abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134993607
Ik hoop het heel erg voor je

Als ik dit topic lees word ik verdrietig ;(
pi_134993958
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:00 schreef tennis_jongen het volgende:
Ik hoop het heel erg voor je

Als ik dit topic lees word ik verdrietig ;(
Ach weetje hoe kut het ook is een kennis van mij is door een medische fout voor 95 procent blind geworden. Daar word ik pas echt droevig van.
pi_135014491
Na enkele jaren daar klachten gehad te hebben, ben ik een maandje geleden ook maar even naar de dokter gegaan, ik bleek ook een haarnetcyste te hebben, vervelend. Helemaal omdat ik met spoed naar het ziekenhuis moest, daar hebben ze het gelijk geopereerd.

Een aardige wond idd en een geheel gedoe om het steeds schoon te houden en te verzorgen met gaasjes. Het meest vervelende is dat ik al weken niet mijn sporten kan uitoefenen en idd weinig kan doen, moedeloos. Maar goed ik heb dat pas twee weken, jullie al jaren. Tevens is mijn wond al aardig aan het dichten.

Ik hoop serieus voor jullie dat jullie klachten eindelijk eens een keer zullen ophouden en dat er een longlasting constructieve oplossing komt, want dit is geen doen zo. Zeker als je nogal actief bent en graag sport is het een frustratie als je door zoiets bewust passief moet worden. Sterkte heren!
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_135015600
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 09:11 schreef Sangha het volgende:
Na enkele jaren daar klachten gehad te hebben, ben ik een maandje geleden ook maar even naar de dokter gegaan, ik bleek ook een haarnetcyste te hebben, vervelend. Helemaal omdat ik met spoed naar het ziekenhuis moest, daar hebben ze het gelijk geopereerd.

Een aardige wond idd en een geheel gedoe om het steeds schoon te houden en te verzorgen met gaasjes. Het meest vervelende is dat ik al weken niet mijn sporten kan uitoefenen en idd weinig kan doen, moedeloos. Maar goed ik heb dat pas twee weken, jullie al jaren. Tevens is mijn wond al aardig aan het dichten.

Ik hoop serieus voor jullie dat jullie klachten eindelijk eens een keer zullen ophouden en dat er een longlasting constructieve oplossing komt, want dit is geen doen zo. Zeker als je nogal actief bent en graag sport is het een frustratie als je door zoiets bewust passief moet worden. Sterkte heren!
Hey sangha,

Het kan ook gewoon in één keer dichtgroeien zodat jij er bijna vanaf bent.Ik hoop het voor je. Ja ook wij kunnen niet sporten en we kunnen niks anders dan hopen en zoeken naar oplossingen.Vanmiddag nieuwe afspraak met mijn chirurg die ik ga bombarderen met vragen.
Ik hou julie op de hoogte.
pi_135015652
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:16 schreef easy-t het volgende:

[..]

Hey sangha,

Het kan ook gewoon in één keer dichtgroeien zodat jij er bijna vanaf bent.Ik hoop het voor je. Ja ook wij kunnen niet sporten en we kunnen niks anders dan hopen en zoeken naar oplossingen.Vanmiddag nieuwe afspraak met mijn chirurg die ik ga bombarderen met vragen.
Ik hou julie op de hoogte.
Dank je, heb je al je vragen opgeschreven? Werkt voor mij altijd het beste! Sterkte vanmiddag! ^O^
pi_135016321
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:18 schreef Sangha het volgende:

Dank je, heb je al je vragen opgeschreven? Werkt voor mij altijd het beste! Sterkte vanmiddag! ^O^
Thnx, Ja heb ik opgeschreven anders vergeet ik de helft.
pi_135020456
Thanks voor de sterktewensen :) jij ook sterkte Sangha!
Ik moet 24 januari in de MRI-scan :X
pi_135020722
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:09 schreef Toto69 het volgende:
Thanks voor de sterktewensen :) jij ook sterkte Sangha!
Ik moet 24 januari in de MRI-scan :X
Dank en jij ook vast sterkte gewenst. Heb vorig jaar al eens een mri voor iets anders gehad, het is een vreemde gewaarwording door het afgesloten gevoel en door het geluid, maar viel erg mee!
pi_135020758
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:17 schreef Sangha het volgende:

[..]

Dank en jij ook vast sterkte gewenst. Heb vorig jaar al eens een mri voor iets anders gehad, het is een vreemde gewaarwording door het afgesloten gevoel en door het geluid, maar viel erg mee!
Lijkt me inderdaad apart maar hoop dat 't meevalt :) Waarvoor ben je vorig jaar geweest dan?
pi_135021127
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad apart maar hoop dat 't meevalt :) Waarvoor ben je vorig jaar geweest dan?
Apart is het woord ja! ;) Ik ben geweest voor reumatische klachten / gewrichten / rug, si-gewricht...
pi_135021142
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:28 schreef Sangha het volgende:

[..]

Apart is het woord ja! ;) Ik ben geweest voor reumatische klachten / gewrichten / rug, si-gewricht...
Ah zo :)
Nja ik wacht het maar af...
pi_135028140
Nou,ik ben net terug. En ik kreeg te horen dat alles er gewoon goed uitziet het is dan wel nie dicht maar maar op medisch gebied zijn er gewoon geen rare dingen aan de hand. En dat ik er voor kan kiezen om nog maanden thuis te zitten of gewoon werken alleen dan gaat het langer duren. Ook zei hij dat er minder dan 5% kans is dat het gaat ontsteken en dat ik het ook niet kan belasten.

Hij zei ook: ik kan niet zeggen hoe lang het gaat duren 2 weken,4 weken 8 weken maar hij wist zeker dat het uiteindelijk toch dicht groeit zeker binnen een half jaar.

Hij zei ook als je thuis de hele dag zit, zit je er heel de tijd aan te denken plus je begint langzaam gek te worden en aan alles te irriteren en 100% niet bewegen kun je toch nie voorkomen.

Dus al met al blijft het gewoon kut. Ik denk toch dat ik de aankomende weken eerst maar es thuis ga rond banjeren wat wilder ga doen zoals auto rijden en normaal lopen en wat zitten. Kijken waar het schip strand,hij zegt dat ik het niet kan belasten maar is dat ook zo.

Ik ben gewoon bang als ik straks ga werken ( beweeg heel veel,bukken,zitten buigen,heftruck op en af enz) toch weer erger word. Aan de andere kant thuis psychisch gek wrden is ook nie alles

Ik hoor graag wat jullie van deze samenvatting vinden en of je er iets mee kunt.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:09:12 #113
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_135028365
dermatoloog?
pi_135052049
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef easy-t het volgende:
Nou,ik ben net terug. En ik kreeg te horen dat alles er gewoon goed uitziet het is dan wel nie dicht maar maar op medisch gebied zijn er gewoon geen rare dingen aan de hand. En dat ik er voor kan kiezen om nog maanden thuis te zitten of gewoon werken alleen dan gaat het langer duren. Ook zei hij dat er minder dan 5% kans is dat het gaat ontsteken en dat ik het ook niet kan belasten.

Hij zei ook: ik kan niet zeggen hoe lang het gaat duren 2 weken,4 weken 8 weken maar hij wist zeker dat het uiteindelijk toch dicht groeit zeker binnen een half jaar.

Hij zei ook als je thuis de hele dag zit, zit je er heel de tijd aan te denken plus je begint langzaam gek te worden en aan alles te irriteren en 100% niet bewegen kun je toch nie voorkomen.

Dus al met al blijft het gewoon kut. Ik denk toch dat ik de aankomende weken eerst maar es thuis ga rond banjeren wat wilder ga doen zoals auto rijden en normaal lopen en wat zitten. Kijken waar het schip strand,hij zegt dat ik het niet kan belasten maar is dat ook zo.

Ik ben gewoon bang als ik straks ga werken ( beweeg heel veel,bukken,zitten buigen,heftruck op en af enz) toch weer erger word. Aan de andere kant thuis psychisch gek wrden is ook nie alles

Ik hoor graag wat jullie van deze samenvatting vinden en of je er iets mee kunt.
Ja lastig man, aan de ene kant fijn dat er geen bijzonderheden zijn gevonden en dat alles gezond is, buiten de slechte heling om dan. En dat is dus het dubbele, je kan er niks mee, want het heelt maar niet. Dan kan hij wel zeggen dat hij het zeker weet, maar zo zeker blijkt dat dus niet te zijn. :{

Ja ik zou als ik jou was toch proberen een beetje je leven weer op te pakken. Niet te gek doen, maar ook niet thuis blijven zitten, dat geeft ook alleen maar stress en dat is ook niet bevorderlijk. :N

Probeer het een beetje te laten gaan, richt je op wat anders en probeer verder door gezonde keuzes je omstandigheden voor een goede genezing op groen te zetten. Gezonde voeding, goede nachtrust, wond goed verzorgen, niet teveel stress, en lekker bewegen, naar buiten in de frisse lucht, de zon, etc. :)

Als het over een half jaar niet dicht is, maar eens even met die meneer een pittig gesprekje hebben. ;)
pi_135057867
@tanteklara kan ik wel proberen maar heeft weinig zin denk.

@ sangha ja idd ik ga het rustig oppakken en probeer er niet te veel aan te denken,ook laat ik de thuiszorg minder komen. Ik blijf sceptisch dat er eerst gezegd wordt dat ik het extreem rustig moet doen en nou opeens alles mag maar goed ik ga wat meer doen want dit is ook niks. Frisse neus halen is toch ook wel ff een verademing.
pi_135525868
Hey sangha hoe gaat het met de genezing? Ben benieuwd.
pi_135546851
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef easy-t het volgende:
Hey sangha hoe gaat het met de genezing? Ben benieuwd.
Hoi, dat gaat erg goed, ik ben gisteren toevallig bij de chirurg geweest. Die was erg tevreden trouwens. De wond is nagenoeg bijna dicht, misschien vijf mm nog ofzo. Komt goed! Ook weer het fietsen aan het oppakken en hardlopen. En bij jou nog vooruitgang te ontdekken?
pi_135547028
Vreemde situatie, ik had een snee in mijn hand die gehecht moest worden maar omdat ik daar +/- 9 uur mee had gewacht schreef de huisarts meteen antibiotica voor zodat het niet zou gaan ontsteken. Heb jij al die maanden met een open wond gelopen zonder dat je medicijnen slikte oid?
pi_135547183
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 00:20 schreef Sangha het volgende:

[..]

Hoi, dat gaat erg goed, ik ben gisteren toevallig bij de chirurg geweest. Die was erg tevreden trouwens. De wond is nagenoeg bijna dicht, misschien vijf mm nog ofzo. Komt goed! Ook weer het fietsen aan het oppakken en hardlopen. En bij jou nog vooruitgang te ontdekken?
Ah das fijn om te horen. Nee bij mij gaat het nog steeds heel slecht. Nu al 2 maanden dat alle 3 de wondjes nog geen mm dicht zijn gegroeid,wordt er echt tyfus gek van. Ik kan nog geen eens 20 sec op een stoel zitten.maar goed het is verder nie ontstoken ofzo.
pi_135547231
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 00:33 schreef easy-t het volgende:

[..]

Ah das fijn om te horen. Nee bij mij gaat het nog steeds heel slecht. Nu al 2 maanden dat alle 3 de wondjes nog geen mm dicht zijn gegroeid,wordt er echt tyfus gek van. Ik kan nog geen eens 20 sec op een stoel zitten.maar goed het is verder nie ontstoken ofzo.
Balen zeg, wordt je toch ook een beetje treurig van. Nou hopen houden dan maar... :{
pi_135569158
Hey toto69 ik las net je andere topic "toekomst" en waar ik van schrok was dat jij zei dat hij wel meerdere keren dicht was gegaan maar na een paar weken gewoon weer open klapte,maar als je huid eenmaal dicht is dan kan ie niet zomaar open klappen toch? Je hebt het over een gat wat er zit waardoor die naad weer open gaat. Wat bedoel je daarmee precies? Een gat die van binnen zit? Dus dat er. Binnenin iets zit te kutte waardoor hij elke keer open gaat.
Mss lees ik nie goed maar ben wel benieuwd.
pi_135721160
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 00:27 schreef Romanus het volgende:
Vreemde situatie, ik had een snee in mijn hand die gehecht moest worden maar omdat ik daar +/- 9 uur mee had gewacht schreef de huisarts meteen antibiotica voor zodat het niet zou gaan ontsteken. Heb jij al die maanden met een open wond gelopen zonder dat je medicijnen slikte oid?
Dat klopt, nooit medicijnen voor gehad.
pi_135721212
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:02 schreef easy-t het volgende:
Hey toto69 ik las net je andere topic "toekomst" en waar ik van schrok was dat jij zei dat hij wel meerdere keren dicht was gegaan maar na een paar weken gewoon weer open klapte,maar als je huid eenmaal dicht is dan kan ie niet zomaar open klappen toch? Je hebt het over een gat wat er zit waardoor die naad weer open gaat. Wat bedoel je daarmee precies? Een gat die van binnen zit? Dus dat er. Binnenin iets zit te kutte waardoor hij elke keer open gaat.
Mss lees ik nie goed maar ben wel benieuwd.
Je zegt het precies goed. Wij vermoeden dat er onder de huid gewoon een groot gat zit/zat.
Momenteel lijkt het echt op te vullen en lijkt het alsof de wond eindelijk richting genezing gaat. En als er echt geen gat meer onder zit, mag-ie niet meer open knappen straks. Ik hoop ten minste dat het eindelijk goedkomt. :{ En ook voor jou.
  maandag 20 januari 2014 @ 15:55:35 #124
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135721575
Wat zei je arts over madentherapie?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 20 januari 2014 @ 16:12:30 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135722388
Madentherapie is alleen nuttig bij dood/rottend weefsel, bij mijn weten niet als er sprake is van 'schone' fistels of wonden na OK.
VAC therapie (vacuum assisted closure therapy) zou dan nog nuttiger zijn, zoals dat ook na amputaties regelmatig toegepast wordt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')