Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ja dat wel, maar ik heb nog nooit met Eto'o gespeeld. Zie heel veel mensen met Eto'o en doumbia/welliton zo door mijn verdediging heen lopen. Ook al hebben ze maar 6 chem. Vind ik echt ziek. Pak wel eerst TOTY de ceglie, want mijn verdediging is vrij ruk. Misschien pak ik dan IF Bonucci er nog bij laterquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Welliton is zó goed, ik weet niet of Eto'o wel een (grote) verbetering is.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet wel voor Damja denk ik. Tenzij je een beter team kan maken?Tuurlijk niet, hij heeft toch al een dubbele link met die CM en een enkele met Eninho?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
o fuck, helemaal niet aan gedacht, had eerst iemand anders CM staanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hij heeft toch al een dubbele link met die CM en een enkele met Eninho?
Vanavond opmakenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:14 schreef KC.PSV het volgende:
70 euro psn gekregen.. Zal ik dit vanavond opmaken of bewaren voorr fut13?
FUT 13quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:14 schreef KC.PSV het volgende:
Probeer EA Messi te krijgen, gebruik bijv. de helft.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:14 schreef KC.PSV het volgende:
Nja, je zou opzich de spitsen om kunnen wisselen en dan Vucinic LM. Al wordt het hele team dan anders. Je kan ook gewoon die optie van Reemi/Dutchsl nemenquote:
Je kan beter coins kopen, maargoedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:17 schreef KC.PSV het volgende:
Ja ik denk dat ik die van 20 gebruik voor die 100k packs en die van 50 veilig opberg anders gaat dat ook op vanavond.
Hij heeft ze toch gekregenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan beter coins kopen, maargoed
So?quote:
Ik heb geen 500k coins op het moment, maar ben alles aan het verkopen dus ga er nog wel aankomen, als je 1 a 2 dagen kunt wachten..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:19 schreef KC.PSV het volgende:
Ik heb één keer via marktplaats coins proberen te kopen en ben toen opgelicht dus dat vertouw ik niet meer zo erg.
Als er hier iemand op fok is waar ik met een kaart van 50 coins kan kopen die te vertouwen is?
Ja ruilen, maar jij zei dat ie beter coins kon kopen terwijl die ze al had gekregen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
So?
Je kan gewoon met iemand 500k ruilen voor een 50 eurokaartje hoor
Is die Garratt wat waard dan? al 5x gehad ofzo en discarded, heb er nog wel 1 in mn club.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na 11 400c packs op 1 account 2 squad fitnesses en Garratt. Op het andere account na 14 400c packs en 1 1500 pack 2 squad fitnesses en een silver heals all.
Goed begin dus
Ja zolang kan ik wel wachten..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb geen 500k coins op het moment, maar ben alles aan het verkopen dus ga er nog wel aankomen, als je 1 a 2 dagen kunt wachten..
Niet zo veel meer, maar omdat hij zo laag is wel iets van 1000 coins.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:22 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is die Garratt wat waard dan? al 5x gehad ofzo en discarded, heb er nog wel 1 in mn club.
Ok, ik heb nu 120k, moet nog o.a. SIF Chiellini en TOTY Buffon verkopen dan ben ik er al, en heb nog veel meer op de tradepile staan dus komt goed. Ik laat het je wel weten als ik de 500k heb.quote:
ingame hebben de CDM en CAM ook een link geloof ik. Heel lief van je, maar ik wil Eninho en 442quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:23 schreef stoereboii het volgende:
http://futhead.com/12/squad/951762
is dat niet dat futhead een link tussen CAM en CDM heeft? volgens mij heeft ie 9
oh ok, naja wie het leuk vindt maakt em maar. ik ga MW3 Infected spelenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ingame hebben de CDM en CAM ook een link geloof ik. Heel lief van je, maar ik wil Eninho en 442
Oke is goed..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, ik heb nu 120k, moet nog o.a. SIF Chiellini en TOTY Buffon verkopen dan ben ik er al, en heb nog veel meer op de tradepile staan dus komt goed. Ik laat het je wel weten als ik de 500k heb.
Heb er geen verstand van hoor maar die PSN kaart kan je zeker alleen op de playstation gebruiken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:19 schreef KC.PSV het volgende:
Ik heb één keer via marktplaats coins proberen te kopen en ben toen opgelicht dus dat vertouw ik niet meer zo erg.
Als er hier iemand op fok is waar ik met een kaart van 50 coins kan kopen die te vertouwen is?
PSN kaarten kan je ook voor iTunes gebruiken, dus misschien ook wel voor de xboxquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van hoor maar die PSN kaart kan je zeker alleen op de playstation gebruiken?
Ik zit met 700k coins op de PS3 die ik maar niet kan omruilen voor xbox coins dus wil ze best verkopen..
Op de webapp heb je ook een link tussen de CDM en CAM kwam ik vandaag achterquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:23 schreef stoereboii het volgende:
http://futhead.com/12/squad/951762
is dat niet dat futhead een link tussen CAM en CDM heeft? volgens mij heeft ie 9
Ik heb nog een itunes kaart van 15 euroquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
PSN kaarten kan je ook voor iTunes gebruiken, dus misschien ook wel voor de xbox
Xbox kan je alleeen microsoft points gebruiken, lijkt me niet dat psn codes werken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
PSN kaarten kan je ook voor iTunes gebruiken, dus misschien ook wel voor de xbox
iTunes kaarten zijn echt zonde van je euro'squote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb nog een itunes kaart van 15 euro, maar die mag je hier niet verkopen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Xbox kan je alleeen microsoft points gebruiken, lijkt me niet dat psn codes werken.
ooit gekregen voor mijn verjaardag. Had toen nog een iPhone en daarvoor had ik al een iTunes kaart gebruikt voor wat apps. Jailbreak dat ding nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iTunes kaarten zijn echt zonde van je euro's
[..]
Gewoon verjaardagscadeau voor iemand als je niets weetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ooit gekregen voor mijn verjaardag. Had toen nog een iPhone en daarvoor had ik al een iTunes kaart gebruikt voor wat apps. Jailbreak dat ding niet. Nu heb ik geen iPhone meer en iedereen bij mij thuis is overgestapt. Alleen mijn zus heeft nog een iPhone (mijn oude), maar die gebruikt alleen gratis apps en whats app.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon verjaardagscadeau voor iemand als je niets weetKan hij hem weer doorgeven aan de volgende.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:30 schreef zerokil het volgende:
Pff dit is lang geleden, ik heb gewoon coins te weinig
Weet nog wel dat mijn oma iets voor haar verjaardag kreeg van een vriendin, dat ze aan iemand had gegeven die die vriendin ook kende zeg maarquote:
ik en een vriend zijn 4 dagen na elkaar jarig. 5 jaar geleden hebben we allebei 5 euro in een enveloppe gedaan, en de enveloppe verzegeld. Ik heb de enveloppe 4 dagen per jaar in mijn bezit, bij verjaardagen overhandigen we elkaar de enveloppe. De inhoud is voor de langstlevendequote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet nog wel dat mijn oma iets voor haar verjaardag kreeg van een vriendin, dat ze aan iemand had gegeven die die vriendin ook kende zeg maar
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik en een vriend zijn 4 dagen na elkaar jarig. 5 jaar geleden hebben we allebei 5 euro in een enveloppe gedaan, en de enveloppe verzegeld. Ik heb de enveloppe 4 dagen per jaar in mijn bezit, bij verjaardagen overhandigen we elkaar de enveloppe. De inhoud is voor de langstlevende
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik en een vriend zijn 4 dagen na elkaar jarig. 5 jaar geleden hebben we allebei 5 euro in een enveloppe gedaan, en de enveloppe verzegeld. Ik heb de enveloppe 4 dagen per jaar in mijn bezit, bij verjaardagen overhandigen we elkaar de enveloppe. De inhoud is voor de langstlevende
100 euro al?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:36 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, ik heb een code van KC.PSV gekregen en de code is wel geldig, maar ik kan het bedrag niet toevoegen omdat het maximum wordt overschreden?
Wtfje mag blijkbaar niet meer dan 100 euro op je PSN hebben staan.
Doe het maar met Confetti dan KC.PSV.
Nee, ik heb 64 euro er op staan (had al eens 50 euro geruild voor 500k coins aan een FOKker) en mag geen 50 euro meer toevoegen.quote:
Gewoon een tof spel van 14 euro kopen, Payday: The Heist bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik heb 64 euro er op staan (had al eens 50 euro geruild voor 500k coins aan een FOKker) en mag geen 50 euro meer toevoegen.
dat wordt packs kopen fer dayz vanavondquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik heb 64 euro er op staan (had al eens 50 euro geruild voor 500k coins aan een FOKker) en mag geen 50 euro meer toevoegen.
Die demo was wel vet, maar ik denk dat je daar na een paar uur strontziek van wordtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon een tof spel van 14 euro kopen, Payday: The Heist bijvoorbeeld
Heb dat spel zelf, maar met vrienden is dat leuk manquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die demo was wel vet, maar ik denk dat je daar na een paar uur strontziek van wordt
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:41 schreef KC.PSV het volgende:
k*t ik kijken of die kaart niet geactiveerd is door dutchsl klik ik per ongeluk op activeren.. Lekker slim weer..
Baas.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanavond 50 euro aan pakjes erdoorheen jagen dus?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:43 schreef KC.PSV het volgende:
ik krijg volgende week weer mijn loon dan wil ik deze coins ook wel gewoon van je kopen dutch als je ze dan nog hebt?
Oopsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:41 schreef KC.PSV het volgende:
k*t ik kijken of die kaart niet geactiveerd is door dutchsl klik ik per ongeluk op activeren.. Lekker slim weer..
Ja, is best geniaal toch? Hoef je nooit met lege handen aan te komen op zo'n verjaardag, en het is geen aanslagje op je portemonnee. En als je het krijgt, voelt het toch of je geld krijgt. We hebben ook de restrictie dat als 1 van ons zo arm wordt dat we geen eten meer kunnen kopen het tientje mogen gebruiken.quote:
Dat weet ik nog niet, als ik ze eerder kan verkopen dan doe ik dat. Vraag maar als je het geld hebt of het nog kan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:43 schreef KC.PSV het volgende:
ik krijg volgende week weer mijn loon dan wil ik deze coins ook wel gewoon van je kopen dutch als je ze dan nog hebt?
Tsja ik probeer meestal wat leuks te verzinnen en anders geef ik niets. Vind het onzin om iemand 10 euro te geven om dat vervolgens weer terug te krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, is best geniaal toch? Hoef je nooit met lege handen aan te komen op zo'n verjaardag, en het is geen aanslagje op je portemonnee. En als je het krijgt, voelt het toch of je geld krijgt. We hebben ook de restrictie dat als 1 van ons zo arm wordt dat we geen eten meer kunnen kopen het tientje mogen gebruiken.
En dan wordt de Euro wordt afgeschaft, heb je waardeloze tien euro's in je envelopquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, is best geniaal toch? Hoef je nooit met lege handen aan te komen op zo'n verjaardag, en het is geen aanslagje op je portemonnee. En als je het krijgt, voelt het toch of je geld krijgt. We hebben ook de restrictie dat als 1 van ons zo arm wordt dat we geen eten meer kunnen kopen het tientje mogen gebruiken.
Ja als ik er geld op heb staan dan kan ik me niet beheersenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vanavond 50 euro aan pakjes erdoorheen jagen dus?
Nee precies gelukkig zijn er betrouwbare mensen. Je had er ook met mijn 50 vandoor kunnen gaan. Daar had ik verder niks aan kunnen doen waarschijnlijk. Om voor 50 euro aangifte te doen schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oopsnouja weet je in elk geval zeker dat ik je niet opgelicht heb.
haha, ja, dat zou kunnen, maar de gulden mocht je ook nog een paar jaar na dato inleverenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En dan wordt de Euro wordt afgeschaft, heb je waardeloze tien euro's in je envelop
Door de vaste (Hollandse) posters van het FUT forum word je nooit opgelichtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:47 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja als ik er geld op heb staan dan kan ik me niet beheersen
[..]
Nee precies gelukkig zijn er betrouwbare mensen. Je had er ook met mijn 50 vandoor kunnen gaan. Daar had ik verder niks aan kunnen doen waarschijnlijk. Om voor 50 euro aangifte te doen schiet ook niet op.
Iets met een Torres, al is dat niet echt oplichtenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door de vaste (Hollandse) posters van het FUT forum word je nooit opgelichtGoed volk hier.
Ik ben geen Hollander!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door de vaste (Hollandse) posters van het FUT forum word je nooit opgelichtGoed volk hier.
SB is geen Hollanderquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iets met een Torres, al is dat niet echt oplichten
Jij bent ook geen Hollander! Braboquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
Alleen door mij. Ik heb iedereen opgelicht met het toernooi
SB heeft (nog) niemand opgelicht, maar is de enige vaste poster die ik geen coin zou toevertrouwen. En Torres gebeuren, was best grappig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
SB is geen Hollander
En zoals ik al vaker zei, ik heb meer coins teruggegeven dan dat ik 'winst' had gemaakt
JEETJE Wat lastigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:53 schreef Fuszy het volgende:
Ik sta voor een dilemma. TOTY de ceglie of IF Bonucci. De ceglie kan ik nog niet betalenof is een triple link voldoende om een oranje formatie naar 9 chem te tillen?
Alleen maar troep vandaag. Gisteren een dikke stack van squad fitnesses en +1 healingsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien wel de slechtste bronze Jumbo ooit: 3 all attributes, 3 contracten, 1 squad morale, 2 fitness, en natuurlijk ook een Sydney FC kit
Mijn 400c packs waren wel goed, nu heb ik de 1e goede Jumbo: Assulin, Vaz Te, de 80 pace Weston en een squad fitnessquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Alleen maar troep vandaag. Gisteren een dikke stack van squad fitnesses en +1 healings
Die heb ik alquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Probeer het dan met een NIF De Ceglie, 300 coins, testen, verkopen voor 500 coins, 200 winst!
Die triple link kun je dan toch al testen of wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die heb ik al. Bonucci heb ik ook al, maar dat is een CB. Het gaat me meer om de 'upgrade'.
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:53 schreef Fuszy het volgende:
Ik sta voor een dilemma. TOTY de ceglie of IF Bonucci. De ceglie kan ik nog niet betalenof is een triple link voldoende om een oranje formatie naar 9 chem te tillen?
Heb hem in formatie. Heb het al op een andere manier getest. Volgens mij werkt het dus niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die triple link kun je dan toch al testen of wat?
Kandji.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:02 schreef zerokil het volgende:
Pff inspiratieloos om een team te maken..
4-4-2
1. Zlatan moet er in
2. De 2de spits moet een type Zlatan zijn.
3. Zlatan heb ik al en dan heb ik nog ongeveer 5k over.. , dus wss word het een bronze + gouden voorhoede ofzo..
Dus je hebt tien spelers in 4-4-2 voor maximaal 5k nodig, waaronder een spits van het type Ibra?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:02 schreef zerokil het volgende:
4-4-2
1. Zlatan moet er in
3. Zlatan heb ik al en dan heb ik nog ongeveer 5k over.. , dus wss word het een bronze + gouden voorhoede ofzo..
Een heel team (min 1 spits) voor 5k?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:02 schreef zerokil het volgende:
4-4-2
1. Zlatan moet er in
jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:03 schreef WezepAFCA het volgende:
Maakt het uit als je Ribery ipv Linksvoor Rechtsvoor neerzet en hij dus 7 chem heeft ipv 9, maar je team wel gewoon 100 chem heeft? Merk je dat dan echt of niet?
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dus je hebt tien spelers in 4-4-2 voor maximaal 5k nodig, waaronder een spits van het type Ibra?
Chemistry is er niet voor niks, dus je zult het vast wel merken. Echter spelen ook veel mensen naar tevredenheid met een LW op RW.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:03 schreef WezepAFCA het volgende:
Maakt het uit als je Ribery ipv Linksvoor Rechtsvoor neerzet en hij dus 7 chem heeft ipv 9, maar je team wel gewoon 100 chem heeft? Merk je dat dan echt of niet?
Sowieso zijn er geen spelers van het type Ibra die en groot en sterk en kunnen schieten en kunnen skillen en kunnen passen voor 5k te vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:04 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja
Er staat nog wel wat op de tradepile als ik dat allemaal verkoop heb ik nog 8k ofzo
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:06 schreef Fuszy het volgende:
We gaan gewoon door. Iemand ervaring met IF pasqual? hoe beviel die?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF Pasqual was prima, maar de Ceglie was beter.
Kandji kan dat allemaal behalve passen danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sowieso zijn er geen spelers van het type Ibra die en groot en sterk en kunnen schieten en kunnen skillen en kunnen passen voor 5k te vinden.
Vind je Adebayor goed genoeg als type Ibrahimovic?
leuke hybridequote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]thanks. Dan spaar ik wel door tot TOTY de ceglie en ga ik er vanavond eens mee spelen.
team nu:
[ afbeelding ]
heb jij nog een UP Henley 442 voor een vriendenprijsje voor mij?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na 24 750c packs met bijna niks goeds ineens een Westcarr 4-3-1-2 in het laatste pack, maar hij is nog maar 2k waard ofzo.
[..]
Kandji kan dat allemaal behalve passen dan
Met type Ibra bedoel ik: strek, redelijke snelheid, groot, koppen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sowieso zijn er geen spelers van het type Ibra die en groot en sterk en kunnen schieten en kunnen skillen en kunnen passen voor 5k te vinden.
Vind je Adebayor goed genoeg als type Ibrahimovic?
dat dacht je, scoort hattricks aan de lopende hand in mijn MLS team naast IF Henryquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:09 schreef DutchSL het volgende:
Kandjiprima hoor voor bronzen teams, maar tussen de golds gaat die wel te kort komen lijkt mij. IF Vaz Te was ook niks tussen de golds.
Arnautovic is ook wel een redelijk type Ibra voor weinig geld.
Hij is toch best goedkoop? Maar ik heb hem niet in 4-4-2, alleen in 4-3-1-2.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij nog een UP Henley 442 voor een vriendenprijsje voor mij?
41212 voor 250 gekocht, minstens 3k in 442quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is toch best goedkoop? Maar ik heb hem niet in 4-4-2, alleen in 4-3-1-2.
Kandji kan volgens mij gewoon met golds mee ook al heb ik het niet geprobeerd
en behoorlijk snel, achterlijk sterk en 4* skill. Lijkt wel op Ibra dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:11 schreef zerokil het volgende:
Trouwens Kandji viel me echt tegen in mijn MLS team..
Edit:
Arnautovic is 1.90! wtf?
Is me nooit opgevallen..
Mooi team, ik denk dat ik hier wel iets mee kan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:16 schreef DutchSL het volgende:
zerokil, wat vind je hiervan?
http://www.futhead.com/12/squad/952309
Volgens mij is dit wel te doen voor 5k buiten Ibra
Ja.quote:
Deze lijkt veel op het team wat ik gemaakt heb.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:21 schreef DutchSL het volgende:
Deze is misschien wel beter. Andere Italiaanse Serie A keeper mag ook.
Laat maar.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:21 schreef DutchSL het volgende:
Deze is misschien wel beter. Andere Italiaanse Serie A keeper mag ook.
Schaam jequote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:26 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/952398
![]()
Waarom heb ik FIfa verkocht zonder met Hem te spelen
vanavond IF Koef oppikken tijdens HHquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:26 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/952398
![]()
Waarom heb ik FIfa verkocht zonder met Hem te spelen
Ja, maar die is lastig om discard value op te pikken. Santacroce ipv Ogbonna en dan Konko kan ook en is goedkoperquote:
Lichtsteiner kan ook nogquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, maar die is lastig om discard value op te pikken. Santacroce ipv Ogbonna en dan Konko kan ook en is goedkoper
Boeiend, je hebt toch al die coins van gister.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voor die voorhoede ben ik 110k kwijt en op de xbox 60k
LOLquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voor die voorhoede ben ik 110k kwijt en op de xbox 60k
ligt aan je formatie. Duurste formatie is 4-1-2-1-2 en daar is die 32k. Zag er ook voor 25k in andere formaties weggaan.quote:
Rode Duivelsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:34 schreef Thorb het volgende:
Om 18.15 is Engeland-Belgie voor de liefhebber
Ja klopt maar die zijn niet echt up to date.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:34 schreef DutchSL het volgende:
Eto'o heb ik voor de kerst nog gekocht voor 26k in 4-2-2-2 hoor.
Kijk je die prijs van de markt of van futhead af?
Stuk of 10 betere CB's dan alles wat wij hebben achter Heitinga, waarvan er vier beter zijn dan Heitinga zelf (ja, zelfs Lombaerts).quote:
op Sporza en Eredivisielivequote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:34 schreef Thorb het volgende:
Daarom België binnenvallen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Stuk of 10 betere CB's dan alles wat wij hebben achter Heitinga, waarvan er vier beter zijn dan Heitinga zelf (ja, zelfs Lombaerts).
Dries is een flikkertje.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:36 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dries Mertens!
Wij hebben zelfs onze kat Driesje genoemd <3 Ex UTREGGG
Lijkt me een erg leuke wedstrijd. Wordt waarschijnlijk leuker dan de wedstrijd van Oranjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:34 schreef Thorb het volgende:
En vlaar voor vermaelenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
Zou fijn zijn als we Mathijssen en Bouma konden ruilen voor Vertonghen en Kompany #inmijndromen.
Zocht net ff op, maar las dat ze alleen gegevens ofzo verzamelen. Scheids mag het niet gebruikenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:38 schreef zerokil het volgende:
De camera technologie zal getest worden bij die wedstrijd.
''FIFA: Engeland België als internationale Hawk-eye-test''
Het is iig een begin.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zocht net ff op, maar las dat ze alleen gegevens ofzo verzamelen. Scheids mag het niet gebruiken
If there are any close calls, however, only the scientists monitoring the system will know the results the referee will not be informed.
Beetje useless?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zocht net ff op, maar las dat ze alleen gegevens ofzo verzamelen. Scheids mag het niet gebruiken
If there are any close calls, however, only the scientists monitoring the system will know the results the referee will not be informed.
Nee, eerst testen dan invoeren. Zullen wel bang zijn voor fout met systeem, maar ik zou gewoon meteen scheids informerenquote:
Ja dat bedoel ik ook, als de scheids er niks van mee krijgt heeft het geen zin als 'het' moment daar isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, eerst testen dan invoeren. Zullen wel bang zijn voor fout met systeem, maar ik zou gewoon meteen scheids informeren
Van Bommel stopt alleen bij titel Oranje.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:41 schreef DutchSL het volgende:
Fellaini mag er ook wel bij voor van Bommel (stopt toch als international na EK neem ik aan).
dan maar hopen dat we kampioen wordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Van Bommel stopt alleen bij titel Oranje.
Pieters voor Vermaelen. Vertonghen en Vermaelen kunnen prima op LB.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
Zou fijn zijn als we Mathijssen en Bouma konden ruilen voor Vertonghen en Kompany #inmijndromen.
Dat kan hij wel willen, bondscoach moet na het ek weer doorselecteren en jongens als Bommel, Bouma en Mathijsen afstoten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Van Bommel stopt alleen bij titel Oranje.
Iets met schoonzoon.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat kan hij wel willen, bondscoach moet na het ek weer doorselecteren en jongens als Bommel, Bouma en Mathijsen afstoten.
hommoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:44 schreef Rijst het volgende:
WAT IS DEZE ????
Ajax toont interesse in Chelsea-spits Lukaku
Ana Ivanovicquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:43 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop dat ze vanavond Aranxta Rus tegen Georges uitzenden. Ik wil Rus zien winnen en dan wil ik haar knuffelenGeorges trouwens ook
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:44 schreef Rijst het volgende:
WAT IS DEZE ????
wow 20 miljoenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:44 schreef Rijst het volgende:
WAT IS DEZE ????
Hahaha, genius!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:44 schreef Rijst het volgende:
WAT IS DEZE ????
Die staat op eenzame hoogte, maar nu ze uitgeschakeld is, moet ik op zoek naar nieuwe favorieten. Caroline Wozniacki ook een goed alternatief, al ben ik bang dat ze straks ook uitgeschakeld gaat worden. De lelijke vrouwen nemen het tennis overquote:
Zou wel vet zijn als al die beesten van FUT naar de Eredivisie gaan. Lukaku naar Ajax, kandji naar AZ.quote:
Sjarapova zit er nog in? Ik zal even kijken of er nog een paar leuke tussen zittenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die staat op eenzame hoogte, maar nu ze uitgeschakeld is, moet ik op zoek naar nieuwe favorieten. Caroline Wozniacki ook een goed alternatief, al ben ik bang dat ze straks ook uitgeschakeld gaat worden. De lelijke vrouwen nemen het tennis over
Chelsea 2 is volgend jaar toch weer Vitesse in FUT?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn als al die beesten van FUT naar de Eredivisie gaan. Lukaku naar Ajax, kandji naar AZ.
Kijk naar dat gezicht van Sharapova. Goed kijken, niet alleen naar het lijfje en blonde haar. Ze heeft slechte karmaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sjarapova zit er nog in? Ik zal even kijken of er nog een paar leuke tussen zitten
Ze kreunt wel als een mallequote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk naar dat gezicht van Sharapova. Goed kijken, niet alleen naar het lijfje en blonde haar. Ze heeft slechte karma
Rus moet na Granollers - Mathieu. Eerste set is daar afgerond, hopen dat dat een beetje snel gaat. Kirilenko is trouwens ook volop lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:49 schreef vandermar het volgende:
Maria Kirilenkogeen idee of die er nog in zit!
Hoelaat moet Rus?
Dan moeten ze niet vergeten heel veel spelers van Vitesse erin te doen zoals dit jaarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Chelsea 2 is volgend jaar toch weer Vitesse in FUT?
Die ene kan je lekker de hele dag knuffelen terwijl die andere 24/7 een veeg wilquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rus moet na Granollers - Mathieu. Eerste set is daar afgerond, hopen dat dat een beetje snel gaat. Kirilenko is trouwens ook volop lekkerMaar dan meer geil-lekker. Ivanovic is lief-lekker. Weet je ? dat je haar meer teder moet verwennen enzo.
Ikquote:
Juist, kei-en keihard vegenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die ene kan je lekker de hele dag knuffelen terwijl die andere 24/7 een veeg wil
Ik heb in Januari 6 100K packs gekocht, kreeg 6x troepquote:
Kan dus alleen maar beter, kom op jongen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb in Januari 6 100K packs gekocht, kreeg 6x troep
quote:
quote:
Denk het niet en gelukkig heb ik maar 98K coinsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan dus alleen maar beter, kom op jongen!
CAB'S HERE CAB'S HEREquote:
Kan veel slechter, toen kreeg je nog 35k voor een Hulk, nu 15 ofzoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan dus alleen maar beter, kom op jongen!
Ik had toen echt pech, 0x een TOTYquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:54 schreef Rijst het volgende:
Kon ik beter zo'n 100k openen van jullie coins.
In het begin kreeg ik een Sturridge in een 5k pack en die verkocht ik voor 7k. Jammer dat ik toen niet meer packs heb geopendquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan veel slechter, toen kreeg je nog 35k voor een Hulk, nu 15 ofzo
Ik heb 65 euro op PSN staan, epic pack opening begin Fifa 13quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het begin kreeg ik een Sturridge in een 5k pack en die verkocht ik voor 7k. Jammer dat ik toen niet meer packs heb geopend
in, dan kan Toefjes nu voor mij voorschieten als hij wiltquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:56 schreef Rijst het volgende:
Zullen we nog een poging wagen jongens? Dan zet ik ook in. Iedereen 25k
Jij, Toefjes, ik en nog 1 iemandquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
in, dan kan Toefjes nu voor mij voorschieten als hij wilt
edit; ander sniet in dus, geen 25k atm
Ja, jij zet 25k in van de opbrengst van gisteren die je zou moeten verdelen onder de mensen die gisteren inlegdenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:56 schreef Rijst het volgende:
verkocht alles maar zo snel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, jij zet 25k in van de opbrengst van gisteren die je zou moeten verdelen onder de mensen die gisteren inlegden![]()
In het begin kocht ik (of eigenlijk mijn broer) ook wat MSP om mee te beginnen. Toen kreeg ik Essien, Kolo Toure en Wellington Silva als beste spelers en een Kaizer Chiefs home kit. Ik heb die eerste 2 nog steeds trouwensquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb 65 euro op PSN staan, epic pack opening begin Fifa 13
OOOOOH OKAY IF YOU INSISTquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, jij zet 25k in van de opbrengst van gisteren die je zou moeten verdelen onder de mensen die gisteren inlegden![]()
Jaa, 1 pakje van 100k?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:56 schreef Rijst het volgende:
ohjaquote:
thxquote:
Ik hoorde het net. Geen Lukakuquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:05 schreef Tim86 het volgende:
Mignolet, Gillet, Kompany, Vermaelen, Vertonghen, Fellaini, Witsel, Mirallas, Mertens, Dembele, Hazard.
En terecht, van een topclub naar een matige nederlandse club of Franse club waar iedereen weggaat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:04 schreef zerokil het volgende:
Om even terug te komen over dat Lukaku verhaal, Lukaku wil zelf niet naar Ajax of Lille..
Geef maar aan mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jaa, 1 pakje van 100k?
Heb toch geen kut aan die PS3 coinsZelf ook maar eentje openen straks.
Hoe spelen ze met die spitsen? Zoals Barca continue switchen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:05 schreef Tim86 het volgende:
Mignolet, Gillet, Kompany, Vermaelen, Vertonghen, Fellaini, Witsel, Mirallas, Mertens, Dembele, Hazard.
Waarschijnlijk dat hij boos is omdat RVP spits wordt tijdens EKquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kijk naar Denemarken - Australië en in de rust hebben de Deense commentatoren het over Huntelaar. Geen idee wat ze zeggen alleen...
schooierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Mirallas was vroeger op jeugd EK in Nederland spits, dus nu misschien ook. Anders Dembele in de punt denk ik afwisselend met Hazardquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe spelen ze met die spitsen? Zoals Barca continue switchen?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Dit is voor het eerst volgens mij dat ze dit proberen..Hebben al vanalles geprobeerd met modale echte spitsen en dat werkte niet. Spelen wel altijd 4-2-3-1. Fellaini en Witsel als blok, Hazard nu als diepste man denk ik, al kan dat ook Mirallas zijn. Zal genoeg geswitched wordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe spelen ze met die spitsen? Zoals Barca continue switchen?
Agbon op de flank als pacey silverquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgend jaar is Owen waarschijnlijk ook silver, dat kan nog interessant worden
En hopelijk Agbonlahor ook, en LW ipv ST.
Dit denk ik ook, maar ik denk dat BvM het zo ziet: de spits wordt bij NL nooit in stelling gebracht met Sneijder als CAM, Affelay als LAM en Robben RAM. Huntelaar kan niet voetballen dus dan heb je een speler minder. RvP kan wel voetballen en kan dus ballen ophalen en mensen vrij voor de keeper zetten (gebeurt ook te weinig maar meer toegevoegde waarde dan Huntelaar)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat hij boos is omdat RVP spits wordt tijdens EK
Maakt niet uit wat hij wil. Chelsea wil hem verhuren in de EPL omdat hij zich daar moet ontwikkelen..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:07 schreef Fuszy het volgende:
Als lukaku verhuurt zou worden komend seizoen dan was het toch gewoon aan Anderlecht? Dat was volgens mij wat hij zelf wilde. Wolfsburg kan ook, omdat marin naar Chelsea ging volgens mij.
Ik zou het je wel willen geven, maar dan heb ik nog maar 3k en volgens mij heb ik je ooit al wat spelers gegevenquote:
Nou joepie met 2*skillsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Agbon op de flank als pacey silver
Dembele niet denk ik..kan niet scoren en speelt al het hele seizoen op het middenveldquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mirallas was vroeger op jeugd EK in Nederland spits, dus nu misschien ook. Anders Dembele in de punt denk ik afwisselend met Hazard
Hopelijk is Sinclair dan nog steeds silver en Agbonlahor minder snel zodat niemand Agbonlahor gebruiktquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Agbon op de flank als pacey silver
Pace > alles?quote:
Deze commentator is een held, veel beter dan Jan Roels en al die NOS kneuzenquote:
Ben er bij hem niet zo trots opquote:
Als ze nog voor Fellaini gaan misschien naar Everton. Of ze gaan voor Modric, maar dan zal Lukaku niet naar Tottenham gaan denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat hij wil. Chelsea wil hem verhuren in de EPL omdat hij zich daar moet ontwikkelen..
Nope. Vertonghen, Vermaelen en die gozer van Zenith zijn linksbenige CB's en die spelen er afwisselend. Vermaelen is nowadays wel een zekerheidje in het centrum volgens mij en meestal is Jantje dan de lul omdat die nog wat loopvermogen heeft.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom niet vertonghen? Hebben ze echt geen goede LB?
Vertonghen is wel zeker van een basisplaats hoor, maar jij bent zelfs bereid feiten te verdraaien als het om Ajacieden gaatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
Vertongen staat echt ver achteraan in de rij en is denk ik back up als LB
Kompany en vermaelen staan vast, dan heb je Lombaerts nog die eerder komt dan hem en Simons dus ook. Wel grappig trouwens dat Feyenoord Simons vroeger wilde halen maar ze zich bedachten en dat daarna psv zich melde
Geen aandacht aan schenkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vertonghen is wel zeker van een basisplaats hoor, maar jij bent zelfs bereid feiten te verdraaien als het om Ajacieden gaat
Ik heb getwijfeld over Belgiëquote:
LCB bedoelde ik, niet LBquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vertonghen is wel zeker van een basisplaats hoor, maar jij bent zelfs bereid feiten te verdraaien als het om Ajacieden gaat
Tja, wie wil je dan? Carroll?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:14 schreef Rijst het volgende:
WELBECKZo'n groot land en dan kom je met zo'n spits.
Zonde maar opzich wel logisch.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope. Vertonghen, Vermaelen en die gozer van Zenith zijn linksbenige CB's en die spelen er afwisselend. Vermaelen is nowadays wel een zekerheidje in het centrum volgens mij en meestal is Jantje dan de lul omdat die nog wat loopvermogen heeft.
omdat iedereen daar lachtquote:
Redelijk talentje hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:14 schreef Rijst het volgende:
WELBECKZo'n groot land en dan kom je met zo'n spits.
Ik heb getwijfeld over Belgiëquote:
want dat taaltje is zo zachtquote:
Al maanden geblesseerdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bent. Die had er vorig jaar nog 20 in liggen.
sporza en elquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
Geen zin om terug te lezen.. Is het ergens te zien?
Sporzaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
Sporza en EL1.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
Hij staat boven Berbatov in de pikorde hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja nou wij komen toch ook niet met Castaignos
Op de Belg. Alleen is het geluid kapot , ik hoor niks.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
Fellaini zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |