De verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij wil het liefste zo snel mogelijk en zo weinig mogelijk uitkeren en het daarmee 'afkopen', liefst zo snel mogeljik na het ongeluk. Laat je hierdoor dus niet met een kluitje in het riet sturen.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:28 schreef jochem8 het volgende:
Je kunt eens vragen wat de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij wil vergoeden, en anders een letselschadeadvocaat in de arm nemen.
Niet bij zoiets.quote:
Dat is geen smartengeld.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:27 schreef Ivo1985 het volgende:
Het is aan te raden om even contact op te nemen met een letselschade advocaat. Er zijn te veel factoren van belang bij het bepalen van de immateriële en indirecte schade (denk bijvoorbeeld aan blijvend regelmatig bezoek aan arts of fysio, gemiste inkomsten of studievertraging).
Dat valt bij mij onder 'daadwerkelijk geleden schade'quote:
Hoe wil je bonnetjes hebben van alles wat onder smartengeld valt? Hou je gewoon aan de gangbare termen en ga geen onzin lopen roepen aub, daar heeft de TS niks aan.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat valt bij mij onder 'daadwerkelijk geleden schade'
okokquote:Op maandag 4 juni 2012 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe wil je bonnetjes hebben van alles wat onder smartengeld valt? Hou je gewoon aan de gangbare termen en ga geen onzin lopen roepen aub, daar heeft de TS niks aan.
Verzekeraar.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Niet bij zoiets.
En lekker uitbuiten TS. Die man rijdt jou per ongeluk van je fiets, lekker zijn zakken leeg plunderen, heel chique! [ afbeelding ]
Als die jongen voor zich uit had gekeken ipv met zijn mobieltje zat te spelen had ik geen weken in het ziekenhuis hoeven te liggen / geen maanden met krukken hoeven te lopen / geen jaren naar fysio hoeven te gaan. Dus ja, als het kan dan wil ik hier wel geld voor. Ik zie in andere topics ook dat mensen het raar vinden dat je hiervoor geld krijgt.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Niet bij zoiets.
En lekker uitbuiten TS. Die man rijdt jou per ongeluk van je fiets, lekker zijn zakken leeg plunderen, heel chique! [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |