hoeveel? Ik zie dat niet mobiel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het aantal views van het vorige topic trouwens
1.101quote:
hier gaan w e'm ook zo aanslingerenquote:
Sinds 1 uur vannacht he... alle nachtrukkers dachten natuurlijk even los te gaanquote:
lekker! Hier de klassieke speklap en een steakquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hier gaan w e'm ook zo aanslingeren
Zalm en entrecote, mjam mjam!
Supermarkt nog open daaro? Dan alsnog vleesch en stokbrood en knoflookboter en zulks halenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:24 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook bbq!
heb nog geen idee wat we gaan eten
steek m aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:24 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook bbq!
heb nog geen idee wat we gaan eten
ja, maar we hebben geen bbqquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Supermarkt nog open daaro? Dan alsnog vleesch en stokbrood en knoflookboter en zulks halen
Wij houden allebei niet zo enorm van varkensvleesch, en speklappen vliegen ook net even iets te vaak in de fik vind ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker! Hier de klassieke speklap en een steak
geen bbq???? Wat is dezen????quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar we hebben geen bbq
dus iets uit de oven denk ik
lief zo eens z'n nest uit trappen
Koop je die ook, elke supermarkt heeft die dingen wel tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar we hebben geen bbq
dus iets uit de oven denk ik
lief zo eens z'n nest uit trappen
+1quote:
erg hequote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ligt hij even een tussendoor tukje te doen?
heerlijk zwart krokantquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij houden allebei niet zo enorm van varkensvleesch, en speklappen vliegen ook net even iets te vaak in de fik vind ik
en den tetten op den knieënquote:
ik ben altijd gek op entrecote en merguez en chipolataworstjes, ohhhhhh, zooooo lekker!quote:
ja, ook!! Maar ik heb maar 1 maagquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben altijd gek op entrecote en merguez en chipolataworstjes, ohhhhhh, zooooo lekker!![]()
![]()
ja wij ook helaas (wel aparte toetjesmaag, dat dan weer welquote:
pcies!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja wij ook helaas (wel aparte toetjesmaag, dat dan weer wel), dus daarom 2 stukjes vlees. Sla erbij, wat brood, prima
die's leuk, als ik het figuur had gehad had ik 'm ook gekochtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb die oranje jurk bij de AH gekochtik vind hem wel leuk staan
heb ik eindelijk iets oranje
ja jij hebt er ook het ideale lijf voorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb die oranje jurk bij de AH gekochtik vind hem wel leuk staan
heb ik eindelijk iets oranje
nee, water en ijsklontjes.quote:
Met jurk aan? Eh, even maken dan hoor, momentjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jij hebt er ook het ideale lijf voorpic?
verskrikkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Met jurk aan? Eh, even maken dan hoor, momentje
wat is dat voor stommon bbqquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, water en ijsklontjes.
prima hoor!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k moet het even in de spiegel doen ofzo, anders weet ik t ook niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:41 schreef Sharana_LV het volgende:
niet op mijn witte benen letten /emoslingerGIJ BABESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Super tof
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
bieren en bbq for surequote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:42 schreef PriemGirl het volgende:
Hier geen bbqvorige week 2 dagen gebbq'd
Twijfel of ik vanavond ga mee bieren met cif of dat ik thuis blijf hmm.. heb wel zin in bieren eik... OmnomomEn eik ook in bbq; maar goed
[..]
GIJ BABE![]()
![]()
Super tof
niet op mijn witte benen letten /emoslingergodsamme, gij babe!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
thanks SQquote:
niet op mijn witte benen letten /emoslingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
had jij jouw foto al geshowed? Hoe had jij hem gedaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Staat mooi Sjaan!
Kom ik met mijn foto's nog eens aan.Dat is net niks in vergelijking met jou.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:01 schreef megamandy het volgende:
Oh schijnbaar begint het EK al over een week
Nee, nog niet neergezet. Ik heb speciaal voor Priem alle verschillende manieren gedaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
had jij jouw foto al geshowed? Hoe had jij hem gedaan?
En ben je gek, hij staat bij jou ook vast hartstikke leuk!!
Ja maar dat voegt wel een hoop toe.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
Het enige dat jij minder hebt dam sjaan is tet
ik zou er gewoon nog heel even mee wachtenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:02 schreef megamandy het volgende:
ok, ik ga een mail sturen naar hem. is het dan stom om die mail te beginnen met iets van hoi/hay/hey lief?
ga je nu al mailen? is dat wel slim?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:02 schreef megamandy het volgende:
ok, ik ga een mail sturen naar hem. is het dan stom om die mail te beginnen met iets van hoi/hay/hey lief?
Ik zou als ik jou was echt even helemaal afstand nemen. Ik snap dat het heeeeeeeel moeilijk is, maar het gevaar is dat je nu nog te emotioneel bent.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:02 schreef megamandy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij wilde wel weten wat ik wilde weten en heb hem ook gevraagd of ik hem mocht mailen ja of neequote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Als hij zegt dat hij tot maandag wil denken, en jij denkt dat je hem teveel onder druk hebt gezet, mail dan nu even niet...:*
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja, foto's! Ik ben in Amersfoort en heb geen hakken meegenomen, dus gewoon op blote voeten deze keer.Die eerste doet echt niets voor je figuur maar de rest vind ik allemaal leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja, foto's! Ik ben in Amersfoort en heb geen hakken meegenomen, dus gewoon op blote voeten deze keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja maar zo moet je hem ook niet dragen. :p Was even voor de duidelijkheid over hoe dat ding in elkaar zit zeg maar.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die eerste doet echt niets voor je figuur maar de rest vind ik allemaal leuk
quote:
Jaaa, nu issie kleiner!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh en excuus voor die ubergrote eerste foto. Heb hem in photobucket verkleind, maar dat duurt altijd weer even.
He, alleen die, en de rest niet? Dat is gek.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:17 schreef megamandy het volgende:
He mijn matte dark heeft toch een ruitjespatroon erop
dit, ik zou echt even niet mailen hoor, geef hem nou even de tijd om gewoon tot zichzelf te komen en na te denkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Als hij zegt dat hij tot maandag wil denken, en jij denkt dat je hem teveel onder druk hebt gezet, mail dan nu even niet...:*
Ah okee. Sterkte en probeer een beetje nuchter te blijvenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
hij wilde wel weten wat ik wilde weten en heb hem ook gevraagd of ik hem mocht mailen ja of nee
Nee dat zou veranderd zijn toch? Naja mij boeit het nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa, nu issie kleiner!
[..]
He, alleen die, en de rest niet? Dat is gek.
Oh wacht, ik las verkeerd. Maar idd, die nieuwe zoude zonder ruitjespatroon zijn. Nouja, als dat het ergste is idd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat zou veranderd zijn toch? Naja mij boeit het niet
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
BambiHij is wel leuk joh gek
Owjah ik ga straks wel even foto maken van V-dress; zie je hem ook sjaan
Dan zitten wel de mouwen op de rug geknoopt he.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor Sjaan:ik denk dat die bij mij niet zo leuk staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:24 schreef princess-a het volgende:
Wat een leuk jurkje bij beideen Sjaan: je haaar
Wel man, jij hebt er tetten in.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk dat die bij mij niet zo leuk staat
ik twijfel steeds maar ik denk dat ik dan toch echt teveel rotzooi krijg in huisquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn ook gewoon te veel van die pokkedozen
ik ken mezelf, ik gebruik het gros toch nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
ik twijfel steeds maar ik denk dat ik dan toch echt teveel rotzooi krijg in huis
Ja preciesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken mezelf, ik gebruik het gros toch niet
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:30 schreef RenRen- het volgende:
Zo Bambi, staat je heel mooi! Ik heb hem ook. Wordt mijn doel jonge.
of te bruinquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
ik doe niet mee aan die dozen, wss shit er toch weer veel zooi in wat ik niet gebruik of waar ik niet tegen kan
niet op mijn witte benen letten /emoslingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als we nu niet gaan winnen weet ik het ook niet meer
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
puckzie had je filmpje al gzien die ik gister op mijn facebook had gezet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
Als we nu niet gaan winnen weet ik het ook niet meer
Ja, ze hadden allemaal nepproducten erin gemiktquote:
Vquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en RenRen-, welke heb jij nou dan? V-Dress of Winning Ways?
failquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ze hadden allemaal nepproducten erin gemikt
Denk dat jij hem ook best kan hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zag de V-dress vandaag ook in de supermarkt, ik heb nog ff getwijfeld. Zal ik 'm alsnog gaan halen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
V
Waar staat datquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
V
jaaaaaaaa te erg. Met die soulless gingerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:45 schreef megamandy het volgende:
Die reclame van die frisdrank
"Iets waar geen dingen in zitten die je niet uit kunt spreken..." En dan het Oggu noemen
Jep diequote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaaaaaaaa te erg. Met die soulless ginger
Net ff snel gekeken! Vet!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
puckzie had je filmpje al gzien die ik gister op mijn facebook had gezet?
Dat filmpje was toen net bekend gemaaktquote:
Curvalicious ofzo heeft het volgens mij gepost. Op haar twitter had ze de inhoud van de 'box' gepost, 2 macproducten en een golden rose product. Zowel MAC als GR wisten niets van een samenwerking af met een doos, zeker MAC doet dat nooit, dus dat waren waarschijnlijk partijen uit China of iets, en er zat een parfumtester in met een scheef logo.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Curvalicious ofzo heeft het volgens mij gepost. Op haar twitter had ze de inhoud van de 'box' gepost, 2 macproducten en een golden rose product. Zowel MAC als GR wisten niets van een samenwerking af met een doos, zeker MAC doet dat nooit, dus dat waren waarschijnlijk partijen uit China of iets, en er zat een parfumtester in met een scheef logo.
吴 曼 迪
niet op mijn witte benen letten /emoslingerBabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
godsallejezus, wat een faal op faal op faal op faalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:05 schreef RenRen- het volgende:
https://twitter.com/#!/Cu(...)twitpic.com%2F9r0c22
Dit was de foto van de producten
http://www.ohfashion.nl/blendbox/
Alle feiten op een rij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jeetje die blendbox![]()
![]()
Tienertje die dacht makkelijk geld te verdienen ?
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
inderdaad, het echt product is natuurlijk al keiduurquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nep GR is sowieso wel faal natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
Net even foto gemaakt ook met V-dress:Mooi Priem, vooral met de heels eronderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jeetje die blendbox![]()
![]()
!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Net even foto gemaakt ook met V-dress:Oh, leuk! Staat goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jeetje die blendbox![]()
![]()
Bij jou valt hij qua lengte mooi.
![]()
twitter:Blend_Box twitterde op zaterdag 02-06-2012 om 17:51:40We hebben gesloten dat iedereen zijn refund terugkrijgt. We gaan kijken of alle honderden transacties in 1x kan worden teruggeboekt. Anders reageer retweet
twitter:Blend_Box twitterde op zaterdag 02-06-2012 om 17:53:36moet dit handmatig gebeuren. Dat gaat lang duren. Andere mogelijke optie, bij de bank terugvorderen en aangeven als oneens met de aankoop. reageer retweet
lamme gameaapquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Games + avondeten is geen combo, ik vergeet het altijd!
Ik heb maar net een bakje macaroni in de magnetron geflikkerd, ik moet het wel uit het bakje eten want ik heb geen schone borden meer
Wtfquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:20 schreef Mirjam het volgende:
oh, over de blend box; kennelijk krijgt iedereen z'n centen terugtwitter:Blend_Box twitterde op zaterdag 02-06-2012 om 17:51:40We hebben gesloten dat iedereen zijn refund terugkrijgt. We gaan kijken of alle honderden transacties in 1x kan worden teruggeboekt. Anders reageer retweet
twitter:Blend_Box twitterde op zaterdag 02-06-2012 om 17:53:36moet dit handmatig gebeuren. Dat gaat lang duren. Andere mogelijke optie, bij de bank terugvorderen en aangeven als oneens met de aankoop. reageer retweet
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK BEN VERDOMME DE WERELD AAN HET REDDEN JA!
'alle honderden transacties' ook erbij zettenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WtfDus ze stoppen ook echt.. gewoon.. klaar.. Zal een duur geintje geweest zijn zo
t zou je maar gebeuren dat je vlees van de bbq wordt gejat door een alien ..quote:
En ik maar denken dat het duizenden warenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'alle honderden transacties' ook erbij zetten
godzijdank is er iemand die het doetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
t zou je maar gebeuren dat je vlees van de bbq wordt gejat door een alien ..
IK ZORG WEL VOOR JULLIE
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het duizenden waren
Dat...quote:
Omdat Noord-Ierland faalt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:30 schreef megamandy het volgende:
Hoezo kan NL nu opeens weer wel voetballen
Misschien omdat ze door hadden dat 2x winnen bij oefenwedstrijden wel erg karig was en ze toch maar een keer hun best moeten gaan doen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:30 schreef megamandy het volgende:
OMDAT WIJ DIE JURKJES NU HEBBENquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:30 schreef megamandy het volgende:
Doopsel is in Zuid Holland al veel bier/wijn/alcohol, dus zal daar in Braboland wel helemaal los gaan jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
Morgen drinken bij de burenN.a.v. doopsel... is eik voor familie; maar of wij ook wilden komen ! Vonden ze wel gezellig
Dus nu ga ik morgen daaro koffie reeds klaar zetten voor iedereen er is![]()
M.a.w. Weer bieren dus
WANTZ!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:35 schreef megamandy het volgende:
Oja ik had ook oranje bloemetjes gekregen van Boozyshop om op mijn nagels te plakken![]()
:yquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat. GIEVV!
Al heeft de Etos ook oranje nagelstickertjes nu, toch?
Maar was het wel fimo dan? Of bloemetjes-stickers?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
:y
maar fimo is leuker dan stickertjes
Omdat. Tetten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
priem wat loop jij in mijn fobo te lurken
Ja misschien wel grappig voor alleen de ringvinger ofzoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind ze wel humor door de (lieve) truttigheid
Mn ogen gingen er gewoon van klapperenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit dat Blendbox verhaal te lezen, echt, WTF!
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mn ogen gingen er gewoon van klapperen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
POTVER!
eten te heet, even gamen.
even gamen klaar, eten koud
Dat is wel zwaar ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou moet ik weer van de bank af om het ALWEER op te warmen
en rip aan mijn nabestaande aubquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is wel zwaar ja.Sterkte ermee!
En krachtsterretjesquote:
Net even foto gemaakt ook met V-dress:leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jeetje die blendbox![]()
![]()
Ik ga 'm ook halen, al zal ik wel een dikker buikje hebben als jullie
Maar dan moeten ze daar maar niet naar kijken
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gooi een granaat een huisje in, die gast draait zich om en wilt gaan rennen maar toen schoot ik zijn hoofd eraf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weet ik niet, maar het jurkje is er wel juist op gemaakt om af te kleden rond de buik zeg maar, omdat de vorige zo tekende.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
leuk!
Met mij? Prima! Hoezo?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Bambi hoe is het nu met je?
o en tevens hallo
heb je er wel op gestampt? Je had het toch zelf gekocht?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb maar een pak bokkepootjes open getrokken, is minder werk en kan niet koud worden
O fuck mijn hersens stopten er even mee ik bedoelde MM eigenlijkquote:
Zoiets dacht ik al.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O fuck mijn hersens stopten er even mee ik bedoelde MM eigenlijk![]()
Maar fijn dat het met jou goed gaat leuk jurkje trouwens
Paste er niet meer opquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:03 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn schoot as we speak....lekker warm
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O fuck mijn hersens stopten er even mee ik bedoelde MM eigenlijk![]()
Maar fijn dat het met jou goed gaat leuk jurkje trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dus niet of ik nou hoop moet hebben of weet ik wat.
Nee man ! Bij jou gaat ie echt perfect staan met je tettersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
leuk!
En dat. Tetten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee man ! Bij jou gaat ie echt perfect staan met je tetters![]()
Ja tuurlijk; wrom nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb nog steeds die foto met dat jurkje open staan. Vind het zo leuk.Misschien moet ik hem maar op m'n fobo gooien ofzo, mwehe.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met mij gaat het nu wel iets beter. Heb net een mail getypt en dat heeft mij rustiger gemaakt om alles op te schrijven.
Alleen weet ik nu dus niet wat ik ermee moet doenIk had hem gesmst, hij wilde denken tot maandag en toen ik vroeg of ik mocht mailen zei hij ja.
Maar hier werd mij dus afgeraden om nu al hem te mailen. Een vriend van mij wist het ook niet wat ik moet doen met die mail.
Wil hem dus wel voor maandag sturen zodat ik ook antwoord kan krijgen op die vragen
In ieder geval heb ik hem nu geschreven en kan ik hem nog nalezen of weet ik wat, dat scheelt ook al veel. Nu nog de beslissing nemen van wanneer.Ik raad je ook af om hem te sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap dat het lastig is en vooral omdat jou gevoelens nog steeds erg aanwezig zijn. Maar je handelt nu voornamelijk op emoties en op wat hij je nu verder smst ook... Als ie tot maandag wil wachten; dan zou ik hem pas maandag sturen ofzo... Zodat je ook morgen nog even alles kan nalezen.
Maar goed; ik zit niet in de situatie en ik weet verder jullie relatie niet... En ik snap ook wel waarom je hem zou willen sturen; maar omdat hij toch 'ruimte' lijkt nodig te hebben; zou ik het hem toch even geven.....
My 2 ct.No buy? Meh... Who are we kidding!
Oplossing!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huu, er komt toch een lelijke baby langs op facebook.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met mij gaat het nu wel iets beter. Heb net een mail getypt en dat heeft mij rustiger gemaakt om alles op te schrijven.
Alleen weet ik nu dus niet wat ik ermee moet doenIk had hem gesmst, hij wilde denken tot maandag en toen ik vroeg of ik mocht mailen zei hij ja.
Maar hier werd mij dus afgeraden om nu al hem te mailen. Een vriend van mij wist het ook niet wat ik moet doen met die mail.
Wil hem dus wel voor maandag sturen zodat ik ook antwoord kan krijgen op die vragen
In ieder geval heb ik hem nu geschreven en kan ik hem nog nalezen of weet ik wat, dat scheelt ook al veel. Nu nog de beslissing nemen van wanneer.Ik denk dat als jij antwoorden wilt op vragen, je beter in real life kunt afspreken om hem dat te vragen ik snap dat dat misschien moeilijk is maar is wel de beste manier denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je in een mail niet echt goed kunt zien/lezen hoe iemand het bedoelt, ik weet natuurlijk niet wat er in je mail staat maar ik zou het denk ik liever in real life bespreken dan via de mail, is persoonlijker en je kunt niet 'verkeerd' over komen.
Voor wat betreft dat smsje dat weet ik ook niet ik vind het een beetje moeilijk te peilen en het klinkt misschien hard en is absoluut niet rot bedoelt naar jou toe of om je nog verdrietiger te maken, maar ik persoonlijk denk dat de 'uitmaker ' er altijd in het begin wel spijt van heeft vooral omdat je toch zomaar even zoveel jaar relatie weggooit in principe en dat is voor jullie alle twee niet makkelijk.![]()
Nogmaals ik zou het toch persoonlijk met hem bespreken en ook zeggen dat ie eerlijk moet zijn naar jou toe en zulke smsjes niet meer moest sturen als ie niks meer met je wil, omdat jij anders zo hoopt blijft houdenA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Of:quote:
goeden antwoord bij lelijke kinderenquote:
Ik reageer er niet op.quote:
Maar is ook logisch het is ook allemaal nog zo vers.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:17 schreef megamandy het volgende:
Het probleem is denk ik met echt afspreken dat ik dan alleen maar zit te huilen. Denk dat ik dat niet aankan. Naja ik laat de mail wel in de concepten staan.
Even denkruimte voor beide is denk ik ook beter.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:17 schreef megamandy het volgende:
Het probleem is denk ik met echt afspreken dat ik dan alleen maar zit te huilen. Denk dat ik dat niet aankan. Naja ik laat de mail wel in de concepten staan.
naja volgens mij is dat bij hem ook zoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan uit ervaring spreken dat Patje vooral verdrietig was omdat hij zag hoeveel pijn hij mij deed met zijn beslissing. Dat is ook iets om even rekening mee te houden.
Wil dus niet meteen zeggen dat hij spijt heeft van zijn beslissing bedoel ik....
Frikandellen ging je maken toch?quote:
Zhe banana iz *`****ing you in tha azzzzzzzquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef RenRen- het volgende:
Gloeiende banaanIk zit nu al uren te kloten met een WP-thema, ik kan nergens op google vinden hoe ik een specifiek stukje aan kan passen en het maakt me GEK
je fobo? Of krijg je DM's/PM's?quote:
Heul niet geweest jonguh!quote:De bestelling wordt aangeboden aan de vervoerder en op 02 juni 2012 (niet op nationale feestdagen) bezorgd op onderstaand adres:
ik stond er ook in toch?quote:
ja man, lijers, vooral omdat er alleen vandaag en morgen met bestellen op alles 15% korting is ook nogquote:
heb je die?quote:
Mailen of het alsnog kan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja man, lijers, vooral omdat er alleen vandaag en morgen met bestellen op alles 15% korting is ook nog![]()
![]()
![]()
Had ik net zo goed vandaag kunnen bestellen (dat van die korting wist ik gisteren niet, kreeg vanochtend een nieuwsbrief daarover in mijn mailbox)
ik moet zeggen dat ik jouw voeten ook wel echt bizar vreemd vind hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha ja, maar die reactie is loik.
Ja, Bubselfaalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je die?
Doe eens een feauteau!
Die leek me heel mooi namelijk
ja, kan ik wel doen he... fuck it, ik doe het gewoon... had voor ruim 80 euro besteldquote:
die van mij worden al vet lang jonguh! NIET HATEN MAN! NIET HATEN!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, Bubselfaal. Heb die en de groene.
Maar ik heb echt ontzettende faalnagels op het moment, volgens mij zijn die van jou nog langer
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik jouw voeten ook wel echt bizar vreemd vind hoor![]()
Ja, je kan het sowieso vragen toch. Helemaal als het nu toch later geleverd wordt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, kan ik wel doen he... fuck it, ik doe het gewoon... had voor ruim 80 euro besteld
IK BEN ZO JALOERS OP JOUW NAGELSquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die van mij worden al vet lang jonguh! NIET HATEN MAN! NIET HATEN!
Masja for president!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK BEN ZO JALOERS OP JOUW NAGELS![]()
![]()
![]()
O nee dat mag niet van Masja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik heb net m'n hele hand gelakt met die rozenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Schaar, doe toch eens een snelle swatch op je nagel?
Van beide!
Ik ben benieuwd hoe hij er echt uit ziet, niet zoals bij alle bljoeeeeetiejjjj bloch-goeroes
niet op mijn witte benen letten /emoslingerHoly fuck, sexy!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Jaloers zijn mag niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK BEN ZO JALOERS OP JOUW NAGELS![]()
![]()
![]()
O nee dat mag niet van Masja
wacht maar tot je naar Bambi's jurkfoto's scrolltquote:
Neen, want dat hadden mensen gezegd over haar filmpjes van Curacao en toen heeft zij zich gelijk als guru opgeworpenquote:
je heeeeele hand? Lakje nu leeg of niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb net m'n hele hand gelakt met die rozen.
Ga even kijken of ik faalfoto kan maken in dit schitterende kunstlicht
niet op mijn witte benen letten /emoslingerWow! Stat je ook cht heel mooi. Die staart ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zhe banana iz *`****ing you in tha azzzzzzz
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je heeeeele hand? Lakje nu leeg of niet?
Zonde man... en ook niet zo goed voor je huid denk ik
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wacht maar tot je naar Bambi's jurkfoto's scrollt
ik ga het ook niet kijken ook... de kuthoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
ik vond hem jou het beste staanquote:
DAT ZAL HAAR LEREN!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga het ook niet kijken ook... de kuthoer
Ik kijk geen Masja filmpjes meer.quote:
okido, ga ik doen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Maar ik krijg nu echt geen mooie foto met m'n gele lampje, hij lijkt dan bijna oranje, terwijl het echt een mooie kleur is.. Kijk even op google, staan best goede swatches
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb deze ook nog (vraag niet waarom)
Die doe ik dan wel onder het jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O en goeden tetten
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Die doe ik dan wel onder het jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Briljant!
En tetten.![]()
Die doe ik dan wel onder het jurkjeTETTEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruh, ik vind het niks, maar wel weer geinig onder zo'n jurkje ofzo. Die stof zal vast niet te dik zijn en dus doorschijnend
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Als Fiets boos wordt is het jouw shculdquote:
Dankjeweeeel!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vond hem jou het beste staan![]()
En leuk met al die poses
Schijnt wel een beetje door idd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
TETTEN!
Maaruh, ik vind het niks, maar wel weer geinig onder zo'n jurkje ofzo. Die stof zal vast niet te dik zijn en dus doorschijnend
Ik kijk zoberzo die filmpjes niet meer, die stemmen van die wijvenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kijk geen Masja filmpjes meer.
quote:
het is dan ook niet een setje wat ik dagelijks draagquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
TETTEN!
Ja, dacht ik alquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is dan ook niet een setje wat ik dagelijks draag
BH zit onnoemelijk kut en veel te dunne bandjes en er zit een slip bij en geen string. Ik draag alleen strings dus![]()
Was ooit een grapje ergens voor
ik ga nog steeds niet kijkenquote:
YOU CAN DO IT!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef megamandy het volgende:
1,5 frikandel proberen binnen te houden
Echt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga nog steeds niet kijken![]()
We zitten die Greatest Superheroes film te kiijken, wat een über kut film zeg![]()
Maar toch afkijken he
al die fokkers in hun rukbunkersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als volgende TT nemen "met tetten in een voetbal-BH", kijken hoeveel views we dan krijgen
Ahhhhh, the ultimate bullshit "secret"quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt.
Het komt neer op: "Ik ben zweverig, en ik geloof dat als je HEEL HARD DENKT Dat je ooit naar Curacao kunt, dat je er terecht komt!1"
Rijk zijn helpt ook wel
treurige is dat het haar tot nu toe wel gelukt is ook nogquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
En iedereen kan dat bereiken, sure, want iedereen kan rijk worden met vakantiefilmpjes
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als volgende TT nemen "met tetten in een voetbal-BH", kijken hoeveel views we dan krijgen
Jaaaa!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
JONGE HARDER DENKENquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhhhh, the ultimate bullshit "secret"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |