1 schaap over de dam...?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:34 schreef AnnaTralala het volgende:
Hij schept graag op.
Mogelijk omdat hij je in bed wil krijgen.
Ik had 15 en 16 verwacht, afgaande op zijn gedrag...quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ummm 30 en druk overmaken over dat soort dingen. Stuur gewoon iets terug van goh het intresseert me eigenlijk niet en ik heb liever niet dat je me smsjes stuurt.
Precies. Ik heb in het verleden ook wel eens bezopen een paar SMSjes verstuurd, hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef Crutch het volgende:
Een smsje op zaterdagnacht?
Ik gok op bier en aandachttekort.
roflcopter, lmao, lmfao, lol, lollers, lollerdeboller.quote:
Jij LAAT je overstuur maken, naar mijn mening. Zoek een andere leuke jongen, en neem wat afstand van deze kerel.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:14 schreef eenschaap het volgende:
hij wou me duidelijk overstuur maken en dat is hem dus weer gelukt grrrrrr
Zijn tactiek lijkt nog te werken ook. Dat is het grappige en tegelijkertijd ook het trieste hieraan.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:30 schreef eenschaap het volgende:
I now, en dat heeft lang genoeg geduurt, of hij zegt wat hij werkelijk voelt, of hij houd ermee op pfff dit is niet leuk! Ik zou hem het liefst ook eens goed jaloers maken, maar dan ben ik even dom bezig als hij, als hij aandacht van me wil die kan hij zo ook krijgen, daar moet hij niet zo dom voor doen, volgens mij is die kerel niet goed bij zn hoofd
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Met z'n zatte kop denkt ie toch blijkbaar aan je.
Waar maak je je in godsnaam druk om. Je hebt toch niks met hem, stuur in het vervolg gewoon terug dat hij het aan zijn moeder moet vertellen oid.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:14 schreef eenschaap het volgende:
Mja, idd erg kinderachtig, hij deed het gisteren weer, eerst kreeg ik een sms hoe het met me ging en of ik een werkdag had (moet soms werken in het weekend) ik kreeg pas een sms terug net voor middernacht dat hij in en disco stond met een paar "danseresjes" ik stuurde daarop uren later pas terug dat ik zelf aan het feesten was, hij wou weten waar maar daar gaf ik geen antwoord meer op, ik vind het zielig dat hij me telkens op zo'n manier jaloers probeert te maken, terwijl hij me kan krijgen, hij weet dat ik hem wil, hij wou me duidelijk overstuur maken en dat is hem dus weer gelukt grrrrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |