Oh, das waar ja! Meestal lurk ik dan ook, maar dat is meer omdat ik daar niet zoveel over te zeggen heb.quote:
Eens!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als dit maar niet een lurkers rel wordt waar allemaal lurkers ineens commentaar geven op de TT
Ja, in december heb ik er weer 1. Maar dat bedoelde je vast nietquote:Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik dacht "Met tettenlurkers."
[..]
Oh, das waar ja! Meestal lurk ik dan ook, maar dat is meer omdat ik daar niet zoveel over te zeggen heb.
Die vind ik altijd wel grappig.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als dit maar niet een lurkers rel wordt waar allemaal lurkers ineens commentaar geven op de TT
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, in december heb ik er weer 1. Maar dat bedoelde je vast niet
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
misschien is die straks dezelfde dag als ik jarig
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, in december heb ik er weer 1. Maar dat bedoelde je vast niet
En eihm, ja, ik op het moment ook niet
23 decemberquote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moek even 'het document ' checken wanneer dat is
Kloptquote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
23 decemberjij bent de 29e uitgerekend toch?
Neen, een kindeken jezusquote:Op zondag 3 juni 2012 17:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Klopt23 is wel goed wmb
cadeautje voor unfie
Hoe tof zou dat zijnquote:Op zondag 3 juni 2012 17:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Klopt23 is wel goed wmb
cadeautje voor unfie
Spannond.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:48 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga zo een poging wagen mijn haar te verven met henna
Hebben jullie vanavond weer wat te lachen
Ohai! Mevrouw die mij om 4u 's nachts whatsappt of ik nog wakker benquote:
De meningen zijn verdeeld, de ene helft denkt kerst, de andere helft gaat voor oud en nieuwquote:
Zeker spannond ja!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohai! Mevrouw die mij om 4u 's nachts whatsappt of ik nog wakker ben
Ik ga voor een kindeken jezusquote:Op zondag 3 juni 2012 17:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De meningen zijn verdeeld, de ene helft denkt kerst, de andere helft gaat voor oud en nieuw
Gewoon zeggen dat je wilt batsen. Alsof er een vent is die jou gaat weigerenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil niet scharenik wil batsen. Heb dr al 1 op het oog, maarja, hoe dan verder he
Naar hem kijken? Met jouw looks zou dat genoeg moeten zijnquote:Op zondag 3 juni 2012 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil niet scharenik wil batsen. Heb dr al 1 op het oog, maarja, hoe dan verder he
Tetten laten zien?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Naar hem kijken? Met jouw looks zou dat genoeg moeten zijn
En ik wilde bijna iets anders zeggen, maar dat doe ik maar niet.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je wilt batsen. Alsof er een vent is die jou gaat weigeren
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Naar hem kijken? Met jouw looks zou dat genoeg moeten zijn
En ik wilde bijna iets anders zeggen, maar dat doe ik maar niet.
Ik had net weer weggehaald, ik vind mezelf een trut dat ik het dacht alleen alquote:Op zondag 3 juni 2012 17:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lolleren![]()
sorry dico
Ik zit net de holo vergelijking op je blog te kijken. HALLO WISHLISTquote:Op zondag 3 juni 2012 17:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had net weer weggehaald, ik vind mezelf een trut dat ik het dacht alleen al
Ik ookquote:Op zondag 3 juni 2012 17:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had net weer weggehaald, ik vind mezelf een trut dat ik het dacht alleen al
De mongols? Snap het ook niet, zo'n leuke chick!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap ook echt niet hoe Dico ze elke keer weer weet te vinden. Zit er iets in het water daar ofzo?
Sorryquote:Op zondag 3 juni 2012 17:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zit net de holo vergelijking op je blog te kijken. HALLO WISHLIST.
D'r vriendje heeft gisteren bekend dat ie z'n buurvrouw heeft geschonken twee weken geleden.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:56 schreef Lindytje het volgende:
Kak, nu moet ik weer zoeken... dico-verhaal?
Ja, echt hoor. Allemaal van die aarsmaden!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De mongols? Snap het ook niet, zo'n leuke chick!
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
D'r vriendje heeft gisteren bekend dat ie z'n buurvrouw heeft geschonken twee weken geleden.
En hij kon er niks aan doen want ze had hem verleid, ze stond ineens voor de deur in een sexy setje.quote:
Och joh, ik hoef niet zonodig iets, ben best tevreden zoquote:Op zondag 3 juni 2012 17:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Even heel iets anders. SQ, wat wou jij nou precies met je UI? Alleen fellere kleurtjes of meer?
Yeah, sure iddquote:Op zondag 3 juni 2012 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En hij kon er niks aan doen want ze had hem verleid, ze stond ineens voor de deur in een sexy setje.
Ik vertelde het BB en die zei ook echt: as if, dat gebeurt gewoon niet eens, dat een vrouw dat zomaar doet.hij zal er nog best werk van hebben moeten maken
Ik ga vanavond ook groente eten, lekkerquote:Op zondag 3 juni 2012 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
hopelijk schiet mijn groente een beetje op
Nom, wat voor groente?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook groente eten, lekker
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:02 schreef bleiblei het volgende:
Waar vinden jullie die idioten zeg. Zelfs als een chick eist dat ik aan der borsten zit doe ik het niet, jullie treffen figuren die on bed duiken met de eerste de beste buurvrouw die aanbelt
. Damn....
dudequote:Op zondag 3 juni 2012 18:03 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook zin om groente in de oven te gooien, maar ik heb nog altijd geen oven.
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:03 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook zin om groente in de oven te gooien, maar ik heb nog altijd geen oven.
Jij treft er vast wel een binnenkort in de grote stad. Mijn broertje gaat daar ook weer studeren komend najaarquote:Op zondag 3 juni 2012 18:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga ook groente eten!
Ik tref heel geen figuren, maar als ik dit zo lees is dat misschien maar beter ook.
Ja maar, ja maar, SOG!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och joh, ik hoef niet zonodig iets, ben best tevreden zo
Groente new york speciaal en groente met tonijn. Tonijnquote:Op zondag 3 juni 2012 18:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Groente met tonijn en groente met salami
En jij?
Maak de mijne maar mooi met oranje enzoquote:
Ik ben alweer bijna gekoppeld joh. Aan hetzelfde figuur waar ik eerder ook bijna aan gekoppeld was.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij treft er vast wel een binnenkort in de grote stad. Mijn broertje gaat daar ook weer studeren komend najaar
Nee, want ik kan mijn eigen komen ophalen. Moet er alleen voor dokkenquote:
Tonijn is een bazenvisquote:Op zondag 3 juni 2012 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Groente new york speciaal en groente met tonijn. Tonijn
Bij de jouwe weet ik niet hoe.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maak de mijne maar mooi met oranje enzo
Als de schimmelschaduw maar herkenbaar blijft![]()
anders heeft bb ook nog een broertje!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben alweer bijna gekoppeld joh. Aan hetzelfde figuur waar ik eerder ook bijna aan gekoppeld was.
Zowel z'n zus als z'n neef zien het wel zitten, nu moet er nog daadwerkelijk een keer iets gebeuren.
ohja, is dat nog niet opgelost?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, want ik kan mijn eigen komen ophalen. Moet er alleen voor dokken. En dat vertik ik, gezien daar geen afspraken over gemaakt zijn.
Ja, jonguhquote:Op zondag 3 juni 2012 18:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij de jouwe weet ik niet hoe.Ik kan alleen simpele dingen.
Nee, ik heb een officiele klacht opgestuurd naar het hoofdkantoor van die toko. Die hebben hem vervolgens naar het filiaal opgestuurd met de mededeling dat het allemaal zelfstandige ondernemers zijn. Het filiaal zelf heeft er nooit op gereageerd. Hij is een week of 5 geleden verstuurd. Volgens hun website zouden ze binnen 14 dagen inhoudelijk op klachten reageren.quote:
Oooh, kijk. Komt helemaal goed.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders heeft bb ook nog een broertje!
goed matigquote:Op zondag 3 juni 2012 18:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik heb een officiele klacht opgestuurd naar het hoofdkantoor van die toko. Die hebben hem vervolgens naar het filiaal opgestuurd met de mededeling dat het allemaal zelfstandige ondernemers zijn. Het filiaal zelf heeft er nooit op gereageerd. Hij is een week of 5 geleden verstuurd. Volgens hun website zouden ze binnen 14 dagen inhoudelijk op klachten reageren.
Al gedaan.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nou Bambi, maak mijne maar wat feller dan
afspraak makenquote:Op zondag 3 juni 2012 18:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, kijk. Komt helemaal goed.
Maar serieus, die andere is echt wel leuk. Maar ik zie hem nooit, en ga het echt niet via z'n zus/neef regelen dus ik weet niet hoe dan wel!
Matigjes.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik heb een officiele klacht opgestuurd naar het hoofdkantoor van die toko. Die hebben hem vervolgens naar het filiaal opgestuurd met de mededeling dat het allemaal zelfstandige ondernemers zijn. Het filiaal zelf heeft er nooit op gereageerd. Hij is een week of 5 geleden verstuurd. Volgens hun website zouden ze binnen 14 dagen inhoudelijk op klachten reageren.
Ja, tis wel kut. Heb overigens ook een juridisch loket oid gebeld en die adviseren gewoon te betalen. De kosten om mijn gelijk te krijgen zijn hoger dan de kosten van die oven afhalen.quote:
Ja maar, ik spreek hem nooit. Dat is toch gek, zo uit het niks. En wat zeg je dan. Bovendien kan ik hem dus alleen via fb contacten.quote:
"Oh hai, ze willen ons koppelen. Drankje doen om van het gezeur af te zijn?"quote:Op zondag 3 juni 2012 18:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, ik spreek hem nooit. Dat is toch gek, zo uit het niks. En wat zeg je dan. Bovendien kan ik hem dus alleen via fb contacten.
Goeien!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Oh hai, ze willen ons koppelen. Drankje doen om van het gezeur af te zijn?"
Mijn lief zei ook al, dumpen die hap, als het hem nu vergeven wordt weet hij dat hij alles kan maken.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En hij kon er niks aan doen want ze had hem verleid, ze stond ineens voor de deur in een sexy setje.
Ik vertelde het BB en die zei ook echt: as if, dat gebeurt gewoon niet eens, dat een vrouw dat zomaar doet.hij zal er nog best werk van hebben moeten maken
Dat is nog best een goede! Maar volgens mij weet hij van niks af.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Oh hai, ze willen ons koppelen. Drankje doen om van het gezeur af te zijn?"
Best aardig toch?quote:
En binnengehouden?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn lief zei ook al, dumpen die hap, als het hem nu vergeven wordt weet hij dat hij alles kan maken.
Anyway, ik heb een vleesje gegeten
Dan zijn het sleckten koppelaars.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is nog best een goede! Maar volgens mij weet hij van niks af.
Jaquote:
Nomz.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn lief zei ook al, dumpen die hap, als het hem nu vergeven wordt weet hij dat hij alles kan maken.
Anyway, ik heb een vleesje gegeten
Ragboer?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goed zo! Het wordt vanzelf rustiger van binnenquote:Op zondag 3 juni 2012 18:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jatoch wel. Heb het een aantal keer gelezen en het was niet een of andere emo-mail. Gewoon vragen wat ik wil weten van wat ik nu niet snap.
Maar daar zal ik dus pas morgen antwoord op krijgen.
Gelukkig vandaag moeten werken dus kon ik aan iets anders denken. En net heb ik al iets meer kunnen etenvandaag een half broodje op, 4 koekjes en een frikandel met een paar frietjes.
Tot nu toe wel!quote:
Faal.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze durven niet echt te koppelen, alleen tegen mij te roepen dat ze dat best kunnen doen.
Ja.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tot nu toe wel!Het was even lastigjes, Stef zei toen we gingen zitten "Oh! Stef nogge poepie!" en terwijl lief hem verschoonde deed kat 1 *kots* en kat 2 "oeh! Voedsel!
"*nomnomnom*
Dus
Ik heb maar weggekeken van dat alles en stoīcijns gewerkt aan het naar binnen krijgen van mijn stukje kip
[..]
Tot nu toe wel!Het was even lastigjes, Stef zei toen we gingen zitten "Oh! Stef nogge poepie!" en terwijl lief hem verschoonde deed kat 1 *kots* en kat 2 "oeh! Voedsel!
"*nomnomnom*
Dus
Ik heb maar weggekeken van dat alles en stoīcijns gewerkt aan het naar binnen krijgen van mijn stukje kip
Ik hoop dat je in elk geval snel duidelijkheid hebt lieverdquote:Op zondag 3 juni 2012 18:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jatoch wel. Heb het een aantal keer gelezen en het was niet een of andere emo-mail. Gewoon vragen wat ik wil weten van wat ik nu niet snap.
Maar daar zal ik dus pas morgen antwoord op krijgen.
Gelukkig vandaag moeten werken dus kon ik aan iets anders denken. En net heb ik al iets meer kunnen etenvandaag een half broodje op, 4 koekjes en een frikandel met een paar frietjes.
[..]
"*nomnomnom*
Dus
Ik heb nog heel geen honger.quote:
Ben sowieso al een stuk rustiger geworden door die mail te typenquote:Op zondag 3 juni 2012 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed zo! Het wordt vanzelf rustiger van binnen
Eensch.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je kan mij alles vertellen.maar Ragboer is een lekkere boi.
Zeer sexy!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb 'm ook gehaald!![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet of de link zo werkt, zit op de tab.....
Nee helemaal nietquote:Op zondag 3 juni 2012 18:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik zorg wel voor goed vermaak voor jullie eh.
Ja dat mijn meneer z'n buurvrouw heeft geneukt voordat ik op vakantie gingquote:
Mwehehehquote:Op zondag 3 juni 2012 18:34 schreef megamandy het volgende:
Mijn kat heeft de koekjes in alluminiumfolie in de tas ontdekt en probeert het eruit te krijgen
De blinde wel te verstaan
Nee poppie, jij hebt verdikkie niks verkeerd gedaan. Het blijft alleen nogal in mijn hoofd hangen, ik heb zelf 3x in jouw schoenen gestaan dus ik weet een beetje hoe pijnlijk, kwetsend en gekmakend het is en dat komt weer even naar boven.. Met alle minachting jegens de 'dader' van dien. Niet jegens jou, jij bent een lieverd en je verdient iemand die goed voor jou isquote:Op zondag 3 juni 2012 18:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik zorg wel voor goed vermaak voor jullie eh.
eh?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:46 schreef megamandy het volgende:
Mijn ma wilde ook groente halen, maar dat is voor mij nog te vettig
Daarom friet
niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beetje fok moe en thuis niet zo fijn met![]()
zelfgemaakte groente?quote:
Dat klinkt lekker, als je tomatensaus lustquote:Op zondag 3 juni 2012 18:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Pasta met tomatensaus met aubergine, oregano en gehakt.
He bahquote:Op zondag 3 juni 2012 18:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beetje fok moe en thuis niet zo fijn met![]()
Bah, sterkte.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nope nog steeds ziek en moet weer geopereerd worden etc
Och, toch wel?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nope nog steeds ziek en moet weer geopereerd worden etc
Pfff, heftig zeg.. Is er al iets bekend over de termijn waarop dit moet/zal gaan gebeuren?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep, wat hij vorig jaar teveel had aan water heeft ie nu te weinig in zijn hoofd.
6-8 weken en deze week naar de anesthesistquote:Op zondag 3 juni 2012 19:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Pfff, heftig zeg.. Is er al iets bekend over de termijn waarop dit moet/zal gaan gebeuren?
Succes alvastquote:Op zondag 3 juni 2012 19:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
6-8 weken en deze week naar de anesthesist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hennakop
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:23 schreef Lindytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HennakopGoeie kop
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hennakop
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo ben ik
Zo, dan ga ik me nu even vermaken met de wii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hennakop![]()
oh wacht
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ben je nog naar Slayer geweest? Wij zijn halverwege Lamb of God weggegaan, ik was helemaal klaar..quote:Op zondag 3 juni 2012 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Verdorie, ik ben brak van gisteren. En dat zonder een druppel drank.
Nee, ook halverwege Lamb of God vertrokken. Maar we zouden sowieso voor Slayer weggaan. Heb ze al best vaak gezien en niet in de drukte weghoeven won.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ben je nog naar Slayer geweest? Wij zijn halverwege Lamb of God weggegaan, ik was helemaal klaar..
wat heb je gedaan?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:53 schreef RenRen- het volgende:
Zo, ik ben net echt teringhard onderuit gegaan, pijn in mijn arm, pols, rib, heup en bovenbeen. En enkel, want ik ging door mijn enkelIk hoop dat ik morgen kan rennen
Kneusje.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:53 schreef RenRen- het volgende:
Zo, ik ben net echt teringhard onderuit gegaan, pijn in mijn arm, pols, rib, heup en bovenbeen. En enkel, want ik ging door mijn enkelIk hoop dat ik morgen kan rennen
Ik liep met de hondjes, en ik ging echt keihard door mijn enkelquote:
En dat tijdens het niet-hardlopen. Ben ik nu erger dan jij?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik liep met de hondjes, en ik ging echt keihard door mijn enkelVolgens mij trouwens door allebei mijn enkels, en toen landde ik op mijn hand en heup.
[..]
En dat tijdens het niet-hardlopen. Ben ik nu erger dan jij?
Hoe gaat het met jou?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:11 schreef princess-a het volgende:
Sterkte Bubs, hoop dat het snel beter gaat
Moe en verschrikkelijke hoofdpijnquote:
quote:
Dit. En een knuffel want het is zwaar kut wat 'ie gedaan heeftquote:Op zondag 3 juni 2012 20:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]maar zo'n jongen verdien je niet. Je kan zo veel beter krijgen.
Dat!!! Heb even terug gelezenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]maar zo'n jongen verdien je niet. Je kan zo veel beter krijgen.
quote:
Dat kan ook. Hier rijden de groentebezorgers al de hele avond af en aan. Zondagavond op een studentencampusquote:Op zondag 3 juni 2012 21:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]ik ga wel aan de koekjes.
en jouw UI is baas
Mwhehe ja dat zal best iddquote:Op zondag 3 juni 2012 21:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kan ook. Hier rijden de groentebezorgers al de hele avond af en aan. Zondagavond op een studentencampus.
Ja he, ik vind hem ook masterlijk
Want je hebt goeden tettersquote:Op zondag 3 juni 2012 21:22 schreef Mss het volgende:
Tevens heb ik allemaal engen anoniemen lurkers in mijn fobo.
heb je nog geen kaart gekregen? Daar staat toch de dresscode meestal wel op?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:25 schreef Mss het volgende:
En ik moet nog een bruiloftsoutfit kopen, maar ik heb geen idee wat de dresscode zal zijn.
wanneer is de bruiloft?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:25 schreef Mss het volgende:
En ik moet nog een bruiloftsoutfit kopen, maar ik heb geen idee wat de dresscode zal zijn.
Jawel, de uitnodiging ligt bij mijn vriend, maar daar staat geen dresscode op. Feest is begin juli, in de avond, in een feestzaal. Vind ik lastig. Ik denk dat ik haar wel een keertje vraag, maar ze is daar denk ik heel makkelijk in. Ik denk dat ze zegt dat ik iets aan moet trekken waar ik me prettig in voelquote:Op zondag 3 juni 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je nog geen kaart gekregen? Daar staat toch de dresscode meestal wel op?
En geweldige UI!![]()
Welcome to the dark side 2.0quote:Op zondag 3 juni 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
We zitten de eerste aflevering van Supernatural te kijken. Zet die knakker ACDC op in zijn auto, goeden start van den serie jonguh!
als er geen dresscode op staat gewoon inschatten wat voor iemand het is. Maar verwacht heel verschillend gekleedde mensen daar. Spijkerbroek en shirtje tot halve galajurken.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Jawel, de uitnodiging ligt bij mijn vriend, maar daar staat geen dresscode op. Feest is begin juli, in de avond, in een feestzaal. Vind ik lastig. Ik denk dat ik haar wel een keertje vraag, maar ze is daar denk ik heel makkelijk in. Ik denk dat ze zegt dat ik iets aan moet trekken waar ik me prettig in voel. Maar ik wil ook niet over/underdressed zijn.
Echt hequote:Op zondag 3 juni 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
DicoIk denk dat je een stoer wijf bent dat beter kan EN GAAT krijgen..
Tjemig PA, wat eng dat het maar zo slecht blijft gaan met hem.. Sterkte![]()
Welke?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
Die jurk van Promiss die p-a van de week postte vind ik erg gaaf, maar die past denk ik niet.
oh da;s wel een prima serie hoor volgens mijquote:
Ik wil wel kleur, want dat hoort gewoon bij mij. Ik heb nog wel een blauwe jurk, maar die is mouwloos, dus ik weet niet of het gepast is.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als er geen dresscode op staat gewoon inschatten wat voor iemand het is. Maar verwacht heel verschillend gekleedde mensen daar. Spijkerbroek en shirtje tot halve galajurken.
In juli kun je heerlijk uitpakken in ieder geval qua kleurtjes enzo
Heb je al iets in gedachten? Jurk? Broek met shirt? Kleuren?
M&S heeft hele leuke rokken zag ik van de weekquote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
Ik heb dus wel nette kleren, maar dat is vooral zakelijk, voor bijvoorbeeld een ALV. Dat is een zwarte rok met laarzen en een colbertjasje, dat is vermoedelijk veel te warm voor juli.
Die met die zwart witte stippen en rode band, maar ik kan hem nu op de website niet meer vinden.quote:
Bolero over de blauwe jurk?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil wel kleur, want dat hoort gewoon bij mij. Ik heb nog wel een blauwe jurk, maar die is mouwloos, dus ik weet niet of het gepast is.
En opzich wil ik best iets kopen, maar dan niet te formeel zodat ik het van de zomer nog wel aan kan. Nu ik serieus ga afvallen wil ik niet iets kopen wat ik maar 1 keer aan kan.
Oh ja, of een mooie sjaal als bolero omknopen, dan heb je nog veel meer keuzequote:Op zondag 3 juni 2012 21:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallon!
[..]
Bolero over de blauwe jurk?
Jeetje P-A, wat kut!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt heziekenhuis zit ook met te weinig capaciteit dus eerst heeft een prutszuster gezegd dat ie morgen waarschijnlijk naar huis kon, nu zegt een arts dat ie zich geen illusies hoeft te maken omdat dat niet gaat gebeuren.. horen heel weinig omdat er maar om de dag ofzo een arts komt
Ik ga slapen, slaap lekker straks dames!
Jaa die is leuk! Zit stretch in dus heel geschikt voor tijdens het afvallenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Die met die zwart witte stippen en rode band, maar ik kan hem nu op de website niet meer vinden.
ik vind dat geen jurken die heel erg flatterend zijn als je dikker bent, zeker rond je buik (ook mijn probleemgebied).quote:Op zondag 3 juni 2012 21:39 schreef Mss het volgende:
Dezen:
http://www.promiss.nl/jurk-stippen-zwart/nl/product/8126/
Pic?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:41 schreef Mss het volgende:
Ja, mijn blauwe jurk heb ik al 3 jaar, en vaak naar het strand enzo gedragen, ik weet eigenlijk niet in hoeverre die geschikt is.
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Zal ik van de week ff op de feestboek zetten.
Die is prachtig!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:39 schreef Mss het volgende:
Dezen:
http://www.promiss.nl/jurk-stippen-zwart/nl/product/8126/
Ooh mintquote:Op zondag 3 juni 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.bonprix.nl/cat(...)_Fxvegf--725b833b258
Staan echt leuke jurken tussen Mss
bijvoorbeeld deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Ik vind ze leuk!
* BBQ-kip zelf voor zichzelf even verder kijken gaat daar
Minijurkje!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:47 schreef Mss het volgende:
Jurkjes zijn leuk, maar ook tricky omdat ik ook best lang ben. Het moet niet te kort worden
knal je er een legging onderquote:Op zondag 3 juni 2012 21:47 schreef Mss het volgende:
Jurkjes zijn leuk, maar ook tricky omdat ik ook best lang ben. Het moet niet te kort worden
Jaaaaa, met vet donkere oog make-up, beetje grungy haar en dan een leuke ketting erbijquote:
Ja! Jammer dat ik 38 niet pas, anders had ik hem gekochtquote:Op zondag 3 juni 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaaaaa, met vet donkere oog make-up, beetje grungy haar en dan een leuke ketting erbij
Hij isser nog in mijn maat en kost geen reetquote:Op zondag 3 juni 2012 21:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Jammer dat ik 38 niet pas, anders had ik hem gekocht
Oh, ook niet in maat 38.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij isser nog in mijn maat en kost geen reet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MOCHT HET ÉCHT MOETEN, EEN LICHTBRUINE (oeps, capslock), of taupe. Maar liever geen.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:51 schreef Mss het volgende:
Kipke, wat voor kleur legging zou je aanraden? Zwart is zo heftig meteen, maar wit
AANVETTEN DAN, hup hup!quote:
Taart? Geen idee, in OUD?quote:
net of iemand ook maar naar je kniëen kijktquote:
ja, maar die zijn vet duur nogquote:Op zondag 3 juni 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Op de c&a site verkopen ze echte dirndls kip
ik vind die niet zo leukquote:Op zondag 3 juni 2012 21:58 schreef Mss het volgende:
http://www.bonprix.nl/pro(...)e=4724098&type=image
Dezen is ook leuk maar te kort denk ik.
ai ai ai! Toch wel vrij heftig dus nog!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:58 schreef milka82 het volgende:
Tjeezus Dico,wat een Schijndelaar zeg...... Goed dat je hem gedumpt hebt!
Oja,postte ik gister dat mijn pa op zijn bakkes was gegaan met de motor (in de Ardennen),vannacht thuisgekomen. Vanochtend bij hem geweest en hij had zo'n pijn dat ik vanmiddag met hem naar het ziekenhuis ben geweest. Na een gare middag daar bleek dat hij zijn rug op twee plaatsen heeft gebroken,schouder in mitella en waarschijnlijk enkelbanden gescheurd (voet is zo dik,ze konden nog niet veel onderzoeken) dus.......
jezus, da's ook kut zeg...quote:Op zondag 3 juni 2012 21:58 schreef milka82 het volgende:
Oja,postte ik gister dat mijn pa op zijn bakkes was gegaan met de motor (in de Ardennen),vannacht thuisgekomen. Vanochtend bij hem geweest en hij had zo'n pijn dat ik vanmiddag met hem naar het ziekenhuis ben geweest. Na een gare middag daar bleek dat hij zijn rug op twee plaatsen heeft gebroken,schouder in mitella en waarschijnlijk enkelbanden gescheurd (voet is zo dik,ze konden nog niet veel onderzoeken) dus.......
Geen idee, zo ver ben ik nog niet. Denk het wel trouwens!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind die niet zo leuk![]()
Maar inderdaad te kort denk ik.
Doe je je haar opsteken trouwens?
Jeetje wat klote!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:58 schreef milka82 het volgende:
leuk!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee, zo ver ben ik nog niet. Denk het wel trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |