Wat is Gingerbread, Honeycomb, Ice cream sandwich volgens jou?quote:
Welke telefoon heb je? Wel zo handig om dat even te vermeldenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:16 schreef DJMO het volgende:
hio .. ik heb een probleem .. zodra ik facebook, endomondo of een andere gps app open heb gehad, smijt hij m'n 3g eruit, en het enige dat helpt is opnieuw opstarten. Iemand bekend met dit probleem en wat kan ik er aan doen? ik vind het vrij irritant namelijk.
okequote:
Dat zijn andere namen voor Androidversies.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat is Gingerbread, Honeycomb, Ice cream sandwich volgens jou?
Dit is gewoon wat huidige smartphones zijn. IOS, WP7 en Android doen het allemaal. Die zgn. gratis apps verdienen op die manier hun geld. Met MIUI kun je dat overigens achteraf nog blokkeren vanuit het OS. Heeft niet super veel zin als het je gaat om je privacy, aangezien je die gegevens in een eerdere fase wel al gegeven hebt en je contacten daar ook niet moeilijk over doen, waardoor dat soort maatregelen een druppel op de gloeiende plaat zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:33 schreef Iwanius het volgende:
Hebben jullie het nou ook als in je in de Android Market gaat om een applicatie te downloaden je altijd voor dat begint je een aantal opties krijgt die aangeven dat als je deze applicatie download je automatisch toegang verleent tot je gehele telefoon,wachtwoorden,adresbestand etc?
Ik vind dit zorgelijk want dat wil ik helemaal niet met als gevolg dat ik dus niks kan downloaden
omdat alle applicaties die ik wil downloaden dit allemaal hebben.
htc wildfire s.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Devolution het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je? Wel zo handig om dat even te vermelden
Om toegang tot je wachtwoorden wordt natuurlijk sowieso niet gevraagd,quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:33 schreef Iwanius het volgende:
Hebben jullie het nou ook als in je in de Android Market gaat om een applicatie te downloaden je altijd voor dat begint je een aantal opties krijgt die aangeven dat als je deze applicatie download je automatisch toegang verleent tot je gehele telefoon,wachtwoorden,adresbestand etc?
Ik vind dit zorgelijk want dat wil ik helemaal niet met als gevolg dat ik dus niks kan downloaden
omdat alle applicaties die ik wil downloaden dit allemaal hebben.
Onzin, een hoop toestemmingen zijn vrij onschuldig.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:21 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit is gewoon wat huidige smartphones zijn. IOS, WP7 en Android doen het allemaal. Die zgn. gratis apps verdienen op die manier hun geld.
Je kan als je root hebt met Titanium Backup apps loskoppelen van de Market, misschien op die manier?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:37 schreef Piles het volgende:
Ik heb nog steeds 2 updates staan die ik niet wil (Dropbox en Scanlife Barcode & QR Reader). Kun je die niet voor goed weg krijgen?
Welk toestel? Gewoon teruggaan kan niet, het is overschreven voor zover ik weet. Als je hem kan rooten kan je als je een oudere versie rom kan vinden installeren of een custom rom of hem ter reparatie aanbieden aan HTC. Als je de HOX hebt, kan je hem niet rooten zonder hulp van htcdev.com en dus krijg je automatisch garantieverlies.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:30 schreef DJMO het volgende:
hoe kan ik een update van HTC onngedaan maken? ik heb van mijn probleem last sinds de laatste htc update dus ik wil terug naar de versie hiervoor.
htc wilfdfire s.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welk toestel? Gewoon teruggaan kan niet, het is overschreven voor zover ik weet. Als je hem kan rooten kan je als je een oudere versie rom kan vinden installeren of een custom rom of hem ter reparatie aanbieden aan HTC. Als je de HOX hebt, kan je hem niet rooten zonder hulp van htcdev.com en dus krijg je automatisch garantieverlies.
Die kan je denk ik wel rooten zonder garantieverlies (dus niet via htcdev.com doen). En dan zelf een andere rom eropzetten.quote:
Dan zou ik hem aan HTC aanbieden. Zij fixen het maar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:01 schreef DJMO het volgende:
als ik buiten bereik van m'n wifi ben, schakelt hij netjes over op 3g. Totdat ik een app aanslinger die gebruikt maakt van GPS. Dan ben ik meteen m'n 3g kwijt ..
en dan heb ik in de tussentijd dus geen telefoon? Of krijg ik dan een vervanger ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan zou ik hem aan HTC aanbieden. Zij fixen het maar.
8 daagjes valt toch mee? Ik heb 3 weken zonder toestel gezeten. Als ik dat kan, kan jij ook 8 dagen zonder een toestel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
en dan heb ik in de tussentijd dus geen telefoon? Of krijg ik dan een vervanger ofzo?
nou ja, in geval van iets ofzo wil ik wel kunnen bellenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
8 daagjes valt toch mee? Ik heb 3 weken zonder toestel gezeten. Als ik dat kan, kan jij ook 8 dagen zonder een toestel.Vervanger krijg je alleen als je verzekering dat dekt (als je al een verzekering hebt).
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:10 schreef DJMO het volgende:
zou het hiermee te maken kunnen hebben trouwens? http://www.htc.com/nl/help/wifi-security-fix/
Bel HTC evenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:14 schreef DJMO het volgende:
er zijn geen updates beschikbaar voor uw telefoon
bah.even afwachten wat HTC te zeggen heeft op m'n vraag op facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |