en ik hoorde van iemand dat Eurorock gaaf was....
quote:goh van wie
Op zaterdag 03 augustus 2002 01:09 schreef Tokus het volgende:
great.en ik hoorde van iemand dat Eurorock gaaf was....
was best leuk ja, alleen nie druk maar maakte voor mij nie uit
Ancient Rites was gaaf!!!
Lacuna Coil is toch best wel tof
en Corvus Corax was echt heel erg leuk om es te zien, echt erg gaaf.
nooit gedacht dat ik ooit nogges uit m'n dak zou gaan op doedelzakken enzo!
en verder weet ik niks meer, ben net thuis en verrekte moe
quote:Dat kan op In Extremo ook zo lekker....
Op zaterdag 03 augustus 2002 04:01 schreef Downer het volgende:nooit gedacht dat ik ooit nogges uit m'n dak zou gaan op doedelzakken enzo!
en verder weet ik niks meer, ben net thuis en verrekte moe
Meldt je je nog ff in het topic over de meeting??
quote:Daar twijfel ik nie an!
Op zaterdag 03 augustus 2002 10:20 schreef Evil het volgende:[..]
Dat kan op In Extremo ook zo lekker....
![]()
maar Corvus Corax maakt er een feestje van met zowat alleen instrumenten.
voor wie ze nie kent, dit zijn ze
quote:ja zal ik doen
Meldt je je nog ff in het topic over de meeting??
quote:Dat ziet er ook goed uit!!!!
Op zaterdag 03 augustus 2002 11:04 schreef Downer het volgende:Daar twijfel ik nie an!
maar Corvus Corax maakt er een feestje van met zowat alleen instrumenten.
[..]ja zal ik doen
Maar ook heb ik zo'n bloedmooie blonde meid ontmoet! En het mooie is dat ze gigantisch uit d'r dak ging tijdens de metalbands! Ik ben verliefd!
quote:Zij ook op jou??
Op zaterdag 03 augustus 2002 13:51 schreef Kipman het volgende:
Montany heb ik dus gemist. Die begonnen half 8 al en toen was ik net onderweg naar een barbeque. Toch wel jammer, had ze best willen zien. Maar wat ik wel wilde zien, heb ik ook gezien. En Peter Pan Speedrock was echt goed! Het was een lekker feestje en erg ruig. Lekker de hekken vooraan slopen enzoMaar ook heb ik zo'n bloedmooie blonde meid ontmoet! En het mooie is dat ze gigantisch uit d'r dak ging tijdens de metalbands! Ik ben verliefd!
Plus Ozzy is hip op het moment, dus hoor ik er weer helemaal bij!
quote:Weet ik veel. Ik heb effe gepraat maar was d'r weer kwijtgeraakt. Maar ik ga er wel werk van maken vanavond
Op zaterdag 03 augustus 2002 13:55 schreef Evil het volgende:[..]
Zij ook op jou??
Verliefd is erg overdreven trouwens. Maar ja, een blonde en headbangende meid is altijd wat!
quote:Succes en we willen wel de sappige details horen he....
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:03 schreef Kipman het volgende:Weet ik veel. Ik heb effe gepraat maar was d'r weer kwijtgeraakt. Maar ik ga er wel werk van maken vanavond
Verliefd is erg overdreven trouwens. Maar ja, een blonde en headbangende meid is altijd wat!
quote:Kom daarvoor vanacht maar op MSN
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:09 schreef Evil het volgende:[..]
Succes en we willen wel de sappige details horen he....
![]()
Maar misschien wordt het ook wer wat met een ex. Ik heb 'r nu twee avonden met succes genegeerd (vond ze zichtbaar niet leuk ), maar ga haar vanavond toch maar eventjes aanspreken, anders is het zo zielig
quote:Wist je dat er ook een heel gave Black Metal band is die Corvus Corax heet?
Op zaterdag 03 augustus 2002 11:04 schreef Downer het volgende:maar Corvus Corax maakt er een feestje van met zowat alleen instrumenten.
quote:Ja, dat is het betere werk!
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:03 schreef Kipman het volgende:[..]
wel tof dat er 2/3 van heel Operation: Mindcrime op staat ongeveer
quote:Toch heb ik liever 3/3 van Operation:Mindcrime.
Op zaterdag 03 augustus 2002 16:07 schreef Tokus het volgende:
wel tof dat er 2/3 van heel Operation: Mindcrime op staat ongeveer
quote:Ik heb liever 0/3
Op zaterdag 03 augustus 2002 17:08 schreef MuadDib het volgende:[..]
Toch heb ik liever 3/3 van Operation:Mindcrime.
quote:daarvoor is Operation: Livecrime, die IMO beter is dan de studioversie.
Op zaterdag 03 augustus 2002 17:08 schreef MuadDib het volgende:[..]
Toch heb ik liever 3/3 van Operation:Mindcrime.
quote:Ketter.
Op zaterdag 03 augustus 2002 17:44 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik heb liever 0/3
quote:Livecrime heeft de eer te behoren tot een van de weinige gedownloade cd's in m'n collectie
Op zaterdag 03 augustus 2002 18:07 schreef Tokus het volgende:[..]
daarvoor is Operation: Livecrime, die IMO beter is dan de studioversie.
quote:nee, geen idee, ken die ander ook pas sinds gister
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:45 schreef Summoner het volgende:[..]
Wist je dat er ook een heel gave Black Metal band is die Corvus Corax heet?
verwarrend lijkt me, ook voor de bands zelf als ze beide beetje bekend zijn/worden.
quote:nah, dr liep wel beter spul rond daar
Op zaterdag 03 augustus 2002 12:57 schreef Evil het volgende:[..]
Dat ziet er ook goed uit!!!!
![]()
quote:die kende jij toch?
Op zaterdag 03 augustus 2002 23:20 schreef Tokus het volgende:
wat voor soort band was dat Corvus Corax dan?????
quote:ik ken de metal band die zo heet. Maar die jij daar zag was dus geen metal?
Op zaterdag 03 augustus 2002 23:43 schreef Downer het volgende:[..]
die kende jij toch?
of bedoel je die black metal band?
quote:ehm, nee nie echt
Op zaterdag 03 augustus 2002 23:46 schreef Tokus het volgende:[..]
ik ken de metal band die zo heet. Maar die jij daar zag was dus geen metal?
maar dat zag je al aan de foto denk ik
quote:Waar blijf je nou??!!!!!!!!!
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:41 schreef Kipman het volgende:Kom daarvoor vanacht maar op MSN
Maar misschien wordt het ook wer wat met een ex. Ik heb 'r nu twee avonden met succes genegeerd (vond ze zichtbaar niet leuk
), maar ga haar vanavond toch maar eventjes aanspreken, anders is het zo zielig
Heb een hele leuke jongen gezien en gesproken, heb alleen geen adres of wat dan ook, dus dat wordt nog op jacht gaan denk ik....
quote:Wordt nog een hele tour denk ik, zal het via 2 of 3 andere personen moeten spelen....
Op zondag 04 augustus 2002 01:18 schreef Summoner het volgende:
Go Evil, Go Evil!
quote:je typt btw behoorlijk brak
Op zondag 04 augustus 2002 05:26 schreef Kipman het volgende:
Jaaaa, vanavond was ook weer hasrstikke tof! Lekker de naam 'Queen deathgruntn enzo. En die ene meid heb ik helaaster niet meer gevonden!Maar ik hheb wel een goede vervangster gevonden en die gaat binnenkort lekker karten![]()
![]()
![]()
quote:inderdaad, het regent hier
Op zondag 04 augustus 2002 17:42 schreef Evil het volgende:
En toen was de zon weg en de zondag voorbij....
quote:Op de een of andere manier kan ik alleen maar denken aan die hele mooie diepe bruine ogen....
Op zondag 04 augustus 2002 23:00 schreef Summoner het volgende:He daar!
Alles a-ok?
En sta nog te stuiteren van de cola van gister....
quote:Sorry, maar ik heb groene ogen hoor.
Op zondag 04 augustus 2002 23:04 schreef Evil het volgende:Op de een of andere manier kan ik alleen maar denken aan die hele mooie diepe bruine ogen....
![]()
quote:Dat is idd heel gaaf. Ik ben ook verliefd, maar dan op een zekere nieuwe Thyrfing cd genaamd Vansinnesvisor.
Wel gaaf als er dan een cd van Thyrfing in de cdspeler zit....![]()
quote:Cola? Wat zat er dan door dat jouw aan het stuiteren brengt?
En sta nog te stuiteren van de cola van gister....![]()
quote:Jamaar, ik heb jou nog nie ontmoet, dus heb ik gister toch met iemand anders zitten praten en lachen....
Op zondag 04 augustus 2002 23:10 schreef Summoner het volgende:Sorry, maar ik heb groene ogen hoor.
quote:Das de nieuwste van ze????
Dat is idd heel gaaf. Ik ben ook verliefd, maar dan op een zekere nieuwe Thyrfing cd genaamd Vansinnesvisor.
quote:Wat dacht je van cafeine, op de een of andere manier heb ik vanacht heel weinig geslapen, heb ik nu barstende koppijn, maar nog steeds totaal geen slaap....
Cola? Wat zat er dan door dat jouw aan het stuiteren brengt?
quote:O, das waar ook, die jongen. Woont bij jou in het dorp?
Op zondag 04 augustus 2002 23:13 schreef Evil het volgende:Jamaar, ik heb jou nog nie ontmoet, dus heb ik gister toch met iemand anders zitten praten en lachen....
quote:yuppo
Das de nieuwste van ze????
quote:Huh, moet je bier gaan drinken. Dat werkt voor mij tenminsten, dan slaap ik als een roosje.
Wat dacht je van cafeine, op de een of andere manier heb ik vanacht heel weinig geslapen, heb ik nu barstende koppijn, maar nog steeds totaal geen slaap....
quote:Was het maar zo, dan had ik nog kans dat ik hem zo tegen zou komen bij de supermarkt ofzo....
Op zondag 04 augustus 2002 23:16 schreef Summoner het volgende:O, das waar ook, die jongen. Woont bij jou in het dorp?
quote:Schrijft op nog willen hebben lijst....
yuppo
quote:Nie echt verstandig als je nog naar huis moet rijden met de auto....
Huh, moet je bier gaan drinken. Dat werkt voor mij tenminsten, dan slaap ik als een roosje.
quote:Dan spreek je toch wat af ofzo!
Op zondag 04 augustus 2002 23:18 schreef Evil het volgende:Was het maar zo, dan had ik nog kans dat ik hem zo tegen zou komen bij de supermarkt ofzo....
quote:Koel. De nieuwe Suidakra is ook uit dus die kan je ook opschrijven.
Schrijft op nog willen hebben lijst....
quote:Nee, dan doe je dat toch gewoon thuis?
Nie echt verstandig als je nog naar huis moet rijden met de auto....
quote:Maar dat heb ik dus met mn stomme (nuchtere) kop dus nie gedaan....
Op zondag 04 augustus 2002 23:23 schreef Summoner het volgende:Dan spreek je toch wat af ofzo!
quote:Zal de eerste cd van ze zijn die ik heb, want kan hem nergens vinden....
Koel. De nieuwe Suidakra is ook uit dus die kan je ook opschrijven.
quote:Vink nie zo gezelli in mn eentje....
Nee, dan doe je dat toch gewoon thuis?
quote:Maar je had het er een paar dagen geleden al over, en je hebt hem vandaag weer gesproken, weet je dan niet waar hij woont? vast wel, dan kun je inlichtingen gaan verzoeken bij mensen die je daar in de buurt kent?
Op zondag 04 augustus 2002 23:27 schreef Evil het volgende:[..]
Maar dat heb ik dus met mn stomme (nuchtere) kop dus nie gedaan....
![]()
quote:De nieuwe cd is op Century Media uitgebracht en die hebben een betere distributie dan Last Episode.
Zal de eerste cd van ze zijn die ik heb, want kan hem nergens vinden....
quote:Nee, dat is niet veel aan. Maar de hele tijd wakker in bed liggen woelen in je eentje is ook niet zoveel aan.
Vink nie zo gezelli in mn eentje....
quote:Ik denk nie dat ik het er een paar dagen geleden over had, want ik heb hem gisteren voor het eerst gezien, dus dat lijkt me heel erg stug....
Op zondag 04 augustus 2002 23:33 schreef Summoner het volgende:Maar je had het er een paar dagen geleden al over, en je hebt hem vandaag weer gesproken, weet je dan niet waar hij woont? vast wel, dan kun je inlichtingen gaan verzoeken bij mensen die je daar in de buurt kent?
quote:Ken het geen van beide eigenlijk....
De nieuwe cd is op Century Media uitgebracht en die hebben een betere distributie dan Last Episode.
quote:Dat nie nee, maar val vanzelf wel een keer in slaap, heb helaas (nog) niemand naast me liggen....
Nee, dat is niet veel aan. Maar de hele tijd wakker in bed liggen woelen in je eentje is ook niet zoveel aan.
quote:Oja, dat was vandaag.
Op zondag 04 augustus 2002 01:15 schreef Evil het volgende:Heb een hele leuke jongen gezien en gesproken, heb alleen geen adres of wat dan ook, dus dat wordt nog op jacht gaan denk ik....
![]()
quote:Vond het al knap van mezelf als ik hier een paar dagen van te voren ga zeggen dat ik een leuke jongen ga tegenkomen als ik uitga....
Op zondag 04 augustus 2002 23:38 schreef Summoner het volgende:Oja, dat was vandaag.
Zal wel komen door al dat bier dat ik vanmiddag gedronken heb.
quote:Tof!!
Op zondag 04 augustus 2002 23:39 schreef Seborik het volgende:
I'm back.En Clawfinger is erg cool.
Band zegt me zelf heel weinig, maar tof dat je ze cool vond....
quote:Century Media is een vrij groot label waar een hoop geweldige albums van bijvoorbeeld Moonspell, Tiamat, Samael, Rotting Christ, Morgul en Sentenced op uitgekomen zijn. Ze hebben vaak leuke acties zoals een hele tijd geleden, toen heb ik twee Moonspell cd's voor 25 gulden en twee Samael cd's voor 25 gulden gekocht. Helaas waren de andere cd's al snel uitverkocht.
Op zondag 04 augustus 2002 23:36 schreef Evil het volgende:Ken het geen van beide eigenlijk....
Last Episode is een controversieel label waar extreem veel (Duitse) kutbands bij getekend zijn. Kutbands zoals Andras.
Maar af en toe zit er wat leuks tussen, zoals Amortis, Suidakra, Mystic Circle en Gardens of Gehenna.
quote:Succes ermee, ik ga maar weer eens weg.
Dat nie nee, maar val vanzelf wel een keer in slaap, heb helaas (nog) niemand naast me liggen....![]()
quote:En hoe kan ik daar cd halen??
Op zondag 04 augustus 2002 23:42 schreef Summoner het volgende:Century Media is een vrij groot label waar een hoop geweldige albums van bijvoorbeeld Moonspell, Tiamat, Samael, Rotting Christ, Morgul en Sentenced op uitgekomen zijn. Ze hebben vaak leuke acties zoals een hele tijd geleden, toen heb ik twee Moonspell cd's voor 25 gulden en twee Samael cd's voor 25 gulden gekocht. Helaas waren de andere cd's al snel uitverkocht.
quote:Dank je, denk dak ook zo mn bedje maar weer eens induik....
Succes ermee, ik ga maar weer eens weg.
Wil niet, maar moet wel.
quote:Winkel mischien wel, want de distribute van CM is erg goed. Internet zeker, ik heb hem bij Disorder besteld.
Op zondag 04 augustus 2002 23:46 schreef Evil het volgende:En hoe kan ik daar cd halen??
Winkel of via Inet??
quote:Ja, welterusten dan maar.
Dank je, denk dak ook zo mn bedje maar weer eens induik....
quote:Duh.
Op zondag 04 augustus 2002 23:50 schreef Anthraxx het volgende:
Lacrimosa klonk erg goed btwAlthans, wat ik hoorde ...
quote:Zeikerd...
Op zondag 04 augustus 2002 23:51 schreef Seborik het volgende:[..]
Duh.
Toch maar eens wat van aanschaffen
quote:Hoe was het voor de rest??
Op zondag 04 augustus 2002 23:50 schreef Anthraxx het volgende:
Ik schijn het ook overleefd te hebbenLacrimosa klonk erg goed btw
Althans, wat ik hoorde ...
quote:Zeg het dan meteen dat je hem bij Disorder heb gehaald, die hebben een "winkel" in Zaandam als ik het goed zeg....
Op zondag 04 augustus 2002 23:48 schreef Summoner het volgende:Winkel mischien wel, want de distribute van CM is erg goed. Internet zeker, ik heb hem bij Disorder besteld.
Ja, welterusten dan maar.
quote:Seborik speelde een heel erg dom figuur, waar je echt om kon lachen.
Op zondag 04 augustus 2002 23:53 schreef Evil het volgende:[..]
Hoe was het voor de rest??
Echt veel gelachen dus en veel gezopen. Erg gezellig
Sorry seb
quote:Dus daar was Seborik naar toe, dacht al dattie naar een concert geweest was ofzo....
Op zondag 04 augustus 2002 23:54 schreef Anthraxx het volgende:Seborik speelde een heel erg dom figuur, waar je echt om kon lachen.
Echt veel gelachen dus en veel gezopen. Erg gezellig
Sorry seb
quote:Geen idee
Op maandag 05 augustus 2002 00:02 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
halloooooohoe was wacken????
Ben niet geweest
quote:Dat kun je beter in het Wacken-topic vragen.
quote:Nee, dat komt binnenkort weer.
Op maandag 05 augustus 2002 00:00 schreef Evil het volgende:[..]
Dus daar was Seborik naar toe, dacht al dattie naar een concert geweest was ofzo....
Eindelijk doet Fok! het weer....
quote:Geen idee, volgens mij is er niemand van ons heengeweest....
quote:JA he, ondanks het feit dat geen van de muzikanten (Ice-T uitgezonderd) echt talent had, was die band best vet
Op maandag 05 augustus 2002 00:37 schreef Tokus het volgende:
aaaah, Violent Demise: The Last Days van Body Count is toch wel een erg lekker album!
* Evil mag volgende week vrijdag 16 augustus 's middags naar de notaris voor het voorlopig koopcontract....
EINDELIJK!!!!
quote:Zitten wel gave tussen!
Op maandag 05 augustus 2002 15:53 schreef Tokus het volgende:
er staan nu nog wat meer fotos online van Graspop, van de bands dit keer, op m'n site
quote:He dat is goed en leuk nieuws!
Op maandag 05 augustus 2002 15:47 schreef Evil het volgende:
EINDELIJK!!!!
quote:Ik hoop het, als ik denk aan alles wat eigenlijk nog in orde gemaakt moet worden voordat ik het kan ondertekenen hoop ik dat het allemaal gaat lukken....
Op maandag 05 augustus 2002 19:22 schreef Summoner het volgende:He dat is goed en leuk nieuws!
En het is een dag voor de meet, dus dan ben je vast vrolijk die dag.
En anders wordt ik het wel als ik jullie allemaal (weer) zie....
[jaloersmaak modus]
Mijn lieve broertje () heeft voor mij uit Frankrijk een echte, originele LP van Iron Maiden meegenomen
[/jaloersmaak modus]
quote:Daar maak je mij nie jaloers mee hoor....
Op maandag 05 augustus 2002 22:03 schreef Pea het volgende:
Hail![jaloersmaak modus]
Mijn lieve broertje () heeft voor mij uit Frankrijk een echte, originele LP van Iron Maiden meegenomen
[/jaloersmaak modus]
Maar wel ontzettend gaaf voor je!!!!
quote:Cool, welk album?
Hail![jaloersmaak modus]
[/jaloersmaak modus]
quote:Iron Maiden
Op maandag 05 augustus 2002 22:19 schreef Seborik het volgende:[..]
Cool, welk album?
K snap alleen iets niet... op die uitgave die IK heb (Franse uitgave) staat Sanctuary niet, terwijl ie WEL op de CD staat.. Kan iemand mij dit uitleggen?
quote:sorry dat ik je uit je droom moet helpen,, maar elke 2e hands zaak heeft ze nog wel hoor....
Hail![jaloersmaak modus]
[/jaloersmaak modus]
quote:Nou en...
Op maandag 05 augustus 2002 22:29 schreef Tokus het volgende:[..]
sorry dat ik je uit je droom moet helpen,, maar elke 2e hands zaak heeft ze nog wel hoor....
quote:Ik was vandaag ziek door het driedaagse feesten. Maakt me niks uit, heb het toch harstikk tof gehad!
Op maandag 05 augustus 2002 21:43 schreef Ultrawuft het volgende:
avond....hngrr ben de hele middagen avond al licht brakjes.. naar duizelig enzo.... bah.
quote:Driedaagse feesten? Vertel
Op maandag 05 augustus 2002 22:37 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik was vandaag ziek door het driedaagse feesten. Maakt me niks uit, heb het toch harstikk tof gehad!
quote:Stilte is ook een keer goed hoor
Op maandag 05 augustus 2002 22:57 schreef Evil het volgende:
En toen bleef het stil....
quote:Neeeej
Op maandag 05 augustus 2002 23:01 schreef Evil het volgende:
Oké ga wel weer....
(ik weet gewoon nergens over te lullen, dus ik blijf stil vandaag )
quote:This dat het hier weer begint te onweren anders was ik naar mn bed gegaan....
Op maandag 05 augustus 2002 23:07 schreef Anthraxx het volgende:Neeeej
(ik weet gewoon nergens over te lullen, dus ik blijf stil vandaag
)
quote:Dat gebeurt allemaal achter de schermen.
Op maandag 05 augustus 2002 23:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
en hoe gaat het hier? Ik zie dat niemand het over mij heeft dus dat is alvast goed...
Of iemand moet mn nek kunnen losmasseren....
quote:zolang ik niet (om in Manowartermologie te spreken) een poser genoemd wordt!
Op maandag 05 augustus 2002 23:10 schreef Seborik het volgende:[..]
Dat gebeurt allemaal achter de schermen.
![]()
quote:Truste
Op maandag 05 augustus 2002 23:27 schreef Evil het volgende:
Denk dak toch maar naar bed ga en probeer te slapen met die verdomde onweer....![]()
Of iemand moet mn nek kunnen losmasseren....
(/me kan niet masseren )
quote:He! Jij zou toch gaan minderen wat betreft metal?!
Op maandag 05 augustus 2002 23:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
en hoe gaat het hier? Ik zie dat niemand het over mij heeft dus dat is alvast goed...
Wat een geweldig album!!!!
Album van de maand!!!
quote:ja, nou... aangezien dat mijn platencollectie 90% metal tegen 10% niet-metal is...
Op dinsdag 06 augustus 2002 00:16 schreef Summoner het volgende:[..]
He! Jij zou toch gaan minderen wat betreft metal?!
kan nog even duren voordat ik helemaal afgekikt ben...;) maak je maar niet druk
quote:Ik maak me er eigenlijk meer druk om DAT je afkickt!
Op dinsdag 06 augustus 2002 00:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ja, nou... aangezien dat mijn platencollectie 90% metal tegen 10% niet-metal is...
kan nog even duren voordat ik helemaal afgekikt ben...;) maak je maar niet druk
quote:Lees de vorige berichten er maar op na
Op maandag 05 augustus 2002 22:39 schreef Pea het volgende:[..]
Driedaagse feesten? Vertel
quote:Precies, zelfs in een vlaag van verstandsverbijstering zou ik nog niet op zo'n moreel verdorven idee kunnen komen
Op dinsdag 06 augustus 2002 00:27 schreef Summoner het volgende:Ik maak me er eigenlijk meer druk om DAT je afkickt!
![]()
quote:Hail!!
Op dinsdag 06 augustus 2002 22:53 schreef Ultrawuft het volgende:
hail
quote:sure
Op dinsdag 06 augustus 2002 22:51 schreef Evil het volgende:
Iemand nog aanwezig??
al is m'n oor nogal lam van een avond aan de foon hangen
quote:Had iemand zoveel te vertellen dan??
Op dinsdag 06 augustus 2002 23:12 schreef Tokus het volgende:sure
al is m'n oor nogal lam van een avond aan de foon hangen
quote:Dat laat ik je nog wel eens weten.
Op dinsdag 06 augustus 2002 23:43 schreef Seborik het volgende:
Nog meer mensen die vinden dat Jugulator een ondergewaardeerd Priest-album is?
quote:overall vind ik het een minder album, maar het heeft toch enkele sterke nummers
quote:eh, nee. Het heeft een paar leuke nummers (vooral het titelnr), maar de rest sucks monkeyballs
quote:veel plezier
Op woensdag 07 augustus 2002 00:03 schreef Evil het volgende:
* Evil gaat haar grafkist weer opzoeken en hoopt morgen Downer te ontmoeten....
quote:Die is heel sterk, maar ik vind ook bijvoorbeeld Death Row erg goed.
Op woensdag 07 augustus 2002 00:28 schreef Tokus het volgende:[..]
eh, nee. Het heeft een paar leuke nummers (vooral het titelnr), maar de rest sucks monkeyballs
quote:Jah die ook en Cathedral Spires en Bullet Train.
Op woensdag 07 augustus 2002 00:56 schreef Ultrawuft het volgende:
ik vind blood stained en burn in hell ook erg leuk.
quote:als er straks geen vreemde dingen meer op de boot of in de trein gebeuren dan moet dat lukken
Op woensdag 07 augustus 2002 00:03 schreef Evil het volgende:
* Evil gaat haar grafkist weer opzoeken en hoopt morgen Downer te ontmoeten....
En we gaan er gewoon vanuit dat er geen vreemde dingen gebeuren!! Hier schijnt de zon al lekker....
quote:Oeh, hier regent ut, ik ga toch de goeie kant uit dan
Op woensdag 07 augustus 2002 09:48 schreef Evil het volgende:
GAAF!!!!En we gaan er gewoon vanuit dat er geen vreemde dingen gebeuren!! Hier schijnt de zon al lekker....
[Dit bericht is gewijzigd door Kipman op 07-08-2002 13:32]
quote:Hmn wel ok ja, heb er zelf geen cd's van maar een vriend van me draait het regelmatig. Zou er zelf geen cd's van kopen.
Op woensdag 07 augustus 2002 17:12 schreef Tokus het volgende:
Fear Factory is best tof eigenlijk.
quote:Was zo gezelli dat we de geplande trein nie meer gehaald hebben, en dus een uur later naar huis zijn gegaan....
Op woensdag 07 augustus 2002 20:59 schreef Seborik het volgende:Was het gezellig?
Hopelijk komt Downer volgende week ook op de meeting....
quote:Ik ken dat, wacht al 3 maanden op een vooruit betaalde cd van de Metal Mania Store
Op woensdag 07 augustus 2002 20:57 schreef Seborik het volgende:
Het is zo ontzettend frustrerend wanneer je op cd's zit te wachten.
quote:Gelukkig heb ik niet vooruit betaald, dan is het helemaal irritant.
Op woensdag 07 augustus 2002 22:50 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Ik ken dat, wacht al 3 maanden op een vooruit betaalde cd van de Metal Mania Store
.
quote:Zeer zekers. "Demanufacture" is een geweldige klassieker en ook "Obsolete" mag ik graag (af en toe) draaien.
Op woensdag 07 augustus 2002 17:12 schreef Tokus het volgende:
Fear Factory is best tof eigenlijk.
Het is een band die een hele unieke positie had in de Metal Scene.
Ik heb al verscheidene keren die rerelease van de oude demo's in handen gehad, maar ik vond het te duur (FRS en E&Y). Maar ik zal hem zeker nog es kopen.
quote:Ja tuurlijk! Iedereen moet komen!
Op woensdag 07 augustus 2002 21:01 schreef Evil het volgende:[..]
Hopelijk komt Downer volgende week ook op de meeting....
ben beetje gaar van de terugreis maar het was zeker heeeel erg gezellig!!
en dat wordt het volgende week vast ook
quote:Dus het is zeker dat je komt?
Op donderdag 08 augustus 2002 00:13 schreef Downer het volgende:
en dat wordt het volgende week vast ook
quote:na vandaag zeker
Op donderdag 08 augustus 2002 00:14 schreef Summoner het volgende:[..]
Dus het is zeker dat je komt?
mits ik fit ben uiteraard
quote:Gaaf!
Op donderdag 08 augustus 2002 00:17 schreef Downer het volgende:[..]
na vandaag zeker
quote:Zie je wel dat ze willen dat je komt!!
Op donderdag 08 augustus 2002 00:17 schreef Downer het volgende:na vandaag zeker
quote:hehe, okee je hebt gelijk
Op donderdag 08 augustus 2002 08:29 schreef Evil het volgende:[..]
Zie je wel dat ze willen dat je komt!!
![]()
Wat ben jij vroeg op !!
ik werd om half 12 uit bed gebeld, begin nou langzaam wakker te worden.
quote:Veel koopplezier. Als we volgende week in Utreg zijn, kan ik mooi even naar de White Noise voor de nieuwe Dark Tranquality
Op donderdag 08 augustus 2002 00:28 schreef Summoner het volgende:
Morgen weer even naar de Metal Store in Nijmegen... flink geld uitgeven.
quote:leeftijdsverschil als in ouder of jonger?
Op donderdag 08 augustus 2002 12:22 schreef Downer het volgende:
ik dacht misschien gezien leeftijdsverschil
* MuadDib hoopt stiekem op een leeftijdsgenootje...
quote:echt wel wat ouder ja
Op donderdag 08 augustus 2002 14:08 schreef MuadDib het volgende:[..]
leeftijdsverschil als in ouder of jonger?
quote:als je profiel klopt, zit dat wel goed
* MuadDib hoopt stiekem op een leeftijdsgenootje...![]()
leuk!
quote:Ben meegegaan om mn salontafel op te halen, zodat ik zeker wist dat hij heel hier zou aankomen....
Op donderdag 08 augustus 2002 12:22 schreef Downer het volgende:hehe, okee je hebt gelijk
ik dacht misschien gezien leeftijdsverschilWat ben jij vroeg op !!
ik werd om half 12 uit bed gebeld, begin nou langzaam wakker te worden.
quote:ah je hebt hem voor de zekerheid toch maar vast opgehaald
Op donderdag 08 augustus 2002 15:33 schreef Evil het volgende:[..]
Ben meegegaan om mn salontafel op te halen, zodat ik zeker wist dat hij heel hier zou aankomen....
In Extremo al geluisterd?
quote:het klopt
Op donderdag 08 augustus 2002 14:57 schreef Downer het volgende:
als je profiel klopt, zit dat wel goed
quote:Dus jij bent ook al dertiger?
Op donderdag 08 augustus 2002 14:57 schreef Downer het volgende:[..]
als je profiel klopt, zit dat wel goed
quote:Weer veel te veel gekocht.
Op donderdag 08 augustus 2002 12:27 schreef Kipman het volgende:[..]
Veel koopplezier. Als we volgende week in Utreg zijn, kan ik mooi even naar de White Noise voor de nieuwe Dark Tranquality
De nieuwe Dark Tranquility schijnt erg goed te zijn.
quote:Moest zo snel mogelijk, en vanmorgen was mn pa vrij dus vandaar, is echt weinig meer van de schuur over....
Op donderdag 08 augustus 2002 18:54 schreef Downer het volgende:ah je hebt hem voor de zekerheid toch maar vast opgehaald
In Extremo al geluisterd?
En nee, nog nie geluisterd, ben nie verder gekomen dan 1,5 liedje toen zei mn stereo je doet het zelf maar....
Morgenochtend moet mn ma werken en ben ik alleen thuis dus meteen maar ff vanaf bed beluisteren....
quote:Had ik absoluut nie gedacht....
Op donderdag 08 augustus 2002 23:01 schreef Summoner het volgende:Dus jij bent ook al dertiger?
quote:Wat Seborik zei
Op vrijdag 09 augustus 2002 00:24 schreef Evil het volgende:
Zijn we weer de enige??
Maar het is idd stil hierzo
quote:ja
Op donderdag 08 augustus 2002 23:01 schreef Summoner het volgende:[..]
Dus jij bent ook al dertiger?
quote:das aangenaam wakker worden
Op donderdag 08 augustus 2002 23:43 schreef Evil het volgende:[..]
Morgenochtend moet mn ma werken en ben ik alleen thuis dus meteen maar ff vanaf bed beluisteren....
maar doe eerst maar es lekker uitslapen dan
quote:Ik ben de jongste hier geloof ik
Op vrijdag 09 augustus 2002 00:26 schreef Downer het volgende:[..]
ja
quote:Michaeltjuh still awake!
Op vrijdag 09 augustus 2002 00:24 schreef Evil het volgende:
Zijn we weer de enige??
Moet dat vaker gaan roepen denk ik....
quote:Niet al te vaak graag... Het schijnt hier over Metal te moeten gaan
Op vrijdag 09 augustus 2002 00:35 schreef Evil het volgende:
Het begint meteen weer gezelli te worden hiero!!!!Moet dat vaker gaan roepen denk ik....
![]()
quote:Zolang het nie zonnig wordt morgenochtend, of heel erug benauwd moet dat te doen zijn....
Op vrijdag 09 augustus 2002 00:26 schreef Downer het volgende:das aangenaam wakker worden
maar doe eerst maar es lekker uitslapen dan
quote:* Evil had het met Downer al over In Extremo en daarna bleef het hartstikke stil....
Op vrijdag 09 augustus 2002 00:36 schreef Anthraxx het volgende:Niet al te vaak graag... Het schijnt hier over Metal te moeten gaan
quote:Denk het wel, alhoewel ik nie weet hoe oud Michaeltjuh (hopelijk schrijf ik het goed, anders excuses) is....
Op vrijdag 09 augustus 2002 00:27 schreef Anthraxx het volgende:Ik ben de jongste hier geloof ik
![]()
quote:Ik koop als ik geld heb ws nog wel die andere CD('s ?). Het klonk erg lekker. Alleen ik baal van de lyrics in het boekje. Ze staan niet op volgorde geloof ik en sommige staan er geneens in. Althans, bij mij is dat zo...
Op vrijdag 09 augustus 2002 00:37 schreef Evil het volgende:[..]
* Evil had het met Downer al over In Extremo en daarna bleef het hartstikke stil....
![]()
quote:Weck die Toten heb je toch??
Op vrijdag 09 augustus 2002 00:43 schreef Anthraxx het volgende:Ik koop als ik geld heb ws nog wel die andere CD('s ?). Het klonk erg lekker. Alleen ik baal van de lyrics in het boekje. Ze staan niet op volgorde geloof ik en sommige staan er geneens in. Althans, bij mij is dat zo...
En ik heb de nieuwste een kopie via Downer gekregen, maar wordt strakkies als ik weer wakker ben beluisterd....
Net als Ancient Rites, die moet er ook aan geloven....
Sorry caps sprong automatisch aan....
quote:Jupz, zelfde als jij gekocht had. Kan jij kijken in je boekje of het compleet is (voor elk nummer een lyric?) ?
Op vrijdag 09 augustus 2002 00:45 schreef Evil het volgende:[..]
Weck die Toten heb je toch??
En ik heb de nieuwste een kopie via Downer gekregen, maar wordt strakkies als ik weer wakker ben beluisterd....
Net als Ancient Rites, die moet er ook aan geloven....
quote:Nice
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:08 schreef Seborik het volgende:
Op die laatste in Extremo staat een clip van Vollmond en die clip is behoorlijk vaag.
Op die ik heb staat geen video materiaal, alleen muziek dus
quote:inderdaad
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:08 schreef Seborik het volgende:
Op die laatste in Extremo staat een clip van Vollmond en die clip is behoorlijk vaag.
hoewel ik het wel het mooiste nummer vind
quote:(weer bijgekomen is van de foto's maar nog wel mond open heeft staan....)
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:03 schreef Anthraxx het volgende:Jupz, zelfde als jij gekocht had. Kan jij kijken in je boekje of het compleet is (voor elk nummer een lyric?) ?
Wees gerust, boekje is bij mij ook nie compleet, en alles staat door elkaar ja....
Misschien dat dat normaal is bij In Extremo heb geen idee....
Bij de nieuwste schijnt bij mij ook een clip te zitten, dus misschien ga ik die strakkies ook wel ff kijken....
quote:Jah, erg mooi.
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:09 schreef Downer het volgende:[..]
inderdaad
En live ook geweldig!
quote:Had je me nie ff kunnen waarschuwen voor die foto's van Immortal????
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:09 schreef Downer het volgende:inderdaad
quote:Ah, OK. Ik dacht al dat die incompleet was. Het boekje is echt niet duidelijk.
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:11 schreef Evil het volgende:[..]
(weer bijgekomen is van de foto's maar nog wel mond open heeft staan....)
Wees gerust, boekje is bij mij ook nie compleet, en alles staat door elkaar ja....
Misschien dat dat normaal is bij In Extremo heb geen idee....Bij de nieuwste schijnt bij mij ook een clip te zitten, dus misschien ga ik die strakkies ook wel ff kijken....
( Ik hou van boekjes in de CD's
quote:hoorde van Tokus dat ze dat gespeeld hebben ja, cool
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:11 schreef Seborik het volgende:[..]
Jah, erg mooi.
Het was het eerste nummer wat ik van hun hoorde.
En live ook geweldig!
quote:hahaha, tuurlijk nie
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:12 schreef Evil het volgende:[..]
Had je me nie ff kunnen waarschuwen voor die foto's van Immortal????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:ja dat was een van de weinige nummers die ik nog herkende toen ik het album kocht
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:14 schreef Downer het volgende:[..]
hoorde van Tokus dat ze dat gespeeld hebben ja, cool
quote:truste!
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:14 schreef Evil het volgende:
Denk dak mn bed maar eens inga, strakkies komt mn ma al naar beneden voordat ik nog naar bed ga....![]()
en droom nie van die foto's
of juist wel
quote:En ik die dacht dat ik al oud was
Op donderdag 08 augustus 2002 23:01 schreef Summoner het volgende:[..]
Dus jij bent ook al dertiger?
quote:Heb het nie kunnen laten nadat ik die foto zag van Abbath....
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:21 schreef Downer het volgende:truste!
en droom nie van die foto's
of juist wel
quote:mogguh
Op vrijdag 09 augustus 2002 08:23 schreef DOMINIUM het volgende:[..]
En ik die dacht dat ik al oud was
kheb je nie meer gezien in Gent
quote:hehe
Op vrijdag 09 augustus 2002 10:24 schreef Evil het volgende:[..]
Heb het nie kunnen laten nadat ik die foto zag van Abbath....
![]()
heeft ie ook bruine ogen?
quote:Volgens mij nie, maar weet het nie zeker, op die foto zonder schmink heeftie een bril op, dus kan ik het ook nie zien....
Op vrijdag 09 augustus 2002 10:29 schreef Downer het volgende:hehe
heeft ie ook bruine ogen?
quote:Even op hun site kijken, heb je gelijk de lyrics
Op vrijdag 09 augustus 2002 10:35 schreef Evil het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een track list voor me van de nieuwste van In Extremo??
Weet ik meteen hoe de liedjes heten....
quote:Nou, vertel maar wat je allemaal gekocht hebt
Op donderdag 08 augustus 2002 23:11 schreef Summoner het volgende:[..]
Weer veel te veel gekocht.
De nieuwe Dark Tranquility schijnt erg goed te zijn.
quote:http://www.knac.com/article.asp?ArticleID=1001
Special features for Live In London include behind-the-scenes interviews & rare footage, as well as a full 25-minute soundcheck performance, which spotlights new & vintage material including: "Desert Plains," "Running Wild," "Turbo Lover," "The Sentinel," "Machine Man," and "Lost And Found." 3 of these songs are exclusive to the soundcheck and not performed during the concert!The bombastic, career-spanning set list for Live In London exemplifies Judas Priest's legendary status, and features tracks the band has not performed live in many years. Set list includes:
Metal Gods
Diamonds And Rust
Turbo Lover
Touch Of Evil
Feed On Me
Painkiller
Bloodstained
Burn In Hell
Electric Eye
Victim Of Changes
Hell Is Home
United
One On One
Breaking The Law
Living After Midnight
Running Wild
Desert Plains
Hell Bent For Leather
The Ripper
Geen Metal Messiah dus en maar een aantal van de nieuwe nummers.
quote:Mmm. Maar ff bestellen dan
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:01 schreef Seborik het volgende:[..]
http://www.knac.com/article.asp?ArticleID=1001
Geen Metal Messiah dus en maar een aantal van de nieuwe nummers.
Heb alleen de clip nog nie bekeken, ben er nog nie echt achter hoe ik dat met mediaplayer moet doen....
quote:Dat is spannend. Krijgen we een super over-the-top bombastisch meesterwerk of een ruige rocker a-la Dr. Butcher?
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:34 schreef Tokus het volgende:
yey, Jon Oliva van Savatage is bezig met een solo album
quote:hmm nee, hij zegt zelf dat de beatles invloeden goed hoorbaar zijn.
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:23 schreef MuadDib het volgende:[..]
Dat is spannend. Krijgen we een super over-the-top bombastisch meesterwerk of een ruige rocker a-la Dr. Butcher?
ow, en hij speelt blijkbaar alle instrumenten zelf.
Wie van u gaat er naar Motorhead??
* Pea wil graag, maar heeft niemand om mee te gaan
quote:Je stinkt!
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:25 schreef Pea het volgende:
Ok... waarom valt het altijd als ik de topic binnenkom stil?
Jullie kunnen ook gewoon zeggen dat ik stink...
Nee, Fok! heeft nogal last gehad van Server problemen die nu eindelijk opgelost zijn.
Downer: Welke liedjes zijn er van Ancient Rites en welke van die andere band??
quote:Heel heel heel heel misschien.
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:16 schreef Pea het volgende:
Hail to thee!Wie van u gaat er naar Motorhead??
quote:ehm geen idee meer welke nummers, maar dacht dat er op het eind wat van Lacuna Coil opstond.
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:49 schreef Evil het volgende:Downer: Welke liedjes zijn er van Ancient Rites en welke van die andere band??
quote:Dan waren dat de laatste paar nummers ja....
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:05 schreef Downer het volgende:ehm geen idee meer welke nummers, maar dacht dat er op het eind wat van Lacuna Coil opstond.
Dat hoor je vanzelf wel want das écht niks voor jou
Ancient Rites klinkt dan onwijs goed!!!!
quote:ah gaaf, had ik dat goed gegokt
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:06 schreef Evil het volgende:[..]
Ancient Rites klinkt dan onwijs goed!!!!
quote:had ze graag een keer willen zien, misschien komt dat nog....
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:09 schreef Downer het volgende:ah gaaf, had ik dat goed gegokt
![]()
Kreeg meteen het idee van Molfest in een klein zaaltje....
quote:ja was gaaf om ze es te zien en ze komen uit België dus wie weet..
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:13 schreef Evil het volgende:[..]
had ze graag een keer willen zien, misschien komt dat nog....
die nummers zijn trouwens van cd Dim Carcosa
quote:das de laatste ja, van vorig jaar dacht ik
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:24 schreef Evil het volgende:
Is dat 1 van hun nieuwere cd's??
quote:Klinkt echt goed....
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:29 schreef Downer het volgende:das de laatste ja, van vorig jaar dacht ik
quote:nee tis meer dat de bassist de band opnieuw start maar met andere lui erin
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:31 schreef Seborik het volgende:
Toch jammer dat die zanger van Angel Dust weg is, ik vind het steeds beter klinken. CD sowieso mooier dan live.
quote:Angel Dust is ok idd, ken alleen wat ouder werk van hun.
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:31 schreef Seborik het volgende:
Toch jammer dat die zanger van Angel Dust weg is, ik vind het steeds beter klinken. CD sowieso mooier dan live.
quote:Aha, maar gaat alleen de bassist uit de oude setting door onder de naam Angel Dust of ook nog anderen?
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:35 schreef Tokus het volgende:[..]
nee tis meer dat de bassist de band opnieuw start maar met andere lui erin
quote:Stoppen ze er helemaal mee dan, terwijl alleen de bassist uit de groep gaat?
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:39 schreef Seborik het volgende:Aha, maar gaat alleen de bassist uit de oude setting door onder de naam Angel Dust of ook nog anderen?
quote:de bassist en de gitarist gaan door geloof ik. Ik denk dat de bassist de rechten van de naam ofzo heeft. en er was wat ruzie binnen de band (te grote egos...).
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:39 schreef Seborik het volgende:[..]
Aha, maar gaat alleen de bassist uit de oude setting door onder de naam Angel Dust of ook nog anderen?
gelukkig heeft die bassist nog wel m'n cd gesigneerd
quote:zeker, die hele cd is goed
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:31 schreef Evil het volgende:[..]
Klinkt echt goed....
quote:Haha, jij had een voorzienende blik.
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:41 schreef Tokus het volgende:gelukkig heeft die bassist nog wel m'n cd gesigneerd
Ik heb de handtekening van de nu ex-zanger.
quote:Trusten
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:40 schreef Evil het volgende:
Meld me weer af, en ga lekker naar mn bedje toe....
quote:Ik misschien. Ik bedoel, de kaartjes kosten 32 euro. Maar zo duur was Waldrock haast ook en toen was Motorhead er ook. Maar ik wil ze toch graag zien, want het was toch wel het beste optreden van een band wat ik tot nu toe heb gezien.
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:16 schreef Pea het volgende:
Hail to thee!Wie van u gaat er naar Motorhead??
Staat nog steeds niets over de tour van Motörhead op de site. Ik hoop dat ze wat dichter bij komen dan in Amsterdam (en wat minder duur).
quote:ik wil eigenlijk ook wel
Op zaterdag 10 augustus 2002 02:08 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik misschien. Ik bedoel, de kaartjes kosten 32 euro. Maar zo duur was Waldrock haast ook en toen was Motorhead er ook. Maar ik wil ze toch graag zien, want het was toch wel het beste optreden van een band wat ik tot nu toe heb gezien.
zullen we ,met metalheads gewoon gaan
en alice cooper uiteraard
quote:Hehe, ja Abbath ziet er zonder paint ook best wel koel uit. Heel anders he.
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:12 schreef Evil het volgende:[..]
Had je me nie ff kunnen waarschuwen voor die foto's van Immortal????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Kijk maar ff in het laatst gekochte cd topic, daar staat de lijst.
Op vrijdag 09 augustus 2002 11:25 schreef Kipman het volgende:[..]
Nou, vertel maar wat je allemaal gekocht hebt
quote:joer fakking drunk?
Op zaterdag 10 augustus 2002 02:30 schreef Ultrawuft het volgende:
wazaaaaaahwas weer gezellig in de kroeg...
iets te eigenljk....
quote:Schijnt een heel verlegen jongetje te zijn als je hem zonder schmink tegen komt....
Op zaterdag 10 augustus 2002 02:32 schreef Summoner het volgende:Hehe, ja Abbath ziet er zonder paint ook best wel koel uit. Heel anders he.
quote:nu wel brak
Op zaterdag 10 augustus 2002 02:34 schreef Summoner het volgende:[..]
joer fakking drunk?
quote:Gek he met zoweinig slaap en zoveel drank....
Op zaterdag 10 augustus 2002 11:14 schreef Ultrawuft het volgende:nu wel brak
quote:Mogguh....
Op zaterdag 10 augustus 2002 11:15 schreef Downer het volgende:
mogguh
quote:ja dat verwacht je dan nie...
Op zaterdag 10 augustus 2002 11:16 schreef Evil het volgende:[..]
Gek he met zoweinig slaap en zoveel drank....
![]()
quote:Jawel hoor, van Ultra kun je alles verwachten....
Op zaterdag 10 augustus 2002 11:18 schreef Downer het volgende:ja dat verwacht je dan nie...
quote:Ok, ik ga toch wel zeker
Op zaterdag 10 augustus 2002 02:31 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
zullen we ,met metalheads gewoon gaan
quote:Ga nie mee....
Op zaterdag 10 augustus 2002 02:31 schreef Ultrawuft het volgende:zullen we ,met metalheads gewoon gaan
quote:Idem... Ik kan gewoon niet. Het is op Maandag, en ik loop stage enzo. Dus dan moet ik Dinsdag weer vroeg op. Als ik gewoon school had dan had ik me ziek gemeld (
Op zaterdag 10 augustus 2002 12:22 schreef Evil het volgende:[..]
Ga nie mee....
Anders had ik zeker wel meegegaan!
quote:Dan kan ik dus zo ie zo al nie, en ik heb ze op Waldrock gezien, vind 1 keer in een jaar genoeg....
Op zaterdag 10 augustus 2002 12:24 schreef Anthraxx het volgende:Idem... Ik kan gewoon niet. Het is op Maandag, en ik loop stage enzo. Dus dan moet ik Dinsdag weer vroeg op. Als ik gewoon school had dan had ik me ziek gemeld (
) maar dat kan nu dus niet
Anders had ik zeker wel meegegaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |