Ga huilen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:25 schreef Marnixos het volgende:
Ik koop nooit meer een indiegame voor de volle mep. Had Amnesia: The Dark Descent en LIMBO voor de prijs gekocht toen ze net uitkwamen (tot: 30 EUR) terwijl ik ze nu voor $1 had kunnen kopen![]()
![]()
Gekregen biaaatchquote:Op zondag 3 juni 2012 22:17 schreef cherrycoke het volgende:
CS:GO beta? HOE komen jullie daaraan dan
gekregenquote:
Met huilen krijg je niks hé.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:21 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
gekregen![]()
![]()
fanatiek cs speler, speelde het al toen het nog een HL mod wasik heb niks gekregen
Trieeeeest ik heb hem gewoon aan een andere Fok!ker gegeven.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Met huilen krijg je niks hé.
Ik ga mijn gift eventjes verkopen
ttssskkk pppffftttt ik speelde het al sinds beta 5!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:21 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
gekregen![]()
![]()
fanatiek cs speler, speelde het al toen het nog een HL mod wasik heb niks gekregen
Beta 2.0... niks gekregen.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
ttssskkk pppffftttt ik speelde het al sinds beta 5!
Precies, het geldt voor elke game. Bij de release is ie 60 euro, na een half jaar ligt ie voor een tientje in de budgetbak, dat is altijd zo geweest.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga huilen.
IK HEB VROEGER TRANSPORT TYCOON VOOR 100 GULDEN GEKOCHT EN NU ISTIE GRATIS!
/care.
30 euro is een prima prijs voor die spellen (heb van beide heel erg genoten) dus niet zo miepen.
dat gaat tegenwoordig veel sneller t.o.v. vroegerquote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
Precies, het geldt voor elke game. Bij de release is ie 60 euro, na een half jaar ligt ie voor een tientje in de budgetbak, dat is altijd zo geweest.
Daar heb ik tot nu toe minder last van dan bij bijvoorbeeld Dead Island. Het is volgens mij gewoon een probleem met games die geport worden van de consoles of iig simultaan worden gemaakt. Maargoed, kan best zijn dat ik me daar nog aan ga ergerenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:17 schreef Ame_thyst het volgende:
Alleen jammer van die FOV. Echt veel te klein. Zijn wel mods voor maar ze hadden er ook wel even een optie voor in het menu kunnen zetten.
Behalve COD-games en first party nintendo gamesquote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gaat tegenwoordig veel sneller t.o.v. vroeger
vroeger lag eem spel gerust 1,5jaar voor full price in de winkel, nu is dat idd om en nabij het half jaar
CoD4 was 2,5 jaar later tweedehands nog 30 euro bij sommige ketensquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:50 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Behalve COD-games en first party nintendo games
MarioKart voor de DS koste een heule lange tijd 45 euro.
En ik weet nog dat dat cod 4 een prijsverhoging kreeg (waar ik woon tenminste) omdat het zo populair werd.
Zeker voor zo'n topgame! Een van de beste van de vorige generatie en nog steeds awesome om te doen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:25 schreef mschol het volgende:
psychonauts uit die laatste HB deal is best tof eigenlijk, camera en controls zijn een klein beetje aanmodderen maar er is overheen te komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |