Wie is aan het verhuizen? Jij?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahja ik ben dan sowieso wel in Rotterdam, weet alleen niet of ik tijd ga hebben, ben dan aan het helpen verhuizenmaar als ik kom laat ik het je weten (of ik bekijk je gewoon stiekem hihi).
Is gewoon voor de lol toch zo'n wedstrijd dus doodgaan zal wel meevallen
1,88m maar jij bent langer dan ik volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef Chocolatebear het volgende:
o.us, jij bent toch ook redelijk lang?
Vergeet Badr Hari nietquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Een van de bezienswaardigheden van Rotterdam. Euromast, Erasmusbrug, Ous.
91kg bij 1.88m, solide.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef o.us het volgende:
[..]
1,88m maar jij bent langer dan ik volgens mij.
94kg bij 1.93mquote:
Vieze endo, wanneer heb je voor het laatst je pielemans gezien?quote:
Als ik lig en dan een spiegel boven m'n pens houd moet het wel lukken.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vieze endo, wanneer heb je voor het laatst je pielemans gezien?
Ik ben m kwijtgeraakt.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als ik lig en dan een spiegel boven m'n pens houd moet het wel lukken.
Jij dan?
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ook al last van ingroeiende erecties ja?
Micropenis hindavetkwab.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ook al last van ingroeiende erecties ja?
Hamstereeeeehhhhhhquote:
Ik word altijd in mijn wangen geknepen door vriendinnen of tijdens het uitgaan. Heel mijn leven zijn de hamsterweken bezig. Nou.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hamstereeeeehhhhhh
Ik heb wat te verduren gehad toen AH met die campagne begon
Ik ook altijd. Echt altijd.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik word altijd in mijn wangen geknepen door vriendinnen of tijdens het uitgaan. Heel mijn leven zijn de hamsterweken bezig. Nou.
Hoe lang dacht je dat ik was?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1.78 maar. Ik dacht dat je langer was man
Mijn kont heeft ook veel te verduren als ik mijn kaki slim fit chino aan heb tijdens het uitgaanquote:Op maandag 4 juni 2012 13:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook altijd. Echt altijd.
[..]
Hoe lang dacht je dat ik was?
Een ass hebben waar veel vrouwen jaloers op zijn, wij maken het waar.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn kont heeft ook veel te verduren als ik mijn kaki slim fit chino aan heb tijdens het uitgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |