SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Niet te dik?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef tombolafan het volgende:
Of ze zijn allemaal te oud voor FaceBook Greys
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:32 schreef Muis006 het volgende:
Nog een half uur en er staat "nog 3 maanden, 1 week en 6 dagen"
Ohhhhhhhhhhhhhh omdat ik m alvast klaar had gezet vanuit deel 7 denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
Huh? Hoe kan het nou dat iBenny ineens uit de OP is weer?
Dan kun je de letters niet typen op je toetsenbord vanwege je worstenvingersquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
Te dik voor facebook? Passen je foto's dan niet op je profiel ofzo?
We hebben ook de sneeuwpop weerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhh omdat ik m alvast klaar had gezet vanuit deel 7 denk ik
OMGquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhh omdat ik m alvast klaar had gezet vanuit deel 7 denk ik
PANIEK!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG
Maar is er sinds deel 7 niet nog meer gewijzigd aan de OP dan?
al gedaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Tombo gaat maar mooi de vorige OP kopiëren en hierin plakken.
Die staat in deel 8 ook hoorquote:
Wij zijn er toch al?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil er een mooie mannen topic van maken
Nee, ik hou van sneeuwpoppen.quote:
oh nou doei danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:35 schreef TheVulture het volgende:
naa nana nanaaana na na naaaaah naaa naaaaaah!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Welcome to my ship baby,
I'll make you flyyyy
HA, de woordspeling!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik hou van sneeuwpoppen.
Ze zijn cool.
Ik wil wel op zijn schip varenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:36 schreef Peter het volgende:
[..]
naa nana nanaaana na na naaaaah naaa naaaaaah!
Wel een grote wortel die altijd overeind staat ..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze zijn cool.
Oh nou *afdruiptquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Padam psshhquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze zijn cool.
Ik dacht meer aan zoietsquote:
JONGUH... jij hebt mij nooit gezien!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]
Dat zegt hij: "We zijn er toch al?"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]
Geef maarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht op een fotoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JONGUH... jij hebt mij nooit gezien!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hyvesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
@Muis, dat van dat facebook vind ik jammer ja
Ik kan serieus NIEMAND van vroeger vinden
Yes dearquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef Muis006 het volgende:
die onderbroek onder die zwembroek
Ja, dat is idd een beetje heel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef Muis006 het volgende:
die onderbroek onder die zwembroek
Deed ik ook altijd... zulke broeken zakken af.. (DAT ZIE JE MAAR WEER, OP DIE FOTO!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
![]()
![]()
Dat is wel serieus tofquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes dear
En ga er maar van uit dat 95% daar sowieso ook daadwerkelijk van komt, was vorige keer ook zo.
En er zijn al hotelkamers geboekt
En dan? Boeiend dat ze weten dat je je pubertijd voorbij bent en schaamhaar hebtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd... zulke broeken zakken af.. (DAT ZIE JE MAAR WEER, OP DIE FOTO!!)
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:40 schreef Peter het volgende:
Schijnt witte kleding altijd zo door?
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
ja!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Die ogen blijven magisch mooi
Dat is de lol ervan! (voor de omstanders danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd... zulke broeken zakken af.. (DAT ZIE JE MAAR WEER, OP DIE FOTO!!)
![]()
Ik heb vrij gevraagd, en jawel.. VOOR DE GOEDE DATUM DIT KEER!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja?
Ik voel een beledigende opmerking aankomen, heel vreemd![]()
Schaamhaarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:39 schreef Peter het volgende:
[..]
En dan? Boeiend dat ze weten dat je je pubertijd voorbij bent en schaamhaar hebt
HAAAAAAIIIquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:40 schreef Peter het volgende:
Schijnt witte kleding altijd zo door?
Goeden bips!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van alles wat eromheen zit.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"DAAR ZIJN DIE TOUWTJES AAN DE VOORKANT VOOR!"
Valt best mee !!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jammer van alles wat eromheen zit.
IK BEN TROTSCH OP JEN EN HOUD VAN JE TOT IN DEN EEUWIGHEIDTDT!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb vrij gevraagd, en jawel.. VOOR DE GOEDE DATUM DIT KEER!!!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
IK BEN TROTSCH OP JEN EN HOUD VAN JE TOT IN DEN EEUWIGHEIDTDT!
Neeh, dat vind ik net te veel spier, die heeft tiet!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had serieus gedacht dat jij voor de rechter zou gaan
Die linker is sowieso leukerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef Muis006 het volgende:
Die rechter heeft een ongelijke sixpack.
Ieuw
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neeh, dat vind ik net te veel spier, die heeft tiet!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neeh, dat vind ik net te veel spier, die heeft tiet!
dat is meer een 5,5pack jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef Muis006 het volgende:
Die rechter heeft een ongelijke sixpack.
Ieuw
Nee man... gewoon links in zijn geheelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Hoofd van links op lijf van rechts en ik ga ervoor.
Oh.quote:
En ga je dan koeien of schapen Fokken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:47 schreef moemoe het volgende:
Soms heb ik het idee om mijn eigen boerderij te beginnen.
leukkkkkkkkkkkkkkkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:47 schreef moemoe het volgende:
Doe je dan ook mee aan BZV?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:47 schreef moemoe het volgende:
Ik kom bij je werkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:47 schreef moemoe het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kom bij je werkenIk hou van kleine schaapjes en geitjes!
Poep vind ik wel vies, dus dat moet je zelf doen. Ik geef ze wel de fles!
Ik had al om foto's gevraagd hequote:
Moet je wel melk aan het poepgaatje smeren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Poep vind ik wel vies, dus dat moet je zelf doen. Ik geef ze wel de fles!
Ja! Lammetjesvlees, heerlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dirtahhh woman!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je wel melk aan het poepgaatje smeren.
Welterusten.quote:
quote:
Wil je bij mijn clubje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh.![]()
Die van mij kunnen haast niet donkerder bruin zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kreeg ik vanmiddag van mijn ouders
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Je kijkt niet zo nauw?quote:
Dat wist ikquote:
Absoluut!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je bij mijn clubje?Die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kreeg ik vanmiddag van mijn ouders![]()
. Wie / wat / waarvan is het
?
Dat ben ik, honderd jaar geledenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die foto![]()
. Wie / wat / waarvan is het
?
Las Vegasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, van hem word ik ook wel wild
[ afbeelding ]
Oeh.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, van hem word ik ook wel wild
[ afbeelding ]
Mijn vader maakte leuke foto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Mooie foto.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn vader maakte leuke foto'sDie is ook tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sowieso, die nostalgische 'familie'kiekjes
![]()
![]()
Ja. Snap jij het?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:01 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft toch wat met Fergie(Black Eyed Peas)?
Jij hebt mij op facebook toch? Heb er nog meer gezet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef iBenny het volgende:
Al had ik bij die eerste foto het idee dat dat gewoon nu was gemaakt
Uhuquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt mij op facebook toch? Heb er nog meer gezet.
Ook mijn eerste kleurenfoto
Kreeg vanmiddag een hele tas met foto's![]()
![]()
Ja, daar kan ik het wel mee eens zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZIEN!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:09 schreef Steve het volgende:
Ik heb laatst ook wat oude foto's op facebook gezet.. Ik vind het wel leuk, die dozen vol oude foto's doorspitten.
.
Facebook.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik was vroeger best schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik weet niet hoe wat en waarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Facebook.
Ik heb nog wat leukere, maar die moet ik eens inscannen...
Ja, maar mijn moeder vond het nodig ze weg te laten knippen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:13 schreef tombolafan het volgende:
Oh Patrique wat een meesterlijke krullen
Ze zijn verstopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze zijn verstopt..
Eentje dan..
Isch kaput menier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zondequote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn moeder vond het nodig ze weg te laten knippen!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ontvoeren, kipnappen , vastbinden, et voila!
Toen nog wel. Foto's van ik als tiener kunnen beter niet gescand worden.quote:
Eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groter heb ik 'm niet. Vond ik toevallig op internet. 'Leuk' om te zien wat mijn vader allemaal over mij op internet heeft gezet toen ik 9 was![]()
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Toen nog wel. Foto's van ik als tiener kunnen beter niet gescand worden..
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:20 schreef iBenny het volgende:
Ik heb dit...WHOEHAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groter heb ik 'm niet. Vond ik toevallig op internet. 'Leuk' om te zien wat mijn vader allemaal over mij op internet heeft gezet toen ik 9 was![]()
Ik was meer een opgezwollen Balkenende.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:21 schreef Greys het volgende:
Mini-Steve
Mini-Benny
En dat 'als tiener' herken ik wel ja.
Ik leek wel een hooligan
NOEM JE ZE NU DIK!?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Jullie waren cute toen jullie klein waren
Foto's van TV van een jaar of 6 geleden (ongeveer? TV?) zijn ook leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Waar blijft de foto van TV.. of facebook link
toen was het beter?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Foto's van TV van een jaar of 6 geleden (ongeveer? TV?) zijn ook leuk.. Groot verschil met nu.
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij heb ik dit topic ook een beetje volgespamd
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je bij mijn clubje?Ik vind deze foto nog steeds superlief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kreeg ik vanmiddag van mijn ouders.
"Atb is lief, groetjes Peri."
Huh? Welke foto's bedoel je?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Foto's van TV van een jaar of 6 geleden (ongeveer? TV?) zijn ook leuk.. Groot verschil met nu.
Zo klinkt het wel hequote:
Wuutquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit is pas mijn 56ste bericht in dit topic... een derde van het topic tot nu toe
Van nu mag ook!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel he
Maar ik heb hier geen jeugdfoto's van mezelf
Voordat je afgevallen was.quote:
Jullie wachten maar tot septemberquote:
Wow, wacht, tel je dat zelf of zie je dat ergens?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit is pas mijn 56ste bericht in dit topic... een derde van het topic tot nu toe
CRISIS!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
DAT ZEG IK, VOLGESPEMT!!!
NU KRIJG IK STRAF VAN ERIK!
Ja, godver.,.. denk maar niet dat ik dan wat tegen je ga zeggen hoor!quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Voordat je afgevallen was..
Ik heb geen oordeel gegeven over wat beter was..
snel geteldquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wow, wacht, tel je dat zelf of zie je dat ergens?
Hoeveel woog je en wat nu? En hoe lang ben je?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben nu ook weer aan het afvallen... er zat weer 5 kg aan
quote:
quote:
Ik zit nu net onder de 90 kg... en ben 1.93mquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoeveel woog je en wat nu? En hoe lang ben je?
[ Bericht 65% gewijzigd door tombolafan op 02-06-2012 00:39:47 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ook..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit nu net onder de 90 kg... en ben 1.93m
Ik woog ooit 95 kg.... toen ik nog geen 1.93m was
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:29 schreef tombolafan het volgende:
Mijn levensloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Enneh, wat is dat voor dooie vos om je nek op #3?![]()
![]()
![]()
Die laatste is wel een beetje vertekend hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Goed opgedroogd Tombeau!!!
Enneh, wat is dat voor dooie vos om je nek op #3?
En die vos is het permanent van Greys zo'n 10 jaar later
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die laatste is wel een beetje vertekend hoor
En die vos is het permanent van Greys zo'n 10 jaar later![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef tombolafan het volgende:
En die vos is het permanent van Greys zo'n 10 jaar later!
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
OOOOOH, dan zit er wat OP je hoofd!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die laatste is wel een beetje vertekend hoor
Of niet?![]()
![]()
kittenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OOOOOH, dan zit er wat OP je hoofd!
Of niet?
Zoek dekkingquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef tombolafan het volgende:
INCOMING........
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
En dat bruine kind achter me is mn zusjeMn andere zusje is NET zo bruin, vroeger dacht iedereen dat ik geadopteerd was zeg maar
Ik ga slapen
Pfffff nog 7 min op de p en r wachten tot een ritje an 6 minuten naar mijn huis
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ga lopen dikkiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:36 schreef Renesite het volgende:
Pfffff nog 7 min op de p en r wachten tot een ritje an 6 minuten naar mijn huis![]()
![]()
Oh de klok op dat scherm loopt verkeerd. Nevermondquote: | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Dit had je beter morgen kunnen zeggen als je alles had teruggelezenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en ik wil even vermelden dat ik niet gedronken heb vanavond..
Gewoon een beetje hyper![]()
Maar toch is het zoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit had je beter morgen kunnen zeggen als je alles had teruggelezen
Misschien hebben ze wat door m'n appelsap gedaan![]()
![]()
Nah, het valt sowieso wel mee hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar toch is het zo
Misschien hebben ze wat door m'n appelsap gedaan![]()
![]()
Was het geen apfelkorn?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar toch is het zo
Misschien hebben ze wat door m'n appelsap gedaan.
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Je bent nog steeds hyper?quote:
Even iets bedenken hoor... Nou ja, ik vind eigenlijk dat mijn haar nu leuker zit dan anderhalve week geleden en dat betekent dus dat ik eerder naar de kapper moet in september. De vorige keer had ik op 7 mei een afspraak en 24 mei was de meet. Dat is dus 17 dagen van tevoren. Daar moet nog 10 dagen bij dus voor 15 september moet ik rond 19 augustus naar de kapper!
BELANGRIJK!!!!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Zetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Even iets bedenken hoor... Nou ja, ik vind eigenlijk dat mijn haar nu leuker zit dan anderhalve week geleden en dat betekent dus dat ik eerder naar de kapper moet in september. De vorige keer had ik op 7 mei een afspraak en 24 mei was de meet. Dat is dus 17 dagen van tevoren. Daar moet nog 10 dagen bij dus voor 15 september moet ik rond 19 augustus naar de kapper!
BELANGRIJK!!!!
Het
In
Je
AGENDAAAAAA | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Zo vroegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:45 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ben vanochtend net geweest!?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Het duurt nog ruim 3 maanden!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ben met Ml-etje (en mss HenkPietKlaasWim en mss Maes) om kwart over drie op het terras bij Henk. Mocht er iemand willen aansluiten...
We blijven niet de hele avond ofzo, maar gewoon ff leuk.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Is het daar terrasweer dan?????quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:54 schreef Greys het volgende:
Ik ben met Ml-etje (en mss HenkPietKlaasWim en mss Maes) om kwart over drie op het terras bij Henk. Mocht er iemand willen aansluiten...
We blijven niet de hele avond ofzo, maar gewoon ff leuk.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ja, hier schijnt de zon ook wel, maar kouwwwwwdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:58 schreef Greys het volgende:
De zon schijnt hier uitbundig
Nu even hondencursus...
Kusje aan biet
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ja lekker zonnetje in 0-10Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..![]()
ik pak zo de trein!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:54 schreef Greys het volgende:
We blijven niet de hele avond ofzo, maar gewoon ff leuk.![]()
![]()
En je woont helemaal in 't hoge nooooooorden, hoe doe je dat toch zo makkelijk? Ik krijg al autistische trekken als ik onverhoopt de provincie uit moet.quote:
Oh hoi trouwens!2 topics verder sinds ik voor 't laatst keek: samenvatting?
![]()
haha.. Ik zou het zo doen hoor! Alleen jammer dat ik aan het werk ben.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:34 schreef Cee het volgende:
[..]
En je woont helemaal in 't hoge nooooooorden, hoe doe je dat toch zo makkelijk? Ik krijg al autistische trekken als ik onverhoopt de provincie uit moet.
Oh hoi trouwens!2 topics verder sinds ik voor 't laatst keek: samenvatting?
En hoe ik dat doe.. Tsjah..![]()
![]()
![]()
zon!! Terras!!! Maar nu nog even werk
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Roozjeeee jij woont niet al te ver weg, kom je ook?
Of werkt hij ook op zaterdag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Sieneke d'r nieuwe single![]()
Kijk d'r zitten, heel natuurlijk met haar mintgroene naaldhakken op de rotsen!
Heel de clip gekeken omdat ik benieuwd was of ze met die Turk lekker zou gaan zoenen, eindigt het in een kus op de wang.
Hoogachtend,
Erik.![]()
ik pak de tram!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ok, heb ik het niet voor niks weggeklikt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel de clip gekeken omdat ik benieuwd was of ze met die Turk lekker zou gaan zoenen, eindigt het in een kus op de wang.
.
Don't be a drag, just be a queen!![]()
Dat pakkie had ze ook naar het NSF aan toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:11 schreef Greys het volgende:
Kijk d'r zitten, heel natuurlijk met haar mintgroene naaldhakken op de rotsen!Wat een armoede.
dag![]()
Nou snap ik wel waarom Marianne Weber heeft gebroken. Ze wordt flinke concurrentie in dat genre.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:11 schreef Greys het volgende:
Kijk d'r zitten, heel natuurlijk met haar mintgroene naaldhakken op de rotsen!dag![]()
Ik wil alles met je doen, toe geef me een zoen. Een juweeltje, een zoen!!! Jawel, ze gaat los. En ik heb de hele clip gekeken hè! En toch vind ik Sieneke nog steeds leuk. Voor hetzelfde geld had ze daar met een tooi gezeten en alleen d'r ogen bewogen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:11 schreef Greys het volgende:
Kijk d'r zitten, heel natuurlijk met haar mintgroene naaldhakken op de rotsen!
Hé, dat wordt de nieuwe singel. Hey lekker ding, ik zag je ogen, hoe ze naar mij bewogen, en daarna ... Ah laat maar, dat zal ze nooit zingen.![]()
de bitterballen!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
*wants*![]()
Hij ziet er wel een beetje.... roze uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Iddquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:16 schreef Cat22 het volgende:
*wants*![]()
Hij ziet er wel een beetje.... roze uit.zo word ik er ook niet warm van moet ik zeggen
![]()
![]()
Het wordt steeds meer een mini-Marianne inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Nou snap ik wel waarom Marianne Weber heeft gebroken. Ze wordt flinke concurrentie in dat genre.
5!? Jij had honger!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
Dat roze ligt aan mij foon
De vijf bordjes gingen schoon op.
*burp*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
5x chocoladetaart?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
Dat roze ligt aan mijn foon
*burp*
dag![]()
Als het er morgen maar is
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
+ 15kgquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
Dat roze ligt aan mijn foon
*burp*-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ja hoor!quote:
Ik zei nog 'Henk, als ik het morgen weer bestel... HOU ME TEGEN!!!!!'.
Maar dat wilde hij niet
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor!
Ik zei nog 'Henk, als ik het morgen weer bestel... HOU ME TEGEN!!!!!'.
Maar dat wilde hij niet
En iedere keer dat hand-kus-gebaartje bij 'zoen'quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil alles met je doen, toe geef me een zoen. Een juweeltje, een zoen!!! Jawel, ze gaat los. En ik heb de hele clip gekeken hè! En toch vind ik Sieneke nog steeds leuk. Voor hetzelfde geld had ze daar met een tooi gezeten en alleen d'r ogen bewogen.
Hé, dat wordt de nieuwe singel. Hey lekker ding, ik zag je ogen, hoe ze naar mij bewogen, en daarna ... Ah laat maar, dat zal ze nooit zingen.![]()
Met die lekkere acrylnagelsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En iedere keer dat hand-kus-gebaartje bij 'zoen'![]()
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
En dat allemaal om een afgekeurd B-kantje van Marianne Weber in te zingenquote:
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik dacht ik ga ook een keer voetbal kijken.
Binnen een kwartier twee doelpunten, vind er nu al iets meer aan
Wat komt er nog meer voor leuks?
NU beging de finale van The Voice UK op BBC1quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:20 schreef Greys het volgende:
Ik dacht ik ga ook een keer voetbal kijken.
Binnen een kwartier twee doelpunten, vind er nu al iets meer aan
Wat komt er nog meer voor leuks?dag![]()
Ja ik zie het! En dan ga ik zappen tussen BBC en Ned1, want daar is Brigitte Kaandorp zo
Volgend jaar Pakistan op Songfestival
http://m.facebook.com/?_r(...)850&__user=761047850Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Volgend jaar Pakistan op Songfestival
http://m.facebook.com/?_r(...)850&__user=761047850![]()
![]()
![]()
die wordt opgenomen en ik kijk the voice UKquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Brigitte Kaandorp staat hier op de achtergrond aan.
dag![]()
Ik kijk naar Rus oftewel tennis
Oh ik heb die show van Brigitte al eens gezien.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik zou wel een lekker tukkie willen doen, in bed naar neerstortende vliegtuigen op tv kijken
Maar het is nog te vroeg om met goed fatsoen naar bed te gaan
Mijn hart huilt op de dag dat hij overlijdtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Tom Jones, wat is ie toch prachtig zo met dat grijze haar![]()
![]()
Ik vind 'm nu misschien wel aantrekkelijker dan in z'n sex bomb periode met die bruine krullen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Tom Jones, wat is ie toch prachtig zo met dat grijze haarAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: