hoeveel? Ik zie dat niet mobiel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het aantal views van het vorige topic trouwens
1.101quote:
hier gaan w e'm ook zo aanslingerenquote:
Sinds 1 uur vannacht he... alle nachtrukkers dachten natuurlijk even los te gaanquote:
lekker! Hier de klassieke speklap en een steakquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hier gaan w e'm ook zo aanslingeren
Zalm en entrecote, mjam mjam!
Supermarkt nog open daaro? Dan alsnog vleesch en stokbrood en knoflookboter en zulks halenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:24 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook bbq!
heb nog geen idee wat we gaan eten
steek m aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:24 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook bbq!
heb nog geen idee wat we gaan eten
ja, maar we hebben geen bbqquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Supermarkt nog open daaro? Dan alsnog vleesch en stokbrood en knoflookboter en zulks halen
Wij houden allebei niet zo enorm van varkensvleesch, en speklappen vliegen ook net even iets te vaak in de fik vind ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker! Hier de klassieke speklap en een steak
geen bbq???? Wat is dezen????quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar we hebben geen bbq
dus iets uit de oven denk ik
lief zo eens z'n nest uit trappen
Koop je die ook, elke supermarkt heeft die dingen wel tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar we hebben geen bbq
dus iets uit de oven denk ik
lief zo eens z'n nest uit trappen
+1quote:
erg hequote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ligt hij even een tussendoor tukje te doen?
heerlijk zwart krokantquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij houden allebei niet zo enorm van varkensvleesch, en speklappen vliegen ook net even iets te vaak in de fik vind ik
en den tetten op den knieënquote:
ik ben altijd gek op entrecote en merguez en chipolataworstjes, ohhhhhh, zooooo lekker!quote:
ja, ook!! Maar ik heb maar 1 maagquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben altijd gek op entrecote en merguez en chipolataworstjes, ohhhhhh, zooooo lekker!![]()
![]()
ja wij ook helaas (wel aparte toetjesmaag, dat dan weer welquote:
pcies!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja wij ook helaas (wel aparte toetjesmaag, dat dan weer wel), dus daarom 2 stukjes vlees. Sla erbij, wat brood, prima
die's leuk, als ik het figuur had gehad had ik 'm ook gekochtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb die oranje jurk bij de AH gekochtik vind hem wel leuk staan
heb ik eindelijk iets oranje
ja jij hebt er ook het ideale lijf voorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb die oranje jurk bij de AH gekochtik vind hem wel leuk staan
heb ik eindelijk iets oranje
nee, water en ijsklontjes.quote:
Met jurk aan? Eh, even maken dan hoor, momentjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jij hebt er ook het ideale lijf voorpic?
verskrikkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Met jurk aan? Eh, even maken dan hoor, momentje
wat is dat voor stommon bbqquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, water en ijsklontjes.
prima hoor!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k moet het even in de spiegel doen ofzo, anders weet ik t ook niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |