SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”![]()
Het was een haatfive. Voelde je het niet branden?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Het was een haatfive. Voelde je het niet branden?
Ik stond trouwens met dingens te praten in de rookruimte () en jij stond er 1 meter vanaf maar je zag ons niet
![]()
![]()
Euh, oke?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik stond trouwens met dingens te praten in de rookruimte () en jij stond er 1 meter vanaf maar je zag ons niet
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”![]()
Parachute gesprongen en een hartaanval overleefd
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Whut? Awesome!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:43 schreef Juminelle het volgende:
Parachute gesprongen en een hartaanval overleefdZin in Portugal?
Ik kom net thuis van Antwerpen, weer goed geshopt
All good things are wild and free.![]()
Ja! Ik ben nu even een shitload aan muziek op m'n iPods aan het zetten en dan heb ik alles gefixed. Al ben ik vandaag naar Den Bosch geweest en heb ik een deel van m'n vakantiegeld weer uitgegeven. M'n zelfdisciplinequote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? Awesome!Zin in Portugal?
Ik kom net thuis van Antwerpen, weer goed geshopt![]()
NiceWat heb je gehaald?
Hoe laat vertrek je? Ga je kleding talk wel missen. Whehe jij!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja! Ik ben nu even een shitload aan muziek op m'n iPods aan het zetten en dan heb ik alles gefixed. Al ben ik vandaag naar Den Bosch geweest en heb ik een deel van m'n vakantiegeld weer uitgegeven. M'n zelfdiscipline![]()
NiceWat heb je gehaald?
Herkenbaar helaas. Den Bosch is leuk om te winkelen, wat heb je gehaald?
Niet veel, wat simpele dingen
All good things are wild and free.![]()
Ah, tof! Zijn dat die rokjes die je zochtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe laat vertrek je? Ga je kleding talk wel missen. Whehe jij!Herkenbaar helaas. Den Bosch is leuk om te winkelen, wat heb je gehaald?
Niet veel, wat simpele dingen
[ afbeelding ]?
Volgens mij vertrekt m'n vliegtuig om 06.45 uur, dus we gaan hier rond half 4 weg ofzo aangezien we vanaf Weeze vliegen. Ik weet alleen niet of ik nou moet gaan slapen of nietGare tijd.
Ik heb dat (welbekende) sučde Goosecraft jasje gehaald in een zalm/oranje-achtige kleur en skinny joggingsbroeken in toffe kleuren. Chill voor in 't vliegtuig
The original endo hindabuilding.
Ik eet echt zelden bij een fastfood zaak. Doe ik het een keertje wel en ga ik gelijk hard op een XXL menu die ik eigenlijk niet wilde. Gekke koelies ook altijd.
XXL bak twister fries is wel fijn.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Fatty.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik eet echt zelden bij een fastfood zaak. Doe ik het een keertje wel en ga ik gelijk hard op een XXL menu die ik eigenlijk niet wilde. Gekke koelies ook altijd.
XXL bak twister fries is wel fijn.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Sinds ik lekker gezond bezig ben krijg ik met moeite een bigtasty weg.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
XXL bak twister fries is wel fijn.
Dat was een jaar geleden 2 bigmacs en 2 hamburgers, gewoon, doordeweeks![]()
![]()
40 minuten later weer aan de Roti. Doen we niet moeilijk over.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Watquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sinds ik lekker gezond bezig ben krijg ik met moeite een bigtasty weg.!?
QTW. Įls je gaat moet je goed gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
XXL bak twister fries is wel fijn.Deathlift or Die.![]()
"Go hard or go home"quote:
Zo op mien piemel laat'n tatoeėren.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Been there done that.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Go hard or go home"
Zo op mien piemel laat'n tatoeėren.Deathlift or Die.![]()
Vreetzak!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
XXL bak twister fries is wel fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |