Oehh, twee keer aan de rand gestaan van vreemdgaan en je vind jezelf nu al een klootzak?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is met mij. Ik heb al ruim 4.5 jaar een relatie met een heel leuk meisje, waar ik echt zielsveel van hou.
Alleen heb ik al twee keer flink aan de rand gestaan van vreemdgaan, en het toch niet gedaan omdat ik dat echt niet kan maken, en haar absoluut niet kwijt wil. Ik heb heel erg het gevoel in mijn relatie dat ik wat mis, iets wat ik niet kan bewoorden. Ik weet echt niet wat dit is, en waarom ik het dan bij andere meiden wel krijg.
Ik ben erg aan het twijfelen of ik dit moet vertellen aan mijn vriendin, van het missen gedeelte, uit angst voor haar reactie. Ik kan er zelf geen kant mee op.
Wellicht helpt het ook mee dat het mijn eerste grote liefde is, en ik verder nooit iemand anders heb gehad.
Waarom doe ik dit?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:28 schreef diomedes het volgende:
Nu weet je wat je hebt, dalijk niet meer...
Thanks voor leuke reactie. Ja ik vind dat ik mezelf wel klootzak mag noemen. In een "gezonde" relatie doe je zoiets niet, ik blijkbaar wel. Natuurlijk heb je ogen gekregen om te kijken, maar die ogen zaten al bijna ergens anders in, laat ik maar zeggen...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Oehh, twee keer aan de rand gestaan van vreemdgaan en je vind jezelf nu al een klootzak?Dat meisje heeft mazzel met je, je bent zo te lezen een goeie kerel. Hou dit vol maar probeer ondertussen gelukkig te blijven, je leeft immers voor jezelf.
Is dat niet wat we onszelf wijs maken om monogaam te blijven, een lijdensweg waar we wellicht niet voor gemaakt zijn maar wel cultureel toe zijn veroordeeld?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:28 schreef diomedes het volgende:
Typisch gevalletje van verschil tussen houden van en verliefheid.
Verliefdheid komt en gaat. Hier kan ook jaren tussen zitten, maar houden van blijft. Nu weet je wat je hebt, dalijk niet meer...
En als zij met een ander vreemd zou gaan, is het dan ook 'maarja boeie'?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
je doet toch niks
ik heb ooit hetzelfde gedaan maarja boeie
niks gebeurd, niks op te biechten
Nee hoor, ik vind het ook volstrekt normaal eigenlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Moet ik mezelf schuldig voelen als ik het volstrekt normaal vind? Vooral na 4,5 jaar? Iedereen heeft wel eens verlangen naar een andere vrouw of een keer een flirt in de kroeg.
Maar je hebt toch niets gedaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:47 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Thanks voor leuke reactie. Ja ik vind dat ik mezelf wel klootzak mag noemen. In een "gezonde" relatie doe je zoiets niet, ik blijkbaar wel. Natuurlijk heb je ogen gekregen om te kijken, maar die ogen zaten al bijna ergens anders in, laat ik maar zeggen...
Zomaar een paar vragen, even kijken of er iets bij zit waarvan jij zegt: ja, dat doet ze nooit maar dat heb ik wel echt nodig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb heel erg het gevoel in mijn relatie dat ik wat mis, iets wat ik niet kan bewoorden. Ik weet echt niet wat dit is, en waarom ik het dan bij andere meiden wel krijg.
Waarom doe ik dit?
Het is het beste om concreet te kunnen vertellen wat je mist. Maar je moet er niet te lang op gaan broeden, soms kun je beter samen even brainstormen.quote:Ik ben erg aan het twijfelen of ik dit moet vertellen aan mijn vriendin, van het missen gedeelte, uit angst voor haar reactie.
Wat een éénrichtingsvragenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:32 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Zomaar een paar vragen, even kijken of er iets bij zit waarvan jij zegt: ja, dat doet ze nooit maar dat heb ik wel echt nodig.
Is jullie seksleven goed?
Heeft ze tijd voor je, d.w.z. vraagt ze naar je werk, vrienden?
Is ze niet aanhankelijk, maar vind jij dat juist wel belangrijk?
Bewondert ze je/is ze trots op je?
Wil ze je, d.w.z. wordt ze geil van je, of is de passie een beetje weg?
Is ze zorgzaam? Doet ze dingen voor je?
Doet ze leuke dingen samen met je? Hobbies delen, enzo?
Koopt ze af en toe een leuk cadeautje voor je?
Zegt ze af en toe dat ze van je houdt?
[..]
Het is het beste om concreet te kunnen vertellen wat je mist. Maar je moet er niet te lang op gaan broeden, soms kun je beter samen even brainstormen.
ik ging niet vreemdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En als zij met een ander vreemd zou gaan, is het dan ook 'maarja boeie'?
Denk dat de relatie zelf wel gezond is, alleen wat problemen op seks gebied.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:14 schreef zarGon het volgende:
Na 4,5 jaar zou je dit moeten kunnen bespreken hoor. Niet dat daar überhaupt een tijdsbestek aan gekoppeld is hoor. In ieder geval is de relatie niet zo gezond.
Tweemaal hè. De eerste keer communiceerde hij niet, de tweede keer ook niet. En nu nog steeds niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:18 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Denk dat de relatie zelf wel gezond is, alleen wat problemen op seks gebied.
Tjeeeee wat een sturende vragen! Wie zegt dat TS graag een meisje wil dat spontaan en avontuurlijk is? Wie zegt dat TS een aanhankelijk meisje wil? Als hij op alle vragen die jij nu stelt 'ja' kan antwoorden heeft hij naar mijn idee een zwaar neurotisch en afhankelijk ding aan de haak geslagen. Not my cup of tea!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:32 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Zomaar een paar vragen, even kijken of er iets bij zit waarvan jij zegt: ja, dat doet ze nooit maar dat heb ik wel echt nodig.
Is jullie seksleven goed?
Heeft ze tijd voor je, d.w.z. vraagt ze naar je werk, vrienden?
Is ze niet aanhankelijk, maar vind jij dat juist wel belangrijk?
Bewondert ze je/is ze trots op je?
Wil ze je, d.w.z. wordt ze geil van je, of is de passie een beetje weg?
Is ze zorgzaam? Doet ze dingen voor je?
Doet ze leuke dingen samen met je? Hobbies delen, enzo?
Koopt ze af en toe een leuk cadeautje voor je?
Zegt ze af en toe dat ze van je houdt?
Is ze avontuurlijk? Vind ze het leuk om ongepland te gaan rondreizen, of moet alles een jaar van tevoren geboekt worden?
[..]
Het is het beste om concreet te kunnen vertellen wat je mist. Maar je moet er niet te lang op gaan broeden, soms kun je beter samen even brainstormen.
Dat weet ik niet, daarom zeg ik:quote:Op zondag 3 juni 2012 03:31 schreef Devel-ish het volgende:
[..]
Tjeeeee wat een sturende vragen! Wie zegt dat TS graag een meisje wil dat spontaan en avontuurlijk is?
quote:even kijken of er iets bij zit waarvan jij zegt: ja, dat doet ze nooit maar dat heb ik wel echt nodig
Hij zegt dat hij wat mist in zijn relatie. Dan is er dus wel iets aan de hand.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:55 schreef Micson het volgende:
Sorry, maar wat een pseudo-emotioneel topic is dit.
Boehoe, je hebt gedacht aan vreemdgaan. Iedere man komt in die verleiding, zeker als je jouw leeftijd hebt. Zolang je niet vreemdgaat, is er niks aan de hand.
Beetje een hommo topic dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |