Geen ideequote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ja, is die goedkoper als al die andere sites?
Via de website en de app. De eerste keer heb ik het telefonisch gedaan en aangegeven dat ik met acceptgiro wil betalen, vervolgens alle andere bestellingen via de website uitgevoerd met betalen op 30 dagen (= acceptgiro).quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Sinds vandaag ook bezitter van een Nespresso. Jammer genoeg zijn die cups hier in het zuiden alleen in Maastricht en Eindhoven te halen.
Zijn er mensen die de cups online bestellen en zo ja, waar?
Sommige plus supermarkten hebben ze ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Sinds vandaag ook bezitter van een Nespresso. Jammer genoeg zijn die cups hier in het zuiden alleen in Maastricht en Eindhoven te halen.
Zijn er mensen die de cups online bestellen en zo ja, waar?
Dat is natuurlijk achterlijk veel. Zeven cups per persoon per dag is bizar. Qua kosten ook; dan ben je vele malen goedkoper uit met een echt espresso-apparaat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:11 schreef Hamsik het volgende:
Die zijn sneller op dan je denkt. Hier, een twee persoonshuishouden gaan er ongeveer 100 cups per week door
Nespresso cups, 's ochtends Ristretto en 's avonds Voluto. Erg lekker :-)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:37 schreef k_man het volgende:
Supermarkten met Nespresso cups? Is dat nieuw? Of bedoel je van die namaakdingen ofzo?
[..]
Dat is natuurlijk achterlijk veel. Zeven cups per persoon per dag is bizar. Qua kosten ook; dan ben je vele malen goedkoper uit met een echt espresso-apparaat.
Hehe, dat is wel veel 33 ekkie per week aan koffie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:11 schreef Hamsik het volgende:
Die zijn sneller op dan je denkt. Hier, een twee persoonshuishouden gaan er ongeveer 100 cups per week door
hier vrijdag besteld en dinsdag ochtend in huisquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:03 schreef Lesnar het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je de cups binnen hebt? Heb bijna een week geleden voor het eerst bestled en heb nog niks binnen!
Raar dat het bij mij zo lang duurt dan, net gebeld en morgen worden ze bij kiala punt afgeleverd. Misschien komt het omdat ik er ook wat glazen kopjes bij heb besteld. Heb het hele weekend zonder koffie gezetenquote:Op zondag 23 september 2012 16:58 schreef Prego het volgende:
[..]
hier vrijdag besteld en dinsdag ochtend in huis
Heb mijn 100 cups eindelijk binnen waaronder ook 10 stuks Crealto. Erg lekker idd, redelijk pittig met een fijne twist. Beetje pinda achtig idd.quote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef DaShAg het volgende:
Mensen, de nieuwe limited edition Crealto is lekker man. Heb voor de zekerheid maar 100 stuks ingeslagen. Soort van pinda-achtige nasmaak zit eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |