abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 december 2012 @ 11:50:11 #201
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120143680
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ook t gevoel dat hij beter warm wordt naarmate hij langer aanstaat :Y
Lungo is sowieso heter
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 10 december 2012 @ 11:51:02 #202
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120143709
Ik ben nu alle smaken aan t proberen, eigenlijk zijn ze allemaal wel lekker
De zwakkere zij goed voor savonds

De roma is ook lekker, de Risetto iets te sterk, voor soms kan t wel
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_120143752
de ristretto in een cappucino :9
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120143753
De zilveren genomen. Lekkere volle smaak niet zo vol. Beetje duur met 1.1euro per cupje
pi_120202797
Vandaag weer in de Nespresso Store geweest en nu weet ik het zeker: ze gooien je glas daar gewoon wat voller dan wat er normaal uit je machine komt. Ik weet dat je zelf kan regelen hoeveel koffie eruit komt, maar dan wordt de smaak dus minder.

Deze kleine espressoglaasjes (rechts) waren voor 3/4 gevuld:


Is natuurlijk ook gewoon een verkooptechniek ;)

Had weer een etui Variations gehaald. Nog steeds op voorraad in Nederland...
En blijkbaar werkt de reclamecampagne goed, want stond tien minuten in de wachtrij...
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:16:16 #206
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_120203728
Heb net de macademia op, best wel nice. Volle smaak
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_120260559
Zo ik heb ook een nespresso staan nu, 133 euro de m190 met melkopschuimer erbij zeg maar. Leek me wel een nette prijs. Via de telefoon kreeg ik nog 10 euro extra als ik een bestelling plaatste dus heb maar de 250 cups gedaan om even te testen.

Ik vraag me alleen af...je hebt de lungo / espresso cups, kan je van een espresso cup geen lungo maken of verpest je dan de smaak? En weet iemand waar je goedkoop een mooie houder voor de cups kan kopen. Ik zag bij de xenos voor 9.99 zo een houder toevallig.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_120268128
Heb afgelopen maandag de Pixie gekocht. Direct aangemeld op de website en een bestelling geplaatst. Ik hoor steeds maar niets. Contact opgenomen; ja het duurt nogal lang omdat er veel gebruik wordt gemaakt van de cashback actie. (Ik kon kiezen tussen 30 euro cash back of 40 euro capsules bestellen, heb voor de capsules gekozen.)

In de loop van volgende week zal uw bestelling geleverd worden......................................................
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_120269486
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:42 schreef DeLoet het volgende:
Heb afgelopen maandag de Pixie gekocht. Direct aangemeld op de website en een bestelling geplaatst. Ik hoor steeds maar niets. Contact opgenomen; ja het duurt nogal lang omdat er veel gebruik wordt gemaakt van de cashback actie. (Ik kon kiezen tussen 30 euro cash back of 40 euro capsules bestellen, heb voor de capsules gekozen.)

In de loop van volgende week zal uw bestelling geleverd worden......................................................
Bij mij geven ze aan dat het 3 werkdagen duurt dus best realistisch.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_120269548
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:16 schreef rene90 het volgende:

[..]

Bij mij geven ze aan dat het 3 werkdagen duurt dus best realistisch.
Hm tja, afgelopen maandag de bestelling doorgegeven. En ik krijg het pas in de loop van VOLGENDE week. Dan ben je al een werkdag of 8/9/10 verder. En mn probeerpakketje is nu ook al op :(
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_120296680
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:18 schreef DeLoet het volgende:

[..]

Hm tja, afgelopen maandag de bestelling doorgegeven. En ik krijg het pas in de loop van VOLGENDE week. Dan ben je al een werkdag of 8/9/10 verder. En mn probeerpakketje is nu ook al op :(
Volgens mij hebben ze er haast achter gezet, krijg net een mail dat het vandaag al wordt bezorgd!! :D
200 units ristretto, arpeggio, livanto en indrya :D
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_120374222
Hier hebben ze het pakket al thuis gestuurd. Alleen als totaal bedrag staat er 0,00 euro :')? Dit terwijl het iets van 51,10 hoorde te zijn. Op de acceptgiro stond ook "deliverynote".

Iemand dit ook gehad? Of sturen ze de acceptgiro nog na ofzo?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_120376325
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:21 schreef rene90 het volgende:
Hier hebben ze het pakket al thuis gestuurd. Alleen als totaal bedrag staat er 0,00 euro :')? Dit terwijl het iets van 51,10 hoorde te zijn. Op de acceptgiro stond ook "deliverynote".

Iemand dit ook gehad? Of sturen ze de acceptgiro nog na ofzo?
Hier zat ie er gewoon bij.
Gewoon niks zeggen, en als je niks hoort heb je geluk ;)
  zondag 16 december 2012 @ 16:16:12 #214
62964 Little_Acorn
You would know
pi_120376749
Ik vind het jammer dat je niet met iDeal kunt betalen als je online cups bestelt. Heb maar een cc aangevraagd, was ik toch al van plan.

Heeft iemand al de hazelnoot variation geproefd? Zo ja, is het wat?
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_120376812
ik heb laatst gewoon met ideal betaald hoor ?
pi_120377402
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hier zat ie er gewoon bij.
Gewoon niks zeggen, en als je niks hoort heb je geluk ;)
En toen stond er wel gewoon een bedrag op de acceptgiro? Bij mij staat ook op de factuur achter alle producten 0.00 euro en dan een totaal bedrag van 0,00 bij totaal :').
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 16 december 2012 @ 16:37:04 #217
62964 Little_Acorn
You would know
pi_120377776
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:17 schreef warchaser44 het volgende:
ik heb laatst gewoon met ideal betaald hoor ?
Inderdaad! Ik wilde via de Nespresso app bestellen op m'n tablet en daar had ik alleen de keuze betalen met cc. Via de computer kan ik wel kiezen voor iDeal. Verder kijken dan neus lang is....
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_120377836
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

En toen stond er wel gewoon een bedrag op de acceptgiro? Bij mij staat ook op de factuur achter alle producten 0.00 euro en dan een totaal bedrag van 0,00 bij totaal :').
Ja, ook 51 euro en 10 cent... Heb gewoon betaald, maar als bij jou alles 0,00 zou ik gewoon wachten hoor ;)
pi_120378367
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja, ook 51 euro en 10 cent... Heb gewoon betaald, maar als bij jou alles 0,00 zou ik gewoon wachten hoor ;)
Ja ga ik wel even doen, we zullen zien. Ik heb in ieder geval al die dozen nu binnen. Heb bij de Xenos zo een standaard gekocht want zo een grote houten doos vind ik maar gekut denk ik. Misschien leuk voor mensen die op visite komen ofzo.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_120400174
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:49 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja ga ik wel even doen, we zullen zien. Ik heb in ieder geval al die dozen nu binnen. Heb bij de Xenos zo een standaard gekocht want zo een grote houten doos vind ik maar gekut denk ik. Misschien leuk voor mensen die op visite komen ofzo.
Als ik de capsules op mijn werk laat bezorgen zit er in de doos ook altijd een acceptgiro met het bedrag 0,00 euro. 2 dagen later krijg ik dan per post op mijn thuis adres de acceptgiro met het juiste bedrag. Weet niet als jij je pakketje ook ergens anders hebt laten bezorgen, dan zou dat de reden kunnen zijn.
pi_120402831
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:27 schreef Dynamic83 het volgende:

[..]

Als ik de capsules op mijn werk laat bezorgen zit er in de doos ook altijd een acceptgiro met het bedrag 0,00 euro. 2 dagen later krijg ik dan per post op mijn thuis adres de acceptgiro met het juiste bedrag. Weet niet als jij je pakketje ook ergens anders hebt laten bezorgen, dan zou dat de reden kunnen zijn
Dat is inderdaad het geval dus ik zal hem ook nog wel ontvangen dan. Raar dat ze hem niet gewoon bij het pakket doen gelijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_120405164
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 00:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het geval dus ik zal hem ook nog wel ontvangen dan. Raar dat ze hem niet gewoon bij het pakket doen gelijk.
Denk dat ze dat niet doen met het id, dat je op die manier ook capsules cadeau kan doen aan iemand.
  donderdag 27 december 2012 @ 13:58:37 #223
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_120816242
Van mijn vriendin een Pixie gekregen. Eindelijk die Senseo de zolder op. Heel ver weg.
Tics van je petten.
pi_120825109
Viavia een proefpakketjes cups van DE gekregen. Het zal mij benieuwen.
pi_120842975
quote:
7s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:29 schreef k_man het volgende:
Viavia een proefpakketjes cups van DE gekregen. Het zal mij benieuwen.
Vooral doen als je je Nespresso apparaat om zeep wilt helpen en ranzige espresso wilt hebben :{w
Serieus... Toen na de aanschaf van onze Nespresso U de proefcups op waren en onze bestelling met echte Nespresso cups wat langer ging duren maar even een pakketje van 10 DE L'or besteld.
Dat is dus echt bijna het niveau van Senseo, goed misschien iets sterker.

1 keer nooit meer...
pi_120853804
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 07:37 schreef Dynamic83 het volgende:

[..]

Denk dat ze dat niet doen met het id, dat je op die manier ook capsules cadeau kan doen aan iemand.
Ik heb in ieder geval nog wel de rekening gekegen :')

Moet je een cappuccino nou eigenlijk maken met een espresso of een lungo? Of is dat puur ook een kwestie van smaak?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 28 december 2012 @ 10:29:02 #227
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120854446
in principe een espresso maar je kan natuurlijk zelf bepalen wat je doet
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 december 2012 @ 10:46:05 #228
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120854880
Ik heb nooit Lungo's. Ik maak mijn cappuccino met espressocupjes. Lekker sterk c_/
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_121116293
Kan je de Variations ook maken als Lungo? Alleen dan zal ie waarschijnlijk minder sterk zijn...
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:41:44 #230
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121134276
Ik heb nu de afgelopen 2 weken de drie noten specials geprobeerd en ik moet zeggen, geen succes. BAH
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_121136906
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:41 schreef Lesnar het volgende:
Ik heb nu de afgelopen 2 weken de drie noten specials geprobeerd en ik moet zeggen, geen succes. BAH
Ik moet zeggen dat ik alleen de kokos wel vind gaan, de andere twee zijn niet bijzonder, zelfs niet echt lekker. Dus die geef ik aan de gasten. :P Maar ik moet zeggen dat de normale Livanto, waar ze op gebaseerd zijn, ook één van mijn minst favoriete van de reguliere smaken is.
pi_121188669
Ik was van de week cupjes halen en die mevrouw vroeg of ik nog een koffie wilde drinken.
Dus ik bestelde een Arpeggio als lungo. Die mevrouw keek me raar aan en zei dat dat helemaal niet goed was voor de machine en dat als ik een wat minder sterke koffie zou willen, dan moest ik een espresso arpeggio kiezen, het cupje verwijderen en een espresso zonder cupje erbij tappen.
Ik heb het geprobeerd, het smaakt wel anders maar ik vraag me toch af of het klopt; ik zie het namelijk nergens in de gebruiksaanwijzing staan?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  zaterdag 5 januari 2013 @ 13:31:09 #233
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121189207
Lijkt mij onzin, de Ristretto kun je ook met slechts 25ml schenken waarom dan een een Arpeggio als Lungo

Zelf zou ik dat trouwens niet doen
Ik ben sowieso meer van de espresso
De 9 is favoriet met de 10 erachteraan. De 8 geprobeerd maar uiteindelijk minder lekker toch
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121367551
Ik heb even een vraag.

Ik heb een tweede hands Krups Le cube gekocht
nu vond ik de koffie niet echt warm dus gevraagd wat de temperatuur moest zijn.
volgens Nespresso moest het water 85 graden zijn.
dus heb het vanavond gemeten maar het eerste kopje is 63 graden na een paar keer opnieuw spoelen
is water max 73 graden.
wat is bij jullie de temperatuur van het water als het in het glas komt?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes Johan
pi_121367677
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:34 schreef Johan_1978 het volgende:
Ik heb even een vraag.

Ik heb een tweede hands Krups Le cube gekocht
nu vond ik de koffie niet echt warm dus gevraagd wat de temperatuur moest zijn.
volgens Nespresso moest het water 85 graden zijn.
dus heb het vanavond gemeten maar het eerste kopje is 63 graden na een paar keer opnieuw spoelen
is water max 73 graden.
wat is bij jullie de temperatuur van het water als het in het glas komt?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes Johan
Pak eens een kopje waar je al warm water in hebt gehad? Als je een lekker koud stenen kopje hebt trekt dat de temperatuur best snel naar beneden.

Ik heb van die dubbelwandige glazen en dan is het echt goed warm.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_121369067
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Pak eens een kopje waar je al warm water in hebt gehad? Als je een lekker koud stenen kopje hebt trekt dat de temperatuur best snel naar beneden.

Ik heb van die dubbelwandige glazen en dan is het echt goed warm.
Bedankt Rene,

Kopje heeft heet water in gezeten kopje is ook warm.
maar het water wat uit de uitloop komt heeft dus een max van 73 graden (is zonder cupje)
vroeg me af of dat goed is of dat het gewoon niet genoeg word verwarmt
en wat bij anderen de temperatuur van het water is.
pi_121389876
:W
We willen graag een Nespresso apparaat kopen maar kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen U en Pixie? kan je bij allebei de apparaten een melkschuimer plaatsen? een aeroccino geloof ik
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_121391847
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:58 schreef bitterend het volgende:
:W
We willen graag een Nespresso apparaat kopen maar kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen U en Pixie? kan je bij allebei de apparaten een melkschuimer plaatsen? een aeroccino geloof ik
Kijk even op koffiecenter.nl daar kan je beide apparaten vinden en zie je ook de verschillen. Verder kan je de melkopschuimer er altijd bij plaatsen want dit is een los iets. Ik heb zelf deze: http://www.koffiecenter.n(...)milk-zwart-m190.html

Daar zit de melkopschuimer al in verwerkt en ik had hem destijds voor 131 euro, daar is hij nog wel voor de krijgen volgens mij via mediamarkt met de cashback actie als die nog geldig is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_121394976
Top dankje!
Wat is de voordeel van zo'n CitiZ t.o.v de Pixie met losse melkopschuimer bijvoorbeeld?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_121395105
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef bitterend het volgende:
Top dankje!
Wat is de voordeel van zo'n CitiZ t.o.v de Pixie met losse melkopschuimer bijvoorbeeld?
ik denk dat bij een citiz de combinatie wat goedkoper is omdat de opschuimer in het apparaat is verwerkt :Y wij hebben de citiz en ik vind het zelf best n groot ding voor op het aanrecht. Als je niet van plan bent dagelijks cappu te drinken zou ik voor n losse opschuimer gaan :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_121397080
Nee inderdaad cappuccino is lekker in het weekend!
Twijfel alleen tussen Pixie en U..pixie vind ik ietsje minder mooi maar ze lijken mij verder weinig te verschillen
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_121397580
op hoeveel ml stellen jullie alles in
pi_121451007
Gebeld met nespresso over de temperatuur was volgens hun niet goed waarschijnlijk thermoblock stuk.
Dus maar een andere tweedehands ( : NESPRESSO MAGIMIX CITIZ 190 ) gekocht.
maar ook die geeft lauwe koffie.
dat is wel raar ik vraag me af wat ik nou fout doe.

Laat eerst apparaat 15 minuten opwarmen dan laat ik 2 x water doorlopen espresso knopje dan doe ik cupje erin en druk weer op espresso knopje. maar dan nog is bij beide machines de koffie niet echt heet. en zeker geen 85 graden.
kan het meteen drinken.
pi_121456016
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef Johan_1978 het volgende:
Gebeld met nespresso over de temperatuur was volgens hun niet goed waarschijnlijk thermoblock stuk.
Dus maar een andere tweedehands ( : NESPRESSO MAGIMIX CITIZ 190 ) gekocht.
maar ook die geeft lauwe koffie.
dat is wel raar ik vraag me af wat ik nou fout doe.

Laat eerst apparaat 15 minuten opwarmen dan laat ik 2 x water doorlopen espresso knopje dan doe ik cupje erin en druk weer op espresso knopje. maar dan nog is bij beide machines de koffie niet echt heet. en zeker geen 85 graden.
kan het meteen drinken.
Vergeet niet dat Espresso's echt hele kleine kopjes koffie geven (ik druk één keer op de knop en hij stopt automatisch, zou me niet verbazen dat Nespress hem nog kleiner heeft afgesteld zodat ik sneller koffie moet kopen :P). Hoe korter de koffie eruit komt, hoe minder warm de drank kan worden. Lungo's zijn hier altijd gloeiend heet, terwijl ik een espresso bij wijze van spreken meteen achterover kan kloeken...
pi_121464292
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:19 schreef bitterend het volgende:
Nee inderdaad cappuccino is lekker in het weekend!
Twijfel alleen tussen Pixie en U..pixie vind ik ietsje minder mooi maar ze lijken mij verder weinig te verschillen
Volgens mij wil bij de Pixie je kopje bij het koffiezetten nog wel eens van de plaat trillen, daar heeft de U geen last van. Bij de U kan je ook 3 standen gebruiken in plaats van 2.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 januari 2013 @ 10:41:19 #247
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_121464422
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:32 schreef Vlassie1980 het volgende:
Volgens mij wil bij de Pixie je kopje bij het koffiezetten nog wel eens van de plaat trillen, daar heeft de U geen last van. Bij de U kan je ook 3 standen gebruiken in plaats van 2.
Geen trillende kopjes bij mijn Pixie :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_121464497
We hebben de U gisteren binnen gekregen! wat een verschil met de senseo sloot water zeg!!
Nu nog de aeroccino ergens scoren :Y)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_121541159
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:45 schreef bitterend het volgende:
We hebben de U gisteren binnen gekregen! wat een verschil met de senseo sloot water zeg!!
Nu nog de aeroccino ergens scoren :Y)
Aeroccino is inderdaad ook erg leuk. Hebben we nu 3 weken in huis tot grote trevredenheid van mijn vrouw.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Geen trillende kopjes bij mijn Pixie :)
Ligt misschien ook aan welke kopjes er gebruikt worden?
  maandag 14 januari 2013 @ 12:46:35 #250
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121542338
Die glaasjes waar ze dus bij de beijenkorf je koffie in schenken zijn 8 euro per glaasje 8)7
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')