*stuurt krachtsterretjes*quote:
Datquote:Op maandag 4 juni 2012 09:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning![]()
Een halve dag niet komen en 3 topics missen
Succes!quote:
het is wel beter te tellen nu met die nummeringquote:Op maandag 4 juni 2012 09:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning![]()
Een halve dag niet komen en 3 topics missen
Jaquote:
Leuke faalsquote:Op maandag 4 juni 2012 09:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb van het weekend trouwens heerlijk gefaald![]()
Nieuwe schoens uit Alkmaar:
[ afbeelding ]
Met geyle rode onderkant
[ afbeelding ]
En ja, maat 3, ik heb kindervoetjesZe hadden daar zelfs (leuke!) pumps in maat 34 en 35
![]()
En mijn Bubsel-faal was binnen![]()
[ afbeelding ]
Mooi contrast ook, tussen die neons en die honger lakjes![]()
En dan heb ik nog zwarte all stars en een Winning Ways dress gehaald
onze straf voor het mooien weerquote:Op maandag 4 juni 2012 09:37 schreef PriemGirl het volgende:
Wat is dezen nattigheid die uit den hemel komt gevallen![]()
Klopt idd, royal sadness, ik heb zelfs mijn herfstjas weer aangehadquote:Op maandag 4 juni 2012 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat het gisteren dezelfde temperatuur was als met Kerst
Ik dus ookquote:Op maandag 4 juni 2012 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt idd, royal sadness, ik heb zelfs mijn herfstjas weer aangehad
quote:Op maandag 4 juni 2012 09:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dus ook![]()
Gisteren trouwens goeien gesprekken gehad op doopselfeest.. Uiteindelijk bleven we alleen met buren over (en nog vriendin) en toen ging het over vibo's; aantal keren seks; vreemd gaan en lust.
Nice![]()
Serieus nooit geweten dat mijn buurvrouw zo 'open' was als ze zat is
Loved it
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind dat onderste plaatje zo briljant![]()
[ afbeelding ]
Fokken, wii-en, slapen, eten, films kijken...quote:Op maandag 4 juni 2012 10:30 schreef Incantrix het volgende:
Ja fuck man, wat moet ik nou doen vandaag?
Stom weer..
JA HALLO IK KAN 2 UUR OP EN NEER VOOR EEN TERING PAPIERTJE?quote:Please start with reading the consent form first. You will find it on the next page.
Please print this out and fill in your name, signature and date. The completed
version should be handed in the day after the experiment in the pigeonhole of
Per van der Wijst on the 4th floor of the Dante building. Good luck!
Kun je niet even mailen of je m in mag scannen en mailen? Ik snap dat je niet twee uur gaat reizen voor idd zo een teringpapiertje!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
MONGOLEN
Doe ik een experiment die ik thuis kan doen via de computer, staat er dit:
[..]
JA HALLO IK KAN 2 UUR OP EN NEER VOOR EEN TERING PAPIERTJE?
Ja dat was al het plan om te mailen, maar ik moest toch ff ranten omdat er stond dat je alles vanuit huis kunt doenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je niet even mailen of je m in mag scannen en mailen? Ik snap dat je niet twee uur gaat reizen voor idd zo een teringpapiertje!
Faalonderzoekersquote:Op maandag 4 juni 2012 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat was al het plan om te mailen, maar ik moest toch ff ranten omdat er stond dat je alles vanuit huis kunt doen
Net alsof mensen niks te doen hebben en dan 'even' een consent form komen afgeven. Ga eens snel doodquote:
Jepquote:Op maandag 4 juni 2012 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof mensen niks te doen hebben en dan 'even' een consent form komen afgeven. Ga eens snel dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |