Ja helaas, kind de hele week ziek en die heeft papa even recht in z'n gezicht geproest, 3 keer raden wie er sinds gisteren ook ziek is....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis nu weekend ... Dat is nu voor je vent
Dan begreep je me verkeerd. Ik doelde dat haar vent er dan uit zou moeten om zn mannetje te troosten en zo .. Weekend Leandra vrijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus moet ze het knulletje maar met een zware luier het hele weekend in zijn ledikantje laten bleren?
Maak er één doe je bestquote:
De herstelperiode gaat met de leeftijd omhoogquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat wel... maar in die 1½ uur kan ik met m'n ouwe kreupele lijf geen 5 uur slaaptekort inhalen
Ik vond het zelf redelijk vlot voor een 40+-erquote:
Ja, en ik had al bonusjaren wegens kreupel enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De herstelperiode gaat met de leeftijd omhoog
Jaja Lapo hunterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het zelf redelijk vlot voor een 40+-er![]()
Ik haat TT's bedenken
Ah nog steeds rimpel vrijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik had al bonusjaren wegens kreupel enzo
Het is dat ik weinig rimpels heb, maar verder ben ik ergens ver in de 60 ofzo
Zorg dan ook maar dat ie weer terugkomt en je bent bijna niet meer jarigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee die heb ik gesaboteerd een tijd geleden
Best een klus dan, zo'n klein menneke, dan zal je toch wat meer rekening met jezelf moeten houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik had al bonusjaren wegens kreupel enzo
Het is dat ik weinig rimpels heb, maar verder ben ik ergens ver in de 60 ofzo
Good for you en je bent niet jarig meer dus geen gedoe met taarten enzo hier. Oudjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik zag het (ff terug gebladerd)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Check ur time, ik wou hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Good for you en je bent niet jarig meer dus geen gedoe met taarten enzo hier. Oudje
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, waar genoeg vet zit, zitten geen rimpels hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |