Vorige week Linkin Park, Limp Bizkit, Metallica.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:14 schreef .Masturbatron. het volgende:
zou moeten heten pop in rio
zit effe te checken op youtube, wordt live uitgezonden
waar is de rock gebleven??
echt bandjes die sinds 2003 (metallica al wat langer) niet eens relevant zijn, godverdomme limp bizkitquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vorige week Linkin Park, Limp Bizkit, Metallica.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:17 schreef Quyxz_ het volgende:
LANDMINE HAS TAKEN MY SIGHT
TAKEN MY SPEECH
TAKEN MY HEARING
TAKEN MY ARMS
TAKEN MY LEGS
TAKEN MY SOUL
LEFT ME WITH LIFE IN HEEEEEEEEEEEEEELLLLLLL
![]()
![]()
Maandag nog keihard meegezongenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:17 schreef Quyxz_ het volgende:
TAKEN MY SPEECH
TAKEN MY HEARING
TAKEN MY ARMS
TAKEN MY LEGS
TAKEN MY SOUL
![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maandag nog keihard meegezongen
ik nietquote:
Ahh oké. Vooraan dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Aan het hek van het "normale" gedeelte. Geen black circle of snakepit helaas
Was als begeleiding mee voor iemand in een rolstoel, zat dus op dat rolstoelpodiumquote:
goed geregeldquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was als begeleiding mee voor iemand in een rolstoel, zat dus op dat rolstoelpodium
Dan heb je ook een best uitzicht gehad, niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was als begeleiding mee voor iemand in een rolstoel, zat dus op dat rolstoelpodium
dat zegt ie jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dan heb je ook een best uitzicht gehad, niet?
Maar kon je daar wel helemaal kapot gaan, of moest je rustig zitten?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, zekerPerfect zicht op het podium
Even van het platformpje af, moshen en weer terugquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar kon je daar wel helemaal kapot gaan, of moest je rustig zitten?
dan ben je echt een baas.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Even van het platformpje af, moshen en weer terug
Had ook een pasje om m'n nek hangen, als toegangsbewijs tot dat platform, mensen gaven me ineens voorrang bij eten/drinken halen, bij de wc's en alles
Kwam zelfs iemand naar me toe of ik in de band Ghost speel
Nee hoor, ben niks meer of minder dan een anderquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan ben je echt een baas.
maar voelde je je ook zo?
nee, maar dacht je toen: daar ga ik ff gebruik van maken of niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, ben niks meer of minder dan een ander
Nee joh, maar handig was 't welquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, maar dacht je toen: daar ga ik ff gebruik van maken of niet?
Is volgende maandquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Link? Ik heb nu twee keuzes, ''stage camera'' en ''camera sony''.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:17 schreef Quyxz_ het volgende:
TAKEN MY SPEECH
TAKEN MY HEARING
TAKEN MY ARMS
TAKEN MY LEGS
TAKEN MY SOUL
![]()
![]()
|
Forum Opties | |