Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dat durf ik niet eigenlijkquote:Op maandag 4 juni 2012 00:35 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Met Rafinha als über vandermarretje.
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat durf ik niet eigenlijkMenez te aanvallend en Gustavo valt voor mijn gevoel meer aan dat dathij verdedigd.
gewoon abate of lahmquote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou een mooie oplossing voor Rafinha zijn..
Pisvlek en Santanaquote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Als je met een beweeglijke spits als Podolski speelt zou ik je twee CAM's omdraaien.. Wil je ze liever zo hebben, zou ik Gomez in de spits gooien.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Waarschijnlijk wel, hij was toch verhuurd aan RB Salzburg? In het echt is hij lang niet zo goed als in FUTquote:Op maandag 4 juni 2012 00:40 schreef Nickskuh het volgende:
http://futhead.com/12/player/91
Zien we deze gozer eigenlijk weer terug in de eredivisie 't volgens seizoen?
Hij was/is wel aanvoerder daarquote:Op maandag 4 juni 2012 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, hij was toch verhuurd aan RB Salzburg? In het echt is hij lang niet zo goed als in FUT
Ja ik wou ze al omdraaien.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je met een beweeglijke spits als Podolski speelt zou ik je twee CAM's omdraaien.. Wil je ze liever zo hebben, zou ik Gomez in de spits gooien.
Hoop 't niet, zat me echt te ergeren in het stadion.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, hij was toch verhuurd aan RB Salzburg? In het echt is hij lang niet zo goed als in FUT
Als je 4-3-3 wilt dan Mata LW en Ramires er achter. Rest van het team kan hetzelfde blijven.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:43 schreef Rijst het volgende:
Tot nu toe vind ik dat team van Dutch het leukst. Alleen met 4321 had ik vaak dat de cross van de LW naar de RW gaan ipv van de spits en Visa versa. 433 ging wel makkelijker met Ba
Affelay past veel beter in een 4-3-2-1. Verder heeft Bochetti 7 chem.quote:
Ja had ik ff niet gezienquote:Op maandag 4 juni 2012 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Affelay past veel beter in een 4-3-2-1. Verder heeft Bochetti 7 chem.
Jones is van Schalke..quote:Op maandag 4 juni 2012 00:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, want Farfan heeft nog wel 1 linkje er bij nodig.
if santana en if pizszceckquote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
plaatje van rijst was 4-3-3...Huntelaar heeft dan een dode link naast zich links, dubbele link rechts en een normale link onder hem met Koefquote:Op maandag 4 juni 2012 00:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als jij het over 4-3-3 had dan kwam Huntelaar in de knoei.
Waar heb jij het nou over manquote:Op maandag 4 juni 2012 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
plaatje van rijst was 4-3-3...Huntelaar heeft dan een dode link naast zich links, dubbele link rechts en een normale link onder hem met Koef
In die post stond ook Koef CM en Jones RCM, dacht dat je daar op doelde. Aangezien je daarna wel inging op Jones...quote:Op maandag 4 juni 2012 00:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou over man
Je zei dat je er een Ligue 1 team onder kon plakken, dat kan dus niet. Of zit er een Nederlander in de Ligue 1 ?
Draadloos internet met crappy ontvanger van zijn kant.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Verlies verdomme net de finale van een 7.5k toernooi. Die kerel had wel een prima team maar was echt niet bijzonder goed. Elke halve minuut zat er gewoon een lag spike van 2 seconden in. Echt wat zit ik me dan te ergeren. Ik scoor in de 90e minuut nog de gelijkmaker, hij maakt 2 seconden later de winnende. Niet te nakken dit. Waarom geeft dat kuthoerentyfus xbox live aan dat hij een goede verbinding heeft terwijl het gewoon een lagfest is.
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:54 schreef Rijst het volgende:
Wat vinden jullie van dit?http://www.futhead.com/12/squad/969704
Netjes, alleen vind ik Heitinga en Krul eigenlijk tekort komen voor zo'n team..quote:Op maandag 4 juni 2012 00:54 schreef Rijst het volgende:
Wat vinden jullie van dit?http://www.futhead.com/12/squad/969704
Had ik net ook tegen een Nederlander. Stuurt hij in de rust dat het een kutverbinding is dus ik naderhand dat ik dat vreemd vond omdat hij hier al de hele tijd prima was, stuurt hij daarna dat het ook aan hem kon liggen want hij was op zijn pc films aan het downloadenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Verlies verdomme net de finale van een 7.5k toernooi. Die kerel had wel een prima team maar was echt niet bijzonder goed. Elke halve minuut zat er gewoon een lag spike van 2 seconden in. Echt wat zit ik me dan te ergeren. Ik scoor in de 90e minuut nog de gelijkmaker, hij maakt 2 seconden later de winnende. Niet te nakken dit. Waarom geeft dat kuthoerentyfus xbox live aan dat hij een goede verbinding heeft terwijl het gewoon een lagfest is.
Waarom Schürrle daar? Wel goede passing heeft hij..valt me nu pas op. Genoeg goede CM/CAM opties ook toch?quote:
Rijst wilde er iemand met High/High. En schurrle is een beest daarquote:Op maandag 4 juni 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom Schürrle daar? Wel goede passing heeft hij..valt me nu pas op. Genoeg goede CM/CAM opties ook toch?
Sowieso Ekpo en De Guzman CM, Ekpo heeft 86 pace en 4* en De Guzman heeft 81 pace en speelt ook bij Toronto FC.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso binnenkort deze eens maken.
Middenveld te aanvallend. Schwein gaat em ook niet worden. Dies >200kquote:Op maandag 4 juni 2012 01:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De UP is ook al errrrug goed vond ik.
[ afbeelding ]
Schwein?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Middenveld te aanvallend. Schwein gaat em ook niet worden. Dies >200k![]()
Ik voel me kieskeurig
Als je dat nou eerder zei.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Schwein?
En je kan ipv arteta ook gewoon SIF Ramires of Essien zetten.
Dan krijg je als middenveld: High/High - Medium/Medium - High/High
edit; dat kan niet natuurlijk
Gewoon dat maken dus! :p
Ik zou t gewoon eens proberen met dat team wat ik als plaatje poste. Je hebt best wat verdedigende kwaliteiten. In mijn BPL team was Arteta altijd flink aanwezig. En in mn bundesliga waar ik Schurrle op CM had was het echt een stofzuiger, een echt werkpaard.quote:
Lagswitch?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou hopen dat ik dit redt met mijn budgetquote:Op maandag 4 juni 2012 01:16 schreef Rijst het volgende:
Dit wordt hem. Niet boos worden omdat ik niet jullie team heb gekozen. Veel van jullie ideeen heb ik wel gebruikt
http://www.futhead.com/12/squad/969704
Ja, hij is echt goed. Veeel beter dan Lahm.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:29 schreef Rijst het volgende:
Ik zie nu pas hoe goed die stats zijn van Pisvlek
Op de bank en dan inbrengen als spits.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, hij is echt goed. Veeel beter dan Lahm.
3* skills, weinig Bundesliga spitsen die beter hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 01:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op de bank en dan inbrengen als spits.Sowieso ga ik dat een keer proberen
The D!quote:Op maandag 4 juni 2012 08:32 schreef GuRBuH het volgende:
Goedemorgen vanuit het altijd gezellige Delft!
quote:Op maandag 4 juni 2012 09:05 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog even naar de 300k handelen (heb ook 45k op ander account staan en nog wat leuke zilveren kaarten op de trade pile) en dat verkopen voor 30 euro en dan ben ik klaar met FIFA.
Heb er nu in totaal 410 euro aan verdiend als ik me niet vergis
Hoe kan je een chem van 100 hebben als je Engelse en Duitse competitiespelers hebt?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:16 schreef Rijst het volgende:
Dit wordt hem. Niet boos worden omdat ik niet jullie team heb gekozen. Veel van jullie ideeen heb ik wel gebruikt
http://www.futhead.com/12/squad/969704
quote:Op maandag 4 juni 2012 08:32 schreef GuRBuH het volgende:
Goedemorgen vanuit het altijd gezellige Delft!
Ik kom ook uit Delft!quote:Op maandag 4 juni 2012 08:46 schreef DannyDeko het volgende:
Ze noemen mij altijd The D. En ik kom uit Delft!
Omdat sommige spelers bij dezelfde club spelen, of dezelfde nationaliteit+competitie hebben. Dan krijg je een sterkere link, waardoor je je een dode link kunt veroorloven.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:22 schreef Desiler het volgende:
[..]
Hoe kan je een chem van 100 hebben als je Engelse en Duitse competitiespelers hebt?sorry ben noob.
Oh okee haha nooit gewetenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat sommige spelers bij dezelfde club spelen, of dezelfde nationaliteit+competitie hebben. Dan krijg je een sterkere link, waardoor je je een dode link kunt veroorloven.
Lekker terug naar het Noorden. Het land waar mensen elkaar niet met de nek aankijken, het land waar je nog kistjes pils moet drinken om de kachel op te stoken. Goh, wat een land!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik nietzo weer lekker met de trein naar Heerenveen.
Een andere LB, Evra of Clichy of Cissokhoquote:Op maandag 4 juni 2012 10:35 schreef Roypsv het volgende:
Heeft iemand nog aanmerkingen op mijn team?
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#ineCWGombdEQH
deze heb ik daar alquote:Op maandag 4 juni 2012 10:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een andere LB, Evra of Clichy of Cissokho
LB: Cissokho, Clichy, Nsame of Evra. CDM: Sissokko (van Toulouse) voor Gonalons, Menez op Cam en Henry in de Spits (al moet je dan wel kaartjes kopen of spelers verkopen en dan terugkopen). Als je Menez daar laat staan wel spits van maken. Keeper eventueel vervangen door Lloris.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:35 schreef Roypsv het volgende:
Heeft iemand nog aanmerkingen op mijn team?
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#ineCWGombdEQH
Als je Mangala en Fanni omdraait dan krijgt hij wel 9 chem.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:40 schreef Roypsv het volgende:
[..]
deze heb ik daar al
http://futhead.com/12/player/9703
Ik wil menez eigenlijk verkopen en er een andere spits voor terughalen. weet je misschien een goede optie ?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
LB: Cissokho, Clichy, Nsame of Evra. CDM: Sissokko (van Toulouse) voor Gonalons, Menez op Cam en Henry in de Spits (al moet je dan wel kaartjes kopen of spelers verkopen en dan terugkopen). Als je Menez daar laat staan wel spits van maken. Keeper eventueel vervangen door Lloris.
Wat doe je dan in Delft?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik nietzo weer lekker met de trein naar Heerenveen.
SIF Higuain!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik wil menez eigenlijk verkopen en er een andere spits voor terughalen. weet je misschien een goede optie ?
Op de XBOX net iets meer dan 60Kquote:
75-80k. Als je dat niet hebt SIF Menez en IF Henry verkopen en dan SIF Higuain (als je dat zou willen) en Menez (voor CAM) terugkopen, moet dan wel lukken.quote:
Mounier heb ik gehad. Helaas ben ik niet zon fan van linkspotige spelersquote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef Thorb het volgende:
Voor pace kan je IF Mounier nemen of IF Remy.
GJE, waz met je dubbelaccountquote:Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
is die echt zo fijn? Want zijn pace is niet zo hoog ;d
hahaha. Nee ik vind het gewoon fijn als mijn spitsen een lekker speed hebben zodat ik spelers zoals Pique stront voor zijn ogen renquote:
Die 2 klop je echt niet makkelijk op snelheid. Heel vervelend, maar met zulke verdedigers als tegenstanders zul je een beetje moeten kunnen fifa' en.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:55 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hahaha. Nee ik vind het gewoon fijn als mijn spitsen een lekker speed hebben zodat ik spelers zoals Pique stront voor zijn ogen ren.
En tegenwoordig moet je toch wel , als je alleen maar tegen teams speelt met Chiellini / Thiago achterin
Tsja, 3 chem? Als je er nou een CDM Sneijder in de goede formatie neerzetquote:Op maandag 4 juni 2012 11:01 schreef over_hedge het volgende:
Mijn team is klaar.Na heel veel teams weer te hebben gehad ben ik weer terug gegaan naar mijn eerste team, alleen dan nu met wat versterkingen.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hUuQRovzbdEQ2
Waar nu sneijder staat, stond eerst altijd de rossi alleen die had een keertje rood en toen zetten ik hem daar neer. En dat speelde eigenlijk wel erg fijn dus laat hem daar staan.
Dit, met een spits als Remy had ik vrij veel moeite met die 2 maar met Ibra lijkt het wel een stuk beter te gaan, veel meer kracht en als hij erdoorheen is pak je hem niet meer terugquote:Op maandag 4 juni 2012 11:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die 2 klop je echt niet makkelijk op snelheid. Heel vervelend, maar met zulke verdedigers als tegenstanders zul je een beetje moeten kunnen fifa' en.
Is die veel waard?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:05 schreef vandermar het volgende:
Alweer deze kit in een pakjesamen met een squad fitness
[ afbeelding ]
Och die chem merk ik helemaal niks van als ik speel. Hij speelt wel fijn daar. Geen zin om met kaartjes te gaan klotequote:Op maandag 4 juni 2012 11:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja, 3 chem? Als je er nou een CDM Sneijder in de goede formatie neerzetVerder gewoon Taiwo LB, prima speler imo. Snap ook niet waarom je Cavani op cam zet en dan Pato in de spits, zou ik andersom doen, maar dat moet je zelf weten
700 ofzoquote:
Volgens mij heb ik die ook wel een paar keer gehad. Wist niet eens dat die nog wat waard was, ik discard al die shirtjesquote:Op maandag 4 juni 2012 11:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
700 ofzoik heb hem al zeker 5x in 2 weken tijd in pakjes gehad
Ik heb hem ook als uitkit. Thuis die oranje van Gangwon en uit deze van Swindon. (EK sfeer
)
Komt omdat er Fifa 12 op staat dat hij nog wat waard is!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook wel een paar keer gehad. Wist niet eens dat die nog wat waard was, ik discard al die shirtjes
Gister naar concert geweest in de HMH maar kon daarna niet meer thuiskomen met de trein dus bij een vriend blijven pitten.quote:
Ik vind dat 3-5-2 echt heel klote spelen hoor. Echt te verdedigend en aanvallend kom ik er niet meequote:Op maandag 4 juni 2012 11:25 schreef Lindgren. het volgende:
3-5-2 ook nog maar eens proberen. Jammer dat ik aan het begin van Fifa 12 nog niet kon handelen.. Ben van plan om bij 13 ook coins te verkopen. Vanaf de laatste 2 maanden pak ik steeds winst.. In het begin veel domme aankopen gedaan, toch wel jammer.
Hangt helemaal af van je middenvelders, als je pakweg Lucas Leiva en Luiz Gustavo daar neerzet niet, dan speel je superverdedigend, maar met voetballende CDM's zoals Roberto Carlos en Ramires kun je gewoon domineren en aanvallen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik vind dat 3-5-2 echt heel klote spelen hoor. Echt te verdedigend en aanvallend kom ik er niet mee
Ja ik. Welke Coupé zit je?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:41 schreef GuRBuH het volgende:
Nog mensen die in de intercity van Rdam richting Lwarden zitten? Kunnen we babbelen over FUT.
Dat wordt handelenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:58 schreef Rijst het volgende:
250k Huntelaar
145k Mata
45k Farfan
80k Ramires
150k Gustavo
75k Muller
45k Subotic
90k Pis
10k rest
900k
Nee ik heb wel genoeg. Ik wacht tot Confetti de coins bijelkaar heeft. Maar ik vind de prijzen echt absurd. Vooral die van Ramires en Mullerquote:
Slet.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat Lindgren wel aardig kon handelen
Lang leve de XBOXquote:Op maandag 4 juni 2012 11:58 schreef Rijst het volgende:
250k Huntelaar
145k Mata
45k Farfan
80k Ramires
150k Gustavo
75k Muller
45k Subotic
90k Pis