abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2012 @ 18:35:20 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112434901
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:28 schreef jochem8 het volgende:
Je kunt eens vragen wat de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij wil vergoeden, en anders een letselschadeadvocaat in de arm nemen.
De verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij wil het liefste zo snel mogelijk en zo weinig mogelijk uitkeren en het daarmee 'afkopen', liefst zo snel mogeljik na het ongeluk. Laat je hierdoor dus niet met een kluitje in het riet sturen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112434943
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ook smartengeld hoor.
Niet bij zoiets.

En lekker uitbuiten TS. Die man rijdt jou per ongeluk van je fiets, lekker zijn zakken leeg plunderen, heel chique! 14.gif
pi_112434999
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:27 schreef Ivo1985 het volgende:
Het is aan te raden om even contact op te nemen met een letselschade advocaat. Er zijn te veel factoren van belang bij het bepalen van de immateriële en indirecte schade (denk bijvoorbeeld aan blijvend regelmatig bezoek aan arts of fysio, gemiste inkomsten of studievertraging).
Dat is geen smartengeld.
  maandag 4 juni 2012 @ 18:37:58 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112435001
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ook smartengeld hoor.
Dat valt bij mij onder 'daadwerkelijk geleden schade' ;)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112435843
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat valt bij mij onder 'daadwerkelijk geleden schade' ;)
Hoe wil je bonnetjes hebben van alles wat onder smartengeld valt? Hou je gewoon aan de gangbare termen en ga geen onzin lopen roepen aub, daar heeft de TS niks aan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 4 juni 2012 @ 18:56:57 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112435880
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoe wil je bonnetjes hebben van alles wat onder smartengeld valt? Hou je gewoon aan de gangbare termen en ga geen onzin lopen roepen aub, daar heeft de TS niks aan.
okok ;(
Een gedicht over Maanvis
  maandag 4 juni 2012 @ 19:27:37 #32
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_112437386
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:36 schreef Travel. het volgende:

[..]

Niet bij zoiets.

En lekker uitbuiten TS. Die man rijdt jou per ongeluk van je fiets, lekker zijn zakken leeg plunderen, heel chique! [ afbeelding ]
Verzekeraar.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 4 juni 2012 @ 20:17:08 #33
376996 Sagramore
Never leave your boots at home
pi_112440272
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:36 schreef Travel. het volgende:

[..]

Niet bij zoiets.

En lekker uitbuiten TS. Die man rijdt jou per ongeluk van je fiets, lekker zijn zakken leeg plunderen, heel chique! [ afbeelding ]
Als die jongen voor zich uit had gekeken ipv met zijn mobieltje zat te spelen had ik geen weken in het ziekenhuis hoeven te liggen / geen maanden met krukken hoeven te lopen / geen jaren naar fysio hoeven te gaan. Dus ja, als het kan dan wil ik hier wel geld voor. Ik zie in andere topics ook dat mensen het raar vinden dat je hiervoor geld krijgt.

Daarnaast betaalt de verzekeraar het, smartengeld is een vergoeding voor immateriële schade dus niet voor wat ik besteed heb aan de fysiotherapie e.d.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sagramore op 04-06-2012 20:54:57 ]
  maandag 4 juni 2012 @ 20:22:29 #34
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_112440623
Er zijn massa's bedrijven die je een gratis orienterend gesprek aanbieden.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_112444127
Verwacht er niet te veel van. Smartengeld wordt in de meeste gevallen slechts toegekend aan gevallen waarbij blijvend letsel is opgelopen. Wat voor redenen kun jij aandragen waarom jij gecompenseerd zou moeten worden voor jouw gederfde levensvreugd?

Wanneer je bang bent dat, door gevolg van dit ongeval, dat je klachten gaat krijgen op latere leeftijd, ga dan even opzoek naar een goed letselschade kantoor. Daar wil je zelf niet mee bezig gaan en gaat waarschijnlijk ook niet lukken.

Ikzelf heb een tijdje voor een kantoor gewerkt dat op dit gebied werkzaam was en heb hier enige relevante kennis opgedaan. Mocht je meer vragen hebben kan ik wellicht helpen.

Bedenk me net ineens wat een contradictie het concept van smartengeld is. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')