quote:
doe een filterquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:51 schreef CutCake het volgende:
[..]
Vroegtijdige kaalheid is in 99% van de gevallen een gevolg van hoge testosteron waarden. Vetzucht is een vrouwelijk verschijnsel met bijhorende geestelijke instabiliteit. Kale mannen handelen dit dus beter dan dikke mannen...
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, fappen zorgt ervoor dat je testosteron spiegel lager wordt. Fappen is dus goed tegen kaalheid? Van níet masturberen word je kaal?
jij met je filter steedsquote:Op maandag 4 juni 2012 15:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
doe een filter
ga ik tegen iedereen zeggen die faalt
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:32 schreef Gemini99 het volgende:
zit nu op een week, gaat goed! Vraag me af en toe nog wel af waarom ik het doe, maar ach... xD
ik probeer alleen maar te helpenquote:
Wat is de beginfase? De eerste twee dagen?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik probeer alleen maar te helpen
beginfase overleefd
voor mij welquote:Op maandag 4 juni 2012 16:16 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wat is de beginfase? De eerste twee dagen?
Ik las: Ik zit nu op m'n werk en het gaat goedquote:Op maandag 4 juni 2012 15:32 schreef Gemini99 het volgende:
zit nu op een week, gaat goed! Vraag me af en toe nog wel af waarom ik het doe, maar ach... xD
Ik ben cassiere dus denk niet dat ik daar achter de kassa even kan gaan frumelen xDquote:Op maandag 4 juni 2012 16:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik las: Ik zit nu op m'n werk en het gaat goed
Je weet maar nooit wat voor compulsieve masturbeerders hier zitten.
Nog even een flinke ruk eraan geven, jongen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:30 schreef Kikopuz het volgende:
Ik wil hier heel graag aan meedoen. Probeer al 5+ jaar te stoppen, maar het lukt me niet. Misschien lukt het me om hier de discipline te vinden.Ik moet PiRANiA PMen om aan te melden? Dan doe ik dat zo... nu nog even afscheid nemen.
Wat raar dat het me zoveel moeite kostquote:Op maandag 4 juni 2012 16:31 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
Nog even een flinke ruk eraan geven, jongen.
Je moet resetten, da's duidelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:32 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Wat raar dat het me zoveel moeite kost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |