Dus je kan niet kiezen?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsnog. Er zijn zoveel toffe users dat 10 plaatsen niet genoeg is. En dan heb je de niet-toffe, maar wel-leuke/wel-gezellige users die ook in zo'n lijst kunnen.
Zoals mij ?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus je kan niet kiezen?
Maar goed, snap best wat je bedoelt hoor, maar bij mij is dat ik die mensen echt beter heb leren kennen.
Klopt helaas.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:21 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Nee.
Dit is ook mijn topic, sterker nog het is het topic van iedereen.
Klopt, maar ik ben wel aardig.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, jij doet alleen bitchy en enige wat je zegt is: haha ts is Chinees.
Vaagjunior, maar ga nou maar wegquote:
Waarom? Ik doe niemand kwaad ofzo hoor wat denk jij wel van mij?quote:
Je valt dit topic lastig. nog 1 post van jou en je komt op mijn haat lijstquote:Op zondag 3 juni 2012 18:26 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Waarom? Ik doe niemand kwaad ofzo hoor wat denk jij wel van mij?
Ik heb evenveel recht om in dit topic te zitten
GVD IK HOOR NERGENS BIJ ALLEMAAL KLIEKJES HIER
En wat gaan er dan gebeuren? Komen er dan 100 negers om mij anaal te vernederen ofzo?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:27 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Je valt dit topic lastig. nog 1 post van jou en je komt op mijn haat lijst
Er is helemaal geen kliekje?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:26 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Waarom? Ik doe niemand kwaad ofzo hoor wat denk jij wel van mij?
Ik heb evenveel recht om in dit topic te zitten
GVD IK HOOR NERGENS BIJ ALLEMAAL KLIEKJES HIER
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:06 schreef vaagjunior het volgende:
Laten we nu onze top 10 kutusers maken!
1. Dimens
2. Stevenmac26
3. Smegmanus
4. Oerbeer
5. Opa.bakkenbaard
6. Albertheijnfietsrijder
7. BARBAPAPAMAMA <<<<<
Nee 22. maar oke!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:28 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
En wat gaan er dan gebeuren? Komen er dan 100 negers om mij anaal te vernederen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |