quote:
Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Het is en blijft de eenvoudigste manier om films te kijken. Dan bedoel ik niet eenvoudig als in gratis, maar de snelste manier om een film te kijken die je *nu* wil kijken.
Als er een betalend systeem is dat even snel en toegankelijk is dan het huidige downloaden, dan denk ik dat er wel een hoop mensen voor willen betalen.
Dat denk ik ook ja. Ik heb nu alles automatisch opgezet. Ik geef aan wat ik wil downloaden, en het verschijnt automatisch op mijn mediacenter, en ik krijg een berichtje op mijn telefoon als het klaar is.
Ik heb ook Spotify, zodra er zoiets is voor series en films, dan zal ik zeker een abonnement nemen

Ik heb wel het gevoel dat uitgevers/producers dit tegenwerken omdat zij er dan niet genoeg aan zouden verdienen, maar als het op veel platformen werkt, en goed te integreren is(zoals voor Samsung SmartTV, MediaPortal, WMC), dan zullen ze veel klanten hebben.
En ja, je hebt natuurlijk VOD, maar dan moet je een kabel hebben, heb ik niet. Je hebt ook iets van Pathe, maar dat is voor mij dan weer niet te gebruiken omdat er geen plugin is voor mijn tv/mediacenter, en die heeft ook geen series.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pizzalucht op 02-06-2012 22:23:36 ]