SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo
[ Bericht 2% gewijzigd door sylvesterrr op 03-06-2012 16:53:35 ]
dat valt me nou tegen van jequote:Op zondag 3 juni 2012 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh we doen gewoon GHB in je drankje
Daar gaat mijn brave imago. Nee hoor ik zou nooit iemand dronken voer of drogeren.quote:
ja zodat ik een (b)quote:Op zondag 3 juni 2012 16:25 schreef vannelle het volgende:
Ik zou dat nooit doen, ik zou je gewoon dronken voeren.
Vind ik wel zo eerlijk.
Ben je dat nu niet al dan?quote:
Ja wel hoor. Een vrouw die in het weekend werkt en nu op de bank zit met een wijntje. Mis ik nog iets?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:30 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
heb nog niet eens de kans gehad om een imago op te bouwen hier
nou veel meer heb ik nog niet verteld hequote:Op zondag 3 juni 2012 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wel hoor. Een vrouw die in het weekend werkt en nu op de bank zit met een wijntje. Mis ik nog iets?
Je begrijpt me verkeerd.quote:
wil ik dat wetenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:32 schreef Waaghals het volgende:
als ik mijn strakke broek aantrek heb ik geen ghb nodig hoor
Hoeft toch ook niet. Ik vertel alleen dingen op meets.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:35 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou veel meer heb ik nog niet verteld he
moet dat wel of niet motiveren om naar meets toe te gaan?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Ik vertel alleen dingen op meets.
Volgens mij vertel je hier ook genoegquote:Op zondag 3 juni 2012 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Ik vertel alleen dingen op meets.
Gewoon komen!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:39 schreef clevy het volgende:
[..]
moet dat wel of niet motiveren om naar meets toe te gaan?
Gewoon komen er zijn ook momenten dat ik mijn mond houquote:Op zondag 3 juni 2012 16:39 schreef clevy het volgende:
[..]
moet dat wel of niet motiveren om naar meets toe te gaan?
Ik mag hopen dat ik nooit een BN-er wordquote:Op zondag 3 juni 2012 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij vertel je hier ook genoeg
ja mevrouw! </sarcastisch onderdanig>quote:
lol.. gekquote:Op zondag 3 juni 2012 16:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hey, I'm Dyslexic, And this is number, But here's my maybe, Call me crazy.
Heel goed! Meld jezelf maar aanquote:
Gaat het goed?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hey, I'm Dyslexic, And this is number, But here's my maybe, Call me crazy.
maar goed ookquote:Op zondag 3 juni 2012 16:44 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou ben van nature best nieuwsgierig.....maar ik hou me in
ow flurp.. wat heb ik me nu weer op de hals gehaald.. seffe de OP checkenquote:
da zen de goeiquote:
Joh... Dat wist je nog nietquote:
Dank uquote:
Ooooo mag ik die ook zien? Dan heb ik nog een beetje bowling gevoelquote:Op zondag 3 juni 2012 16:49 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Voel me nog steeds gaar.
Mensen, ik stuur vnv de foto's van gisteren. Heb de mail van Tijn en Monique niet. Kunnen jullie me deze DM-en?
Waarom hebben we gisteravond eigenlijk geen foto's gemaakt?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooooo mag ik die ook zien? Dan heb ik nog een beetje bowling gevoel
Ik wist nogeens dat jullie foto's hadden gemaaktquote:Op zondag 3 juni 2012 16:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom hebben we gisteravond eigenlijk geen foto's gemaakt?
In dit topic; Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14quote:
IHA heeft haar camera meegenomen omdat ze me wilde pesten omdat ik ergens heb aangegeven dat ik me zou afmelden voor de 30-jun meet als iemand zijn camera zou meenemen.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wist nogeens dat jullie foto's hadden gemaakt
Oooo, hahaquote:Op zondag 3 juni 2012 16:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
IHA heeft haar camera meegenomen omdat ze me wilde pesten omdat ik ergens heb aangegeven dat ik me zou afmelden voor de 30-jun meet als iemand zijn camera zou meenemen.
en heeft het resultaatquote:Op zondag 3 juni 2012 16:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
IHA heeft haar camera meegenomen omdat ze me wilde pesten omdat ik ergens heb aangegeven dat ik me zou afmelden voor de 30-jun meet als iemand zijn camera zou meenemen.
Zolang je geen vervelende foto's van me maakt vind ik het prima.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:54 schreef clevy het volgende:
hmm.. ik neem meestal m'n camera mee.. en geen kleine ook nie.. ben ik dan gediskwalificeerd?
Ach, ik neem de 30ste ook m'n camera mee hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 16:54 schreef clevy het volgende:
hmm.. ik neem meestal m'n camera mee.. en geen kleine ook nie.. ben ik dan gediskwalificeerd?
hmm.. kan ik niet belovenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zolang je geen vervelende foto's van me maakt vind ik het prima.
DM has been sendquote:Op zondag 3 juni 2012 16:49 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Voel me nog steeds gaar door verstoorde slaap ritme
Mensen, ik stuur vnv de foto's van gisteren. Heb de mail van Tijn en Monique niet. Kunnen jullie me deze DM-en?
A_Aquote:Op zondag 3 juni 2012 16:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aha hier is de SC
Goeiemiddag allemaal
Vanwaar Monique eigenlijk?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zolang je geen vervelende foto's van me maakt vind ik het prima.
Het ging erover hoe hij aan "Solique" kwam en toen zei IHA dat het ook op Monique leek. Ofzoquote:
Oh. Ik was nog in de war met Sylvesterrr ook.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het ging erover hoe hij aan "Solique" kwam en toen zei IHA dat het ook op Monique leek. Ofzo
Concert Tenbious Dquote:
Wat?quote:
Up close and personal?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zullen we elkaar eens beter leren kennen![]()
Geen probleemquote:Op zondag 3 juni 2012 17:05 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ben helemaal vergeten nieuwe foto's te maken
Ooo haha,quote:Op zondag 3 juni 2012 17:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh. Ik was nog in de war met Sylvesterrr ook.
Tenacious Dquote:
Weltrustenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:07 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik lig echt sneu in bed en kan nergens de kracht voor vinden. Denk dat ik even ga slapen
Dan vat ik 'm nog niet...quote:
http://www.youtube.com/re(...)&aql=&gs_l=youtube.3..0l5j0i3j0j0i3j0l2.937.937.0.1298.1.1.0.0.0.0.52.52.1.1.0...0.0.Ve3n0zllLQ8quote:
Bandnaam misschienquote:
Dan nog niet....quote:Op zondag 3 juni 2012 17:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/re(...)&aql=&gs_l=youtube.3..0l5j0i3j0j0i3j0l2.937.937.0.1298.1.1.0.0.0.0.52.52.1.1.0...0.0.Ve3n0zllLQ8
Heb je nog niet voldoende geslapen?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:07 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik lig echt sneu in bed en kan nergens de kracht voor vinden. Denk dat ik even ga slapen
Geen slaapjequote:Op zondag 3 juni 2012 17:25 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Aaaaaaaaaaa!!!
Surinaamse buren hebben een tuin party. Indiase herrie hier. Ik hou van Bollywood, maar het is freakin' ZONDAG!
Solomonique gaat naar een concert van de band Tenacious Dquote:Op zondag 3 juni 2012 17:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee wacht, i'm dying to know. Solique heet Monique en tijn begint over Tenacious D. Waarop Automatic er een link ingooit.
Tot nog toe niet echt helder, he?
Dus ik vraag hoe hij aan Monique komt, en jij begint over Tenacious D. Hij zal vast ook weleens een banaan eten, maar dat vraag ik toch ook niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Solomonique gaat naar een concert van de band Tenacious D
Solique=moniquequote:Op zondag 3 juni 2012 17:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus ik vraag hoe hij aan Monique komt, en jij begint over Tenacious D. Hij zal vast ook weleens een banaan eten, maar dat vraag ik toch ook niet?
Loop je me te fucken, tijn?
Jahaaa....maar waarom....quote:
LOL!quote:
Dat moet je aan IHA vragen die verzint bijnamenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jahaaa....maar waarom....
*trekt haren uit*
Tijd om het niveau wat op te schroeven de volgende meet dus.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet je aan IHA vragen die verzint bijnamen
Die van mij is knutsel lijm blijkbaar
Jezus Tijn.. .quote:Op zondag 3 juni 2012 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Solomonique gaat naar een concert van de band Tenacious D
Kan dat?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tijd om het niveau wat op te schroeven de volgende meet dus.
Ik ben veel dingen genoemd maar nog nooit een fictief figuur die graag rondhing en over water liepquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben veel dingen genoemd maar nog nooit een fictief figuur die graag rondhing en over water liep
Tijn, jij bent als de zoon die ik nooit had. Of wel eigenlijk, maar die is wat kleiner.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben veel dingen genoemd maar nog nooit een fictief figuur die graag rondhing en over water liep
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tijn, jij bent als de zoon die ik nooit had. Of wel eigenlijk, maar die is wat kleiner.
Wil jij een keer met mij naar ponypark slagharen?
Alleen als mama Pien ook mee gaatquote:Op zondag 3 juni 2012 17:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tijn, jij bent als de zoon die ik nooit had. Of wel eigenlijk, maar die is wat kleiner.
Wil jij een keer met mij naar ponypark slagharen?
Fixed.quote:
Disneylandquote:
dus geen plezier dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:45 schreef Waaghals het volgende:
ik moet dinsdag naar de Efteling
voor het werk wel
Nee zit er niet in ben ik bang.quote:
en het een stukkie reizenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:49 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee zit er niet in ben ik bang.
Moet ook weer redelijk op tijd in Maastricht zijn, want ga 's avonds Jong Oranje kijken in het stadion.
Tijn Phone home.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb zin om een fiets te kopen met een mandje voorop en dat jij er dan in gaat zitten, tijn. Met een kleed eroverheen en dat we dan richting een afgrond fietsen maar dan opstijgen in plaats van te vallen. Met zo'n sterrenhemel achtergrond.
Dat zag ik eens in een film.
1,5 uur heen en 1,5 uur terug.quote:
Ik las pien. Toen besefte ik dat er gewoon tijn staat. Gay?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb zin om een fiets te kopen met een mandje voorop en dat jij er dan in gaat zitten, tijn. Met een kleed eroverheen en dat we dan richting een afgrond fietsen maar dan opstijgen in plaats van te vallen. Met zo'n sterrenhemel achtergrond.
Dat zag ik eens in een film.
Nee, leeuw. Dat zei ik je al eens. Ik drink ook weleens een biertje met vrienden qua leuke dingen doen, maakt me dat gelijk een leernicht?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik las pien. Toen besefte ik dat er gewoon tijn staat. Gay?
als je haast hebt staat er meestal file hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 17:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
1,5 uur heen en 1,5 uur terug.
zolang er maar geen files zijn.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:59 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
als je haast hebt staat er meestal file hoor
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:01 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou zijn volop aan het werk aan de weg daar, dus bedenk goed welke route je neemt
Ik snap er niks van!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, leeuw. Dat zei ik je al eens. Ik drink ook weleens een biertje met vrienden qua leuke dingen doen, maakt me dat gelijk een leernicht?
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:58 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Tijn, jij heet voortaan Brainpower. Gefeliciteerd!
Nee, maar ga er vanavond gewoon weer op tijd in. Zo eerst even diner creeëren (frietjes, beefburger en salade)quote:Op zondag 3 juni 2012 18:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nog geslapen vandaag? Los van 13 uurtjes schoonheidsslaap?
zeker niks voor mij bewaardquote:Op zondag 3 juni 2012 18:23 schreef vannelle het volgende:
nasi met kerriesaus was het hiero. Damn! wat lekker.
Smakelijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:20 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, maar ga er vanavond gewoon weer op tijd in. Zo eerst even diner creeëren (frietjes, beefburger en salade)
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:26 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ongezonde zondag voor vele?![]()
Ik ben aan me lot overgelaten. Als manlief kookt eet ik. Anders sterf ik
Lekkerquote:Op zondag 3 juni 2012 18:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Morgen begint eindelijk mijn weekend van 3 dagenNu nog even aan het werk tot 0200
Nee, frietjesquote:
Flinke rollade dan als die niet pastquote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, frietjesEn rollade, maar die gaat niet in de frietpan
Past welquote:
Of kleine frietpanquote:
Ooit geprobeerd? Nee zeker?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Past welMaar is toch niet lekker uit de frietpan
Gekkie
Je woont in een dorpje? Dat je blijkbaar iedereen kent inde snack-barquote:Op zondag 3 juni 2012 18:42 schreef mutsieflutsie het volgende:
ik sleep mezelf maar naar de friettent
vrees alleen dat daar de rest van het schorriemorrie ook zit en dat het een latertje word
kloptquote:Op zondag 3 juni 2012 18:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je woont in een dorpje? Dat je blijkbaar iedereen kent inde snack-bar
Gebruik dat ding 2 keer per jaar of zoquote:Op zondag 3 juni 2012 18:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb mijn frituurpan de duer uitgedaan omdat ik zwak ben en mezelf niet kon beheersen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Bad, met wijn... Fok op je mobielquote:Op zondag 3 juni 2012 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hm. Zal ik in bad gaan of douchen?
Vragen, vragen...
Met laptop, zou dat verstandig zijn?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]maakt niet uit johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou naast bad zetten danquote:Op zondag 3 juni 2012 18:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met laptop, zou dat verstandig zijn?
Dat moet kunnen... Gewoon een krukje naast je badquote:Op zondag 3 juni 2012 18:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met laptop, zou dat verstandig zijn?
Mwah, met mijn handigheid weet ik mezelf vast wel te elektrocuteren.quote:
Ach, daarna kan je gedachtes van vrouwen lezen, dat is leuk joh!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah, met mijn handigheid weet ik mezelf vast wel te elektrocuteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Don'tquote:Op zondag 3 juni 2012 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah, met mijn handigheid weet ik mezelf vast wel te elektrocuteren.
Meeste van wat wij vrouwen willen willen jullie mannen helemaal niet weten denk ikquote:
Vrouwenposting en dan twee keer het woord ''willen'' erin....quote:Op zondag 3 juni 2012 19:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Meeste van wat wij vrouwen willen willen jullie mannen helemaal niet weten denk ik
Ohja... ik heb niks te willenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vrouwenposting en dan twee keer het woord ''willen'' erin....
Ik heb al genoeg aan mijn eigen gedachten, die van een ander man of vrouw wil ik echt niet horenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:00 schreef mutsieflutsie het volgende:
mijn gedachten blijven voor mezelf hoor
Nou nou... zei ik dat?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ohja... ik heb niks te willenSorry, ik was even in de war
![]()
Het zal niet meer gebeuren![]()
Was maar een grapje hoorquote:
Dat je de keuken uit durft te komen......quote:Op zondag 3 juni 2012 19:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor
en stiekem heb ik natuurlijk ook niks te willen omdat ik een vrouw ben enzo* Pien85 kruipt weer terug de keuken in
Ja, ik weet ook niet wat me bezieldequote:Op zondag 3 juni 2012 19:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat je de keuken uit durft te komen......
Is die serie zo goed dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Morgen laatste aflevering van Games of Thronesen dan wachten op seizoen 3
Heb er zelfs afspraken voor afgezegd
Geen usenet?quote:
Ja, die pagina was ik al aan het lezen, maar het gaat over nieuwsberichten of zo? Wat heeft dat met een TV zender te maken? Ik heb liever de serie zelf ipv alleen maar spoilersquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, die pagina was ik al aan het lezen, maar het gaat over nieuwsberichten of zo? Wat heeft dat met een TV zender te maken? Ik heb liever de serie zelf ipv alleen maar spoilers
Edit:O nu zie ik het, je kunt ook bestanden aan elkaar doorgeven
[..]
Ja, die pagina was ik al aan het lezen, maar het gaat over nieuwsberichten of zo? Wat heeft dat met een TV zender te maken? Ik heb liever de serie zelf ipv alleen maar spoilers
Nog nooit last van gehad daar. Torrents zijn smeriger wat dat betreft.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb alleen niet zo'n zin in al die virustroep
Deze serie is zo geweldigquote:
[..]
Helaasch, ik heb UPCquote:Op zondag 3 juni 2012 19:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Deze serie is zo geweldigLang geleden dat ik weer echt wekelijks naar een nieuwe aflevering uitkijk.
Als je Ziggo hebt kan je ook HBO bestellen, heb je 2 maanden gratis proeftijd, kan je alle afleveringen bekijken en daarna HBO gewoon op tijd annuleren
Deze week even de DVD b ox van seizoen 1 kopen
Nee hoor. Dat heb ik zo vaak, dat ik hier iedereen gewoon vrolijk een goedenavond wens en dat het topic sneller leegstroomt dan een bruin café waar een leprozen kolonie binnen komt wandelen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:06 schreef vannelle het volgende:
Kom hier sinds gister om nieuwe contacten op te doen en het topic is dood.![]()
Zou het echt aan mij liggen?
Discriminatie zeg ik je!quote:Op zondag 3 juni 2012 20:11 schreef vannelle het volgende:
Ahá!!!
Dus het zijn gewoon vooroordelen tegen leprozen terwijl wij heul geen lepra hebben?
Gewoon verzuurde, preistengel knauwende antirook healthfreaks denk ik. Roken is slecht voor je, mekkeren ze dan.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:11 schreef vannelle het volgende:
Ahá!!!
Dus het zijn gewoon vooroordelen tegen leprozen terwijl wij heul geen lepra hebben?
Roken is niet slecht, drinken wel!quote:Op zondag 3 juni 2012 20:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gewoon verzuurde, preistengel knauwende antirook healthfreaks denk ik. Roken is slecht voor je, mekkeren ze dan.
Jah. Dat soort opmerkingen ook denk ik dan. Voor je aangezichtsbotten.
Aan de andere kant, hoe meer je drinkt hoe beter die besnorde dragonder achter de bar eruit komt te zien. Maar dat is dan weer vaak schrikken, s'morgens.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Roken is niet slecht, drinken wel!
Moet je maar es opletten: hoe meer je drinkt hoe meer je verliest met pokeren.
En da's een feit.
Die snor is me nog nooit opgevallen al kriebelde er wel wat.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hoe meer je drinkt hoe beter die besnorde dragonder achter de bar eruit komt te zien. Maar dat is dan weer vaak schrikken, s'morgens..
Komt er een tweede date?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die snor is me nog nooit opgevallen al kriebelde er wel wat.
Ene moment dacht ik dat ik mijn neus niet goed gesnoten had en het andere moment dacht ik aan losse vezeltjes in m'n slip.
Snor dus, thanks! Haalt bij mij de twijfel weg.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je loopt echt hard van stapel, kunnen we niet beter eerst een 1e date doen?
Dan kan ik niet.quote:
Ohja, dat zei je al... Jammerquote:Op zondag 3 juni 2012 20:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan kan ik niet.
Moeder geeft dan een feestje en dat is een oud mens met een dikke bankrekening dus om de erfenis veilig te stellen ga ik daar heen.
Dat klopt, volgend jaar weerquote:Op zondag 3 juni 2012 20:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Er komen nog meer 30 juni's
[..]
Heu!
Goedenavond!
Vast wel, maar das dan niet op 30 juni hequote:Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klein kansje dat er voor die tijd ook nog een meet is?
Zul je net zien dat dat jaar m'n moeder op een andere datum een feestje geeft.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vast wel, maar das dan niet op 30 juni he
Oei, dat is altijd gevaarlijk! Vooral als je het zo laat doetquote:Op zondag 3 juni 2012 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr is trouwens weer wakker.
Heb net 2,5 uur geslapen...Daar gaat m'n ritme.
Ik weet het. Dat wordt weer een Melatonine-nacht.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, dat is altijd gevaarlijk! Vooral als je het zo laat doet
Ja, dat zal dan welquote:Op zondag 3 juni 2012 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat wordt weer een Melatonine-nacht.
En dat elke weekquote:
Mijn wekker gaat om kwart over 7 en dat vind ik al vroegquote:Op zondag 3 juni 2012 21:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En dat elke week
Wel lekker lang slapen elk weekend
mijne om 6 uurquote:Op zondag 3 juni 2012 21:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om kwart over 7 en dat vind ik al vroeg
Sommige mensenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om kwart over 7 en dat vind ik al vroeg
Ik sta mijzelf 10 minuten snooze toe 's ochtends, meer nietquote:Op zondag 3 juni 2012 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn wekker gaat om 5.30u. Ik sta op tussen 6.00u en 6.30u.
Bovenin zitten knopjes, naast de PM knop zit de DM knop.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hoe kom je bij de DM geschiedenis? Ben de mail van Tijn even kwijt.
Stomme vraag natuurlijkquote:
Sorryquote:
quote:
Oooo, dat was toen! Hihi.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze was te ongeduldig... Ze gooide de bal al terwijl de kegels nog niet waren teruggeplaatst, de bal kwam dus terug.
Post ze eens? Of kan dat niet ivm privacy.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Thanks!
Foto's zijn in jullie mail![]()
Door het donker waren sommige heel onduidelijk, dus ik heb die eruit gehaald
Ik vind foto's stom.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo, dat was toen! Hihi.
Je zou trouwens niet zeggen dat jij foto's stom vind hoor
Hehe. Ik heb dat ook hoor! Dus ik vind het helemaaaal niet erg dat er daarna geen meer gemaakt zijnquote:
Dat lijkt me niet zo netjesquote:Op zondag 3 juni 2012 22:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Post ze eens? Of kan dat niet ivm privacy.
Weten dat je wordt gefotografeerd is gewoon niet leuk. Dan lach ik geforceerd (of juist niet). Als je spontane foto's maakt, be my guest.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb dat ook hoor! Dus ik vind het helemaaaal niet erg dat er daarna geen meer gemaakt zijn
Dat dus.quote:
Hmm... Ja, dat is ook wel zoquote:Op zondag 3 juni 2012 22:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weten dat je wordt gefotografeerd is gewoon niet leuk. Dan lach ik geforceerd (of juist niet). Als je spontane foto's maakt, be my guest.
De fotograaf?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ja, dat is ook wel zoIk vind het helemaal erg als ik er alleen op moet. Afgelopen vrijdag is er een onwijs leuke foto gemaakt van mij en mijn nichtje (althans, ik vind hem leuk
) en daar zijn we ook wel voor gaan staan
quote:
Ik acteerde de onschuldige maagdquote:Op zondag 3 juni 2012 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
SorryDiegene dat je zo sipjes kijkt is schattig!
Heeeel goed gedaan danquote:Op zondag 3 juni 2012 22:59 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik acteerde de onschuldige maagd![]()
Haha, had gewoon een blunder gemaakt
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik sta nooit goed op de foto.![]()
* sylvesterrr kan niet lachen.
* JK1982 kan ook niet lachen op commando..quote:Op zondag 3 juni 2012 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik sta nooit goed op de foto.![]()
* sylvesterrr kan niet lachen.
Ja hoor.. gisteren eigenlijk alleen beetje thuis gehangen en 's avonds ff op m'n nichtjes gepast, en vandaag even iemand meegeholpen met inpakken voor een verhuizing. Verder vanavond nog gezellig bezoek gehad van een vriend, dus we hebben weer even bijgekletst. Hij is net weg, dus nu even lekker online wezen..quote:
In bed toch niet? Ok, misschien even..quote:Op zondag 3 juni 2012 23:38 schreef automatic_ het volgende:
Gezellig!!
Gisteren gewerkt, bij vriendinnetje geweest en nog ff naar Rotterdam. Vandaag zou ik iets met iemand gaan doen maar die was ziek. Ben dus thuis gebleven![]()
Nu lekker in bed RTL gemist kijken, maar het is koud!!
Of gewoon eerder naar boven gaanquote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
In bed toch niet? Ok, misschien even..
Ik zou wel tv op m'n slaapkamer willen, wellicht dat ik dan wat minder vaak wakker wordt op de bank
Nee midden in een gesprek in slaap vallen is niet saaiquote:
Voor hem nietquote:Op zondag 3 juni 2012 23:59 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee midden in een gesprek in slaap vallen is niet saai
Net alsof er mensenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:59 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee midden in een gesprek in slaap vallen is niet saai
tot en met donderdag.quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:09 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat trouwens weer terug naar bed.
Trusten!!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nee,
Ismail YK
Nu ga ik echt slapen! Truste ppl!
Goed idee..quote:Op maandag 4 juni 2012 00:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zullen we haar roddeltante noemen?
Wie zegt dat ik in slaap val?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik roddel niet! Maar als hij in slaap valt is dat saai voor de ander en niet voor hem
Ehm...quote:Op maandag 4 juni 2012 00:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
JK1982 is Ismail YK
Nu ga ik echt slapen! Truste ppl!
Het is je vergeven.. alleen ik snap er nog steeds geen bal vanquote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik type onder verdoving van Temazepannekoek. Sorry voor verwarring.
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Het is je vergeven.. alleen ik snap er nog steeds geen bal van
Maargoed, slaap lekker in ieder geval
Ik zie iig een heleboel stemmen voor 'niet leuk'. Dat lijkt me geen goed teken..quote:Op maandag 4 juni 2012 00:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
http://m.youtube.com/#/wa(...)&v=TcE892gZhs8&gl=NL
Begint het te werken? ;-)quote:
Hadi! schiet op jij, je zou een uur geleden al gaan slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |