ik ga natuurlijk wel over anderhalve week op vakantie en ben dan pas na 3 weken weer thuis, dus ligt eraan wanneer je het wilt hebben (dan is dat handig om rekening mee te houden), maar is goedquote:
Wil je anders het adres PM'en? Kan anders misschien zelf nog wel gaan kijken.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga natuurlijk wel over anderhalve week op vakantie en ben dan pas na 3 weken weer thuis, dus ligt eraan wanneer je het wilt hebben (dan is dat handig om rekening mee te houden), maar is goed
ik ga even opzoekenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Wil je anders het adres PM'en? Kan anders misschien zelf nog wel gaan kijken.
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:09 schreef Diconnected het volgende:
True Blood 3 seizoenen downloaden duurt laaaaang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Zoals?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nein maar ik kan wel leuke trucjes met chocolade
om de dag hardlopen en om de dag "gewoon" lopen is het handigste vaakquote:Op zondag 3 juni 2012 22:14 schreef RenRen- het volgende:
Zegt mijn moeder: "Je kunt ook iedere dag gaan hardlopen".
Dus ik zei dat mijn spieren ook tijd nodig hebben om te herstellen.
"Onzin".
Wtf. Dat is toch gewoon zo?
ja inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2012 22:16 schreef Mss het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)0&F=1,2,19,4,17&SM=1
Dit is ook een lievig jurkje
klopt, je moeder praat poep!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:14 schreef RenRen- het volgende:
Zegt mijn moeder: "Je kunt ook iedere dag gaan hardlopen".
Dus ik zei dat mijn spieren ook tijd nodig hebben om te herstellen.
"Onzin".
Wtf. Dat is toch gewoon zo?
veel te druk! Lijk je dikker door.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:18 schreef Mss het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,4,17&PI=2&SM=1
Maar strapless
Ja, dat dacht ik zelf ook.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
om de dag hardlopen en om de dag "gewoon" lopen is het handigste vaak
Ze kwam erop omdat haar vriend zei dat er een dikke man was die 200 kilo woog en iedere dag ging hardlopen naar zijn lantarenpaal. Ofzo. Dus ik kon dat ook.quote:
dat moet een hoax zijn hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik zelf ook.
[..]
Ze kwam erop omdat haar vriend zei dat er een dikke man was die 200 kilo woog en iedere dag ging hardlopen naar zijn lantarenpaal. Ofzo. Dus ik kon dat ook.
ah, ze hebben danny van obese gezienquote:Op zondag 3 juni 2012 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik zelf ook.
[..]
Ze kwam erop omdat haar vriend zei dat er een dikke man was die 200 kilo woog en iedere dag ging hardlopen naar zijn lantarenpaal. Ofzo. Dus ik kon dat ook.
Klinkt wel logischquote:Op zondag 3 juni 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat moet een hoax zijn hoor, als je 200 kg weegt en gaat hardlopen staat je hart meteen stil
als je al niet door je gewrichten heen zakt
Die sloeg gewoon doorquote:Op zondag 3 juni 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, ze hebben danny van obese gezien
Dan ga je op Beth Ditto lijken als je zoiets aan trektquote:Op zondag 3 juni 2012 22:23 schreef Mss het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,4,17&PI=8&SM=1
OEH, maar DUAH!
Hey! Die heb ikquote:Op zondag 3 juni 2012 21:39 schreef Mss het volgende:
Dezen:
http://www.promiss.nl/jurk-stippen-zwart/nl/product/8126/
Hij lijkt me super tof, maar past denk ik toch nietquote:Op zondag 3 juni 2012 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey! Die heb ikIk heb allee de rode band eraf gesloopt, vond 'm een iets te hoog Minnie Mouse gehalte krijgen daardoor. Nu is ie veel mooier en kan ik er zelf een riem naar keuze om doen.
Geschikt voor de wat grotere maat is ie denk ik juist wel. De riem/scheiding tussen stippen en top zit onder de borst. Dat lijkt me juist beter voor de grotere maat toch??
Ja kweenie, ik voel me ergens zo lullig dat ik zit te zeuren om jurkjes terwijl er genoeg mensen een klote week achter de rug hebben.quote:
zo is het leven nu eenmaal en aan de andere kant maakt dat het nu ook gewoon even lekker luchtig, toch?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja kweenie, ik voel me ergens zo lullig dat ik zit te zeuren om jurkjes terwijl er genoeg mensen een klote week achter de rug hebben.
Minnie Mouse!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey! Die heb ikIk heb allee de rode band eraf gesloopt, vond 'm een iets te hoog Minnie Mouse gehalte krijgen daardoor. Nu is ie veel mooier en kan ik er zelf een riem naar keuze om doen.
Geschikt voor de wat grotere maat is ie denk ik juist wel. De riem/scheiding tussen stippen en top zit onder de borst. Dat lijkt me juist beter voor de grotere maat toch??
boeiend, dat mag hier hoor. En je bent geen egoistje die nooit op anderen reageert ofzoquote:Op zondag 3 juni 2012 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja kweenie, ik voel me ergens zo lullig dat ik zit te zeuren om jurkjes terwijl er genoeg mensen een klote week achter de rug hebben.
Zeuren? Dit is toch gewoon advies vragen?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind dat leukquote:Op zondag 3 juni 2012 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah, dat is liefquote:Op zondag 3 juni 2012 22:37 schreef megamandy het volgende:
Net een smsje gekregen van een vriend dat hij van mijn andere vriend (toch wel makkelijk maar 1 vriendin en 2 mannelijke vrienden hebben) gehoord had dat het uit is en dat ik altijd kan bellen of wat dan ook
doen dan he!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:37 schreef megamandy het volgende:
Net een smsje gekregen van een vriend dat hij van mijn andere vriend (toch wel makkelijk maar 1 vriendin en 2 mannelijke vrienden hebben) gehoord had dat het uit is en dat ik altijd kan bellen of wat dan ook
Daar ben ik echt slecht in altijdquote:Op zondag 3 juni 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga even meneer helpen met lakens verschonen, ik had ze wel afgehaald maar de nieuwe er niet opgedaan, hendig als ik ben
Zo weer terug
Dan wil ik er een panty bij aan, en mij sandaaltjes zijn teenslippersandelen. Dan moet ik die panty tussen mijn tenen gaan vrottenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:39 schreef megamandy het volgende:
Hoezo twijfel je eigenlijk met die mintjurk en je sandaaltjes mss?
Wij zijn wel eerlijk of iets staat ja of neequote:Op zondag 3 juni 2012 22:40 schreef Mss het volgende:
Daswaar, ik ben echt een complete ramp met kleren. Mijn enige criterium is dat het niet te strak mag zijn. Maar ik vind het toch wel belangrijk om er een beetje leuk op te staan. Volgens mij is het een kleine bruiloft (denk ik) en ik ben de vriendin van de getuige, dus ja. Normaal vertrouw ik altijd op het oordeel van mijn moeder, maar die is iets te bekrompen
.
Oja dat is wel iets minderquote:Op zondag 3 juni 2012 22:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan wil ik er een panty bij aan, en mij sandaaltjes zijn teenslippersandelen. Dan moet ik die panty tussen mijn tenen gaan vrotten.
Heb ik wel, kan er alleen niet op lopenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja dat is wel iets minderen dan zie je dat ook zo bij de tenen waar de panty dikker is.
Heb je geen gewone zwarte pumps? Past altijd overal bijof had jij ook zo een lastige maat?
De meet jonge. UNF in gala, en dan door iedereen betast wordenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil ook een excuus hebben om mezelf op te doffen![]()
Ja dacht ik ook alquote:
En dan op het einde van de avond jurk half op je knieeën, haar door de war en helemaal lamquote:Op zondag 3 juni 2012 22:52 schreef Mss het volgende:
[..]
De meet jonge. UNF in gala, en dan door iedereen betast worden
En overal lippenstiftquote:Op zondag 3 juni 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan op het einde van de avond jurk half op je knieeën, haar door de war en helemaal lam
Ik ook nietquote:Op zondag 3 juni 2012 22:54 schreef megamandy het volgende:
Ik hou van thema's![]()
![]()
Maar bijna nooit gehad, behalve "gala"
Unfje!quote:
Ik heb zelfs nooit een gala gehad. Wij waren slechts vmbo, daar deden ze geen moeite voor.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:54 schreef megamandy het volgende:
Ik hou van thema's![]()
![]()
Maar bijna nooit gehad, behalve "gala"
Dat ligt eraan hoeveelste we overal worden, dat is nu nog niet te zeggen.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
Moet Nederland niet spelen die dag? Dat zou wel ubertof zijn! 20 dolle wijven die een voetbalwedstrijd kijken. Allemaal in het oranje natuurlijk en met uiteraard de vrouwelijke voetbalwijsheden!![]()
Zonder een zuchtende man omdat je iets doms zegt
Ja dat was tofquote:
en dan achtergelaten worden in een park waar je aangerand wordt en je geld weg is zekerquote:Op zondag 3 juni 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan op het einde van de avond jurk half op je knieeën, haar door de war en helemaal lam
En mn bril kwijt dus ook nog blindquote:Op zondag 3 juni 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan achtergelaten worden in een park waar je aangerand wordt en je geld weg is zeker
ik heb heel het schema nog niet bekekenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveelste we overal worden, dat is nu nog niet te zeggen.
die Dean is best hotquote:
Ik heb het ff bekeken, er is die dag heul geen wedstrijdquote:Op zondag 3 juni 2012 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb heel het schema nog niet bekeken
oh ja dat ook nog.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En mn bril kwijt dus ook nog blind
Sexquote:Op zondag 3 juni 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan achtergelaten worden in een park waar je aangerand wordt en je geld weg is zeker
Heerlijk hequote:Op zondag 3 juni 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die Dean is best hot![]()
Agent: "Is anything about you real???"
Hij: "my boobs"
Awesome eerste aflevering
Zit nu 2 te kijken
Dean is briljant. Hij is heet, grappig en niet bang voor spinnen. Wat wil je nog meer in een vent?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die Dean is best hot![]()
Agent: "Is anything about you real???"
Hij: "my boobs"
Awesome eerste aflevering
Zit nu 2 te kijken
barebacken jonguh!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sex
Moet je wel niet naar het Anne Frank plantsoen want daar zitten de hommo's
En die auto en muziek en en enquote:Op zondag 3 juni 2012 23:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Dean is briljant. Hij is heet, grappig en niet bang voor spinnen. Wat wil je nog meer in een vent?
ja ik ook welquote:Op zondag 3 juni 2012 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heerlijk heik vind heel zijn karakter gewoon ook om te kwijlen
te erg
geldquote:Op zondag 3 juni 2012 23:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Dean is briljant. Hij is heet, grappig en niet bang voor spinnen. Wat wil je nog meer in een vent?
HOE (hehehehehequote:
Ook dat regelt hij, geen probleemquote:
ja da's wel vet briljant!quote:
hosselen jonguh!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ook dat regelt hij, geen probleem
ja maar falen!quote:
Ja! Allemaal heten mannen!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:04 schreef megamandy het volgende:
Moet ik die serie ook downloaden? Wilde morgen eigenlijk The Wire downloaden en gaan kijken.
Aangezien morgen de laatste GoT is
Ja!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:04 schreef megamandy het volgende:
Moet ik die serie ook downloaden? Wilde morgen eigenlijk The Wire downloaden en gaan kijken.
jaaaaa, zekers!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:04 schreef megamandy het volgende:
Jep!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:07 schreef RenRen- het volgende:
De eerste aflevering van Super Natural was toch met die brand en enge wijven tegen het plafond?
Nu durf ik niet meerquote:Op zondag 3 juni 2012 23:07 schreef RenRen- het volgende:
De eerste aflevering van Super Natural was toch met die brand en enge wijven tegen het plafond?
de hete mannen overschaduwen alles!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:09 schreef Debsterr het volgende:
Wij zijn vandaag begonnen aan White Collar, zit ook een hete man in.
quote:
Ja maar die is homoquote:Op zondag 3 juni 2012 23:09 schreef Debsterr het volgende:
Wij zijn vandaag begonnen aan White Collar, zit ook een hete man in.
Yesquote:Op zondag 3 juni 2012 23:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Oh. Donker haar? In de serie heet ie Neal?
Ik denk omdat jij wel access hebtquote:
oh die halfneger met die scary eyes?quote:
Das toch geen neger? Dat kan niet, want hij is heet.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh die halfneger met die scary eyes?
Oh nee, dat was weer een andere he![]()
Deze is wel aardig, maar niet in mijnhoekje (
ik ben echt treurig)
ik keek te snelquote:Op zondag 3 juni 2012 23:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Das toch geen neger? Dat kan niet, want hij is heet.
Ik zag het jah!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb het ff bekeken, er is die dag heul geen wedstrijd
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook met die neger van Cabin in the Woods
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat was ook wie ik bedoelde met halfneger met enge ogenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:16 schreef Mss het volgende:
[..]
MEET BIJ KIPquote:Op zondag 3 juni 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind een buurman van verderop ook wel heet en die is ook halfneger, met kroeshaar en heel licht tintje. Echt zo'n surfdude
whehehehe, hij woont een heel endje verderop en komt bijna nooit langsquote:Op zondag 3 juni 2012 23:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
MEET BIJ KIP
en dan zijn wij de gluurburen
DOORSLIKKEN KRENGquote:
Oh jammerquote:Op zondag 3 juni 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe, hij woont een heel endje verderop en komt bijna nooit langs![]()
Maar wel soms en dan met surfboard of met mini krulletjeshaar kindje met lolhoofd achterop de fiets
doe maar ja, kan helemaal geen kwaad en is nu wellicht wel wat handigerquote:Op zondag 3 juni 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk dat ik dat wel beter kan doen om in balans te blijven inderdaad
wat cool!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaaf, ineens de verrassing dat ik een vak afgerond heb. Studiepunten.
Ik had er nooit meer wat van vernomen en de docent bleef wat vaag, dus ik had al helemaal in m'n hoofd zitten dat dat volgend jaar over moest. Niet dus.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat cool!
Dat zijn leuke verrassingen ja
Good busyquote:Op zondag 3 juni 2012 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij verdient het.quote:
beterzzzzzz!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had er nooit meer wat van vernomen en de docent bleef wat vaag, dus ik had al helemaal in m'n hoofd zitten dat dat volgend jaar over moest. Niet dus.
heb je verteld wat hij gedaan heeft?quote:
Aangenomen dat ik alles haal nu: 1. (En scriptie, dat zijn 12 punten)quote:Op zondag 3 juni 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beterzzzzzz!
Hoeveel punten moet je nu nog?
Beter, die andere trok echt álle aandacht naar zich toe, deze minder.quote:
Dat model is van de bonprix toch? Ik vind haar zoquote:
Altijd fijnquote:Op zondag 3 juni 2012 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk dat het aan de foto's licht, maar ik vindze nogal verblindendquote:
Ja de jurkjes ook....quote:Op zondag 3 juni 2012 23:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat model is van de bonprix toch? Ik vind haar zo
ik vind deze veeeel leukerquote:
ohhhhh, einde zwaaaaar in zicht! Tof!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aangenomen dat ik alles haal nu: 1. (En scriptie, dat zijn 12 punten)
ze lijkt op jou, duh!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat model is van de bonprix toch? Ik vind haar zo
In december klaar als het goed is.quote:
Nee maar zij valt me altijd op als ik daar rondkijkquote:Op zondag 3 juni 2012 23:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja de jurkjes ook....
jij herkent de modellen van webshops?
party hardy!quote:
ik vind hun grotere maten modellen ook wel lekkere wijvenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee maar zij valt me altijd op als ik daar rondkijk
slaap lekker!quote:
ik heb je gezien en zo herinner ik me jequote:
KAUFEN!!!! GENAU!!!!quote:
Ja inddquote:Op zondag 3 juni 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind hun grotere maten modellen ook wel lekkere wijven![]()
Weer eens wat anders dan die suffe Wehkamp Great Looks wijven
I lurf joe kip!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb je gezien en zo herinner ik me je
quote:
Ik heb wat gemist netquote:
In R'dam: WO IST DER ALSTADTE!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:42 schreef Mss het volgende:
[..]
JETZT! AUFMACHEN! GEGEN DIE MAUER!
Duitse les van opa gehad!
Jaa diequote:Op zondag 3 juni 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gaat 'm ook kaufen denk ik
wel met grunge make-up en haar en schoenen erbij he, niet tuttigquote:
yep, zeer vaak wel ook eigenlijkquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bombardement_op_Rotterdamquote:Op zondag 3 juni 2012 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben
Dat er pruusen naar Rotterdam komen en zich afvragen waar de historische binnenstad isquote:Op zondag 3 juni 2012 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben
zondequote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig oude centrum over zoals je ziet
Wowwwwwwwwwwww, was het zo erg? Ik wist niet dat die kerk het enige was...quote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig oude centrum over zoals je ziet
Watskeburt?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:50 schreef megamandy het volgende:
![]()
volgens mij hoef ik geen hoop meer te hebben
is dat die kerk vlakbij Blijdorp? Ik herken het namelijk niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar van dat deel zegmaar. zonde...
Nee, midden in het centrum, bij de Hoogstraat daar. Schuin tegenover de grote bibliotheek, als je dat kentquote:Op zondag 3 juni 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat die kerk vlakbij Blijdorp? Ik herken het namelijk niet.
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:52 schreef megamandy het volgende:
Naja ik had hem net gesmst omdat ik wilde weten wat hij morgen deed om antwoord te geven, mailen/bellen weet ik wat. Ik wil gewoon voorbereid zijn, niet dat ik dalijk opeens een paniekaanval krijg om maar eens wat te zeggen als hij opeens belt.
En net smste hij terug maar aan de woordkeuze te zien is het volgens mij wel echt over. Hij mailt mij morgen.
is naar meisje... maar misschien is het nu allemaal even teveel achter elkaar ook voor hem, het contact enzoquote:Op zondag 3 juni 2012 23:52 schreef megamandy het volgende:
Naja ik had hem net gesmst omdat ik wilde weten wat hij morgen deed om antwoord te geven, mailen/bellen weet ik wat. Ik wil gewoon voorbereid zijn, niet dat ik dalijk opeens een paniekaanval krijg om maar eens wat te zeggen als hij opeens belt.
En net smste hij terug maar aan de woordkeuze te zien is het volgens mij wel echt over. Hij mailt mij morgen.
Oh ja, dat ken ik welquote:Op zondag 3 juni 2012 23:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, midden in het centrum, bij de Hoogstraat daar. Schuin tegenover de grote bibliotheek, als je dat kent
kaufen dan, schnellllllquote:
slaap lekker Unfje!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]maar even afwachten dan.
![]()
Meisjes, ik ga slapen.
stadhuis en het oude postkantoor naast het stadhuis jaquote:
ik weet dat jij er woont, maar ik vind het toch zo'n lelijker stad nuquote:Op zondag 3 juni 2012 23:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is nogal verborgen achter de rest van de winkels daar
24,99quote:Op zondag 3 juni 2012 23:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoeveel issie? Zit mobiel nu namelijk
de oude binnenweg is nog echt oud rotterdam. Zoals het centrum was. En het oude noorden deeeeels. Delfshaven heb je nog wat oud spul. max 200 jaar oud.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet dat jij er woont, maar ik vind het toch zo'n lelijker stad nu![]()
en dan te bedenken dat er vroeger zoveel mooie oude huizen stonden
Welke kleine?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
stadhuis en het oude postkantoor naast het stadhuis ja+ nog wat kleine gebouwtjes daar.
Het is ook lelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet dat jij er woont, maar ik vind het toch zo'n lelijker stad nu![]()
en dan te bedenken dat er vroeger zoveel mooie oude huizen stonden
Wij moeten echt naar de have, oude havenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de oude binnenweg is nog echt oud rotterdam. Zoals het centrum was. En het oude noorden deeeeels. Delfshaven heb je nog wat oud spul. max 200 jaar oud.
Oh das de helft van m'n miss etam jurkquote:
tegenover het stadhuis heb je nog een deel van een gebouw staan.. .weet zo niet wat er in zit. Een hotel dacht ik of zo.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Welke kleine?
[..]
Het is ook lelijkIk woon nog in een wijk waar er nog mooie dingen staan, hier aan de singel, waar ik hardloop, heb je echt prachtige huizen, en om de hoe knog van die mooie herenhuizen
Maar het centrum is zo lelijk.
okeuj okeujquote:Op zondag 3 juni 2012 23:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wij moeten echt naar de have, oude haven
jammer alleen ook dat minimaal de helft van de oude stukken die jij en Ren noemen zwaar verpauperd zijn nu, óf moeilijk duur zijn. Zit weinig tussenin.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de oude binnenweg is nog echt oud rotterdam. Zoals het centrum was. En het oude noorden deeeeels. Delfshaven heb je nog wat oud spul. max 200 jaar oud.
oude haven is leuk jaquote:Op zondag 3 juni 2012 23:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wij moeten echt naar de have, oude haven
okidoquote:Op zondag 3 juni 2012 23:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh das de helft van m'n miss etam jurkhmz. Morgen maak ik wel foto's van m'n miss etam jurk, mogen jullie keuren
Waren laatst bij Giel Beelen, leuke band welquote:
oude haven moet je heen, of de Witte de Withstraatquote:Op maandag 4 juni 2012 00:02 schreef megamandy het volgende:
Ik ben alleen altijd door Rotterdam gereden en 1x naar de Kuip (Doe Maar) verder nog nooit geweest
probleem met de centjes?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:02 schreef Mss het volgende:
Meh, bij bonprix moet je vooraf betalen. Daar heb ik geen zin in want ik wil meerdere jurkjes bestellen en dan eentje houden.
hehehehehe, gij gekken Priemquote:Op maandag 4 juni 2012 00:02 schreef PriemGirl het volgende:
Halllon !!! doopsel van buren was tofff ! zat als een aap woei
Nee, ik vind het gewoon ronduit vervelend om maar te zorgen dat ik dat geld terug ga krijgen. Is met dit soort bedrijven vaak een gedoe, vandaag dat ik liever achteraf betaal voor wat ik houd.quote:
ah, ja dat si het ook wel ja. Gedoe zitten we niet op te wachten.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon ronduit vervelend om maar te zorgen dat ik dat geld terug ga krijgen. Is met dit soort bedrijven vaak een gedoe, vandaag dat ik liever achteraf betaal voor wat ik houd.
Morgeuh werken... Le fuuuuuquote:
ja, daarom, da's heul niet hendig!quote:
Het is er dacht ik ook heel mooiquote:Op maandag 4 juni 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oude haven is leuk ja
Wijntjes zuipen aan het water
Pehehehhequote:Op maandag 4 juni 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, daarom, da's heul niet hendig!
Ik wilde typen "waarom niet op zaterdag doopfeestje, maar ja......toen viel mijn kwartje
![]()
leuk én mooi, bij de Boompjes enzoquote:Op maandag 4 juni 2012 00:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is er dacht ik ook heel mooiEn mijn nieuwe school is volgens mij ook heel oud
Frietkar! Hoe cool!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PehehehheWel echt keigezellig.. met frietkar en alles... fuck ik ben zat; moet echt naar bed
ps: heb 10 minuten gedaan om deze zin te typen wtf![]()
- faal
doeg meiskdkes1!!
Station blaak daarzo, schuin tegenoverquote:Op maandag 4 juni 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
leuk én mooi, bij de Boompjes enzo
Is een tijd geleden voor mij, maar was leuk daaro toen![]()
Welke locatie is jouw school?
Moet je doen! Genieten is het belangrijkstequote:Op maandag 4 juni 2012 00:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Station blaak daarzo, schuin tegenover![]()
Als het weer mooi weer is ga ik er wel alleen heen
Erg is het hequote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet je doen! Genieten is het belangrijkste
Nu nog eerst weer mooi weer.... voorlopig stond vandaag de kachel gewoon weer aan hier
Boompjes? Deze Boompjes?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
leuk én mooi, bij de Boompjes enzo
Is een tijd geleden voor mij, maar was leuk daaro toen![]()
Welke locatie is jouw school?
BBQ hebben we maar in de schuur gelaten vandaag....quote:Op maandag 4 juni 2012 00:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Erg is het heZo zonde, 10 graden vandaag
Slaap lekkerquote:
Denk het welquote:Op maandag 4 juni 2012 00:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Boompjes? Deze Boompjes?
[ afbeelding ]
Hahaha, inderdaadquote:Op maandag 4 juni 2012 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
BBQ hebben we maar in de schuur gelaten vandaag....![]()
En morgen de hele dag regen dus dan ook niet, heb ook maar Catrice London's Weather Forecast gelakt, passend bij het weer
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Boompjes? Deze Boompjes?
[ afbeelding ]
slaap lekker!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Langs de Maas, deze foto heb ik dus vanuit de auto gemaakt
Ja en dan kan ik ook eens winkelen in Rotterdamquote:Op maandag 4 juni 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Mini-meet met wat mensen uit de SC bij de Oude Haven een keertje deze zomer?
Leuk!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dan kan ik ook eens winkelen in Rotterdam
mag jij op de cavia's passenquote:
Ik hou van matigen avondenquote:De laatste 5 meningen
mdeg 18 februari 2012
Matig
Gisteren een matige avond bij stockholm. Allebei het chef menu van 4 gangen besteld. Eerste gang was een soort zalmtartaar, maar zo koud, dat de smaak niet doorkwam. Wasabi ijs wel lekker. Tussengerecht prima gamba`s! Het hoofdgerecht was een zooitje. Hete bliksem met risotto en dan eendeborst en eendelever. Los wel smaakvol, maar het paste totaal niet bij elkaar. Bij het nagerecht weer een ratjetoe. Creme brulee en dan op het caramellaagje een bolletje pistache ijs ???
Al met al ondermaats. Je verwacht van een chefmenu iets meer creativiteit dan het bij elkaar gooien van onderdelen van andere gerechten van de kaart
ik nietquote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit zien winkelenIk ben supersnel
ja maar al die andere vrouwmensen vast nietquote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij schoenenwinkels ben ik altijd enorm snel. Zit er wat bij? Nee? Oke, wegquote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo geen standaard maten?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:29 schreef megamandy het volgende:
ojawel, leuk of niet? Zoja wel passen omdat ik toch geen standaard maten heb en dan ben ik klaarDe wachtrij bij de pashokjes is wat het langste duurt altijd
Tieten zijn ondingen jonge.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
mijn tietenen met broeken klopt ook iets niet, moet ik altijd passen.
pics van den tieten?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
mijn tietenen met broeken klopt ook iets niet, moet ik altijd passen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:34 schreef megamandy het volgende:
maar ik ga mijzelf maar eens in slaap huilen![]()
doei liefjons
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:34 schreef megamandy het volgende:
maar ik ga mijzelf maar eens in slaap huilen![]()
doei liefjons
en d'r zusje zeker?quote:
Stiekem ben je toch wel heel liefquote:Op maandag 4 juni 2012 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
oh, ik zie dat ik nu iets ongepasts zeg.![]()
sorry megamindy
Nee hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
oh, ik zie dat ik nu iets ongepasts zeg.![]()
sorry megamindy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Enigskindquote:Op maandag 4 juni 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en d'r zusje zeker?![]()
Ik ga ook eens slapen, ik maak na mijn vakantie wel topic voor mini-meet, daarvoor gaat het 'm toch niet meer worden
Slaap lekker allen!![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee hoorSnap niet dat hij je niet leuk meer vindt. Je bent veel te leuk om te laten gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Snap niet dat hij je niet leuk meer vindt. Je bent veel te leuk om te laten gaan!
+1quote:Op maandag 4 juni 2012 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Snap niet dat hij je niet leuk meer vindt. Je bent veel te leuk om te laten gaan!
Dan ben je wel echt een koukleumquote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet je doen! Genieten is het belangrijkste
Nu nog eerst weer mooi weer.... voorlopig stond vandaag de kachel gewoon weer aan hier
En bedanktquote:Op maandag 4 juni 2012 01:58 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en Priemke! Jij hebt heel veel spijt morgenik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |