abonnement Unibet Coolblue
pi_134983106
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:26 schreef easy-t het volgende:

[..]

Ik ben 27 dus ben wel wat ouder dan jou maar ben.inderdaad aardig behaard daar:). Ik ben 1.83 en weeg denk tegen de 100 kg. Immens aangekomen door te stoppen met roken en meer gaan eten. En.jah wat wil je met 0,0 conditie.stoppen met roken,eiwit eten,vitamine c, rust,bepaalde medicatie het helpt allemaal geen fuck.wat doe jij de hele dag? Buiten niks doen:-)
Ja klopt, ik ben 18, ik ben 1.88 en ik weeg iets meer dan 70 kg. Rook niet, drink geen alcohol en eet behoorlijk gezond. Sportte voor de tijd (serieus) 20+ uur per week. Ik doe de hele dag niks. Ik sta om 1 uur op en ga om 10 uur weer naar bed. Wat moet je anders? Mijn rug begint al helemaal scheef te gaan van al het scheve zitten.
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:32:15 #77
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_134983222
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb al zoooo lang rust gehouden, dat is het gewoon niet :N
Bij alles wat je doet komt er een grote druk op te staan. Zelfs bij een grote boodschap ;)
Het is dan inderdaad ook wel de allerslechtste plek om een wond te krijgen die je maar kan verzinnen inderdaad, onhygiënische bende en zo. Maar als je 6 weken op je buik gelegd wordt en voor mijn part een stoma krijgt dan zou het toch wel de tijd moeten krijgen om helemaal te genezen verder? (onrealistisch plan verder maar toch :P ).

Mja, verder niets nuttigs toe te voegen anders dan sterkte wensen en hopelijk komt er dit jaar een keer een eind aan het gezeur.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_134983268
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is dan inderdaad ook wel de allerslechtste plek om een wond te krijgen die je maar kan verzinnen inderdaad, onhygiënische bende en zo. Maar als je 6 weken op je buik gelegd wordt en voor mijn part een stoma krijgt dan zou het toch wel de tijd moeten krijgen om helemaal te genezen verder? (onrealistisch plan verder maar toch :P ).

Mja, verder niets nuttigs toe te voegen anders dan sterkte wensen en hopelijk komt er dit jaar een keer een eind aan het gezeur.
Ik ben bang dat het zelfs dan niet zou helpen :N daarnaast is 6 weken op je buik liggen ook echt ongezond :X
Thanks anyway :)
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:37:51 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_134983427
Overleg eens met je arts over het volgende
Laat maden in je wond zetten, deze eten namelijk het dode weefsel weg en geven een erg mooie wondgenezing. Dit klinkt smerig en middeleeuws, maar is een toevallige ontdekking uit de sucessie oorlog
http://nl.wikipedia.org/wiki/Madentherapie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_134983436
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja klopt, ik ben 18, ik ben 1.88 en ik weeg iets meer dan 70 kg. Rook niet, drink geen alcohol en eet behoorlijk gezond. Sportte voor de tijd (serieus) 20+ uur per week. Ik doe de hele dag niks. Ik sta om 1 uur op en ga om 10 uur weer naar bed. Wat moet je anders? Mijn rug begint al helemaal scheef te gaan van al het scheve zitten.
Zo herkenbaar. Ik zei ook tegen mijn arts ik ben geen meubel. Ik sta om 9.00 op voor de thuiszorg en dan heel de dag met de smartphone spelen en tv kijken. Je moet wat. Een voordeel ik heb al mijn favoriete series kunnen bekijken.maar soms uit frustratie ga ik ook vaak zat op bed liggen pffff.
pi_134983477
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Overleg eens met je arts over het volgende
Laat maden in je wond zetten, deze eten namelijk het dode weefsel weg en geven een erg mooie wondgenezing. Dit klinkt smerig en middeleeuws, maar is een toevallige ontdekking uit de eerste wereldoorlog.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Madentherapie
Thanks voor je tip, dat kan ik straks nog eens voorleggen :Y
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:38 schreef easy-t het volgende:

[..]

Zo herkenbaar. Ik zei ook tegen mijn arts ik ben geen meubel. Ik sta om 9.00 op voor de thuiszorg en dan heel de dag met de smartphone spelen en tv kijken. Je moet wat. Een voordeel ik heb al mijn favoriete series kunnen bekijken.maar soms uit frustratie ga ik ook vaak zat op bed liggen pffff.
Ja ik heb het ook wel gehad met al dat niks doen. Ik woonde in Portugal voor werk daar maar die wond knapte weer open dus ik kon weer terug naar NL. En elke keer maar weer: "schoonmaakoperatie". Helpt toch niets.
pi_134983727
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Overleg eens met je arts over het volgende
Laat maden in je wond zetten, deze eten namelijk het dode weefsel weg en geven een erg mooie wondgenezing. Dit klinkt smerig en middeleeuws, maar is een toevallige ontdekking uit de sucessie oorlog
http://nl.wikipedia.org/wiki/Madentherapie
Dat kan ik overleggen. Heb dat wel eens gevraagd aan een andere chirurg en die zei dat dat geen zin heeft omdat de wond wel gewoon goed eruit ziet en dat het gewoon natuurlijk moet genezen. Maar bedankt voor de tip zal het zeker nog een keer vragen.
pi_134983767
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:46 schreef easy-t het volgende:

[..]

Dat kan ik overleggen. Heb dat wel eens gevraagd aan een andere chirurg en die zei dat dat geen zin heeft omdat de wond wel gewoon goed eruit ziet en dat het gewoon natuurlijk moet genezen. Maar bedankt voor de tip zal het zeker nog een keer vragen.
Oh die ken ik ook ja _O- "ziet er goed uit, geef het een maandje."
pi_134989209
Easy-t ben jij in een MRI-scan geweest?
Ik moet daar dus binnenkort in om te kijken hoe diep het gat is...
En ik krijg zo nog de uitslag v.d. huidkweek
pi_134990132
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:06 schreef Toto69 het volgende:
Easy-t ben jij in een MRI-scan geweest?
Ik moet daar dus binnenkort in om te kijken hoe diep het gat is...
En ik krijg zo nog de uitslag v.d. huidkweek
Ja die heb ik afgelopen mei gehad.
Eerst werd ik gebeld dat er wel degelijk iets zat en paar dagen later belde hij op dat er toch niks zat en dat het om een foutje ging en adviseerde hij mij om het te laten zitten en wachten tot de wond van zelf dicht gaat. Toen ben ik naar een andere arts gegaan.ook mijn weefsel was verder goed.
pi_134990343
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef easy-t het volgende:

[..]

Ja die heb ik afgelopen mei gehad.
Eerst werd ik gebeld dat er wel degelijk iets zat en paar dagen later belde hij op dat er toch niks zat en dat het om een foutje ging en adviseerde hij mij om het te laten zitten en wachten tot de wond van zelf dicht gaat. Toen ben ik naar een andere arts gegaan.ook mijn weefsel was verder goed.
Ah okay.
Mijn weefsel is ook "goed". Wel bacteriën maar geen verkeerden.
En die MRI-scan is bij mij ook om te kijken of er wat zit.
pi_134990781
Oke mwah ook weer geen oorzaak dus.zorg ervoor dat je muziek meeneemt naar die mri(pokkenlawaai);-) Sommige mensen lopen weg met homeopathische middelen,je weet wel van die korrels. Ik ben daar heel sceptisch in maar heb jij daar wel eens aangedacht?
pi_134991040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:44 schreef easy-t het volgende:
Oke mwah ook weer geen oorzaak dus.zorg ervoor dat je muziek meeneemt naar die mri(pokkenlawaai);-) Sommige mensen lopen weg met homeopathische middelen,je weet wel van die korrels. Ik ben daar heel sceptisch in maar heb jij daar wel eens aangedacht?
Ben daar ook te sceptisch voor denk ik. Heb al honing en suiker geprobeerd. En ja muziek meenemen lijkt me een strak plan :')...
Hoe ging die mri bij jou? Maken ze hem echt alleen van je... nja, anus dus?
pi_134991257
Je ligt er half onder op je rug en je kan je onderbroek gewoon aan laten:). En het duurde iets van 20 minuten.
pi_134991278
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef easy-t het volgende:
Je ligt er half onder op je rug en je kan je onderbroek gewoon aan laten:). En het duurde iets van 20 minuten.
Op je rug :? Buik bedoel je?
pi_134991829
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Op je rug :? Buik bedoel je?
Nee echt rug maar je wordt wel zo comfortabel mogelijk gelegd.
pi_134991881
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:15 schreef easy-t het volgende:

[..]

Nee echt rug maar je wordt wel zo comfortabel mogelijk gelegd.
Hoe kunnen ze dan in vredesnaam naar je kont kijken op een MRI? :P
pi_134991927
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:17 schreef Toto69 het volgende:
Hoe kunnen ze dan in vredesnaam naar je kont kijken op een MRI? :P
De straling van de MRI gaat dwars door je lijf heen. Maakt niet uit of je op je rug ligt of niet, komt allemaal toch wel in beeld :)
pi_134991998
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:18 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

De straling van de MRI gaat dwars door je lijf heen. Maakt niet uit of je op je rug ligt of niet, komt allemaal toch wel in beeld :)
Ah ja, maar ik neem aan dat ze wel op het specifieke gebied scannen toch?
pi_134992047
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:19 schreef Toto69 het volgende:
Ah ja, maar ik neem aan dat ze wel op het specifieke gebied scannen toch?
Ze gaan je hoofd niet scannen als ze je kont willen zien, nee _O- Ze zullen waarschijnlijk je bekken-gebied scannen.
pi_134992079
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:20 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ze gaan je hoofd niet scannen als ze je kont willen zien, nee _O- Ze zullen waarschijnlijk je bekken-gebied scannen.
Nee dat snap ik _O- daarom ook, ik weet niet hoe het werkt verder.
pi_134992638
Dat is toeval! Ik heb precies hetzelfde. Een ingegroeide haar volgensmij dat ging ontsteken en een dikke bobbel werd. Operatief verwijdert, en daarna een lange periode met verband etc erop gelopen, nu al ruim anderhalf jaar verder heb ik er nog steeds regelmatig last van. Het bloed niet meer maar sporadisch merk ik dat er nog wondvocht uit komt, weliswaar heel weinig, maar soms doet het wel redelijk pijn als ik op een bepaalde manier zit. Ook jeukt het vaak enorm, maar dat is doorgaans een goed teken, maar dit is al heel lang zo. Het is meestal een paar dagen gevoelig, jeukerig en pijnlijk bij bepaalde zitposities, dan heb ik er weer een week geen last van, en dan weer paar dagen last. Ga maandag daarom dus ook naar de huisarts.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_134992951
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:36 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dat is toeval! Ik heb precies hetzelfde. Een ingegroeide haar volgensmij dat ging ontsteken en een dikke bobbel werd. Operatief verwijdert, en daarna een lange periode met verband etc erop gelopen, nu al ruim anderhalf jaar verder heb ik er nog steeds regelmatig last van. Het bloed niet meer maar sporadisch merk ik dat er nog wondvocht uit komt, weliswaar heel weinig, maar soms doet het wel redelijk pijn als ik op een bepaalde manier zit. Ook jeukt het vaak enorm, maar dat is doorgaans een goed teken, maar dit is al heel lang zo. Het is meestal een paar dagen gevoelig, jeukerig en pijnlijk bij bepaalde zitposities, dan heb ik er weer een week geen last van, en dan weer paar dagen last. Ga maandag daarom dus ook naar de huisarts.
Ben je wel gewoon aant werk en hoe groot is de wond bij jouw?. Het probleem bij mij is ook als ik actief bezig ben,maak nie uit wat ,dan komt er veel vocht uit en ontstaan hele branderige zweerplekken waardoor ik dus amper de dag doorkwam.succes bij de dokter btw
pi_134993071
Ik lees dit topic nu pas :{
Ik hoop voor jullie allemaal dat het beter zal gaan en het snel zal genezen

Veel geluk toegewenst van mij

:)
pi_134993436
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:48 schreef tennis_jongen het volgende:
Ik lees dit topic nu pas :{
Ik hoop voor jullie allemaal dat het beter zal gaan en het snel zal genezen

Veel geluk toegewenst van mij

:)
Thnx moet un keer goed komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')