Hoezo? Ze komt uit een heel andere tijd met hele andere normen en waarden en een andere overtuiging, zeker mbt goed en kwaad. Al komt het wel pas laat echt naar boven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef maurisioo het volgende:
Na de laatste afleveringen ben ik echt een hekel gaan krijgen aan Kiera. En die collega vind ik ook niet de beste acteur.
Maarja, verder is het wel spannend en leuk.
Dat klopt wel idd. Eindelijk niet een hoofdpersonage die alles goed doet. Maar toch, ze kan ook erg irriterend en onlogisch zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 05:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo? Ze komt uit een heel andere tijd met hele andere normen en waarden en een andere overtuiging, zeker mbt goed en kwaad. Al komt het wel pas laat echt naar boven.
Maar ik vind dit juist het mooie aan de serie aangezien het laat zien hoe beinvloedbaar en s ubjectief de keus om bepaalde partijen als goed en bepaalde als slecht te zien op de lange termijn is binnen een cultuur.
Kiera is helemaak niet zo lief terwijl ze volgens mij wel denkt goed en oprecht te handelen.
Maar het feit dat hier lekker over te discussieren valt (itt series waar je echt plain good vd bad hebt) maakt de serie in mijn ogen juist zo leuk
Zit nog genoeg speelruimte voor de finale in ieder gevalquote:Op maandag 29 juli 2013 14:25 schreef TheThirdMark het volgende:
Was wel weer een strakke aflevering!
Serie gaat zeker de goede kant op. Alleen jammer dat Emily de pijp uit is
Ik denk dat dit het moment was waarop Alec 'werd wat hij werd'. Net als dat Kiera ervoor zorgde dat Theseus ook deed wat hij 'in de toekomst' ook al deed. M.a.w., Kiera's terugkeer was nodig om de tijdlijn te beschermen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zit nog genoeg speelruimte voor de finale in ieder geval
Travis is dat pak zal ook wel een stroeve terminator worden denk ik![]()
Ik vraag me af wat er rondom Kierra gebeurt, ik denk eigenlijk dat Travis of binnen komt of misschien daar al (onzichtbaar) is.
En Alec is volgens mij ook op oorlogspad
imdb zegt dat er nog 2 afleveringen komen, die beide zondag worden uitgezondenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:07 schreef maurisioo het volgende:
Net de laatste 3 episodes gezien. Veel beter dan de rest van het seizoen in elk geval. Maar aflevering 12 is toch de season final?
nog 1 komt erquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:07 schreef maurisioo het volgende:
Net de laatste 3 episodes gezien. Veel beter dan de rest van het seizoen in elk geval. Maar aflevering 12 is toch de season final?
Continuum (TV Series 2012– ) - Episodes - IMDbquote:
mischien maar imdb is niet echt reliable met datums etc van tv showsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Continuum (TV Series 2012– ) - Episodes - IMDb
Nog 2 dus, maar die komen schijnbaar in 1 keer.
Dat kloptquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mischien maar imdb is niet echt reliable met datums etc van tv shows
netwerken zijn vaak 13 eps en niet ineens 14quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:33 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat kloptMaar zo dichtbij releases wel aardig. En episode aantallen hebben ze volgens mij ook niet vaak fout.
Ze willen echter nog wel eens een film maken van de eind ep, maar kunnen dat niet verkopen, dus worden het 2 epsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
netwerken zijn vaak 13 eps en niet ineens 14
Verwacht van wel eigenlijk.quote:
Dat doen ze wel vaker met season finals.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Continuum (TV Series 2012– ) - Episodes - IMDb
Nog 2 dus, maar die komen schijnbaar in 1 keer.
NICEquote:'Continuum' Renewed for Third Season at Syfy
The cable network on Thursday announced it has renewed the original scripted drama for a third season of 13 episodes for 2014.
The drama stars Rachel Nichols and ranks as the No. 1 original cable drama in its Friday time slot among adults 18-49, 25-54 and total viewers. Factoring in seven-day DVR numbers, the series is averaging 728,000 viewers among the advertiser-coveted 18-49 demo, 836,000 with the 25-54 set and 1.8 million total viewers -- up 21 percent, 18 percent and 21 percent, respectively, from its freshman run.
[...]
bron
Ja, dat leek me wel een logische gok inderdaad, maar verder wel spannendquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
Boh! Maar dat Jason Alec's zoon was, was natuurlijk al vrij snel duidelijk![]()
Nog voor de DNA-test
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Verwacht van wel eigenlijk.
Kijkers zijn per aflevering duidelijk meer aanwezig, en de schrijvers zijn ook per aflevering drukker bezig.
Aan de andere kant, TSCC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |