Wtf! Ik vind Daley ng altijd een draw!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:27 schreef THEFXR het volgende:
Strikeforce releases welterweight Paul Daley
tja, geen goed record vanwege weight missing en na de bel slaan en geen goed record in SF, misschien dat hij bij Bella terecht kan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:51 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Wtf! Ik vind Daley ng altijd een draw!
Vast welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tja, geen goed record vanwege weight missing en na de bel slaan en geen goed record in SF, misschien dat hij bij Bella terecht kan?
Grootste deel van het publiek (casuals) weet the fuck niet wie Texeira is.. dus ik kan Shogun's redenatie wel redelijk volgen.. alleen is het beetje harsh om te zeggen i'd rather get cut. En kut van Dana om het zo publiekelijk te makenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:38 schreef McNulty het volgende:
Texeira is de nieuwe Paul Harris. He got errrbody scared homie.
ja, of ze trekken zichzelf terug om aan de test te ontkomen.quote:Op zondag 10 juni 2012 04:13 schreef Broempoe het volgende:
Jullie denken dat dit komt door de recent ingevoerde onaangekondigde drug tests? (Dat ze dan betrapt worden en opgegeven worden als injured)? Want zoals ze nu bij bosjes uitvallen is wel heel erg bijzonder...
Als ik eigenaar van de UFC was, zou ik het zo doen, best twisted, maar in voetbal en tennis wordt dit nog weleens gedaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 04:18 schreef Hooidraad het volgende:
Dit is toch niet normaal meer. Ik begin steeds meer in FXR's theorie te geloven.
Jep. Same here.quote:Op zondag 10 juni 2012 04:18 schreef Hooidraad het volgende:
Dit is toch niet normaal meer. Ik begin steeds meer in FXR's theorie te geloven.
Heb het ook gezien ja, maar ik heb ook geen idee wat er speelt.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:35 schreef wc-eend het volgende:
Dana had vanmorgen trouwens behoorlijk pissig getweet over de nevada commissie... weet iemand wat er speelt?
wtf! pacman verloren!quote:Op zondag 10 juni 2012 10:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Pacman vs. Bradley, duh!
http://bleacherreport.com(...)ned-future-of-boxing
http://www.sbnation.com/2(...)rum-robbery-decision
en zo zijn er nog 10.000 links te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |