Ben je geen smatje meerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:25 schreef rosepetals het volgende:
Sorry, ik ben er al een tijdje uit. Maar vroeger, toen ik nog een jong smatje was myself () deden ze aan een stempel-systeem. Dan kon je erin wanneer je wou.
Dit is niet meer?
Ik ben een oude dame nu.quote:
je wel maar ts is vervelend dronken , zoals je kan zien is die nog steeds niet nuchterquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:25 schreef rosepetals het volgende:
Sorry, ik ben er al een tijdje uit. Maar vroeger, toen ik nog een jong smatje was myself () deden ze aan een stempel-systeem. Dan kon je erin wanneer je wou.
Dit is niet meer?
Helaas niet, anders had ik nog naar binnen gekuntquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:25 schreef rosepetals het volgende:
Dit is niet meer?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan ga je een keer met mij mee naar de bejaardensoos. Altijd een dolle boel daar en geen portiers. Wel oppassen met zoenen als je er een aan de haak slaat want kunstgebitten willen nog weleens losschieten en het is geen prettig gevoel als er zo'n ding aan je lippen hangt.
Nee, ik ben alweer 22. Bijna 23, ja jongens, ik word al een grote meid.quote:
Die bejaarden kunnen jouw schoonheid helemaal niet aan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee, ik ben alweer 22. Bijna 23, ja jongens, ik word al een grote meid.
Misschien kan ik een keer mee met Frank naar zo'n oudjes party.
Bij de plaatselijke shoaraboer niet, helaasquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:31 schreef Gewas het volgende:
Ik als een baas er fristie bij bestellen.
Hadden ze geen Kanon?
Wat kan ik daar mijn hart ophalen met mijn vadercomplex zegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
Die bejaarden kunnen jouw schoonheid helemaal niet aan.
Oh 23 is nog piepjong.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar de helft is natuurlijk beterquote:
Ik had 5 kauwgoms in gedaan hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:34 schreef Pharkus het volgende:
Een liter knoflooksaus, en dan nog de.chimeidjes willen hosselen....
Natuurlijk mag jij mee naar zo'n oudjesparty.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik, roosje en frank op 1 ouderenparty. Dat wordt lachenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij mee naar zo'n oudjesparty.
En haan mag ook mee als hij wil.
Bingo spelen! Geweldig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik, roosje en frank op 1 ouderenparty. Dat wordt lachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |