Ik kan hem ook niet overnemen ik heb 3 weken vakantie. Waarvan ik er 1 niet heb opgevraagd maar ze al het werk geven aan de vakantie krachtenquote:
Doe mee met MP3 dan, die MP is wel echt toffigquote:Op zondag 3 juni 2012 23:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mocht het nog niet opgevallen zijn, dit ben ik niet met je eens
Ik was gisteren ook bij het Sportpaleis!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:51 schreef Michhas het volgende:
HOLY FUCK WAT WAS DIT EEN ZIEKELIJK VETTE SHOW![]()
Freek je hebt echt wat gemist mi mang, beste concert van mijn leven
![]()
Filmpjes enzulks volgen.
Adieu
Whut? Are you serial?quote:Op maandag 4 juni 2012 08:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook bij het Sportpaleis!
Die man was backstage.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij het concert? En dat zeg je nu pas?
Niels bij het concert van Kanye en Jay geloof je het zelf?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee niet bij het concert, bij het sportpaleis zei ik toch. Niet in het sportpaleisquote:Op maandag 4 juni 2012 09:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ookquote:Op maandag 4 juni 2012 09:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee niet bij het concert, bij het sportpaleis zei ik toch. Niet in het sportpaleis
Dan zet je toch UAC lager of uit.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:59 schreef KneusTeun het volgende:
Windows is net een wijf! en dan vooral de slechte kwaliteiten
Als ik op iets klik, dan doe ik dat met een reden... gaat ie steedfs vragen of ik dat echt wil... en ik ben nu al in de war met me toetsenbord... ik heb echt meelij met Bill Gates. Wat een wanproduct..
Facebook gister... ign page, nintendo page etc.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb ik dit eerder gezien...
lijkt op de gamecube controlerquote:Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb ik dit eerder gezien...
Doelde op looks.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Facebook gister... ign page, nintendo page etc.
Juist op de 360 controller.quote:
nee gamecube, 360 ziet er heel anders uitquote:Op maandag 4 juni 2012 10:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Doelde op looks.
[..]
Juist op de 360 controller.
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee gamecube, 360 ziet er heel anders uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |