ik denk dat bij een citiz de combinatie wat goedkoper is omdat de opschuimer in het apparaat is verwerktquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef bitterend het volgende:
Top dankje!
Wat is de voordeel van zo'n CitiZ t.o.v de Pixie met losse melkopschuimer bijvoorbeeld?
Vergeet niet dat Espresso's echt hele kleine kopjes koffie geven (ik druk één keer op de knop en hij stopt automatisch, zou me niet verbazen dat Nespress hem nog kleiner heeft afgesteld zodat ik sneller koffie moet kopenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef Johan_1978 het volgende:
Gebeld met nespresso over de temperatuur was volgens hun niet goed waarschijnlijk thermoblock stuk.
Dus maar een andere tweedehands ( : NESPRESSO MAGIMIX CITIZ 190 ) gekocht.
maar ook die geeft lauwe koffie.
dat is wel raar ik vraag me af wat ik nou fout doe.
Laat eerst apparaat 15 minuten opwarmen dan laat ik 2 x water doorlopen espresso knopje dan doe ik cupje erin en druk weer op espresso knopje. maar dan nog is bij beide machines de koffie niet echt heet. en zeker geen 85 graden.
kan het meteen drinken.
Volgens mij wil bij de Pixie je kopje bij het koffiezetten nog wel eens van de plaat trillen, daar heeft de U geen last van. Bij de U kan je ook 3 standen gebruiken in plaats van 2.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:19 schreef bitterend het volgende:
Nee inderdaad cappuccino is lekker in het weekend!
Twijfel alleen tussen Pixie en U..pixie vind ik ietsje minder mooi maar ze lijken mij verder weinig te verschillen
Geen trillende kopjes bij mijn Pixiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:32 schreef Vlassie1980 het volgende:
Volgens mij wil bij de Pixie je kopje bij het koffiezetten nog wel eens van de plaat trillen, daar heeft de U geen last van. Bij de U kan je ook 3 standen gebruiken in plaats van 2.
Aeroccino is inderdaad ook erg leuk. Hebben we nu 3 weken in huis tot grote trevredenheid van mijn vrouw.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:45 schreef bitterend het volgende:
We hebben de U gisteren binnen gekregen! wat een verschil met de senseo sloot water zeg!!
Nu nog de aeroccino ergens scoren
Ligt misschien ook aan welke kopjes er gebruikt worden?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen trillende kopjes bij mijn Pixie
Hoeveel ml?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:41 schreef Vlassie1980 het volgende:
Ik heb gewoon bij de Hema een paar kopjes gescoord voor weinig. Perfect voor mijn vroege Nespressootje
40 mlquote:
Ik heb deze:quote:
Helaas werkt de link niet ....quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:45 schreef Vlassie1980 het volgende:
[..]
Ik heb deze:
http://www.hema.nl/winkel(...)werk/4-pak-mok-9-cl-(99001122)?filter=pnl_product_type%3E{books;shop}/$s=mok
Voor mij prima deluxe!
ik drink toch echt mijn lungo uit een hema kopje hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
40 ml
Bij de Hema hebben ze niet 125 mm, maar die hebben ze wel bij Blokker
Ik heb het over glaasjesquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik drink toch echt mijn lungo uit een hema kopje hoor.
Vanochtend een Arpeggio cappuccino gemaakt. 1/4 espresso, 3/4 melkschuim, een klein beetje rietsuiker en een speculaasje (naast de koffie, niet erin). Prima!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:58 schreef Perenijsje het volgende:
Vandaag de Krups XN7305 CitiZ & Milk gekocht voor 155¤ (125¤ incl. korting). De Mediamarkt heeft mijn btw betaald (bedankt hé..).
Zojuist een sterke espresso en lungo uitgeprobeerd en goedgekeurd. Morgenvroeg de eerste cappuccino (uit de Krups) naar binnen werken. Ben benieuwd.
Klagen bij de klantenservice van Nespresso, krijg je extra cupjes als tegemoetkoming.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:20 schreef Norrage het volgende:
Lekker handig dat je een bijenkorf om de hoek hebt en dat je dus lekker in de shop nespresso cups kan kopen. Dacht ik. Sta je daar met zijn 100en tenminste een uur in de rij. Ik ben maar naar huis gegaan en heb ze via internet besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |