Kan gebeuren.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:06 schreef tliciouz het volgende:
Oh wauw, die had ik echt even niet gezienIk maak telkens zulke belachelijke typfouten als ik op mijn mobiel zit te fokken.
Ooh lekker manquote:Op maandag 4 juni 2012 08:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben ook bang van niet nee
Ja echt de slechte weken uitgekozenIk vertrek zaterdag avond naar Mallorca voor 8 dagen
Gelukkig. En deze en de week na Mallorca lekker hersenloos gamen hehe.
Ga jij nog weg?
Pardon?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ooh lekker manhoop dat het daar in ieder geval wel lekker warm is.
Kom net van college maar wat een kloteweer johGelukkig wel de rest van de dag vrij dus ik ga mooi autisten.
Ik ga niet weg nee, moet waarschijnlijk stagelopen deze zomer en anders ga ik de hele zomer werken
Had trouwens niks meegekregen van die ban van dWc, dat gekut van jullie ook allemaal in die KLB SC![]()
hijs toch zelf zwart LOLquote:Op maandag 4 juni 2012 09:45 schreef Chai het volgende:
Foto's posten om andere mensen zwart te maken.
[KLB SC] zemmel
Pics WD in DM gaarne.quote:
Ik ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook niet.Kweenie, is dat een foto van Quentin tarantino daaronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volges my van Sjaak Polak.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kweenie, is dat een foto van Quentin tarantino daaronder?
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef JackieBrown het volgende:
door stressvol weekend een overmatige schrikreactie op het luchtalarm.
Etha schiet op en ga naar Jackie toe.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef JackieBrown het volgende:
door stressvol weekend een overmatige schrikreactie op het luchtalarm.
Ohw okeej.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
volges my van Sjaak Polak.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |