Ik heb alles al een half jaar binnen. Ik wacht nu op de uitslag van de scriptie.quote:Gaan jullie verder dan (ook) allemaal je bachelor halen?
Jij mag gewoon compenseren? Belachelijk... Vreemd.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:12 schreef thenxero het volgende:
Ik moet nog even een 0.6/10 scoren op 1 van mijn 4 tentamens, en bij 3 tentamens niet komen opdagen, dan is de bsc al binnen
Is dat zo raar? Meestal heb ik deeltentamens die beide 40-45% meetellen en losse opgaves die voor 10-20% meetellen. Je hoeft alleen maar 55% van de punten binnen te halen om het vak te halen. Als je dan voor het eerste deeltentamen een 9 haalt ben je er al bijnaquote:Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jij mag gewoon compenseren? Belachelijk... Vreemd.
Hier moeten we alles voldoende maken... Als we al iets mogen compenseren, is het meestal met de volgende constructie: Als een vak uit twee onderdelen bestaat, moet je voor allebei minimaal een 5 halen en dan in totaal een 6 gemiddeld. Vind ik ook wel terecht, zou toch bizar zijn als je een deel van de stof niet hoeft te kennen, omdat je de rest al kent...quote:Op maandag 25 juni 2012 09:53 schreef thenxero het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Meestal heb ik deeltentamens die beide 40-45% meetellen en losse opgaves die voor 10-20% meetellen. Je hoeft alleen maar 55% van de punten binnen te halen om het vak te halen. Als je dan voor het eerste deeltentamen een 9 haalt ben je er al bijna. (en dat ik die andere tentamens niet hoef te maken is omdat ik gewoon meer doe dan nodig is voor mijn diploma)
Bij ons moet alles per se boven de 5,5 wezen, ook al zijn het opgesplitste onderdelen van een vak.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hier moeten we alles voldoende maken... Als we al iets mogen compenseren, is het meestal met de volgende constructie: Als een vak uit twee onderdelen bestaat, moet je voor allebei minimaal een 5 halen en dan in totaal een 6 gemiddeld. Vind ik ook wel terecht, zou toch bizar zijn als je een deel van de stof niet hoeft te kennen, omdat je de rest al kent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |