontwikkelaar een mac te hebben, is om rommel voor hun gadgets te maken.
Als ontwikkelaar wil je gewoon zo min mogelijk gezeik (je stuit al op genoeg problemen met coden) en dan ligt OS X voor mij echt mijlenver voor op Windows. En dat in combinatie met het scherm en de looks van een Mac maakt het voor mij de moeite waard om er een paar honderd euro extra voor neer te leggen, ook al verschilt de hardware nog niet eens zo van elkaar.![]()
Fuck dat, ik ga geen 10 kilometer over het erf lopen om bij zijn voordeur te komen. En dan moet ik ook nog eens 8 verdiepingen klimmen om die kutvlag te pakken.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Misschien heeft Rossdale wel een paar vlaggen die je kan jatten kk
Yeah, al jaren doe ik daar met poules meequote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef SoldMayor het volgende:
.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Fuck dat, ik ga geen 10 kilometer over het erf lopen om bij zijn voordeur te komen. En dan moet ik ook nog eens 8 verdiepingen klimmen om die kutvlag te pakken.
Wel apartTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik kan die subleague niet vinden.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
Yes, 1 seconde voor de wedstrijd begintquote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Er staat bij 1 seconde tot dat de eerste wedstijd komende vrijdag begint.. Je krijgt ook mailtje als je het vergeten bent
Nou, ik kan je vertellen dat als je aan het ontwerpen gaat, je al die mac gayboys hopeloos af ziet gaan, omdat die dingen zo tergend langzaam zijn. Ik ben meestal in half de tijd klaar die hun erover doen. Geldt voor een groot deel van de normale niet-apple users.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ontwikkelt. Ik houd me voornamelijk bezig met web design en coding en vind dat OS X wel een meerwaarde heeft. Ik heb veel minder last van vastlopers en software als Photoshop, Illustrator en Dreamweaver werkt gewoon merkbaar sneller en efficiėnter. Verder kan ik veel beter multitasken (het is overzichtelijker en ik kan sneller van venster switchen).
Als ontwikkelaar wil je gewoon zo min mogelijk gezeik (je stuit al op genoeg problemen met coden) en dan ligt OS X voor mij echt mijlenver voor op Windows. En dat in combinatie met het scherm en de looks van een Mac maakt het voor mij de moeite waard om er een paar honderd euro extra voor neer te leggen, ook al verschilt de hardware nog niet eens zo van elkaar.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Niels gvd
Dit had je ook wel ff mogen vertellen lul :
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Niels gvd
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als je nou eerst gewoon eens kapt met dat "mac gayboys". En verder kan ik alleen maar zeggen dat zo'n beetje alle web en graphic designers het erover eens zijn dat een Mac (of in ieder geval OS X) fijner werkt, maar dat is ook niet het soort designen waar jij je mee bezighoudt.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat als je aan het ontwerpen gaat, je al die mac gayboys hopeloos af ziet gaan, omdat die dingen zo tergend langzaam zijn. Ik ben meestal in half de tijd klaar die hun erover doen. Geldt voor een groot deel van de normale niet-apple users.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Niels gvd
[ afbeelding ]
Hij is ook nog een schrijver
En doet iets met paarden.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Forum Opties Forumhop: Hop naar: