SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
deze op staat hier. Graag jezelf even in de OP plakken als je daar behoefte aan hebt en daarna even melden dat je de wiki hebt aangepast.quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Kper_Norci
Mutsieflutsie
Tijnbrein
JK1982
Softlegend
Daalder82
whosvegas
Dethroned
El_Thijs
Onder voorbehoud:
DeHovenier
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo
zipper4u
Even alvast een voorzetje voor de motormeet:
Wie:
NaRRaTor (Eindhoven)
vanelle (Bergen op Zoom)
El_thijs (Tilburg)
JK1982 (Dronten)
Bart (Woonplaats onbekend, onder voorbehoud)
Pien85 (Amstelveen, rijd niet zelf)
TijnBrein (Dordrecht,rijd niet zelf)
Wanneer: nader te noemen
Waar: rondom Utrecht. El_thijs gaat kijken of hij een route kan vinden en rijd deze een keer voor. Bart kijkt ook voor een route
[ Bericht 1% gewijzigd door Crutch op 26-06-2012 09:08:26 ]
Ik heb het gewoon niet op gespleten topicreeksen, heeft FOK in de laaste paar jaren enkel maar autistischer gemaakt...quote:Op zondag 3 juni 2012 03:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Slowchat hier dus, stelletje lezen-is-moeilijk-imbecielen.
En een warm welkom voor de eh, New Kids uit West-Brabant wat mij betreft.
Welnee. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:
En ik hoef hier niet te lezen wat iedereen op zijn boterhammetje had voor de lunch.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet op gespleten topicreeksen, heeft FOK in de laaste paar jaren enkel maar autistischer gemaakt...
quote:Op zondag 3 juni 2012 03:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En ik hoef hier niet te lezen wat iedereen op zijn boterhammetje had voor de lunch.
Een beetje overzicht in nieuwe users danwel meets lijkt me handig in plaats van 30.965 posts door te moeten scrollen om enkel te moeten lezen wat eenieders persoonlijke planning is voor de komende/dag/week/maand/967 jaar. Want weet je? Dat boeit me werkelijk geen ene reet.
Zo is dat dating-site-ervaringen-topic al finaal naar de klote geholpen door oninteressant geteisem die dat als een soort van eigen persoonlijke babbelbox zien, laten we dat hier beperken, for fucks sake...
Heb je jezelf al voorgesteld? Ik kan jouw voorsteldingetje niet vinden namelijk. Gevonden.quote:
Leukquote:
Ik ga het straks aanpassen.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:55 schreef Pien85 het volgende:
IHaveAmnesia, zou je de OP willen aanpassen?
Als je toch bezig bent, wil je mij er ook ff bij zetten?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:01 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nick(tot de macht 3)name toegevoegd aan de OP
Als je de OP uit de wiki even kopieert en er in zet... Dan staat iedereen er gewoon in, beetje nutteloos dat je nu losse mensen er in gaat zetten terwijl iedereen al in de wiki staat. Dat is het hele idee achter die wiki namelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 16:01 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nick(tot de macht 3)name toegevoegd aan de OP
Best. Maar aanstaand weekend kan ik niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Binnenkort weer een minimeet omgeving Den Haag/Rotterdam?
Is al aangepast in de wiki. Net gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:49 schreef automatic_ het volgende:
Oeps, idd! Geen idee wie dat moest zijn
Pien ik meld me ook aan voor de 30ste. Wil je me erbij zetten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is al aangepast in de wiki. Net gedaan
Thnx B_G![]()
Done.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Pien ik meld me ook aan voor de 30ste. Wil je me erbij zetten?
Hier worden dingen als meets besproken en kan iedereen zich voorstellen. In de SC hebben we het over andere dingen. Overzicht ftwquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:57 schreef Re het volgende:
Wat is er trouwens anders aan dit topic vs de SC?
Why?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:08 schreef Frith het volgende:
ik twijfel er over om mezelf op te geven voor de lijst.
Pien? Please?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Pien ik meld me ook aan voor de 30ste. Wil je me erbij zetten?
Dacht dat zij eea regelde ofzo, maar ik heb de Wiki al aangepast en sta er al tussen.. Kom je ook?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:21 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
tssssss te lui om te typen zeker
inmiddels het lijstje goed gelezenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dacht dat zij eea regelde ofzo, maar ik heb de Wiki al aangepast en sta er al tussen.. Kom je ook?
You're welcomequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:50 schreef Pien85 het volgende:
Over het algemeen ben ik inderdaad de persoon gebleken die de wiki aanpast. Maar ik zit er écht niet mee als een ander dat af en toe even voor mij doet hoor
Donderdag, biertje, Pintelier?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Voor de mensen die in het noorden wonen: Wat vinden jullie er van om eens een keer een mini-meet in het noorden te houden?
Ik vind het goed. Hoe laat?quote:
Hmz, dat klinkt wel leuk! Mss dat ik ook wel ff kom, maar moet vrijdag errug vroeg op, dus nog even onder voorbehoud! (tenminste, ik neem aan dat het idee van een mini meet is dat er meerdere mensen mogen komenquote:
Het kan ook wel een uurtje eerder, mocht dat je beter uitkomen. :-)quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:26 schreef sawadie het volgende:
[..]
Hmz, dat klinkt wel leuk! Mss dat ik ook wel ff kom, maar moet vrijdag errug vroeg op, dus nog even onder voorbehoud! (tenminste, ik neem aan dat het idee van een mini meet is dat er meerdere mensen mogen komen)
ik ben er dan ook bij, uurtje eerder zou mooi zijn aangezien ik ook moet werken de volgende dag,quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het kan ook wel een uurtje eerder, mocht dat je beter uitkomen. :-)
Gewoon de grootste apaat of autist die je ziet aanspreken, zegt hij/ zij niets terug, heb je de juiste!quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:05 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
ik ben er dan ook bij, uurtje eerder zou mooi zijn aangezien ik ook moet werken de volgende dag,
ehu hoe herkennen we elkaar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |