Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Arsenal heeft nog wel degelijk een spits nodig hoor. Bendter, Chamack, Vela voldoen allemaal niet, Afobe is nog te jong en verder is er natuurlijk RvP (nog 1 jaar contract) en Podolski (vooral winger waarschijnlijk). Met Doumbia zou rvp ook nog op 10 kunnen. Extra spits is nog wel nodigquote:Op zondag 3 juni 2012 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom willen ze nog een spits halen dan? Ik zie te vaak dat clubs spelers willen halen op posities waar ze helemaal niemand nodig hebben.
Dan gaat Chelsea zo ziek worden in de voorhoedequote:Op zondag 3 juni 2012 14:21 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk serieus dat Chelsea Falcao gaat kopen. Geld + Torres
Je bent wel Torres en Drogba kwijt.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan gaat Chelsea zo ziek worden in de voorhoede
Nee, want trainer is een mietje gaat met 10Man verdedigen. Zo komen spelers zoals Hulk en Hazard niet tot hun recht en eindigt Chelsea op plek 6quote:Op zondag 3 juni 2012 14:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerst zien of de spits niet verzuipt. Hulk heeft dit jaar 0 assits gegeven las ik laatst, Hazard speelt wel over maar gaat ook vaak zelf en Mata is dit jaar ook niet bijzonder productief.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Drogba wordt vervangen door Falcao in principe, Torres scoorde alleen maar tegen nPower clubsquote:
Iddquote:Op zondag 3 juni 2012 14:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Drogba wordt vervangen door Falcao in principe, Torres scoorde alleen maar tegen nPower clubs
nee Torres wordt vervangen door Falcao en Drogba gaat gewoon weg.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Drogba wordt vervangen door Falcao in principe, Torres scoorde alleen maar tegen nPower clubs
Dat zou een prima deal zijn jaquote:Op zondag 3 juni 2012 14:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze wilden Torres met nog wat miljoenen ruilen voor Falcao
Als Chelsea nu een spits haalt dan kan je Torres opvegen man. Of je moet hem nu al het vertrouwen geven of gewoon wegdoen. Als je Falcao haalt zijn de intenties wel duidelijk, met een ruildeal + geld is het ook een stuk betaalbaarder.quote:
Sneijder eruit, Huntelaar erin , en omdraaien met RvP. Sneijder heeft dit seizoen minder gepresteerd dan Huntelaar om zn plek in oranje te rechtvaardigen.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:24 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon zo spelen
---------------------RVP-------------------
Afellay -------------Sneijder--------------------------Robben
--------------------Van bommel - De jong-----------------
-Willems/Schaars - Heitinga - Mathijssen/vlaar - Van der wiel
-----------Krul--------------------
Ik had die laatste op doel tegen Iwan, niet alleen klein hij kan ook geen bal vangenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
zie zijn lengte______! LOL
http://futhead.com/12/player/883
ik heb hem een hele tijd gebruikt in mn team, deed het wel aardig maar alle finesses gingen erinquote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had die laatste op doel tegen Iwan, niet alleen klein hij kan ook geen bal vangen(was toen enige 4-2-3-1 keeper dus die maar gehaald)
Dat wel, maar je moet een creatieve middenvelder hebben daar. Iemand die passjes kan strooien. Dat zie ik huntelaar niet doen. RVP trouwens ook niet op die positie.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sneijder eruit, Huntelaar erin , en omdraaien met RvP. Sneijder heeft dit seizoen minder gepresteerd dan Huntelaar om zn plek in oranje te rechtvaardigen.
RVP is wel uit positie dan... Zet dan VD Vaart er neer, die hoort er wel, en heeft zijn positie wel verdiend.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sneijder eruit, Huntelaar erin , en omdraaien met RvP. Sneijder heeft dit seizoen minder gepresteerd dan Huntelaar om zn plek in oranje te rechtvaardigen.
Zag je die passjes van RVP gister nietquote:Op zondag 3 juni 2012 14:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat wel, maar je moet een creatieve middenvelder hebben daar. Iemand die passjes kan strooien. Dat zie ik huntelaar niet doen. RVP trouwens ook niet op die positie.
Tegen noord ierland lukt dat wel. Zet hem daar tegen Duitsland en hij gaat finaal op zijn bekquote:Op zondag 3 juni 2012 14:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zag je die passjes van RVP gister nietAl speelt hij de laatste 3 jaar echt als spits, dus weer terug naar 10 zal wel aanpassingsproblemen geven misschien.
Niet mee eens, juist tegen Duitsland kan hij goed 'tussen die linies' spelen. Zijn steekpass is gewoon prima. Enige nadeel met Van Persie in de spits is alleen dat er niet echt mensen overheengaan als hij zich laat terugzakken.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tegen noord ierland lukt dat wel. Zet hem daar tegen Duitsland en hij gaat finaal op zijn bek
Als je klikt op die link zie je wie er allemaal in zittenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie doen er allemaal mee aan die poule?
Probeer even ander mail adres ofzo? Het is bij iedereen gelukt...quote:Op zondag 3 juni 2012 14:36 schreef Toefjes het volgende:
Nou, krijg geen mail van die EK poule, ook niet in de spam filter, en heb er ook geen zin in om me er druk over te maken. Dutch, wil jij de bank zijn?
Tank Joequote:Op zondag 3 juni 2012 14:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je klikt op die link zie je wie er allemaal in zittenBeetje veel om op te noemen.
[ afbeelding ]
quote:Het lijkt een kwestie van tijd te zijn voordat Paris Saint-Germain Ezequiel Lavezzi zal presenteren als eerste grote aankoop voor het nieuwe seizoen. Zaterdag kwamen er berichten naar buiten dat de Fransen een akkoord zouden hebben met Napoli over een transfersom van ongeveer 26 miljoen euro en Roberto Sosa was benieuwd wat er waar was van dat nieuws. De voormalig Napoli-aanvaller nam contact op met zijn landgenoot en kreeg een bevestiging van Lavezzi.
Sosa speelde tussen 2004 en 2008 voor Napoli en is goed bevriend met Lavezzi. "Hij heeft zijn periode in Napels in stijl beëindigd, met het winnen van de Coppa Italia", zei Sosa. "De geruchten kloppen, hij zal naar Paris Saint-Germain gaan. Hij richt zich zelf op de wedstrijd van Argentinië tegen Ecuador (die zaterdagnacht in een 4-0 zege voor de Argentijnen eindigde, red.), maar heeft bevestigd dat de transfer snel afgerond zal worden. PSG is de enige club die hem kan betalen."
De 27-jarige Lavezzi heeft een gelimiteerde afkoopsom van 31 miljoen euro in zijn tot 2015 doorlopende contract staan, maar Napoli neemt naar verluidt genoegen met vijf miljoen euro minder. Carlo Ancelotti, coach van Paris Saint-Germain, kon nog niets over de aanstaande transfer zeggen: "Ik weet daar op dit moment niets van. Ik kan wel zeggen dat het ons doel is om de selectie in de aankomende transferperiode te versterken", aldus de oefenmeester.
Las van de week pas dat er een steenrijke investeringsmaatschappij achter die club zit tegenwoordig. Ze wilden ook Wayne Rooney al halen voor 150 miljoen was het gerucht.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was al bekend ja, die krijgen ook wel een zeer lekker team ondertussen.
Dan kan Man Utd CR7 terughalenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Las van de week pas dat er een steenrijke investeringsmaatschappij achter die club zit tegenwoordig. Ze wilden ook Wayne Rooney al halen voor 150 miljoen was het gerucht.
Met zn grote mond, toen hij bij Utrecht wegging: "ik kom hier terug". Toen hij bij Feyenoord wegging: "Ik kom hier terug".quote:
Dat van Kuyt ook nietquote:Op zondag 3 juni 2012 14:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat moet Kuyt nou in Turkije
Dat niveau zal wel niks voorstellen
Hij wil wel terugkomen, voor 4 miljoen per jaar net zoals al die andere mannetjes die het zeggen.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met zn grote mond, toen hij bij Utrecht wegging: "ik kom hier terug". Toen hij bij Feyenoord wegging: "Ik kom hier terug".
Hij komt alleen terug als geen andere club hem meer wilt, naar mannetje is het met zn valse beloftes.
Heb hem nooit echt zien spelen nog, was meer voor mijn tijd dat 'ie echt goed was denk ik?quote:
Caroll, Henderson, Downing, Kuyt, moet ik nog doorgaanquote:Op zondag 3 juni 2012 14:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb hem nooit echt zien spelen nog, was meer voor mijn tijd dat 'ie echt goed was denk ik?
Je krijgt geen contract van Liverpool als je slecht bent mag ik hopen
Spearing?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Caroll, Henderson, Downing, Kuyt, moet ik nog doorgaan?
hahaha ja want in Rotterdam heb je ook zoveel turken heof je niet voor naar turkije te gaanquote:Op zondag 3 juni 2012 14:49 schreef Rijst het volgende:
Kon die net zo terug naar Feyenoord gaan. Dat geld wat die nu heeft kan die toch niet opmaken.
Racist TR gemachtquote:Op zondag 3 juni 2012 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahaha ja want in Rotterdam heb je ook zoveel turken heof je niet voor naar turkije te gaan
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:51 schreef Rijst het volgende:
Na dit EK geen Kuyt meer![]()
Maar wel Clasie en Van Rhijn
hopen dat Vlaar (quote:Op zondag 3 juni 2012 14:51 schreef Rijst het volgende:
Na dit EK geen Kuyt meer![]()
Maar ook geen van Bommel en Mathijssen
Fiorentina heeft interesse. Is wel een echte verdedigers competitie daar.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hopen dat Vlaar () naar een goede club gaat en zich flink ontwikkelt.
Ja, na een paar jaar Feyenoord moet je inderdaad wel flink inlopen om met een hoog niveau mee te kunnen draaien.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hopen dat Vlaar () naar een goede club gaat en zich flink ontwikkelt.
Do I sense sarcasm here?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, na een paar jaar Feyenoord moet je inderdaad wel flink inlopen om met een hoog niveau mee te kunnen draaien.
Is dat net zo'n beest in het echt als op FIFA?quote:
Geen idee eigenlijk . Denk het nietquote:Op zondag 3 juni 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is dat net zo'n beest in het echt als op FIFA?
Ja daarom speelt hij ook in de Belgische competitie.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
haha, nee, jij zei dat Vlaar naar een goede club moest, zodat hij zich kan gaan ontwikkelenquote:
Nee.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, nee, jij zei dat Vlaar naar een goede club moest, zodat hij zich kan gaan ontwikkelenVond dat wel een leuke opmerking
Nee, maakte vooral toen hij net in Belgie speelde nogal veel fouten, wordt wel al wat beter, maar gaan topper.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo goed niet maar hij heeft het wel goed gedaan dit seizoen(daarvoor was het wel vaakquote:Op zondag 3 juni 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
even feyenoorders trollen ja tochquote:Op zondag 3 juni 2012 14:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, nee, jij zei dat Vlaar naar een goede club moest, zodat hij zich kan gaan ontwikkelenVond dat wel een leuke opmerking
quote:
suarez, carollquote:Op zondag 3 juni 2012 14:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb hem nooit echt zien spelen nog, was meer voor mijn tijd dat 'ie echt goed was denk ik?
Je krijgt geen contract van Liverpool als je slecht bent mag ik hopen
Terry is gewoon een mongool dat weet iedereen. Zowel binnen het veld als buiten.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zag deze staan bij aanbevolen video's, dit is echt ziek van Terry
En dan nog protesteren. Ik denk dat hij goed doorheeft, dat hij geluk heeft met geel.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is dan ook een debiel.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gelukkig voel ik die op die plek ook alquote:Op zondag 3 juni 2012 15:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bij dat soort filmpjes voel de de pijn ook gewoon, dan grijp je ook meteen naar je been
Hopelijk met de vriendin van John, weet hij ook eens hoe het voeltquote:Op zondag 3 juni 2012 15:01 schreef Rijst het volgende:
Vind het sneu voor Rio. Hoe zzal die naar het EK kijken?
Hopend dat Terry zich weer gaat misdragenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:01 schreef Rijst het volgende:
Vind het sneu voor Rio. Hoe zzal die naar het EK kijken?
Dit soort filmpjes zijn pas erg.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bij dat soort filmpjes voel de de pijn ook gewoon, dan grijp je ook meteen naar je been
Dit ga ik niet eens kijkenquote:
Thumbnail zegt al genoeg, van die filmpjes waar iemand een hoek van 90 graden tussen been en voet heeft zekerquote:
Of Kuyt schopt jullie de CL uit.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef Fuszy het volgende:
Lekker kuyt kapot schoppen wanneer we Fenerbahce loten
ik moest een beetje kotsen.quote:
zoiets wens ik alleen suareZ toequote:
en je slikte het weer door of nietquote:
Nu nog niet, op het moment suprême waarschijnlijk wel.quote:
Ja man, ik ben stik jaloers op het feit dat hij de grootste mongool ter wereld is......quote:
het zit diep he.quote:
Mooi dat vandaag het uurtje om 15:15 begint. Zijn we er weer vroeg vanaf voor vandaag.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man, ik ben stik jaloers op het feit dat hij de grootste mongool ter wereld is......
Doe je mee?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:19 schreef Fuszy het volgende:
Hoe kan je je VP het beste trainen als CVM, dan doel ik op tackles enz. Met je sliders rotzooien werkt niet, omdat ze toch nog vaak passen.
Deze info had zo tijdens een wedstrijd op SBS6 getoond kunnen wordenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:17 schreef Toefjes het volgende:
Het is vandaag even warm als afgelopen eerste kerstdag. Is dat niet wonderlijk? Ik wilde het jullie niet onthouden deze info
ik zal zo even de laptop erbij pakken :pquote:Op zondag 3 juni 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi dat vandaat het uurtje om 15:15 begint. Zijn we er weer vroeg vanaf voor vandaag.
Ik kan vanavond sowieso niet, want ik ga rond 5 uur naar amsterdamquote:
Tsja eigenlijk werkt allleen veel spelen daarvoor, je kan ook je VP gebruiken in friendlies, mocht je dat vaak spelen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:19 schreef Fuszy het volgende:
Hoe kan je je VP het beste trainen als CVM, dan doel ik op tackles enz. Met je sliders rotzooien werkt niet, omdat ze toch nog vaak passen.
Mijn passing is al 89. Dat wel redelijk gelukt. Mijn staande tackle is bijvoorbeeld 62quote:Op zondag 3 juni 2012 15:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja eigenlijk werkt allleen veel spelen daarvoor, je kan ook je VP gebruiken in friendlies, mocht je dat vaak spelen.
E: Voor passing enzo paar potjes offline wel makkelijk. Gewoon alle mannetjes besturen en steeds naar je eigen pro passen en dan weer terug etc
http://blameyourany.com/f(...)ccomplishment-guide/quote:Op zondag 3 juni 2012 15:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn passing is al 89. Dat wel redelijk gelukt. Mijn staande tackle is bijvoorbeeld 62
Volgens mij niet nee.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Krijg je tegenwoordig niet meer de coins van het toernooi als je de hele finale gedomineerd hebt maar in de laatste minuut van de verlenging door een kopbal verliest?
Je zou offline kunnen spelen op hoog niveau (legendary) dan heeft computer veel de bal en krijg je veel kans voor intercepties. Anders gewoon tijdens clubs trainenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn passing is al 89. Dat wel redelijk gelukt. Mijn staande tackle is bijvoorbeeld 62
quote:
We zijn afhankelijk van Rijst.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaat er dan nog geclubt worden vanavond?
Why?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
We zijn afhankelijk van Rijst.
Zoet net niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:33 schreef el-blanchito het volgende:
http://futhead.com/12/squad/963363 Teampje hoor
Hij is de any, wij zijn vervangbaarquote:
Niemand die het kan.quote:
Hjb. Je deed niet eens mee.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niemand anders heeft zijn niveau daar. Bij ons was hij meer reserve linksback.
Helaas vertrok vaste linksback HarreGarre he.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niemand anders heeft zijn niveau daar. Bij ons was hij meer reserve linksback.
Skere tijden.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Helaas vertrok vaste linksback HarreGarre he.
Vroegah faalde jij als ANY. En je kon de druk niet meer aan dus je kapte er maar mee. Ja Stijn.quote:
Probeer jij mijn plaats in te pikken?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Belachelijk, dat weet je pas als je het geprobeerd hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:44 schreef Rijst het volgende:
Het is officieel. Ik kap met FUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar stel, je krijgt een ongeluk en je verliest je handen, dan zouden we nooit meer kunnen clubbenquote:
Het is officieel. Ik kap met FUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is officieel. Ik kap met FUTOverloperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas heeft hij moeten concluderen het niveau niet aan te kunnen, pijnlijk dit.quote:
Ja, begrijpelijk though.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Helaas heeft hij moeten concluderen het niveau niet aan te kunnen, pijnlijk dit.
Het is officieel. Ik kap met FUTWaarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
650 heel snel wat geschatquote:Op zondag 3 juni 2012 15:46 schreef Rijst het volgende:
Hoeveel coins kan ik hiervoor krijgen?
[ afbeelding ]
700k ofzo?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:46 schreef Rijst het volgende:
Hoeveel coins kan ik hiervoor krijgen?
[ afbeelding ]
Nice, ik moet verdomme ook coins op de PS3. Iemand? Paypal.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:47 schreef WezepAFCA het volgende:
Net 150k xbox coins gekocht voor 7.50 lol!
FC Pino of Dutchies?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:45 schreef el-blanchito het volgende:
Ik wil straks ook wel clubben, uurtje of 5?
Ja, ik zet er eens speler op, tradeoffer ze maar.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
Wil iemand hier misschien dit team van me overnemen?
Xbox domme kut.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, ik zet er eens speler op, tradeoffer ze maar.
ja hoor ik wil ze wel van je overnemen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
Jaa, eerst jouw coins omruilen want ik moet en zal TOTY Ibra kopenquote:
Niet gratis natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2012 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja hoor ik wil ze wel van je overnemen.
We gaan zometeen weer clubben, we hebben net 1 potje gedaanquote:
Vijf uur?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We gaan zometeen weer clubben, we hebben net 1 potje gedaan
Elana is echt kut. Doet zelfs niet de moeite naar een finesse te gaanquote:Op zondag 3 juni 2012 15:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Eindelijk is mijn cross-abuse team af: [ afbeelding ] Nu alleen nog wachten tot TOTY Llorente wat minder duur is.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan ben je manager geworden van FC Leverworst
Je vergeet mij.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:53 schreef StijnDa het volgende:
Fuszy Garbuh VDM Lindgren BDIL jullie moeten nog 10k inleggen.
Bij Toefjes of mij.
Niet echt groot voor een keeper(1,87m) maar zijn stats zijn wel goed. Slechter dan UP Krul is toch niet mogelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 15:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Elana is echt kut. Doet zelfs niet de moeite naar een finesse te gaan
Zoiets, misschien eerder misschien laterquote:
17,3kquote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
ik doe niet meer mee.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:53 schreef StijnDa het volgende:
Fuszy Garbuh VDM Lindgren BDIL jullie moeten nog 10k inleggen.
Bij Toefjes of mij.
ik bied 18kquote:Op zondag 3 juni 2012 15:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja is goed. Zet maar een speler op de markt.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan ben je manager geworden van FC Leverworst
Ik had hem en hij was echt zoo slecht dat kan je echt niet geloven. Je zal je er wel aan ergerenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Niet echt groot voor een keeper(1,87m) maar zijn stats zijn wel goed. Slechter dan UP Krul is toch niet mogelijk
Zei ik al volgens mij, maar hij wil allemaal if/toty spelersquote:Op zondag 3 juni 2012 15:59 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik had hem en hij was echt zoo slecht dat kan je echt niet geloven. Je zal je er wel aan ergerenkoopgewoon Lloris
Mensen willen echt gekloot worden hequote:Op zondag 3 juni 2012 16:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zei ik al volgens mij, maar hij wil allemaal if/toty spelers
Goffinquote:Op zondag 3 juni 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
Op Sporza mooi vermaak. Federer die moeite heeft met een Belgisch kind van 1.62
Was net op het journaal inderdaad, speelde toch niet zo vaak meer. Ga maar lekker cashen in Turkije.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef poker4lifee het volgende:
Dirk Kuyt heeft zijn handtekening gezet onder een contract van drie seizoenen bij Fenerbahçe. Dat meldt de club uit Istanbul via de officiële kanalen.
Oh, ik wist niet dat het al zeker was, dacht alleen maar een gerucht
Geen Kuyt meer op Sport1![]()
![]()
Wat doet Roger allemaal? Tegen een dwerg die 5 sets nodig had tegen Stepanek en tegen Clementquote:Op zondag 3 juni 2012 16:15 schreef Fuszy het volgende:
COME ON ROGAH FEDAHRAR!!!!!
Mijn alltime favoriet sinds Lleyton Hewitt niet meer meedoet
Bij de vrouwen Ana Ivanovic natuurlijk
2 zwakke links en 2 dode?quote:
Ik weet het niet. Hij zal dit wel winnen , maar jaquote:Op zondag 3 juni 2012 16:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat doet Roger allemaal? Tegen een dwerg die 5 sets nodig had tegen Stepanek en tegen Clement
Heb m gepakt op 1.22 keer de inzetquote:Op zondag 3 juni 2012 16:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hij zal dit wel winnen , maar ja.
Owja Serie B dat is hetquote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 zwakke links en 2 dode?
Ohnee landen zijn niet zwak natuurlijk, maar niet sterk genoeg iig
Serie B he
Primaquote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef GuRBuH het volgende:
StijnDa ik betaal morgen de coins ja? Tot zo lang kom ik niet in de buurt van een PC.
Vind het niet zo erg, zijn toch maar Engelsen. Iedereen die in staat is het Nederlands elftal een lastige avond te bezorgen mag van mij een aantal blessures krijgen.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:21 schreef Thorb het volgende:
Gary Cahill niet mee naar EK, kaakbreuk door duw van Mertens.
En bedankt Dries. Wat een flikkertje is het toch ookquote:
Engeland gaat niet door joh, Zweden als nummer 2quote:Op zondag 3 juni 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het niet zo erg, zijn toch maar Engelsen. Iedereen die in staat is het Nederlands elftal een lastige avond te bezorgen mag van mij een aantal blessures krijgen.
Al blijven een paar stenen erg geinig natuurlijk
wat een lamlul is het toch ookquote:
Zweden als 1quote:Op zondag 3 juni 2012 16:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Engeland gaat niet door joh, Zweden als nummer 2
Onschuldig klein duwtje,quote:
wtf hoe kan je dit nou weer goedpratenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Onschuldig klein duwtje,
Maar het gaat erom dat als iemand bij PSV speelt automatisch negatief is.
Je hebt wel duizenden voorbeelden.
oeh tijd voor een lijstjequote:Op zondag 3 juni 2012 16:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Onschuldig klein duwtje,
Bij PSV geven ze nieuwe aanwinsten volgens mij psychische testen alvorens ze een contract te geven. Zijn het mongolen, dan mogen ze blijven.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Onschuldig klein duwtje,
Ah je begint alweer met terugkrabbelen. Hij duwt expres, daar zijn we het dus overeens. Het is totaal onnodig en nog eens een oefeninterland ook. Dat hij nou eenmaal zoveel nare trekjes heeft dat het meteen in het nieuws komt zal wel aan hem liggen he?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Onschuldig klein duwtje,
Jij denkt serieus dat Mertens hem expres duwde zodat hij een kaakbreuk krijgt?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf hoe kan je dit nou weer goedpraten__________!
Beetje rustig aan opaquote:Op zondag 3 juni 2012 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij PSV geven ze nieuwe aanwinsten volgens mij psychische testen alvorens ze een contract te geven. Zijn het mongolen, dan mogen ze blijven.
Wat was anders de bedoeling? Een aai over de bol, maar hij kon niet bij het hoofd van Cahill komen?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:27 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat Mertens hem expres duwde zodat hij een kaakbreuk krijgt?
Vitesse-El Blanchitoquote:Op zondag 3 juni 2012 16:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oeh tijd voor een lijstje
psv - zerokil
feyenoord - vdm
/lijstje.
Gast doe normaal man.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij PSV geven ze nieuwe aanwinsten volgens mij psychische testen alvorens ze een contract te geven. Zijn het mongolen, dan mogen ze blijven.
ja, hij duwde hem met de intentie hem te blesseren en dat is goed gelukt.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:27 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als ik iemand een klap op zn bek geef kan hij goed duizelig zijn, maar raak ik hem ongelukkig kan hij ook dood gaan. Hij gaf een duw, en daar kunnen allerlei blessures uit voortkomen. Hij moet zn kleine Belgische handjes gewoon thuis houden.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:27 schreef zerokil het volgende:
[..]
Debielquote:Op zondag 3 juni 2012 16:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Onschuldig klein duwtje,
Je klinkt nu als een Feyenoorderquote:Op zondag 3 juni 2012 16:28 schreef zerokil het volgende:
[..]
Gast doe normaal man.
Bijv. de commentatoren, regel nummer 1 niet te positief bij PSV.
Jij bent de laatste die iemand debiel mag noemen.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Debiel
In volle ornaat drukt ie hem weg man
hij heeft wel gelijk in deze hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 16:29 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die iemand debiel mag noemen.
Helaas niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:29 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die iemand debiel mag noemen.
Wanneer speelt Chelsea?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helaas niet.
Als je ontkent dat dit niet expres was kan je beter stoppen
wow hier ben ik gewoon sprakeloos vanquote:Op zondag 3 juni 2012 16:27 schreef zerokil het volgende:
[..]
Je kan je gelijk niet krijgen dus ga je het zo proberen. Hoe kan je nou zo een actie goed praten.quote:
Toefjes - AZquote:Op zondag 3 juni 2012 16:28 schreef Thorb het volgende:
oeh tijd voor een lijstje
psv - zerokil
feyenoord - vdm
Vitesse-El Blanchito
LITMANEN_AFCA - Ajax
/lijstje.
Snel het onderwerp veranderen dan ookquote:
Het ging om overdreven fanboys, die alles verdedigen.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toefjes - AZ
GJE - Chelsea
Fuszy - Feyenoord
GekkeGerrit - Feyenoord
Rijst - Ajax
Wel expres geduwd maar niet om zijn kaak te breken bedoelt hij denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het ging om overdreven fanboys, die alles verdedigen.
@RIJST
Volgens ZEROKIL niet expres
Wat wil je horen zegt het maar.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Snel het onderwerp veranderen dan ookMietje
Oehoeps, dat was niet als duw bedoeldquote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
@RIJST
Dat ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel expres geduwd maar niet om zijn kaak te breken bedoelt hij denk ik.
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
@RIJST
Meen je dat?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
dat van mertens willen goed pratenwatt een schele mongool ben je dan. die duw is pure opzet.
Feit als je 2 mensen in volle vaart tegen elkaar aanduwt, dat er blessures aan het hoofd kunnen ontstaan. Specifiek een kaakbreuk lijkt me sterk dat hij daaraan gedacht heeft, maar hij had kunnen voorzien dat er letsel zou kunnen ontstaan.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel expres geduwd maar niet om zijn kaak te breken bedoelt hij denk ik.
Dan valt het nog niet goed te praten. Is gewoon een stomme actie en dan moet je als 'supporter' niet doen alsof er niets aan de hand is. Tuurlijk zal hij niet gedacht hebben: 'He ik ga even zijn kaak op twee plaatsen breken', maar het is wel een belachelijke actie.quote:
He boeit die Engelsen ook echt dat hij bij PSV speeltquote:Op zondag 3 juni 2012 16:34 schreef zerokil het volgende:
Het gaat er gewoon om dat nu mertens het heeft gedaan en ja hij speelt bij PSV dus dan gaan ze effe stoken. Als Mertens bij Ajax Feyenoord of FC bal op het dak speelden zou het nooooit zo erg zijn.
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:34 schreef zerokil het volgende:
Het gaat er gewoon om dat nu mertens het heeft gedaan en ja hij speelt bij PSV dus dan gaan ze effe stoken. Als Mertens bij Ajax Feyenoord of FC bal op het dak speelden zou het nooooit zo erg zijn.
Sorry stijn, maar dit is echt belachelijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:33 schreef StijnDa het volgende:
Valt allemaal wel mee dit. Het is gewoon een duw die erg ongelukkig uitpakt. De gele kaart is gegeven, Cahill heeft pech dat hij botst. Ongelukje.
DE NEDERLANDSE MEDIAquote:Op zondag 3 juni 2012 16:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
He boeit die Engelsen ook echt dat hij bij PSV speelt
Ja maar jullie doen alsof hij expres hem een kaakbreuk wou geven,maar dat is niet zo. ja hij duwde hem expres.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sorry stijn, maar dit is echt belachelijk.
Hij duwt hem gewoon met opzet. Van een ongeluk kan je hier niet spreken hoor.
wat een onzinquote:Op zondag 3 juni 2012 16:34 schreef zerokil het volgende:
jezus, zo subjectief ben ik niet eens. je komt in de buurt van litmanenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:34 schreef zerokil het volgende:
hij duwde hem expres, niet per se een kaakbreuk, maar wel om hem te irriteren en eventueel uit de wedstrijd te halen.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja maar jullie doen alsof hij expres hem een kaakbreuk wou geven, ja hij duwde hem expres.
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
jezus, zo subjectief ben ik niet eens. je komt in de buurt van litmanen
De duw is met opzet, de botsing met de keeper die zo afloopt is een ongeluk. Heb ik al eerder gezegd. Als hij had geweten dat het zo afliep had hij het niet gedaan.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sorry stijn, maar dit is echt belachelijk.
Hij duwt hem gewoon met opzet. Van een ongeluk kan je hier niet spreken hoor.
In Engeland was er toch ook ophef over? En ja dat nemen wij hier over omdat 1. Cahill niet mee kan naar EK en 2 Mertens bij een Nederlandse club speelt. OF KAN JE ALLEEN LEZEN IN HOOFDLETTERS, MISSCHIEN DAT JE HET DAAROM NIET SNAPTE NETquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |