Maar zijn ze ook poezelig (of komt je naam ergens anders van)?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mweeh sci-fi
[..]
Oh daar heb ik het ook
Mijn naam komt idd ergens anders vandaanquote:Op zondag 3 juni 2012 17:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook poezelig (of komt je naam ergens anders van)?
Nee, die slappe armpjes van jou richten geen schade aan op mijn ferme billekesquote:Op zondag 3 juni 2012 17:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Billenkoek vorige keer was niet hard genoeg zeker?
Tombola is een soort loterij.quote:
Ja dat weet ik maar ze is tombolafan-fan.//quote:
Dat je eens op moet tiefen met die kut TT´s.quote:
Ooohhhwww. Is er ook al een tombolafanfanfan?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat je eens op moet tiefen met die kut TT´s.
Nog nietquote:Op zondag 3 juni 2012 17:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ooohhhwww. Is er ook al een tombolafanfanfan?
Waarom niet?quote:
Tombolafan is nog geen fan van jou?quote:
Nou dan is er dus ook een tombolafanfanfan.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, goede vraag eigenlijk
[..]
Volgens mij is zij Miauw-fan
Ik ben fan van mijzelfquote:Op zondag 3 juni 2012 17:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, goede vraag eigenlijk
[..]
Volgens mij is zij Miauw-fan
+1.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat je eens op moet tiefen met die kut TT´s.
WIE>!?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben fan van een bepaalde blonde FOK!ster.
Ohjaquote:Op zondag 3 juni 2012 17:45 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou dan is er dus ook een tombolafanfanfan.
pedobear?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:47 schreef Barbusse het volgende:
Binnenkort hopelijk vast in het smilie-assortiment: [ afbeelding ]
Als ik dan ook even fan word van tombolafan dan ben ik de tombolafanfanfanfan.quote:
ik wilde eigenlijk een nog 3x zo lange lijst verzinnen maar mijn inspiratie was op en er ging toch niemand op in.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar met het lezen van die eisenlijst van je
Kun je je zes pagina's goud even mailen?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben fan van een bepaalde blonde FOK!ster.
Die is leukquote:Op zondag 3 juni 2012 17:47 schreef Barbusse het volgende:
Binnenkort hopelijk vast in het smilie-assortiment: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Als ik dan ook even fan word van tombolafan dan ben ik de tombolafanfanfanfan.
Ik voorzie een nieuwe hype op fok!
Tijn, dit is wel heel ergquote:
Ik zoek 'm even opquote:Op zondag 3 juni 2012 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk een nog 3x zo lange lijst verzinnen maar mijn inspiratie was op en er ging toch niemand op in.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijn, dit is wel heel erg
[ afbeelding ]
Ik denk het niet. Dat is enigszins onmogelijk.quote:
Heb je interesse in mijn persoonlijke leerdoelen of de observaties die ik deed in de klas mbt de relatie tussen leerling en leraar?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je je zes pagina's goud even mailen?
C´mon, die is toch onmisbaar op Fok!?quote:
Het laatste gaarne!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dat is enigszins onmogelijk.
[..]
Heb je interesse in mijn persoonlijke leerdoelen of de observaties die ik deed in de klas mbt de relatie tussen leerling en leraar?
Vertel jong! Wie niet waagt wie niet wint he.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dat is enigszins onmogelijk.
Een waar gewoontedier, dat bent u, mijn beste dawgquote:Op zondag 3 juni 2012 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan waar je allemaal post.
ik blijf bij mijn muts.
true that. maar laten we het niet over mijn gewoontes hebben hier.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een waar gewoontedier, dat bent u, mijn beste dawg
Geen beer in ieder gevalquote:Op zondag 3 juni 2012 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een waar gewoontedier, dat bent u, mijn beste dawg
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:52 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. maar laten we het niet over mijn gewoontes hebben hier.
Ik durf niet.quote:
Het isquote:Op zondag 3 juni 2012 17:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Vertel jong! Wie niet waagt wie niet wint he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wel over je wensenlijstje?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:52 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. maar laten we het niet over mijn gewoontes hebben hier.
Dan heette hij wel bawrquote:
Dawg? Met zijn harige poten, zijn gezelschapsbuikje en zijn baard en kale knikker en leren broeken + pet zou ik eerder denken van wel.quote:
Dus het is helemaal niet zoveel goud als je beweerde?quote:
quote:[..]
Het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zeKlinkt makkelijker dan r0kjon dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:
ajb. brand los.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:58 schreef dawg het volgende:
niet dik.
ook niet mollig.
niet teveel make-up.
intelligent.
heel goede baan zodat ik niet hoef te werken.
moet goed kunnen koken.
moet mooi zijn.
kleiner dan 1.75.
goede kledingsmaak.
slet in bed.
voorliefde voor hoge hakken.
niet zeuren.
geen kinderen.
niet hypocriet.
niet liegen.
niet manipuleren.
niet onzeker.
weten wat ze wil.
zelfstandig.
direct.
geen 500 exen.
eigen huis.
kan fatsoenlijk autorijden.
lust bier.
rookt niet.
verzorgd.
niet arrogant.
moet haar plaats kennen.
niet naief.
authentiek.
niet gelovig.
sportief.
niet oppervlakkig.
niet denken dat een sex and the city levensstijl voor jou ook is weggelegd.
geen glamourchick.
ook geen kampsnol.
geen vvd'ster.
of cda'ster.
verder kan ik zo even niks bedenken.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf niet.
[..]
Het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zeLeuk meisje om te zien ja, verder ken ik haar niet. Maar balen johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Nog lang niet hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit is echt een 30+ topic aan het worden.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dawg? Met zijn harige poten, zijn gezelschapsbuikje en zijn baard en kale knikker en leren broeken + pet zou ik eerder denken van wel.
![]()
Angel kan dat wel ontcijferen
Stel je niet aan manquote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef DigitalGirl het volgende:
ik begrijp niets van deze post.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dawg? Met zijn harige poten, zijn gezelschapsbuikje en zijn baard en kale knikker en leren broeken + pet zou ik eerder denken van wel.
![]()
Angel kan dat wel ontcijferen
haterquote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Nee, het is niet zo goud. Het is pure middelmaat. Ik kan niet omgaan met dit soort verslagen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus het is helemaal niet zoveel goud als je beweerde?
[..]
Klinkt makkelijker dan r0kjon dus?
Ik overdrijf lichtelijk hoor. Maar heb haar een paar jaar geleden een paar keer gemeet. Ik was echt helemaal weg van haar.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Leuk meisje om te zien ja, verder ken ik haar niet. Maar balen joh
quote:
jij niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iedereen voldoet toch aan jouw eisen?
Nou, zal ik er even een puntje voor je aandraaien?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo goud. Het is pure middelmaat. Ik kan niet omgaan met dit soort verslagen.
[..]
Ik denk dat een reall doll 60% van je problemen oplostquote:Op zondag 3 juni 2012 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond het best goed gevonden. alleen de lijst is nog veel te kort eigenlijk.
ik denk dat je het niet zo serieus moet nemen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat een reall doll 60% van je problemen oplost
mag ik ook bij jou EK komen kijkenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb maar 1 jasje gekocht
Wilde nog Allstars kopen, maar ze hadden mijn maat niet meer
Dus helemaal blij met mijn paarse retro Adidas jasje
De topicreeks is versieren op latere leeftijd. Gelukkig haal jij met je post het ,normaal gezien, volwassen niveau nog een beetje omlaag.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Nou, vaker naar meets gaan?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo goud. Het is pure middelmaat. Ik kan niet omgaan met dit soort verslagen.
Maar ze is in ieder geval niet lesbisch nee.
[..]
Ik overdrijf lichtelijk hoor. Maar heb haar een paar jaar geleden een paar keer gemeet. Ik was echt helemaal weg van haar.
En toen durfde ik niet naar de ONZ-meet omdat ik bang was dat ze gehosseld zou worden door een andere user (dat gebeurde).
Dit is een list om het alsnog te lezen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, zal ik er even een puntje voor je aandraaien?
Smooth.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
mag ik ook bij jou EK komen kijken
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
mag ik ook bij jou EK komen kijken
Oh gaaf! Ik wil er ook nog steeds een, een donkerblauwe of een rodequote:Op zondag 3 juni 2012 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb maar 1 jasje gekocht
Wilde nog Allstars kopen, maar ze hadden mijn maat niet meer
Dus helemaal blij met mijn paarse retro Adidas jasje
zij heeft toch dat model in 1 dag gewonnen of niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze is in ieder geval niet lesbisch nee.
[..]
Ik overdrijf lichtelijk hoor. Maar heb haar een paar jaar geleden een paar keer gemeet. Ik was echt helemaal weg van haar.
En toen durfde ik niet naar de ONZ-meet omdat ik bang was dat ze gehosseld zou worden door een andere user (dat gebeurde).
Klopt. En nou op met dat verslag!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is een list om het alsnog te lezen.
ze hadden alle kleurenquote:Op zondag 3 juni 2012 18:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh gaaf! Ik wil er ook nog steeds een, een donkerblauwe of een rode
Dat is een andere topic...quote:Op zondag 3 juni 2012 17:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
De topicreeks is versieren op latere leeftijd. Gelukkig haal jij met je post het ,normaal gezien, volwassen niveau nog een beetje omlaag.
Je weet ik ben hier gewoon voor snarf.quote:
Ik ben in december naar 2 meets gegaan en 1 in januari en ook een in april geloof ik. En het was leuk.quote:
Ik denk dat je mij niet zo serieus moet nemenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat je het niet zo serieus moet nemen.
dat ligt er maar net aan natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet zo serieus moet nemen
Klopt.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
zij heeft toch dat model in 1 dag gewonnen of niet?
quote:
Klik hierboven eens op de TT dan en open de reeks. Lees wat er staat en schaamt u diep!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is een andere topic...
[..]
Je weet ik ben hier gewoon voor snarf.
Dat mogen ze wel eens updaten... is oud.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:02 schreef screwloose het volgende:
[..]
Klik hierboven eens op de TT dan en open de reeks. Lees wat er staat en schaamt u diep!
Ah joh, net als meerder mensen hier dus! Heb jij wat tegen 30+ers dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat mogen ze wel eens updaten... is oud.
Vanaf 57 al niet meerquote:Op zondag 3 juni 2012 18:02 schreef screwloose het volgende:
[..]
Klik hierboven eens op de TT dan en open de reeks. Lees wat er staat en schaamt u diep!
Eindelijk iemand die het snapt, ik ben omgeven door anti-Europese niet squattendenquote:
Alleen ik kijk de wedstrijden niet thuis, ja eentje. De rest bij vrienden of in de kroeg!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De slaapplek sla ik niet af maar het hele EK is niet nodig.
Versoepeling van ontslagrecht is bullshitquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf niet.
[..]
Het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zeDie had ik vandaag nog in m'n PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
in de kroeg kijken vind ik niks. te druk, en teveel stuurlui aan wal die ongevraagd hun mening geven.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen ik kijk de wedstrijden niet thuis, ja eentje. De rest bij vrienden of in de kroeg!
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:05 schreef screwloose het volgende:
[..]
Versoepeling van ontslagrecht is bullshit
Het liefst zou ik ook uit de Euro stappen,m aar dat is niet meer realistisch nu we erin zitten. Dus dan maar een verstandige partij kiezen die er voor is.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vanaf 57 al niet meer_!
[..]
Eindelijk iemand die het snapt, ik ben omgeven door anti-Europese niet squattenden
Mag ik je aanraken?quote:
Weet niet. Ze gaat wel verhuizen naar hierquote:Op zondag 3 juni 2012 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?![]()
Hoe is het met haar? Is ze weer single?
Bij de feyenoord fanshop hebben ze vast wel iets leuks voor jequote:Op zondag 3 juni 2012 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik donderdag in Rotterdam op zoek ga naar een jurkje voor mij.
Probleem is alleen dat ik een bloedhekel heb aan shoppen en geen idee heb of iets leuk is/staat of niet
Weet je wel wat de versoepeling is?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:05 schreef screwloose het volgende:
[..]
Versoepeling van ontslagrecht is bullshit
Nee, daar ben ik voor.quote:
Dat is al 1 stap.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet niet. Ze gaat wel verhuizen naar hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik voor.
[..]
Dat is al 1 stap.![]()
Mijn hele dag is weer goed.Als je het zachtjes doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik heb gisteren al door de wijk feijenoord gewandeld en film gekeken bij de kuip.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij de feyenoord fanshop hebben ze vast wel iets leuks voor je
Het komt nog wel een keer goed met je.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al door de wijk feijenoord gewandeld en film gekeken bij de kuip.
Dat is al erg genoeg!
Zou je denken?quote:
Ja wat is er?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Het meisje met het kontje zo zacht als zijde doch zo stevig als mijn bed
Jawel, zodra je volgend jaar op de Coolsingel staat en die sfeer proeft dan is er ook voor jou nog maar 1 clubquote:
Vind het altijd wel gezellig, maar zeg wel altijd: ok hou nu maar effe je bek dichtquote:Op zondag 3 juni 2012 18:06 schreef dawg het volgende:
[..]
in de kroeg kijken vind ik niks. te druk, en teveel stuurlui aan wal die ongevraagd hun mening geven.
Wat is er volgend jaar op de coolsingel dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, zodra je volgend jaar op de Coolsingel staat en die sfeer proeft dan is er ook voor jou nog maar 1 club
Wat weet jij nog van gisteravond?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind het altijd wel gezellig, maar zeg wel altijd: ok hou nu maar effe je bek dicht
Ik wil wel met je mee hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik donderdag in Rotterdam op zoek ga naar een jurkje voor mij.
Probleem is alleen dat ik een bloedhekel heb aan shoppen en geen idee heb of iets leuk is/staat of niet
Neen.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is jouw obsessie voor dolfijnen net zo erg als mijn obsessie voor squatten?
Deal!!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil wel met je mee hoor
Donderdag nog geen plannen
Je bedoeld wat er in je broeken zit?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil even melden dat ik sinds ik mijn eigen was moet doen ik geen sok meer ben kwijtgeraakt.![]()
Wel zijn mijn broeken behoorlijk hard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga je met C_A en mij het kampioenschap vieren van de mooiste club in NLquote:Op zondag 3 juni 2012 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er volgend jaar op de coolsingel dan?
Wat leuk dat jullie dan mee gaan naar de ArenA zeg!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga je met C_A en mij het kampioenschap vieren van de mooiste club in NL
Sinds wanneer is C_A fan van SV Spakenburg dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn mogelijkheden genoeg om in goed overleg je arbeidsovereenkomst te beeindigen. Het is daarintegen juist goed dat wanneer een werkgever een werknemer wil ontslaan dat hij hiervoor een aantal barrieres moet passeren.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet je wel wat de versoepeling is?_!!!!
ik wist niet dat het kampioenschap van psv overal in het land gevierd wordt.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op zondag 3 juni 2012 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deal!!
Kan ik jou meteen je cadeautje geven
Sportieveling!!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gezellig
Moet alleen wel rond 17:00 uur thuis zijn (half 5 metro) Ik loop de avondvierdaagse
Nooitquote:Op zondag 3 juni 2012 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie dan mee gaan naar de ArenA zeg!
Volgens mij gaat het regenen heel de weekquote:Op zondag 3 juni 2012 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sportieveling!!
Dat is goed hoor! Hmm dan doen we dus niet ff biertje op een terras ergens
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bedoeld wat er in je broeken zit?Nee drom, dat is alleen als ik jou op cam zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |