abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116453271
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Jaja we kennen ze allemaal wel hoor
Maar waren ze "live live" of "delayed live" ?
I agree with September Clues - het was een 102 minuten grote hollywood productie.
Die zogenaamde 'live footage' was gemaakt in 'n studio.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 6 september 2012 @ 11:29:40 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116453275
quote:

[..]

ik heb geen idee wat de tijdspan was tussen daadwerkelijke gebeurtenis en dat het op de buis verscheen in nederland 1 minuut? misschien.
maar had 2 tv's aan met schotel schotel in de keuken sky news en in de kamer CNN en er zat een paar tellen delay tussen. herinner me nog aardig dat ik pc aan solderen was en vriend van me zat in de keuken hij keek op SKY ik op CNN :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_116453330
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik heb geen idee wat de tijdspan was tussen daadwerkelijke gebeurtenis en dat het op de buis verscheen in nederland 1 minuut? misschien.
maar had 2 tv's aan met schotel schotel in de keuken sky news en in de kamer CNN en er zat een paar tellen delay. herinner me nog aardig dat ik pc aan solderen was en vriend van me zat in de keuken hij keek op SKY ik op CNN
Ik ben van mening dat 'the only things that were hi-jacked on 911 were the TV channels'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 6 september 2012 @ 11:41:20 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116453656
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat 'the only things that were hi-jacked on 911 were the TV channels'.
ah en ik neem aan dat ze van alle mensen die toen aan het filmen waren de camera's hebben afgepakt en de opnames bewerkt hebben en weer terug gegeven nouw heb ik het over normale mensen die aan het filmen waren geen nieuws zenders.

alle nieuws zenders in new york die op dat moment hun camera gericht op het WTC zijn eerst even heel goed bewerkt voor ze de buis op gingen.. :D

enige wat me logish lijkt is dat sommige beelden door een filter zijn gegaan of ze wel konden uitzenden .. misschien iets te scchokkend.

maar dat ze ter plekke volledig bewerkt zijn daarvoor zijn honderden of duizenden mensen voor nodig om dat ff snel te kunnen doen...
lijkt me wel gaaf sta je te kijken naar tv live verslag voetbal wedstrijd en hele voetbal elftal word opgeslurpt in een ufo ( om maar ff een voorbeeld te noemen) :o :D
pi_116453672
Dus die amateurbeelden waar zowel vliegtuigen als dode mensen tezien zijn, zijn eig gwn vd overheid ? LMAO. Ga naar NY en ontdek binnen een dag dat er die dag mensen gedood zijn. Blijf s ff van t inet af en ga ZELF opzoek in de wereld, want dit conspiracygebeuren begint zonder invloed vd wereld, absurde vormen aan te nemen... een soort 2de fantasyrealiteit gebasseerd op inetinfo.
pi_116453790
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

maar had 2 tv's aan met schotel schotel in de keuken sky news en in de kamer CNN en er zat een paar tellen delay tussen. herinner me nog aardig dat ik pc aan solderen was en vriend van me zat in de keuken hij keek op SKY ik op CNN :{
En daar zag jij jumpers op ? Dit is dus 'n leugen ?

quote:
NO jumpers were seen in the LIVE 9/11 broadcasts). ALL the "jumper imagery" seen on TV was released only later on.
http://www.septemberclues.info/jumpers.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 6 september 2012 @ 11:56:44 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116454170
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

En daar zag jij jumpers op ? Dit is dus 'n leugen ?

[..]

misschien rare vraag heb je toen de beelden gezien?
gewoon er stond een camera live te draaien op een klein afstandje continu gericht op het wtc...
er viel geregeld wat naar beneden, wat het toen was wist ik toen niet( niet ingezoomt zoals op het filmpje wat ik eerder geplaatst heb)
later bleek dat dit mensen waren die sprongen/vielen.
mja ga er maar ff goed voor zitten duurt een uurtje of 2
;)

maja dan nog, volgens jou is er dus niemand naar beneden gesprongen dus al die beelden zijn nep alle verklaringen die afegegevn zijn dat mensen naar beneden zijn gevallen zijn nep.

dus om het kort samen te vatten de torens waren gewoon leeg en dit was een super hollywood productie eigenlijk is er niemand daar omgekomen.
allee mensen die daar live opnames van hebben gemaakt daarvan is hun camera afgepakt even bewerkt en weer terug gegeven, niemand hing dus ook uit het raam en het is dus een grote hoax.
ook alle verklaringen van brandweermannen politie agenten en andere hulpverleners mensen die in de buurt waren is allemaal onzin? :o

[ Bericht 16% gewijzigd door theguyver op 06-09-2012 12:07:23 ]
pi_116455030
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:41 schreef LelijKnap het volgende:
Dus die amateurbeelden waar zowel vliegtuigen als dode mensen tezien zijn, zijn eig gwn vd overheid ? LMAO. Ga naar NY en ontdek binnen een dag dat er die dag mensen gedood zijn. Blijf s ff van t inet af en ga ZELF opzoek in de wereld, want dit conspiracygebeuren begint zonder invloed vd wereld, absurde vormen aan te nemen... een soort 2de fantasyrealiteit gebasseerd op inetinfo.
Je mag natuurlijk 'laugh your ass off'' zo veel als je wil....maar ga dan naar september clues voor 'n uurtje met 'n open mind en rustig lezen.Dan als je ben nog steeds 'laughing you ass off' misschien kan je daar inscrijven en deel jouwe hilariteit met die mensen daar.

Als jij denkt dat je kan uitleggen waarom je vind het allemaal zo amusante,dat horen ze graag van je.

But be prepared - they don't take prisoners. :)
pi_116459340
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

misschien rare vraag heb je toen de beelden gezien?

Vanzelfsprekend, ik heb nav wat de grote networks melden grote twijfels bij jouw uitspraak dat je mensen live hebt zien springen. Je zwakt dit nu zelf af omdat het allemaal erg onduidelijk was en pas later bleek het om jumpers te gaan.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 6 september 2012 @ 15:03:20 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116459994
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend, ik heb nav wat de grote networks melden grote twijfels bij jouw uitspraak dat je mensen live hebt zien springen. Je zwakt dit nu zelf af omdat het allemaal erg onduidelijk was en pas later bleek het om jumpers te gaan.
uw heeft de 2 uur durende uitzending gezien de link? btw ik keek op meerdere zenders heb ik ook hierboven al aangegeven is 1 van de 3 heb lopen switchen.. ;)
pi_116464664
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

BBC en CNN SKY NEWS nieuws zenders vast wel van gehoord! ;)
quote:

[..]

donderdag 6 september 2012 @ 17:07:03 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116464957
quote:
12s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:58 schreef Gray het volgende:

[..]
[..]

jullie weten dat zo goed... vertel het maar???
op alle zenders was het...
neem aan dat jullie het toen ook zagen? ;)

graag een bron etc dat jullie kunnen aantonen dat de beelden die ik zag vertraagd en volledig bewerkt zijn.. dank u ... iets verder naar boven ziet u een voobeeld van cnn
op youtube zijn bijna alle andere beelden terug vinden van wat zenders die paar uur uitzonden ... ;) op 9/11/2001
pi_116465149
Ik heb genoeg newyorkers gesproken die t tweede vliegtuig gezien hebben, een slachtoffer of n bekende van n slachtoffer kende, mr ook twijfels hebben over wie verantwoordelijk is... wrom zou de gov doden faken ? alsof ze niet instaat zijn orders tot dood en verderf te geven...hebben ze wel bewezen me dunkt...
pi_116465191
Check dit even ajb. Hier wordt namelijk verteld dat alle grote zenders een media pool hebben gevormd. Alle live beelden die wereldwijd werden getoond waren afkomstig van deze pool. De grote Amerikaanse zenders hadden hun posities verworven en de "live" beelden gingen heel de wereld over.

Wie zou de regie hebben gehad, denk je? Psyop divisie van US military misschien?

De instorting van WTC 7 werd door de BBC te vroeg gemeld. Het gebouw stond nog en was zelfs op de achtergrond te zien. Foutje in de timing van de regie?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2012 17:15:57 ]
  donderdag 6 september 2012 @ 17:16:36 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116465349
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Check dit even ajb. Hier wordt namelijk verteld dat alle grote zenders een media pool hebben gevormd. Alle live beelden die wereldwijd werden getoond waren afkomstig van deze pool. De grote Amerikaanse zenders hadden hun posities verworven en de "live" beelden gingen heel de wereld over.

Wie zou de regie hebben gehad, denk je? Psyop divisie van US military misschien?

De instorting van WTC 7 werd door de BBC te vroeg gemeld. Het gebouw stond nog en was zelfs op de achtergrond te zien. Foutje in de timing van het "filmscript" dat ons werd voorgehouden?
dus.... er bestaat een tijdmachine???? :o
pi_116465350
Dat is n andere kwestie... gebouw stort in volgens script, gebouw stort in... mr zeggen dat er (beduidend) minder of geen doden zijn gevaplenbos absurd
pi_116465403
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb genoeg newyorkers gesproken die t tweede vliegtuig gezien hebben, een slachtoffer of n bekende van n slachtoffer kende, mr ook twijfels hebben over wie verantwoordelijk is... wrom zou de gov doden faken ? alsof ze niet instaat zijn orders tot dood en verderf te geven...hebben ze wel bewezen me dunkt...
Nogmaals en al zo vaak gepost:

quote:
Operation Northwoods – Tricking US Citizens Into War Against Cuba

operation northwoodsIn 1962, the United State government drafted a plan to commit various acts of terrorism and sabotage on American soil for the sole purpose of gaining public approval for a war against Cuba. The plan was known as Operation Northwoods.

By the end of 1960, the Communist party had strengthened its grip on Cuba and their leader, Fidel Castro, was becoming the ultimate authority. Any opposition that formed within the media was immediately stifled through the government’s control of most media outlets.

Castro also surrounded himself with those only loyal to him, such as appointing his brother as the army chief. Castro made sure his people were loyal to the Communist party though various neighborhood spying programs.
The Bay of Pigs

The first attempt to overthrow the Communist regime in Cuba occurred in 1961. This attempt was known as the Bay of Pigs Invasion.
operation northwoods

The Bay of Pigs Invasion was an attempt by a CIA-trained force of Cuban exiles to invade southern Cuba, with support from US government armed forces, in order to overthrow Fidel Castro and his Communist government.

However, by 1961 Cuba had ammassed the second largest military force in Latin America and quickly defeated the exiles within three days.

After this dramatic failure, top military officials created and tried to push through a program called Operation Northwoods. This campaign of deception was described as, “A series of well coordinated incidents will be planned to take place in and around Guantanamo to give genuine appearance of being done by hostile Cuban forces.”
Details of Operation Northwoods

The plan is outlined in great detail in a series of declassified documents. The plan was going to consist of the following:

1. Starting a wide variety of rumors using clandestine radio
2. Staging base attacks using friendly Cuban operatives
3. Staging of base sabotage using friendly Cuban operatives
4. Staging of base riots using friendly Cuban operatives
5. Causing explosions and fires
6. Staging aircraft sabotage using friendly Cuban operatives
7. Faking mortar attacks
8. Staging assaults against bases using friendly Cuban operatives
9. Faking ship sabotage
10. Sinking a U.S. ship with fake funerals and mock victims

operation northwoods
Operation Northwoods was heavily reliant on time due to the fact that top brass wanted to execute the plan before the involvement of the Soviet Union.

Military officials were deeply concerned with Soviet involvement because Cuba had paraded several Soviet tanks during a New Year’s Day parade in 1961. However, the Soviets had not yet established a base in Cuba. Therefore, officials had to execute Operation Northwoods and overthrow the Communist government in roughly three months. This period of time, from start to finish, would give the Soviets little time to react and/or offer any reliable help.
Northwoods Denied by President Kennedy

Though the documents referenced here only seem to outline the plan along with the intended outcomes, further research implies that Operation Northwoods was quickly denied by the Kennedy administration.

In Investigative Reporter James Bramford’s book, Body of Secrets, he claims that, “The plans had the written approval of all of the Joint Chiefs of Staff and were presented to President Kennedy’s defense secretary, Robert McNamara, in March 1962. But they apparently were rejected by the civilian leadership.”

When the average American citizen reads a novel, such as American Hero by Larry Beinhart, or watches a movie such as Wag the Dog, or even hears a “nut job conspriracy theorist” tout his proof about the alleged 9/11 cover-up, he or she is quick to think that our government is not capable of conceiving such ideas.

However, those thoughts are quickly second guessed when actual declassified documents, such as Operation Northwoods, come to light that prove that our government is not only capable conceiving such ideas, but are also capable (and obviously willing) to implement them.

Bron: http://www.topsecretwrite(...)s-trick-us-citizens/
Dit heb ik er dan even expliciet uit gefilterd:

The plan is outlined in great detail in a series of declassified documents. The plan was going to consist of the following:

1. Starting a wide variety of rumors using clandestine radio
2. Staging base attacks using friendly Cuban operatives
3. Staging of base sabotage using friendly Cuban operatives
4. Staging of base riots using friendly Cuban operatives
5. Causing explosions and fires
6. Staging aircraft sabotage using friendly Cuban operatives
7. Faking mortar attacks
8. Staging assaults against bases using friendly Cuban operatives
9. Faking ship sabotage
10. Sinking a U.S. ship with fake funerals and mock victims

Dus waarom zou men dergelijke plannen vandaag de dag niet meer maken en ook uitvoeren? Het is briljant... niemand verwacht dit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2012 17:20:43 ]
pi_116465456
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

dus.... er bestaat een tijdmachine???? :o
Wat bedoel je?

Ik zeg dat de BBC te vroeg meldde dat WTC 7 in was gestort. Wellicht hadden ze voorkennis ;)
  donderdag 6 september 2012 @ 17:20:14 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116465483
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef LelijKnap het volgende:
Dat is n andere kwestie... gebouw stort in volgens script, gebouw stort in... mr zeggen dat er (beduidend) minder of geen doden zijn gevaplenbos absurd
inderdaad... maar ik wacht nog steeds op een verklaring hoe je binnen een minuut of zo, een volledig beeld kan bewerken voor wij het in de huiskamer zien???
  donderdag 6 september 2012 @ 17:21:28 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116465538
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

Ik zeg dat de BBC te vroeg meldde dat WTC 7 in was gestort. Wellicht hadden ze voorkennis ;)
ik heb het over het bewerken van live beelden... dat moet binnen notime gebeuren..
dat kan alleen met een tijdmachine lijkt me ;)
pi_116465553
Ja... maar waarom zouden ze die doden faken ipv echt doden ? Lijkt me een stuk slimmer...
pi_116465579
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom is dat absurd?
pi_116465633
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

jullie weten dat zo goed... vertel het maar???
op alle zenders was het...
neem aan dat jullie het toen ook zagen? ;)
Ik heb toen ook gekeken ja. Wat wil je hiermee? :)

quote:
graag een bron etc dat jullie kunnen aantonen dat de beelden die ik zag vertraagd en volledig bewerkt zijn.. dank u ... iets verder naar boven ziet u een voobeeld van cnn
Een momentje graag.

quote:
op youtube zijn bijna alle andere beelden terug vinden van wat zenders die paar uur uitzonden ... ;) op 9/11/2001
Maar dat zijn al niet meer de originele beelden. De archieven van de nieuwszenders zelf bevatten niet meer het originele materiaal, wat ze zelf aangeven. Bovendien maakten ze gebruik van dezelfde nieuwsstroom, een handjevol camera's.

Dat er die dag selectie werd gemaakt in wat werd uitgezonden kan je hier lezen:
quote:
Later, when the towers collapsed, one after the other, it seemed so inconceivable that anchors initially couldn't grasp what viewers had seen on the screen. NBC's Tom Brokaw talked of structural damage so severe that the buildings would probably have to be brought down – after one of them already came down on its own.

"The whole side has collapsed," ABC's Peter Jennings said when the first tower came down.

"The whole building has collapsed," ABC's reporter on the scene, Don Dahler, corrected him.

"The whole building has collapsed?" Jennings responded.

CNN's Aaron Brown responded with the horror most viewers no doubt felt when the second tower fell. "Good lord," he said. "There are no words."

"The landscape of New York has just been changed and you have to presume that thousands of lives have been extinguished," Jennings said.

In those early hours, ABC's John Miller and NBC's Andrea Mitchell had raised the name of Osama bin Laden as possibly the man behind the attacks, even as the networks reported the false claim of a Palestinian organization taking credit.

Also interesting are the perspectives from overseas. The BBC in London, for example, showed video of people jumping or falling from the towers – images that American networks stayed away from. In Moscow, a newscaster who broke into a program to report on the towers collapsing displayed a voice halting with emotion.
Sinds de eerste uitzending van de springers zijn er wat aanpassingen geweest, zoals hier bijvoorbeeld te zien is:
http://img560.imageshack.us/img560/5568/batshitvscorbis.gif (copy/paste deze link)
pi_116465684
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik heb het over het bewerken van live beelden... dat moet binnen notime gebeuren..
dat kan alleen met een tijdmachine lijkt me ;)
Nee hoor. Hier een simpel voorbeeld van hoe een vliegtuig in de beelden gemonteerd kan worden. Dit kan Live. Als je maar een goede voorbereiding en timing hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2012 17:27:01 ]
pi_116465749
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:21 schreef LelijKnap het volgende:
Ja... maar waarom zouden ze die doden faken ipv echt doden ? Lijkt me een stuk slimmer...
Omdat er dan wellicht een stuk minder mensen willen meewerken aan je false flag aanslag. Je hebt met moreel bezwaar te maken wanneer je weet dat je meewerkt aan iets waarbij direct duizenden doden van je eigen volk zullen vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')