Heb al een tijdje niet gekeken, maar wat is dit van een laag niveau zeg.. Ook dat helemaal wordt vertelt wat hij smst enzo. Nobody gives a fuck... Suffe boel gewoon... Maak choppers, schiet elkaar overhoop met paintball en verveel mij niet met die dramaquote:
Nou, die goudzoekers zijn ook nog wel geniaal of die gasten die houthakkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:05 schreef fathank het volgende:
Discovery met hun zogenaamde real life shit.
Enige wat nog te pruimen is deadliest catch. dat zijn pas kerels.
vroegah was 't zo goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:29 schreef RodeNek het volgende:
Discovery is echt amerikaanse bagger geworden, met hun Suuuuuuuuunnssss of guuuuuuuuunss of die kut goudzoekers. Tyf op man. Ik wil geen arrogante yanks realities zien op mijn tv. NGC uber alles (ook al ben ik die WW2 herhalingen onerhand ook bij NGC zat aan het worden)
NGCquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:29 schreef RodeNek het volgende:
Discovery is echt amerikaanse bagger geworden, met hun Suuuuuuuuunnssss of guuuuuuuuunss of die kut goudzoekers. Tyf op man. Ik wil geen arrogante yanks realities zien op mijn tv. NGC uber alles (ook al ben ik die WW2 herhalingen onerhand ook bij NGC zat aan het worden)
Ja en dan de halve dag die Mexicaan met zijn honden en zijn gebleekte tandjes op tv zien.quote:NGC inderdaad.
Je moet ook series als Locked Up Abroad of Breakout kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:35 schreef Praxis het volgende:
[..]
Ja en dan de halve dag die Mexicaan met zijn honden en zijn gebleekte tandjes op tv zien.
Die zijn slechts opvulling tussen de dog whisperer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:37 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Je moet ook series als Locked Up Abroad of Breakout kijken.
Zelfde gezeik als bij LA/Miami Ink. Wil je mooie tattoos zien, krijg je een aflevering over het feit dat Corey zich wil laten steriliseren omdat hij geen kinderen meer wilquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Heb al een tijdje niet gekeken, maar wat is dit van een laag niveau zeg.. Ook dat helemaal wordt vertelt wat hij smst enzo. Nobody gives a fuck... Suffe boel gewoon... Maak choppers, schiet elkaar overhoop met paintball en verveel mij niet met die drama
Dat ene wijf is wel kijkbaar, verder gewoon Facking sufquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:00 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Zelfde gezeik als bij LA/Miami Ink. Wil je mooie tattoos zien, krijg je een aflevering over het feit dat Corey zich wil laten steriliseren omdat hij geen kinderen meer wil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |