hoeveel? Ik zie dat niet mobiel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het aantal views van het vorige topic trouwens
1.101quote:
hier gaan w e'm ook zo aanslingerenquote:
Sinds 1 uur vannacht he... alle nachtrukkers dachten natuurlijk even los te gaanquote:
lekker! Hier de klassieke speklap en een steakquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hier gaan w e'm ook zo aanslingeren
Zalm en entrecote, mjam mjam!
Supermarkt nog open daaro? Dan alsnog vleesch en stokbrood en knoflookboter en zulks halenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:24 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook bbq!
heb nog geen idee wat we gaan eten
steek m aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:24 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook bbq!
heb nog geen idee wat we gaan eten
ja, maar we hebben geen bbqquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Supermarkt nog open daaro? Dan alsnog vleesch en stokbrood en knoflookboter en zulks halen
Wij houden allebei niet zo enorm van varkensvleesch, en speklappen vliegen ook net even iets te vaak in de fik vind ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker! Hier de klassieke speklap en een steak
geen bbq???? Wat is dezen????quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar we hebben geen bbq
dus iets uit de oven denk ik
lief zo eens z'n nest uit trappen
Koop je die ook, elke supermarkt heeft die dingen wel tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar we hebben geen bbq
dus iets uit de oven denk ik
lief zo eens z'n nest uit trappen
+1quote:
erg hequote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ligt hij even een tussendoor tukje te doen?
heerlijk zwart krokantquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij houden allebei niet zo enorm van varkensvleesch, en speklappen vliegen ook net even iets te vaak in de fik vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |