abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juni 2012 @ 12:58:18 #1
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112342050

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende Meeting
Vacature.

Bereken hier jouw ASS:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hopen dat het nu goed gaat
  zaterdag 2 juni 2012 @ 12:58:30 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112342055
Het is Audrey Tautou, ouwe. Niet Marion Cotillard :7

Ook mooi O+
pi_112342065
Ik wou het net wijzigen, topic dicht :') :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_112342082
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 12:58 schreef twi het volgende:
Oui, je sais :@
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:00:12 #5
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112342108
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 12:58 schreef twi het volgende:

[ afbeelding ]

Ook mooi O+
Pfff, ja ik vind haar echt prachtig O+
Zwoel O+
With the stars as her umbrella
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:00:44 #6
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112342127

zoiets twi
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:01:50 #7
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112342159
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets twi
Ik vermoed dat het wat subtieler is dan dat :P
pi_112342279
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:00 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Pfff, ja ik vind haar echt prachtig O+
Zwoel O+
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:10:51 #9
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112342364
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+ natuurlijke schoonheid
pi_112342404
Audrey Tatou is uit Amelie die film is zolief en Cottilard was Piaf wat ze overigens schitterend deed
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:14:09 #11
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112342451
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
Audrey Tatou is uit Amelie die film is zolief en Cottilard was Piaf wat ze overigens schitterend deed
Ik vond het geen leuke film :X Iedereen had het erover en toen ik 'm zag was ik zwaar teleurgesteld.
pi_112342476
Wouw, we hebben gewoon geen TT waar D66 of squatten in zit! :o
pi_112342483
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
Beide in Un long dimanche de Fiancelles O+
pi_112342506
Maar ik ging wat doen, au revoir :* :W
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:16:07 #15
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112342507
pi_112342509
Oh ik blijf hem altijd heel lief vinden Amelie , als ik in een slechte bui ben en dus een feel good movie nodig heb is meestal Amelie een film die ik opzet
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:16:22 #17
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112342514
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik ging wat doen, au revoir :* :W
Tjuus :*
pi_112342547
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Zij was schitterend als Marilyn in My week with Marilyn. Heath had heel trots op haar geweest.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:20:05 #19
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112342600
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Zij was schitterend als Marilyn in My week with Marilyn. Heath had heel trots op haar geweest.
Heb ik nog niet gezien, ik ben wel benieuwd hoe ze het heeft gedaan :Y
Het lijkt me heel erg moeilijk om in de huid van een icoon te kruipen.
pi_112342655
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_112342678
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:20 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Heb ik nog niet gezien, ik ben wel benieuwd hoe ze het heeft gedaan :Y
Het lijkt me heel erg moeilijk om in de huid van een icoon te kruipen.
Heb hem met mijn moeder gezien, en niet alleen als icoon maar ook als supercomplex mens en ik vond dat zij die kwetsbaarheid die Marilyn had zo mooi had neergezet. Als die uit is op dvd wat binnenkort is dan ren ik naar de winkel. Ik ben zelf nogal Marilyn fan.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:28:12 #22
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112342825
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:23 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Heb hem met mijn moeder gezien, en niet alleen als icoon maar ook als supercomplex mens en ik vond dat zij die kwetsbaarheid die Marilyn had zo mooi had neergezet. Als die uit is op dvd wat binnenkort is dan ren ik naar de winkel. Ik ben zelf nogal Marilyn fan.
Oh echt? :D
Grappig, ik weet niet veel van haar. Vroeger zag ik haar echt als een irritant geblondeerd mokkel. Ik hou niet van dat kindvrouwtjesachtige. Maar volgens mij zat er wel iets meer diepgang in dan dat, in ieder geval een complex persoontje idd.
pi_112342977
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh echt? :D
Grappig, ik weet niet veel van haar. Vroeger zag ik haar echt als een irritant geblondeerd mokkel. Ik hou niet van dat kindvrouwtjesachtige. Maar volgens mij zat er wel iets meer diepgang in dan dat, in ieder geval een complex persoontje idd.
Als je in haar leven duikt en biografieen leest was een hele intelligente maar ook kwetsbare vrouw, ze wilde graag serieuze actrice worden . Haar tragiek was juist dat ze door Hollywood het domme blondje is gemaakt terwijl ze juist heel belezen en alles was , en ze wilde echt serieuze rollen maar dat lukte haar niet en haar prive-leven was gewoon een puinhoop.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:36:18 #24
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112343085
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:32 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Als je in haar leven duikt en biografieen leest was een hele intelligente maar ook kwetsbare vrouw, ze wilde graag serieuze actrice worden . Haar tragiek was juist dat ze door Hollywood het domme blondje is gemaakt terwijl ze juist heel belezen en alles was , en ze wilde echt serieuze rollen maar dat lukte haar niet en haar prive-leven was gewoon een puinhoop.
Nou, ik begon haar eigenlijk interessant te vinden toen ik een paar quotes van haar las. Ik weet niet meer precies wat het was maar ik was echt verbaasd. Hmm misschien ga ik die film wel even van het internet lenen :Y
pi_112343150
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:36 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nou, ik begon haar eigenlijk interessant te vinden toen ik een paar quotes van haar las. Ik weet niet meer precies wat het was maar ik was echt verbaasd. Hmm misschien ga ik die film wel even van het internet lenen :Y
Tip ga na share.info daar zag ik hem van de week tussen en ik heb daar van de week al gratis films gekeken. Gisteren Across the universe een leuke film met beatle nummers O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')