Ben je geen smatje meerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:25 schreef rosepetals het volgende:
Sorry, ik ben er al een tijdje uit. Maar vroeger, toen ik nog een jong smatje was myself () deden ze aan een stempel-systeem. Dan kon je erin wanneer je wou.
Dit is niet meer?
Ik ben een oude dame nu.quote:
je wel maar ts is vervelend dronken , zoals je kan zien is die nog steeds niet nuchterquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:25 schreef rosepetals het volgende:
Sorry, ik ben er al een tijdje uit. Maar vroeger, toen ik nog een jong smatje was myself () deden ze aan een stempel-systeem. Dan kon je erin wanneer je wou.
Dit is niet meer?
Helaas niet, anders had ik nog naar binnen gekuntquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:25 schreef rosepetals het volgende:
Dit is niet meer?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan ga je een keer met mij mee naar de bejaardensoos. Altijd een dolle boel daar en geen portiers. Wel oppassen met zoenen als je er een aan de haak slaat want kunstgebitten willen nog weleens losschieten en het is geen prettig gevoel als er zo'n ding aan je lippen hangt.
Nee, ik ben alweer 22. Bijna 23, ja jongens, ik word al een grote meid.quote:
Die bejaarden kunnen jouw schoonheid helemaal niet aan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee, ik ben alweer 22. Bijna 23, ja jongens, ik word al een grote meid.
Misschien kan ik een keer mee met Frank naar zo'n oudjes party.
Bij de plaatselijke shoaraboer niet, helaasquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:31 schreef Gewas het volgende:
Ik als een baas er fristie bij bestellen.
Hadden ze geen Kanon?
Wat kan ik daar mijn hart ophalen met mijn vadercomplex zegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
Die bejaarden kunnen jouw schoonheid helemaal niet aan.
Oh 23 is nog piepjong.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar de helft is natuurlijk beterquote:
Ik had 5 kauwgoms in gedaan hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:34 schreef Pharkus het volgende:
Een liter knoflooksaus, en dan nog de.chimeidjes willen hosselen....
Natuurlijk mag jij mee naar zo'n oudjesparty.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik, roosje en frank op 1 ouderenparty. Dat wordt lachenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij mee naar zo'n oudjesparty.
En haan mag ook mee als hij wil.
Bingo spelen! Geweldig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik, roosje en frank op 1 ouderenparty. Dat wordt lachen
Toen ik de dancings nog afstruinde kon je ten alle tijden naar binnen, al kwam je een uur voor het einde. Het was alleen raadzaam om eerder binnen te zijn omdat het anders een beetje zonde van het geld was. Daarbij kreeg je een stempel op de bovenkant van je hand zodat als je even een frisse neus wilde halen of buiten wilde bekken met een meisje je vervolgens gewoon weer naar binnen kon. Dat was de tijd dat roken nog lang niet verboden was binnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:44 schreef haan33 het volgende:
Maar even ontopic. Ik snap echt niet dat je na een bepaalde tijd sommige dancings niet binnenkomt
Ik ga vaak naar buiten als ik merk dat ik te hard ga. En dan voor een gesloten deur staquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toen ik de dancings nog afstruinde kon je ten alle tijden naar binnen, al kwam je een uur voor het einde. Het was alleen raadzaam om eerder binnen te zijn omdat het anders een beetje zonde van het geld was. Daarbij kreeg je een stempel op de bovenkant van je hand zodat als je even een frisse neus wilde halen of buiten wilde bekken met een meisje je vervolgens gewoon weer naar binnen kon. Dat was de tijd dat roken nog lang niet verboden was binnen.
Misschien was je gewoon zichtbaar onder invloed en achtte ze het risico om jou binnen te laten te groot.
ik had niet zoveel op. Had me eigen drank meegenomen. Sixpack kanonquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:53 schreef leeroy het volgende:
Ze mogen geen dronken mensen binnen laten. Waarschijnlijk kwam je dus dronken over.
Volgende keer beter TS
Dat is raar want je ben toch binnen geweest dan en het lijkt me dat zo'n dancing toch de mogelijkheid moet bieden voor mensen dat als ze zich even niet lekker voelen (kan door van alles komen) even buiten kunnen gaan zitten of zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ga vaak naar buiten als ik merk dat ik te hard ga. En dan voor een gesloten deur sta
Maar in deze dancing kun je makkelijk kutjes hosselenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is raar want je ben toch binnen geweest dan en het lijkt me dat zo'n dancing toch de mogelijkheid moet bieden voor mensen dat als ze zich even niet lekker voelen (kan door van alles komen) even buiten kunnen gaan zitten of zo.
Daarbij heb je ook entree betaald dus het lijkt me dat ze je dan gewoon binnen moeten laten. Nou ja, misschien is dat allemaal veranderd in de loop der tijd, zou het niet weten. Misschien moet je eens een andere dancing gaan opzoeken.
Niet als je lelijk bent. En een portier selecteert op koppen. Als je om half twaalf al niet meer de lokale boerendancing binnenkomt is dat een duidelijk teken dat je het beter bij relatieplanet.nl kan houden als je wil gaan 'scoren'.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Maar in deze dancing kun je makkelijk kutjes hosselen
Dan moet je innovatief zijn. Ga je in het begin van de avond naar die hosseldancing, zorg dat je een paar meisjes versiert en die neem je dan mee naar een degelijke dancing. Zo heb je het beste van twee werelden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Maar in deze dancing kun je makkelijk kutjes hosselen
Onder het motto 'vol is vol', neem ik aan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:44 schreef haan33 het volgende:
Maar even ontopic. Ik snap echt niet dat je na een bepaalde tijd sommige dancings niet binnenkomt
Inderdaad, alimentatiebar is ook nog een optie voor hossels. Maar waarom je eigen drank meenemen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet je innovatief zijn. Ga je in het begin van de avond naar die hosseldancing, zorg dat je een paar meisjes versiert en die neem je dan mee naar een degelijke dancing. Zo heb je het beste van twee werelden.
Of je gaat gewoon een keertje mee naar de bejaardensoos natuurlijk, genoeg gewillige dames daar met een hoop ervaring waar je van kunt leren. Alleen een beetje droog af en toe en misschien wat vreemde geurtjes van dode dieren, maar altijd gezellig.
Ik ga geen 2.25 betalen per biertje, gewoon nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:07 schreef leeroy het volgende:
[..]
Inderdaad, alimentatiebar is ook nog een optie voor hossels. Maar waarom je eigen drank meenemen?
Ik ben een keer uitgeweest met het budget van 6 euro zonder zelf drank mee te nemen. Als je het goed doet betalen de chimeids je boozequote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ga geen 2.25 betalen per biertje, gewoon niet
Je kan het op emancipatie gooien ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:16 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik ben een keer uitgeweest met het budget van 6 euro zonder zelf drank mee te nemen. Als je het goed doet betalen de chimeids je booze
Gewoon naar zo'n alcoholisten kroeg gaan waar ze vanaf donderdagmiddag 3 uur tot een uur of 7 zondagochtend zitten. Praatje maken en je krijgt de hele avond gratis drank.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:16 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik ben een keer uitgeweest met het budget van 6 euro zonder zelf drank mee te nemen. Als je het goed doet betalen de chimeids je booze
Je bent verkracht door 4 negers met een dikke piemolquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:51 schreef leeroy het volgende:
Inderdaad, opties genoeg! Wel uitkijken met wat je allemaal aanpakt natuurlijk.
Ik heb een keer gehad dat ik een shotje kreeg en dat een half uur later het licht uit ging en dat ik toen thuis wakker werd
Dan kun je je natuurlijk afvragen of ze om beurten gingen of alle vier tegelijk. Hoe dan ook, denk dat hij tijdje op een zacht kussentje heeft moeten zitten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je bent verkracht door 4 negers met een dikke piemol
Naief mannetje, drugs komt niet perongeluk in je drank. Of je moet niet tegen alcohol kunnen en na 1 shotje al uit gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:27 schreef leeroy het volgende:
Nee hoor, ben alleen een greppel ingeflikkert![]()
Gelukkig woon ik in een boerengat en moet er altijd iemand bobben en ben ik veilig wedergekeerd![]()
Zacht kussentje was dus niet nodig. Wel grappig dat je seksuele fantasieën op mij weerspiegeld haan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |