*stuurt krachtsterretjes*quote:
Datquote:Op maandag 4 juni 2012 09:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning![]()
Een halve dag niet komen en 3 topics missen
Succes!quote:
het is wel beter te tellen nu met die nummeringquote:Op maandag 4 juni 2012 09:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning![]()
Een halve dag niet komen en 3 topics missen
Jaquote:
Leuke faalsquote:Op maandag 4 juni 2012 09:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb van het weekend trouwens heerlijk gefaald![]()
Nieuwe schoens uit Alkmaar:
[ afbeelding ]
Met geyle rode onderkant
[ afbeelding ]
En ja, maat 3, ik heb kindervoetjesZe hadden daar zelfs (leuke!) pumps in maat 34 en 35
![]()
En mijn Bubsel-faal was binnen![]()
[ afbeelding ]
Mooi contrast ook, tussen die neons en die honger lakjes![]()
En dan heb ik nog zwarte all stars en een Winning Ways dress gehaald
onze straf voor het mooien weerquote:Op maandag 4 juni 2012 09:37 schreef PriemGirl het volgende:
Wat is dezen nattigheid die uit den hemel komt gevallen![]()
Klopt idd, royal sadness, ik heb zelfs mijn herfstjas weer aangehadquote:Op maandag 4 juni 2012 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat het gisteren dezelfde temperatuur was als met Kerst
Ik dus ookquote:Op maandag 4 juni 2012 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt idd, royal sadness, ik heb zelfs mijn herfstjas weer aangehad
quote:Op maandag 4 juni 2012 09:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dus ook![]()
Gisteren trouwens goeien gesprekken gehad op doopselfeest.. Uiteindelijk bleven we alleen met buren over (en nog vriendin) en toen ging het over vibo's; aantal keren seks; vreemd gaan en lust.
Nice![]()
Serieus nooit geweten dat mijn buurvrouw zo 'open' was als ze zat is
Loved it
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind dat onderste plaatje zo briljant![]()
[ afbeelding ]
Fokken, wii-en, slapen, eten, films kijken...quote:Op maandag 4 juni 2012 10:30 schreef Incantrix het volgende:
Ja fuck man, wat moet ik nou doen vandaag?
Stom weer..
JA HALLO IK KAN 2 UUR OP EN NEER VOOR EEN TERING PAPIERTJE?quote:Please start with reading the consent form first. You will find it on the next page.
Please print this out and fill in your name, signature and date. The completed
version should be handed in the day after the experiment in the pigeonhole of
Per van der Wijst on the 4th floor of the Dante building. Good luck!
Kun je niet even mailen of je m in mag scannen en mailen? Ik snap dat je niet twee uur gaat reizen voor idd zo een teringpapiertje!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
MONGOLEN
Doe ik een experiment die ik thuis kan doen via de computer, staat er dit:
[..]
JA HALLO IK KAN 2 UUR OP EN NEER VOOR EEN TERING PAPIERTJE?
Ja dat was al het plan om te mailen, maar ik moest toch ff ranten omdat er stond dat je alles vanuit huis kunt doenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je niet even mailen of je m in mag scannen en mailen? Ik snap dat je niet twee uur gaat reizen voor idd zo een teringpapiertje!
Faalonderzoekersquote:Op maandag 4 juni 2012 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat was al het plan om te mailen, maar ik moest toch ff ranten omdat er stond dat je alles vanuit huis kunt doen
Net alsof mensen niks te doen hebben en dan 'even' een consent form komen afgeven. Ga eens snel doodquote:
Jepquote:Op maandag 4 juni 2012 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof mensen niks te doen hebben en dan 'even' een consent form komen afgeven. Ga eens snel dood
Kom bij mij langs!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:30 schreef Incantrix het volgende:
Ja fuck man, wat moet ik nou doen vandaag?
Stom weer..
Jeeeeej voor Sien!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:38 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en goed nieuws!!! Sien lijkt op te knappen van haar laatste nieuwe pillen![]()
Ik hoop echt HEEL erg dat dit dan nu eindelijk werkt!
Klinkt wel zo ja.....quote:Op maandag 4 juni 2012 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
De radiator van m'n auto moet vervangen worden, dat wordt vast heul duur zeker?
SIEN IS BIJNA HEELquote:Op maandag 4 juni 2012 10:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar wel een heel stuk heler![]()
![]()
Ugh dus geen probleem met het metertje?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
De radiator van m'n auto moet vervangen worden, dat wordt vast heul duur zeker?
Oh, dat vind ik wel een plan hoorquote:
JAAAA!!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:38 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en goed nieuws!!! Sien lijkt op te knappen van haar laatste nieuwe pillen![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
JAAAA!!![]()
Wat goed meis, ik ga extra-ultrahard duimen dat het echt helemaal beter gaat worden nu
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:38 schreef Lindytje het volgende:
Nopequote:Op maandag 4 juni 2012 10:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ugh dus geen probleem met het metertje?
Hmm, dat klinkt niet heel lekker..quote:Op maandag 4 juni 2012 10:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
De koelvloeistof loopt er niet goed meer doorheen, dus motor = heet, dus probleem.
Maar de garagemeneer zei dat ik er een weekje mee mocht gaan rijden om te kijken of het gewerkt heeft en daarna zouden we het over de rekening hebben..
Klinkt toch heul spannend.
Nog spannender is dat hij nu met z'n leverancier aan het bellen is om te kijken of hij hem voor 1 uur nog in orde kan krijgen
Er moet ook nog een 2,5-jarige content mee zijn he?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Fokken, wii-en, slapen, eten, films kijken...
Mogelijkheden genoeg
Dat kind ook altijdquote:Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er moet ook nog een 2,5-jarige content mee zijn he?Wii-en lukt bijvoorbeeld niet, dan wordt er de hele tijd aan mijn controller getrokken
![]()
Maaaar even bij Dico langs ofzo is wel een plan
Of een boterkoek bakken met Stef had ik bedacht, maar dan moet ik wel even ophouden met misselijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Introduceer hem in de wonderlijke wereld van Fokquote:Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er moet ook nog een 2,5-jarige content mee zijn he?Wii-en lukt bijvoorbeeld niet, dan wordt er de hele tijd aan mijn controller getrokken
![]()
Maaaar even bij Dico langs ofzo is wel een plan
Of een boterkoek bakken met Stef had ik bedacht, maar dan moet ik wel even ophouden met misselijk zijn.
Kijk, weer zo een goeden tip van schaarquote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Introduceer hem in de wonderlijke wereld van Fok![]()
Ook goed voor de ontwikkeling!
Ik moet zo ook weg... ik wilde gaan lopen naar t station, ik pak toch de bus maarquote:Op maandag 4 juni 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
Halfnat op kantoor. Beter werd het weer toch niet
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens, de artrosepillen van mijn pa zijn de bom![]()
Kijk, dat zijn goede ideeënquote:Op maandag 4 juni 2012 10:56 schreef Incantrix het volgende:
Skjoe
En whehe, jah, fok vind hij vast leuk, lekker op de knopjes van de laptop rammenIk stop 'm wel gewoon in een la ofzo
Slotje eropquote:Op maandag 4 juni 2012 11:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat alleen
Hij is best sterk
Ik ook!! Het is voor mij serieus reden om franse films te vermijden, maar bij deze viel het niet eens opquote:Op maandag 4 juni 2012 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik haat frans![]()
![]()
Nee ik zal even de trailer kijken
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh en ik kan dat consent form gewoon inscannen
Ik vind dat Frans ook niet zo, maar die film was supergrappig!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik haat frans![]()
![]()
Nee ik zal even de trailer kijken
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1675434/
Deze toch?
Ik was het ook van plan (ja nu echt want mijn hardloopschoenen staan al een jaar in de doos, BNIB alles) maar jaquote:
Juist wel, want als je dan terug komt voel je je heul stoer!quote:
Gezellie! Ben nu klaar in zhuis dus je kan komen als jew wilt!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel een plan hoorKrijg je Stef er wel gratis bij
Ik heb een vriendin gesmst of ze zin heeft in een bakkie, maar die kan toch nooit.. Als zij niet kan dan kom ik ok?
"Je kunt toch ook rennen in de regen?"quote:Op maandag 4 juni 2012 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was het ook van plan (ja nu echt want mijn hardloopschoenen staan al een jaar in de doos, BNIB alles) maar ja![]()
![]()
![]()
En die 10 kilo water die in mijn kleren zit?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Juist wel, want als je dan terug komt voel je je heul stoer!Truestory.gif
Ik heb net gedouchetquote:Op maandag 4 juni 2012 11:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
En daarna is een warme douche heel fijn
Ik wil al een jaar beginnenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Je kunt toch ook rennen in de regen?"
Volgens mij zuigen mijn kleren na een minuut al zo veel water op dat dat niet meer mogelijk is![]()
Wel goed dat je wil beginnen
Yay! Toch nog een goed doel!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gezellie! Ben nu klaar in zhuis dus je kan komen als jew wilt!
Want daar smelt je van?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En die 10 kilo water die in mijn kleren zit?
Ohja, ook primaquote:Op maandag 4 juni 2012 11:28 schreef Diconnected het volgende:
Incva ik stuur je ff een bericht via facebook want zit mobiel geen idewe hoe je moet dmen
Nee maar wel koudquote:Op maandag 4 juni 2012 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Want daar smelt je van?.
Ik heb toen ik begon met start to run eens gelopen in de zeikende regen met gewoon een katoenen trui aan. Ging prima.
(Daarna ben ik goeden kleding gaan aanschaffen, dat helpt wel).
Als het nou steenkoud was, was het een ander verhaal. Maar in de regen kan je prima hardlopen
Awwwwquote:Op maandag 4 juni 2012 11:28 schreef Incantrix het volgende:
Aaaww, ik zeg net tegen Stef "zullen we zo naar tante Dico gaan?" en hij gaat "OH JA MAMA DIE VINNIKLEUK!!"
Het is best wel koud buiten, vind ikquote:Op maandag 4 juni 2012 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Want daar smelt je van?.
Ik heb toen ik begon met start to run eens gelopen in de zeikende regen met gewoon een katoenen trui aan. Ging prima.
(Daarna ben ik goeden kleding gaan aanschaffen, dat helpt wel).
Als het nou steenkoud was, was het een ander verhaal. Maar in de regen kan je prima hardlopen
Ik kan je ook ff op komen pikken dat we met z'n drietjes ff door de appie rennen? Kunnen we met de autoquote:Op maandag 4 juni 2012 11:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Awwww![]()
Ik rol zo ook naar de appie, moet ik nog iets halen voor jullie? Sapjes en siroop en fris enzulks heb ik iig
Oh en je hebt bericht op je fb
Goed je best doen, dan krijg je het vanzelf warm jongedamequote:Op maandag 4 juni 2012 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is best wel koud buiten, vind ik
Ik kan maar één minuut rennenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Goed je best doen, dan krijg je het vanzelf warm jongedame
Ik zit al in de tram, ben over 3 minuten in de appiequote:Op maandag 4 juni 2012 11:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kan je ook ff op komen pikken dat we met z'n drietjes ff door de appie rennen? Kunnen we met de auto
Oooww, ok, haha! Ik pak ff wat spullen in, ren zelf ook nog ff door de appie en dan komen we meteen doorquote:Op maandag 4 juni 2012 11:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik zit al in de tram, ben over 3 minuten in de appie
Als ik ff van mezelf uitga ben ik van 1 minuut rennen zo overhit dat ik het daarna nog een uur bloedheet heb. Kutconditiequote:
Isgoed mop! Ik zie je wel verschijnen! Je hebt m'n nummerquote:Op maandag 4 juni 2012 11:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooww, ok, haha! Ik pak ff wat spullen in, ren zelf ook nog ff door de appie en dan komen we meteen door
Yay, boring day turns fun
Komt goed!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Isgoed mop! Ik zie je wel verschijnen! Je hebt m'n nummer
Klinkt niet bekend. Hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als ik ff van mezelf uitga ben ik van 1 minuut rennen zo overhit dat ik het daarna nog een uur bloedheet heb. Kutconditie
En dan kom ik de volgende keer jou weer eens vervelenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als ik ff van mezelf uitga ben ik van 1 minuut rennen zo overhit dat ik het daarna nog een uur bloedheet heb. Kutconditie
Yay! Doe ik wel koekjes bakken met stefmans, kun jij wiienquote:Op maandag 4 juni 2012 11:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dan kom ik de volgende keer jou weer eens vervelen
Whaha, als ik niet misselijk ben kan ik ook helpenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Yay! Doe ik wel koekjes bakken met stefmans, kun jij wiien
En dan alles weer opnieuw kopenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb iets van alles wegdoen![]()
Tot ik over 3 weken weer spijt heb![]()
Zien we dan welquote:Op maandag 4 juni 2012 11:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, als ik niet misselijk ben kan ik ook helpen
Jaquote:Op maandag 4 juni 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan alles weer opnieuw kopen
Have funquote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef Incantrix het volgende:
En dan ga ik nu spullen pakken en naar Dico, later moppies
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk ook wel eens.. Zal ik m'n nagellak eens heul goed uitdunnen, dat ik zeg maar iets van 100 potjes over houdt? Dat moet toch zat zijn? Alles wat ik 1 keer gedragen heb draag ik waarschijnlijk toch nooit meer.
En eigenlijk is mijn enige argument om het niet te doen "ja maar dan heb ik geen 400 potjes meer EINZ"
![]()
![]()
ja, is gewoon diclofenac met een bite hoor. Kan je zonder recept krijgen, anders deed ik het niet.( mijn eigen diclofenac was opquote:Op maandag 4 juni 2012 10:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]Dude!
Kijk je wel een beetje uit met wat je bij elkaar slikt enzo?
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:42 schreef Incantrix het volgende:
ccswwwwe2KJDSSDGNL.L.SFGGFFC /?/OFZdgvp+lk
En als je er logisch over na denkt, zijn 100 pootjes nog echt belachelijk veelquote:Op maandag 4 juni 2012 11:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk ook wel eens.. Zal ik m'n nagellak eens heul goed uitdunnen, dat ik zeg maar iets van 100 potjes over houdt? Dat moet toch zat zijn? Alles wat ik 1 keer gedragen heb draag ik waarschijnlijk toch nooit meer.
En eigenlijk is mijn enige argument om het niet te doen "ja maar dan heb ik geen 400 potjes meer EINZ"
![]()
![]()
Gelukkigquote:Op maandag 4 juni 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, is gewoon diclofenac met een bite hoor. Kan je zonder recept krijgen, anders deed ik het niet.( mijn eigen diclofenac was op)
Ik denk dat ook wel eens hoor. Ik heb genoeg potjes staan die al jaren untried zijn, of die ik één keer op heb gedaan en vermoedelijk toch nooit meer op doe omdat ik zoveel mooier heb.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
Je moet ook heul niet logisch nadenken als het over nagellak gaatquote:Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En als je er logisch over na denkt, zijn 100 pootjes nog echt belachelijk veel![]()
Werk?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:54 schreef Lindytje het volgende:
Fuck me, ik heb de bus een uur te vroeg gepakt
Gut wat een droppiequote:Op maandag 4 juni 2012 11:28 schreef Incantrix het volgende:
Aaaww, ik zeg net tegen Stef "zullen we zo naar tante Dico gaan?" en hij gaat "OH JA MAMA DIE VINNIKLEUK!!"
Truequote:Op maandag 4 juni 2012 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet ook heul niet logisch nadenken als het over nagellak gaat
Ohquote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lunchen met een vriendin in oosterhout....
Watquote:Op maandag 4 juni 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Godverde. Nog steeds geen duidelijkheid over mijn contractnog 26 dagen
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat de grote baas er nog een plasje over moet doen.
Dat had toch iemand? Die chick in de VS had toch een noodpakket met der favo's en htf's enzo?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
SNEL PAK JE TORNADONAGELLAKKOFFER DE SIRENES GAAN
Ja ainnir ofzoquote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat had toch iemand? Die chick in de VS had toch een noodpakket met der favo's en htf's enzo?
natuurlijk niet.* vacaturebank opent*quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan hij wel zeggen wanneer hij het wel weet?
Godsamme wat balen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
natuurlijk niet.* vacaturebank opent*
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:04 schreef Lindytje het volgende:
Fuck this...zit me gewoon uit te lachen....
Ik zei, ik loop nog wel een rondje door de stad ofzo dan...
Zij: Hahaha! En het regent ook nog
Ik wil niet meer trouwen
Ik zou de verloving verbreken!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:04 schreef Lindytje het volgende:
Fuck this...zit me gewoon uit te lachen....
Ik zei, ik loop nog wel een rondje door de stad ofzo dan...
Zij: Hahaha! En het regent ook nog
Ik wil niet meer trouwen
je hebt toch zo een helmer opgepakt die je mee naar buiten kan nemen? Zo snel ga je niet dood tochquote:Op maandag 4 juni 2012 12:04 schreef Mss het volgende:
Nou, ik zat laatst best wel te denken dat ik het heul kut zou vinden als er hier brand zou uitbreken en alles af zou branden. Maar het is hier zo klein dat áls het in de fik zou staan ik maar beter zo snel mogelijk naar buiten kan rennen en niks ga proberen te redden.
Maar dan is wel mijn heule verzameling weg.
En dan heel veel falen om jezelf te troostenquote:
ik denk dat een helmer vol met lakjes aardig zwaar isquote:Op maandag 4 juni 2012 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je hebt toch zo een helmer opgepakt die je mee naar buiten kan nemen? Zo snel ga je niet dood toch![]()
Liever een paar brandwonden dan al mn lakjes weg![]()
![]()
![]()
Wanneer moet ie af?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja ik ging vandaag aan PIE verslagen beginnen, doe morgen maar
als het moet kan ik die heul wel tillenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik denk dat een helmer vol met lakjes aardig zwaar is
Joahhh!quote:
Het ligt er natuurlijk aan waar de brand is, maar als ik voor de dichtsbijzijnde deur ga moet ik een volle helmer over een bank sjouwen, ik denk dat dat best zwaar is.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je hebt toch zo een helmer opgepakt die je mee naar buiten kan nemen? Zo snel ga je niet dood toch![]()
Liever een paar brandwonden dan al mn lakjes weg![]()
![]()
![]()
Alles wat je lief is in één lade pleurenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk aan waar de brand is, maar als ik voor de dichtsbijzijnde deur ga moet ik een volle helmer over een bank sjouwen, ik denk dat dat best zwaar is.
Kan dat niet bij de divorce-party?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joahhh!
Nee, ikwil nog een jurk aan eerst...
Dan ga ik toch maar trouwen....
Heb je iets gehoord van Rotterdam dan?quote:
Ohhhhh, tijd zat man!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohhhhh, tijd zat man!
Het kan in een nacht! Moet je wel en beetje doorwerken though
Nee, maar straks ben ik te laat met inschrijven voor Antwerpenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je iets gehoord van Rotterdam dan?
Slimquote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, maar straks ben ik te laat met inschrijven voor AntwerpenEn ik wil er sowieso nog kijken of het wel leuk is...
Nee toch? Dat loopt toch gewoon door?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
oja je moet je voor volgend collegejaar weer opnieuw inschrijven bij studielink toch?
Als het niet in mijn kamer zou zijn zou ik eerst mijn deur dicht doen, raam open, belangrijke dingen naar buiten gooien, misschien ook mijn helmerquote:Op maandag 4 juni 2012 12:12 schreef Mss het volgende:
Maar als er brand is ín mijn kamer zou ik denk ik gewoon echt naar buiten rennen. Misschien een externe HDD proberen te redden, want foto's.
Dan gaan we met zijn allen ome flips slaanquote:Op maandag 4 juni 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Als mijn contract niet verlengd wordt maak ik van de meet een "joepie, ik ben weer werkloos" party
Moet ik dan een nieuwe inschrijving nemen? En dan start in eerste jaar? 'Nee' ?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:12 schreef Mss het volgende:
Nee, je moet je ieder jaar opnieuw inschrijven.
Een herschrijving.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik dan een nieuwe inschrijving nemen? En dan start in eerste jaar? 'Nee' ?
ramen ingooien daaroquote:Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan gaan we met zijn allen ome flips slaan
Kan me niet herinneren dat ik dat vorig jaar heb gedaan... Zal toch wel danquote:Op maandag 4 juni 2012 12:12 schreef Mss het volgende:
Is men ook niet verplicht om een maand van te voren aan te geven als het contract niet verlengd wordt?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Als mijn contract niet verlengd wordt maak ik van de meet een "joepie, ik ben weer werkloos" party
En herinschrijven gaat idd via studielink.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:12 schreef Mss het volgende:
Ja maar slaapquote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En herinschrijven gaat idd via studielink.
Weer in slaap vallen en je college missen.
Ik kreeg er mail over. Recent. Ofzo.quote:
Oh ik heb nog geen mail gehad, afwachten dus?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg er mail over. Recent. Ofzo.
Wettelijk mogen ze op de laatste dag zeggen "o by the way, je hoeft morgen niet te komen".quote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is men ook niet verplicht om een maand van te voren aan te geven als het contract niet verlengd wordt?![]()
Zou behoorlijk kut zijn om op einde van je contract te horen: owjah btw... je hoeft niet meer te komen.......
Ik wil ook slaapquote:
Wat een kutregelingquote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wettelijk mogen ze op de laatste dag zeggen "o by the way, je hoeft morgen niet te komen".
Is wel een kutstreek, maar ik heb het zien gebeuren dat mensen na 3 jaar werken 2 weken voor het aflopen van hun contract hoorden dat het contract niet verlengt werd
Ja je moet idd wachten tot het op je 'to do' list komt, staat nog niks bij mijquote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Jep, vanmorgen om half vijf mail dat ik me kan herinschrijven.
krijgen we vast nog! Anders had ik dat vorig jaar ook nooit gedaanquote:Op maandag 4 juni 2012 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik heb nog geen mail gehad, afwachten dus?
Zal wel verschillen per instelling.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja je moet idd wachten tot het op je 'to do' list komt, staat nog niks bij mij
Luxeprobleemquote:Op maandag 4 juni 2012 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks zijn mijn films eerder klaar met downloaden dan GoT
Whoopquote:Op maandag 4 juni 2012 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
films van 5 gig die eerder klaar zijn dan een serie van 2 gig die een uur later zijn gestart
NIET IN DE GOEDE VOLGORDE
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef Dwyn het volgende:
´men moet echt niet te lang in kijkers van jou loeren... verdwalen joh! lekker ding x ´
mehquote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef Mss het volgende:
http://www.missetam.nl/jurk-print-zwart/nl/product/21469/
Yay of nay?
Nayquote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef Mss het volgende:
Yay of nay?
Nay, door de onderkant...quote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef Mss het volgende:
Yay of nay?
Ik zeg, dat is een kanshebber!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
En ik heb een bericht met alleen ´Hee´.
Datingsites.
hmhmhmquote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef Mss het volgende:
http://www.missetam.nl/jurk-zwart/nl/product/21448/
Dezon vind ik ook wel leuk.
Meh, te druk....quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef Mss het volgende:
http://www.missetam.nl/jurk-zwart/nl/product/21448/
Dezon vind ik ook wel leuk.
ASOSquote:Op maandag 4 juni 2012 12:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden idee, ga maar op een andere kijken
Que?? Ik heb gisteren met acceptgiro dat jurkje besteldquote:Op maandag 4 juni 2012 00:02 schreef Mss het volgende:
Meh, bij bonprix moet je vooraf betalen. Daar heb ik geen zin in want ik wil meerdere jurkjes bestellen en dan eentje houden.
Dat kon ik niet, alleen creditcard, ideal en onder rembours. Maar was mijn eerste bestelling daar, misschien dat het daarmee te maken heeft. Ik kijken, is het groene jurkje er alleen nog maar in maat 36. Wat hebben jullie gedaan?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:30 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ik las terug en wil toch even reageren op MSS
[..]
Que?? Ik heb gisteren met acceptgiro dat jurkje besteld
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kon ik niet, alleen creditcard, ideal en onder rembours. Maar was mijn eerste bestelling daar, misschien dat het daarmee te maken heeft.
Welk groenen jurkje? Ik heb heul niet terug gelezenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:32 schreef Mss het volgende:
Het groenen jurkje! Maar ik keek bij de verkeerde kleur. Toch maar bestellen..
Eh, ik wist mijn klantnummer niet meer en het is jaren geleden dat ik daar heb besteld. Dus ik heb me ook gewoon als nieuwe klant laten registreren met compleet ander e-mail adres en bezorgadres...quote:Op maandag 4 juni 2012 12:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kon ik niet, alleen creditcard, ideal en onder rembours. Maar was mijn eerste bestelling daar, misschien dat het daarmee te maken heeft. Ik kijken, is het groene jurkje er alleen nog maar in maat 36. Wat hebben jullie gedaan?
ja, een hire freeze die al zes maanden van kracht isquote:Op maandag 4 juni 2012 12:16 schreef Lindytje het volgende:
Maar skjoe, heb je redenen om te denken dat je niet verlengd wordt?
Liiiihiiiiinnnkkkquote:Op maandag 4 juni 2012 12:35 schreef Mss het volgende:
Heuj, nu heb ik die optie wel. Homo's.
Groenen jurkje besteld!
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, een hire freeze die al zes maanden van kracht is
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, een hire freeze die al zes maanden van kracht is
Ik vond die die je net postte mooierquote:Op maandag 4 juni 2012 12:41 schreef Mss het volgende:
Tevens deze jurk:
http://www.bonprix.nl/pro(...)t-953112/?type=image
Leukquote:Op maandag 4 juni 2012 12:41 schreef Mss het volgende:
Tevens deze jurk:
Ik had een roze van de hema, maar ik vind mijn telefoon er zoveel lelijker van worden. Een iPhone is zo mooi, dus ik gebruik geen case meer.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mss wat voor case heb jij voor je aaifoon?
Ja snap ik, maar ik had na 2 dagen al 2 krassen op de achterkant ondanks dat ik er naar mijn gevoel voorzichtig mee deedquote:Op maandag 4 juni 2012 12:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had een roze van de hema, maar ik vind mijn telefoon er zoveel lelijker van worden. Een iPhone is zo mooi, dus ik gebruik geen case meer.
En het is nog te weinig ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:40 schreef Dwyn het volgende:
Intreza stort mijn geld terug.Ik wil mijn schoenen!
Fuck wat een leuke kleren op die sitequote:Op maandag 4 juni 2012 12:41 schreef Mss het volgende:
Tevens deze jurk:
Bonprix is best leuk, kleren zijn alleen wel maar goed voor 1 seizoen. Maarja wie wil er nou twee zomers hetzelfde jurkje aan?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Fuck wat een leuke kleren op die site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |