ik ga natuurlijk wel over anderhalve week op vakantie en ben dan pas na 3 weken weer thuis, dus ligt eraan wanneer je het wilt hebben (dan is dat handig om rekening mee te houden), maar is goedquote:
Wil je anders het adres PM'en? Kan anders misschien zelf nog wel gaan kijken.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga natuurlijk wel over anderhalve week op vakantie en ben dan pas na 3 weken weer thuis, dus ligt eraan wanneer je het wilt hebben (dan is dat handig om rekening mee te houden), maar is goed
ik ga even opzoekenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Wil je anders het adres PM'en? Kan anders misschien zelf nog wel gaan kijken.
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:09 schreef Diconnected het volgende:
True Blood 3 seizoenen downloaden duurt laaaaang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Zoals?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nein maar ik kan wel leuke trucjes met chocolade
om de dag hardlopen en om de dag "gewoon" lopen is het handigste vaakquote:Op zondag 3 juni 2012 22:14 schreef RenRen- het volgende:
Zegt mijn moeder: "Je kunt ook iedere dag gaan hardlopen".
Dus ik zei dat mijn spieren ook tijd nodig hebben om te herstellen.
"Onzin".
Wtf. Dat is toch gewoon zo?
ja inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2012 22:16 schreef Mss het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)0&F=1,2,19,4,17&SM=1
Dit is ook een lievig jurkje
klopt, je moeder praat poep!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:14 schreef RenRen- het volgende:
Zegt mijn moeder: "Je kunt ook iedere dag gaan hardlopen".
Dus ik zei dat mijn spieren ook tijd nodig hebben om te herstellen.
"Onzin".
Wtf. Dat is toch gewoon zo?
veel te druk! Lijk je dikker door.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:18 schreef Mss het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,4,17&PI=2&SM=1
Maar strapless
Ja, dat dacht ik zelf ook.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
om de dag hardlopen en om de dag "gewoon" lopen is het handigste vaak
Ze kwam erop omdat haar vriend zei dat er een dikke man was die 200 kilo woog en iedere dag ging hardlopen naar zijn lantarenpaal. Ofzo. Dus ik kon dat ook.quote:
dat moet een hoax zijn hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik zelf ook.
[..]
Ze kwam erop omdat haar vriend zei dat er een dikke man was die 200 kilo woog en iedere dag ging hardlopen naar zijn lantarenpaal. Ofzo. Dus ik kon dat ook.
ah, ze hebben danny van obese gezienquote:Op zondag 3 juni 2012 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik zelf ook.
[..]
Ze kwam erop omdat haar vriend zei dat er een dikke man was die 200 kilo woog en iedere dag ging hardlopen naar zijn lantarenpaal. Ofzo. Dus ik kon dat ook.
Klinkt wel logischquote:Op zondag 3 juni 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat moet een hoax zijn hoor, als je 200 kg weegt en gaat hardlopen staat je hart meteen stil
als je al niet door je gewrichten heen zakt
Die sloeg gewoon doorquote:Op zondag 3 juni 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, ze hebben danny van obese gezien
Dan ga je op Beth Ditto lijken als je zoiets aan trektquote:Op zondag 3 juni 2012 22:23 schreef Mss het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,4,17&PI=8&SM=1
OEH, maar DUAH!
Hey! Die heb ikquote:Op zondag 3 juni 2012 21:39 schreef Mss het volgende:
Dezen:
http://www.promiss.nl/jurk-stippen-zwart/nl/product/8126/
Hij lijkt me super tof, maar past denk ik toch nietquote:Op zondag 3 juni 2012 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey! Die heb ikIk heb allee de rode band eraf gesloopt, vond 'm een iets te hoog Minnie Mouse gehalte krijgen daardoor. Nu is ie veel mooier en kan ik er zelf een riem naar keuze om doen.
Geschikt voor de wat grotere maat is ie denk ik juist wel. De riem/scheiding tussen stippen en top zit onder de borst. Dat lijkt me juist beter voor de grotere maat toch??
Ja kweenie, ik voel me ergens zo lullig dat ik zit te zeuren om jurkjes terwijl er genoeg mensen een klote week achter de rug hebben.quote:
zo is het leven nu eenmaal en aan de andere kant maakt dat het nu ook gewoon even lekker luchtig, toch?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja kweenie, ik voel me ergens zo lullig dat ik zit te zeuren om jurkjes terwijl er genoeg mensen een klote week achter de rug hebben.
Minnie Mouse!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey! Die heb ikIk heb allee de rode band eraf gesloopt, vond 'm een iets te hoog Minnie Mouse gehalte krijgen daardoor. Nu is ie veel mooier en kan ik er zelf een riem naar keuze om doen.
Geschikt voor de wat grotere maat is ie denk ik juist wel. De riem/scheiding tussen stippen en top zit onder de borst. Dat lijkt me juist beter voor de grotere maat toch??
boeiend, dat mag hier hoor. En je bent geen egoistje die nooit op anderen reageert ofzoquote:Op zondag 3 juni 2012 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja kweenie, ik voel me ergens zo lullig dat ik zit te zeuren om jurkjes terwijl er genoeg mensen een klote week achter de rug hebben.
Zeuren? Dit is toch gewoon advies vragen?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind dat leukquote:Op zondag 3 juni 2012 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah, dat is liefquote:Op zondag 3 juni 2012 22:37 schreef megamandy het volgende:
Net een smsje gekregen van een vriend dat hij van mijn andere vriend (toch wel makkelijk maar 1 vriendin en 2 mannelijke vrienden hebben) gehoord had dat het uit is en dat ik altijd kan bellen of wat dan ook
doen dan he!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:37 schreef megamandy het volgende:
Net een smsje gekregen van een vriend dat hij van mijn andere vriend (toch wel makkelijk maar 1 vriendin en 2 mannelijke vrienden hebben) gehoord had dat het uit is en dat ik altijd kan bellen of wat dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |