¤ 77,00quote:
idem dito!quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:11 schreef DJWeisz het volgende:
Heb genoten van Watch The Trone Tour zo n 9 maanden geleden, dus deze keer pas ik, ook voor dat geld, 77 Euro !!!
Mwa doe dan toch maar de 'normale' van rl grime en salva.quote:
Ja maar voor de afwisseling vind ik deze ook wel leukquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:39 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Mwa doe dan toch maar de 'normale' van rl grime en salva.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De ijzige stilte in dit topic moet boekdelen spreken...
Zwaar kut dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De ijzige stilte in dit topic moet boekdelen spreken...
Blij dat ik niet al mijn plannen overhoop heb gegooid om alsnog te gaan dan.quote:Al met al voelt het als een iets te snel in elkaar gezette show. De fans die ‘Ye voor het eerst live hebben gezien, zullen tevreden zijn. De mensen die Watch The Throne in het Gelredome hebben meegemaakt, mogen teleurgesteld zijn. Kanye West lijkt te zijn verdwaald in zijn eigen genialiteit. En al klonk Lost In The World onnatuurlijk als afsluiter, achteraf gezien lijkt dat een heel logische keuze.
Nou vooruit, ik hap: Vertel! Ben wel benieuwd nu.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:33 schreef Aisumasen het volgende:
Moet ik dan de persoon zijn die de beerput over vorige week gaat opentrekken?
Ik ben er niet geweest, dus graag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:33 schreef Aisumasen het volgende:
Dit lijkt me een retorische.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:33 schreef Aisumasen het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |