Als je niet in staat bent om je eigen voedsel te laten groeien, hou je het nooit lang genoeg uit om de hele invasie te overleven.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Beuh, gewoon een yacht kapen, héél veel blikvoedsel meenemen en vijftien kilometer buiten de kust gaan liggen.
Ik neem een hengeltje mee.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je niet in staat bent om je eigen voedsel te laten groeien, hou je het nooit lang genoeg uit om de hele invasie te overleven.
Sowieso heeft overleven in je eentje geen zin. Het gaat erom dat je de mensheid opnieuw kunt opbouwen met een kleine, maar diverse groep individuen.
Dan lopen de zombies gewoon over de bodem naar je ankerkettingquote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Beuh, gewoon een yacht kapen, héél veel blikvoedsel meenemen en vijftien kilometer buiten de kust gaan liggen.
Het vervelende aan shotguns is dat de ammunitie opraakt. Dat heb je met samuraizwaarden en geimproviseerde speren niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan shotguns heb je niks op lange termijn. Je moet de confrontatie niet aan willen gaan, tenzij het om een uitbraak op extreem kleine schaal gaat. Bij een invasie van enige proportie is er maar één ding van waarde: een veilige locatie met genoeg voorraden.
Je bent überhaupt kansloos als je besluit de confrontatie aan te gaan. Je helpt daar wellicht enkele anderen mee, maar sowieso niet jezelf.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Het vervelende aan shotguns is dat de ammunitie opraakt. Dat heb je met samuraizwaarden en geimproviseerde speren niet.
Dan licht ik het anker en vaar duizend kilometer verderquote:Op maandag 4 juni 2012 15:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan lopen de zombies gewoon over de bodem naar je ankerketting
Volgens mij was het origineel anders bewoord. "When hell is full the death will walk the earth" of iets in die trant.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:44 schreef Granduppaaaaah het volgende:
2012! De hemel is bijna vol, de doden zullen de aarde bevolken!
De zombie survival guide is echt een aanraderquote:Op maandag 4 juni 2012 18:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan licht ik het anker en vaar duizend kilometer verder
Oh, als wapens denk ik kapmessen, brandweerbijltjes en klauwhamers. Lekker makkelijk en licht allemaal.
Het is ook allemaal met een knipoog.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
Ik geloof niet in zombies. Ik geloof wel dat er een aantal mensen vrij rondloopt die veilig opgeborgen horen te zijn.
Ze ruiken bloed.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:15 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me altijd af of je niet gewoon mee kunt lopen in zo'n zombie walk: flink schreeuwen en met je armen omhoog zwaaien. Zouden ze dan doorhebben dat je niet one of them bent
Dat deden ze maaaaanden terug alquote:Voorlichtingscampagne
Die incidenten lijken een toevallige samenloop van omstandigheden. Toch is het opmerkelijk dat in de Canadese provincie British Columbia vlak ervoor een voorlichtingscampagne begon waarin de inwoners letterlijk worden gewaarschuwd voor de zombie-apocalyps. Daarmee werd gedoeld op aanslagen of natuurrampen die de bevolking zouden kunnen treffen.
Gaan jullie maar in de file staan, ik cross dr wel langs, aan de andere kant van de vangrail, met mn tweewielerquote:Op maandag 4 juni 2012 13:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Let wel. We zitten in een enorm dichtbevolkt gebied. Even snel naar de middle of nowhere kan nogal anders lopen.
Bij Shaun of the dead lukt dat. En bij the walking dead ook, al smeren ze zich daar eerst in met rottend zombievlees, zodat ze hetzelfde ruiken.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:15 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me altijd af of je niet gewoon mee kunt lopen in zo'n zombie walk: flink schreeuwen en met je armen omhoog zwaaien. Zouden ze dan doorhebben dat je niet one of them bent
quote:
WTF en dan vonden we Krokodil al smerig...quote:In Panama City, Fla., two incidents alerted authorities to the drug's serious effects. In one case, several officers were needed to subdue a man who tore a radar unit out of a police car with his teeth.
Omfg. echt zombie praktijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:32 schreef YuckFou het volgende:
Da's toch hartstikke besmettelijk
[..]
[..]
WTF en dan vonden we Krokodil al smerig...
Moet aan chrystal meth denken, daar gingen mensen toch ook van die gekke dingen van doen? Van daken springen, denken dat ze kunnen vliegen. Nou ja, dat kon ook natuurlijk, alleen een klein stukjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:32 schreef YuckFou het volgende:
Da's toch hartstikke besmettelijk
[..]
[..]
WTF en dan vonden we Krokodil al smerig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |