hahahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zeg tegen mamma IK MOET NAAR BOVEN MILO ZIT OP MIJN LAPTOP!
Dus wij naar boven, vinden we dit:
[ afbeelding ]
mamma is nog steeds aan t lachen
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit inderdaad. Als je goed in je vel zit zul je zien dat dit ook makkelijker gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Gelijk heb je, rust op die fronten betekend meer tijd voor andere dingen zoals jezelf...
Bweeh, megejat door je verhuizers obv.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ALSOF IK JOU ZOU NEGEREN
Mijn iPad lag in Amsterdam nog
Epische kat is episch!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NEEEquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bweeh, megejat door je verhuizers obv.
ITS TEH RIZE OF TEH FENIX!!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.dichtbij.nl/am(...)-d-in-hmh-video.aspx
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja af en toe nog eens een betekenisloze linkdump post, maar hij doet het onder het account AQuila360
Camo Catquote:
kutfilm, slotjequote:
Hmm hij krijgt overal toch wel hoge beoordelingen... ( niet dat dat altijd iets zegt... )quote:
nja ik niet, maar iedereen die Alien helemaal awesome vond vond Prometheus zwaar tegenvallen. Das voor mij genoeg reden genoeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Hmm hij krijgt overal toch wel hoge beoordelingen... ( niet dat dat altijd iets zegt... )
Maar goed , jij vond hem iig kut
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
The fugue...
Zie net een reclame op tv van een nieuw ola ijsje, 3D twister..
Want alle overige ijsjes zijn 2D of wat?
Ik vind het nu al kutquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je hebt ook een speciaal brilletje nodig om dat ijsje te kunnen eten
Duidelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nja ik niet, maar iedereen die Alien helemaal awesome vond vond Prometheus zwaar tegenvallen. Das voor mij genoeg reden genoeg.
Aaii... dan moet die film wel erg kut zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
en sowieso is Tenacious D vele malen toffer
Fuck al die exotische shit!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind het nu al kutIk hou het wel gewoon bij perenijsjes en calippo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |